[B3/B4] Wycieraczki!
[B3/B4] Wycieraczki!
Nie dzialaja 2-e pierwsze 'predkosci' wycieraczek!
Wycieraczki uruchamjaja sie dopiero na 3 'predkosci' i
dzialaja na najwyzszych obrotach swojej pracy!
Jaka moze byc przyczyna tego ze nie chca sie uruchomic
na 'predkosci 1 i 2' a wlaczaja sie na 3 i chodza na maksa???
Wycieraczki uruchamjaja sie dopiero na 3 'predkosci' i
dzialaja na najwyzszych obrotach swojej pracy!
Jaka moze byc przyczyna tego ze nie chca sie uruchomic
na 'predkosci 1 i 2' a wlaczaja sie na 3 i chodza na maksa???
Ostatnio zmieniony 02 mar 2007, 00:03 przez dziadek21, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnik, przekazniki i bezpieczniki do sprawdzenia
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Wyjmij pająka i zbadaj go.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Pewnie ze 400, 500 zl
Szroty i szukanko lepiej.
Szroty i szukanko lepiej.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Re: [B3/B4] Wycieraczki!
Moim zdaniem silnik jest w porządku. Jeżeli pracuje na 3 biegu (obciążenia i prądy sa najwieksze) to powinien także na wolnych obrotach pracować. Szczotki od wolnych i szybkich obrotów wycierają się jednakowo, więc nie sądzę by to zniknięcie wolnych obrotów wynikało z awarii silnika. Sprawdź przekaźnik czasowy wycieraczek i wyczyść styki w manetce.dziadek21 pisze:Nie dzialaja 2-e pierwsze 'predkosci' wycieraczek!
Wycieraczki uruchamjaja sie dopiero na 3 'predkosci' i
dzialaja na najwyzszych obrotach swojej pracy!
Jaka moze byc przyczyna tego ze nie chca sie uruchomic
na 'predkosci 1 i 2' a wlaczaja sie na 3 i chodza na maksa???
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Jakby ktoś potrzebował informacji jak wyjąć silniczek wycieraczek, to opisuję:
Silniczek wycieraczek w b4 znajduje się na podszybiu od strony kierowcy - obok skrzynki bezpieczników. aby go wyjąć należy:
1) ustawić wycieraczkę od strony kierowcy pod kątem 45' względem boku szyby
2) wyłączyć zapłon
3) zdemontować obie wycieraczki
4) zdemontować plastikowe podszybie od strony komory silnika - wtedy ukaże się nam silniczek wycieraczek wraz z mechanizmem. W wersji z podświetleniem komory silnika należy dodatkowo odczepić wiązkę podświetlenia komory od plastikowego podszybia.
5) odłączyć od silniczka kostkę zasilającą (uwaga, silniczek znajduje się pod stałym napięciem, które pojawia się tam po włączeniu zapłonu).
6) odkręcić śrubę mocującą nogę silniczka do nadwozia (klucz 10) oraz dwie śruby po bokach (również klucz 10). Jedna śruba po stronie kierowcy i jedna po stronie pasażera. Nie odkręcać silniczka od mechanizmu wycieraczek, bo potem pojawi się problem z ustawieniem tego.
7) wyjąć silniczek.
Silniczek wycieraczek w b4 znajduje się na podszybiu od strony kierowcy - obok skrzynki bezpieczników. aby go wyjąć należy:
1) ustawić wycieraczkę od strony kierowcy pod kątem 45' względem boku szyby
2) wyłączyć zapłon
3) zdemontować obie wycieraczki
4) zdemontować plastikowe podszybie od strony komory silnika - wtedy ukaże się nam silniczek wycieraczek wraz z mechanizmem. W wersji z podświetleniem komory silnika należy dodatkowo odczepić wiązkę podświetlenia komory od plastikowego podszybia.
5) odłączyć od silniczka kostkę zasilającą (uwaga, silniczek znajduje się pod stałym napięciem, które pojawia się tam po włączeniu zapłonu).
6) odkręcić śrubę mocującą nogę silniczka do nadwozia (klucz 10) oraz dwie śruby po bokach (również klucz 10). Jedna śruba po stronie kierowcy i jedna po stronie pasażera. Nie odkręcać silniczka od mechanizmu wycieraczek, bo potem pojawi się problem z ustawieniem tego.
7) wyjąć silniczek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga