Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Wycieraczki!

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

[B3/B4] Wycieraczki!

Post autor: dziadek21 » 01 mar 2007, 22:48

Nie dzialaja 2-e pierwsze 'predkosci' wycieraczek!
Wycieraczki uruchamjaja sie dopiero na 3 'predkosci' i
dzialaja na najwyzszych obrotach swojej pracy!

Jaka moze byc przyczyna tego ze nie chca sie uruchomic
na 'predkosci 1 i 2' a wlaczaja sie na 3 i chodza na maksa???
Ostatnio zmieniony 02 mar 2007, 00:03 przez dziadek21, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mymaney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2007, 00:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: mymaney » 01 mar 2007, 23:58

1.Podstaw sprawny przekaźnik.
2.Sprawdź przełącznik zespolony - styki czy nie zaśniedziały lub się wypaliły.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 mar 2007, 00:03

Silnik, przekazniki i bezpieczniki do sprawdzenia :)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

GOMEZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 lut 2007, 23:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: GOMEZ » 04 mar 2007, 12:48

ja miałem taki problem, że mi bardzo wolno działały, ale poradziłem sobie z tym że do przełącznika który jest przy kierownicy wpsikałem preparat do polepszenia styków i teraz działają dobrze. może tez spróbuj.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 04 mar 2007, 16:10

Wyjmij pająka i zbadaj go.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

Post autor: dziadek21 » 07 mar 2007, 00:26

Mechanior powiedzial ze silniczek wycieraczek bylby(jest) niestety do
wymiany??? ILE moze kosztowac taka usluga razem z robocizna???? :roll:

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 mar 2007, 00:48

Pewnie ze 400, 500 zl

Szroty i szukanko lepiej.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 07 mar 2007, 07:28

Ja mam taki silniczek jeśli Cie interesuje to pisz na PW, wymiana jest banalna wiec nie wiem czy jest sens płacenia mechanikowi.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Re: [B3/B4] Wycieraczki!

Post autor: czarekj » 07 mar 2007, 18:18

dziadek21 pisze:Nie dzialaja 2-e pierwsze 'predkosci' wycieraczek!
Wycieraczki uruchamjaja sie dopiero na 3 'predkosci' i
dzialaja na najwyzszych obrotach swojej pracy!

Jaka moze byc przyczyna tego ze nie chca sie uruchomic
na 'predkosci 1 i 2' a wlaczaja sie na 3 i chodza na maksa???
Moim zdaniem silnik jest w porządku. Jeżeli pracuje na 3 biegu (obciążenia i prądy sa najwieksze) to powinien także na wolnych obrotach pracować. Szczotki od wolnych i szybkich obrotów wycierają się jednakowo, więc nie sądzę by to zniknięcie wolnych obrotów wynikało z awarii silnika. Sprawdź przekaźnik czasowy wycieraczek i wyczyść styki w manetce.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 07 mar 2007, 18:23

Przekaźnik ma chyba numer 213. jest pod maską. Przynajmniej u nie w B3
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

dziadek21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2007, 11:32
Lokalizacja: Genewa

Post autor: dziadek21 » 07 mar 2007, 22:58

tez mi sie wlasnie wydaje ze jakby poszedl silniczek od wycieraczek
to by wogole przestaly dzialac a tu mi nie dzialaja 2 pierwsze biegi!!! tylko 3 najszybszy dziala i ten bieg wolny przy ktorym trzeba trzymac manetke w dol od wycieraczek by zbieraly wode z szyby :-/

Korzonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 05 mar 2007, 10:20
Lokalizacja: Wschód

Post autor: Korzonek » 07 mar 2007, 23:06

Zobacz przełącznik w kierownicy
korzonek

ROMAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: świebodzice

Post autor: ROMAN » 11 mar 2007, 19:27

Miałem taki sam problem i u mnie były to powyginane blaszki w silniku wycieraczek.Zdemontowałem silnik wyprostowałem blaszki /styki/ i wszystko działa.Silnik na 100% sprawny.Pozdrawiam
johny

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 14 lis 2010, 13:27

Jakby ktoś potrzebował informacji jak wyjąć silniczek wycieraczek, to opisuję:
Silniczek wycieraczek w b4 znajduje się na podszybiu od strony kierowcy - obok skrzynki bezpieczników. aby go wyjąć należy:
1) ustawić wycieraczkę od strony kierowcy pod kątem 45' względem boku szyby
2) wyłączyć zapłon
3) zdemontować obie wycieraczki
4) zdemontować plastikowe podszybie od strony komory silnika - wtedy ukaże się nam silniczek wycieraczek wraz z mechanizmem. W wersji z podświetleniem komory silnika należy dodatkowo odczepić wiązkę podświetlenia komory od plastikowego podszybia.
5) odłączyć od silniczka kostkę zasilającą (uwaga, silniczek znajduje się pod stałym napięciem, które pojawia się tam po włączeniu zapłonu).
6) odkręcić śrubę mocującą nogę silniczka do nadwozia (klucz 10) oraz dwie śruby po bokach (również klucz 10). Jedna śruba po stronie kierowcy i jedna po stronie pasażera. Nie odkręcać silniczka od mechanizmu wycieraczek, bo potem pojawi się problem z ustawieniem tego.
7) wyjąć silniczek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga