Audi 80 B4 2.0 sedan, rocznik 1993, kolor bordowy, sprowadzona w 2007 roku z Niemiec m. Mullheim z przebiegiem 193000 km. Zupełny golas. Cena zakupu 8800 + wszelkie opłaty = 13700 zł.








Galeria zdjęć:
Po zarejestrowaniu wymieniłem filtry, paski, płyny. Samochód w stanie idealnym nadwozia jak i podwozia oraz jednostka napędowa w stanie idealnym, nie było się do czego przyczepić.
Instalacja alarmu: :shock:
Zmiana sprzęgiełka: :shock:
Zakładanie ringów na zegary: :shock:
Ocynkowanie obudowy wiatraków: :shock: (czasami gnije blacha obudowy od strony chłodnicy)
Potem przyszedł czas na uzupełnianie wyposażenia, między innymi zmieniło się:




























Zmiana kierownicy + dodatkowe zegary:
W najbliższych planach do wykonania:










Galeria zdjęć: poglądowe
(jak tylko zrobię sesyjkę wrzucę galerię zdjęć)
<ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
Witam po dłuższej nieobecności <ok> rezałem <ok> <ok> <ok>
Po ogarnięciu tematu doszły nowe graty już zrezane <ok> :
:idea: Na początek doszedł komputer AC/BC full opcja + manetka sterująca <ok>
:idea: Potem dołożone zostało nagłośnienie w tylną półkę 2 x 300 watt głośnik nisko tonowy Alphard na razie bez wzmacniacza. Pełne okablowanie nagłośnienia = radio




:idea: Następnie zmiany dotknęły wyglądu zewnętrznego i dźwięku wydechu i ty doszła dwururka


:idea: Dalej wizualnie poprawiono wygląd i charakter maski i w miejsce oryginalnego grilla trafił grill czarny mat typu żaluzja skośna

:idea: Kolejne rezanie nie obeszło się w czasie i został dołożony pełen tempomat z V-ki. Manetka + sterownik + wiązka + Gruszka <ok> <ok> <ok>
(zdjęcia wkrótce)
:idea: Następnym rezaniem zostało dotknięte wnętrze auta a mianowicie full zmiana podświetlenia na wyrazisty czerwony. Licznik + włączniki + zapalniczka w tunelu
:idea: Po pewnym czasie przyszedł czas na zaciski i tarcze wentylowane. Zaciski malowane proszkowo i utwardzane w wysokiej temperaturze żeby lakierek nie schodził.

na tym nie koniec .... już wkrótce :idea:
Witam jak już wspominałem doleciała felga 7 X 15 4/100 AR VIII ET34 SILBER HORN POLIERT.
Troszkę problemów przysporzył zacisk ale delikatne pod szlifowanie rantu zacisku dało idealny efekt. Zacisk zmieścił się na grubość kartki papieru :mrgreen:
Efekt końcowy jeszcze przed spolerowaniem rantów i założeniem dekli <ok>
do tego zestawu dojdą w przyszłym roku oponki na niskim profilu i doleci zawias aby wszystko dobrze zgrało się z podłożem :mrgreen: <ok>
Alusy na zimę po pomalowaniu <ok>
Witam. Nowe mody:





