..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
[center]Przedstawiam moją taczkę do latania po wsi,
Audi 80 Competition quattro :mrgreen: [/center]
[center]Compi jest z marca 1994 roku, kolor Vulkanschwarz Perleffekt.[/center]
Wyposażenie :
- quattro
- ABS
- el. lusterka podgrzewane
- el. szyberdach
- el. przednie szyby
- el. regulacja świateł mijania
- roleta tylnej szyby (dołożona)
- antena radia w tylnej szybie
- instalacja LPG
Planowane mody :
- co mi do dekla wpadnie
Zrezane :
- kiera Coupe/Cabrio zamiast ori kiery z airbagiem
- ringi na zegary
- sportowe tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT
- dywaniki szary welur
- osłona aku Audi Style
- US obrysówki
- ori soczewki !!
- xenon 4300k
- pomarańczowe kierunki na przód
- tył US
- gleba -50
- białe stalufelgi
- prędkościomierz w milach (do 160 MPH)
- lusterko wew. szachownica
- felgi imitacje BBS RS 16"/8" i 9"
- soczewki & halogeny black edition
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- tuleje wahaczy poliuretan żółty na przodzie
Car Audio :
- jednostka sterująca Alpine CDE-101RM
- przód => Alpine SPG-10C2
- tylne drzwi => seria
- bagażnik => piecyk- JBL GT2060 240W RMS, max 400W || subwoofer- JBL GT5-12 450W RMS, max 1100W
5.12.2008 - Dzień zakupu
Fotki robione już po ciemku i na szybciora.
Od razu założyłem moją kiere wspaniałą <cieszy>
12.2008 - Niunia umyta i gotowa na porządną prezentację.
Założyłem od razu również znaczek quattro w grill który został ściągnięty przez poprzedniego właściciela "dla niepoznaki"
9,12,2008 - Sesja w świetle dziennym :
Teraz chyba wszystko widać ? Sorka za brud, ale taka pogoda. <ok>
10.12.2008 - Piecyk i subwoofer na pokładzie :
Było trochę walki z tym, ale ostatecznie działa i bucha ładnie <ok>
12.12.2008 - Założone ringi na zegary i powrót znaczka "quattro" na tylą klapę :
To jest to, będą jeszcze ringi na dodatkowe zegary, tylko dowiem się jak się je rozbiera.
21.12.2008 - Mały klubowy akcent : <ok>
24.12.2008 - Mała świąteczna sesyjka, moja niunia w roli Świętego Quattrołaja. W tle widać ślady po zapinaniu boków :mrgreen: <mikolaj>
1.1.2009 - Pierwsze rezanko w 2009 roku, wreszcie założone ringi na zegary dodatkowe, teraz jest komplet <yes>
13.01.2009 - Dziś pożegnałem się z xenonem, uznałem że do czasu jak nie mam soczewek nie będzie xenonu. Na jego miejsce Philips Premium +30% i zwykłe żarówki postojowe w miejsce niebiesko-białych ledów. Zrezałem również tylne lampy na styl color edition, do compi jakoś nie pasują ori klosze...teraz wygląda o wiele lepiej <ok>
17.01.2009 - Jest śnieg, jest zabawa <ok>
Mały filmik który udało mi się zmontować, mam nadzieje że się spodoba <lol>
28-31.01.2009 - Grill zmieniony na czarną wersję bez emblematu oraz mały stylistyczny akcent pod maską. Po dłuższym myśleniu jednak wróciłem do ori grilla, kółka muszą być tak jak fabryka przykazała.
8.02.2009 - Mały unfal mnie spotkał na samy końcu spotu Audi Klubu Śląsk w Plazie Sosnowiec.
Kolega b3-ką wjechał swoim tyłem, a dokładnie hakiem w mój prawy przód...efekty poniżej.
- pęknięty zderzak
- rozbity kierunek
- mocowanie lampy jedno pękło
- lekko wgnieciona jest krawędź błotnika przy lampie
23.02.2009 - Od czegoś trzeba zacząć, przyszedł zamówiony, nowy ori kierunek.
26.02.2009 - Nareszcie długo wyczekiwany konkretny felunek - BBS RX, jechałem po nie osobiście 200 km w jedną stronę. Trafił mi się komplet wraz z oponami Michelin 235/45, ale niedługo zostaną zmienione na węższe bo nie będę na takim laciu latał.
Trochę danych : 17" j7,5 et10
Na trasie nie obyło się bez przygód, jadąc wg mojej kochanej nawigacji przebijałem się jakąś zaśnieżoną drogą przez las i troszku mnie na "pobocze" ściągnęło. Ale quattro i mój kumpel co wybrał się ze mną na tę misje, oczywiście dali radę i pojechałem dalej. <ok>
Nowe papucie już załadowane na pokład -
I już w garażu, czekają na rozpoczęcie sezonu i porządne czyszczenie -
10.03.2009 - Wielki powrót, Compi odebrana od lakiernika i znów jest piękna, lśniąca i cała <yes>
Nie ma śladu po stłuczce, zderzak został pospawany, błotnik wyprostowany i przy okazji maska pozbyła się wgniecenia które było pod naklejką "Eibach". Wszystko zostało oryginalne :mrgreen: Był problem z dobraniem lakieru, ale ostatecznie się udało i efekt jest jak najbardziej pozytywny. Po malowaniu niunia przeszła całkowitą mechaniczną polerkę <lol>
28.03.2009 - Otwarcie sezonu 2009 <yes>
Fulunek już znacie, do niego doszły jeszcze konieczne pierścienie centrujące co by było jak należy. Przepolerowałem również końcówki wydechu żeby ładnie się prezentowały i pasowały do reszty, a co do samego felunku to już ocenie sami.
8.04.2009 - BBS'ki poszły w świat, a na ich miejsce przyszły Artec edition-L 8"
Dowiedziawszy się że zakupione BBS'y są dedykowane pod Peugoty pojawiło się wyjaśnienie czemu tak ciasno wchodzą w nie śruby i po co mają ET 10, padła decyzja na załatwienie kół pod Audi. Po ok. godzinnym przeszukiwaniu allegro znalazły się dobre kółka i to całkiem nie daleko mnie. Umówiłem się z typem na oględziny. Wszystko było OK, więc przygarnąłem poniższe Artec'ki <ok>
Są to Artec edition-L 17" (8" szerokie, 2-częściowe, ET 35), w najbliższym czasie będzie polerka rantów na lustro <cieszy>
24.04.2009 - German Style:początek
Padła decyzja, będzie german. Zmiany są widoczne, ale to dopiero początek. Na pierwszy ogień poszedł grill FK, usunięcie ( ()()() ) z tyłu(jedyne emblematy jakie zostawiam to quattro) i zdjęcie tylnej lotki. Ruszyła również polerka rantów w moich Artec'ach, na chwilę obecną kończę pierwszy <lol> . Piszcie co chcecie, ale kierunku modów już nie zmienię...będzie german <ok>
15.05.2009 - Czas na sprawy techniczne
Wymienione oleje w silniku, skrzyni i tylnym moście. Do silniczka standardowo Castrol Edge 10w60 vollsyntheze + filtr oleju Bosch, a do dyfra i skrzynki Castrol Taf-x 75w90. A że mi się nudziło to mała polerka góry ABS-u i napisu "16V DOHC" <ok>
22.05.2009 - Artec edition-L "wielki powrót"
Koła gotowe i lada dzień zakładam opony i będę je turlał po okolicy <ok>
25.05.2009 - Zakończenie prac wiosna 2009r.
Oto efekt końcowy, zobaczymy co przyniesie reszta sezonu <ok>
20.06.2009 - Czas trochę pogrzebać w mechanice, zakupione sportowe tarcze ATM Mikoda GT oraz klocuszki do nich TRW <ok>
19.07.2009 - Nowe dywaniki z grubego weluru, szare. Są porządnie wykonane ze stoperami tam gdzie trzeba, a szare przez to że fajnie się wyróżniają we wnętrzu Stare nie były nawet z Audi chyba...
27.07.2009 - Powrót ori grilla + ramka w czerń, postojówki ala US, czyszczenie zespolonek, wywalenie ramki z pod przedniej blachy oraz dwa drobne akcenty pod maską
Zaczęło się poważnie, gdzie mój przód ?!
Ale dalej już było wszystko wg założeń :
29.07.2009 - Jako że na razie nie stać mnie żeby zakupić jakieś ciekawe lampy na tył, to trza było sobie takowe zrezać
13.08.2009 - Po takim długim czasie marzenia i nich, wreszcie są - soczewki
Soczki są w stanie igła, rocznik '99, czyli z końcówki już produkcji :mryellow:
23.08.2009 - Są soczewki, jest i xenon. Wybór padł na 6000k, świeci ładnym cysto białym światłem
Żeby było śmieszniej, zakładany już po ciemku :mryellow:
3.09.2009 - Wreszcie wlepka AudiŚląsk zagościła na tylnej klapie
6.09.2009 - Pomarańczowe kierunki na przód, coraz bliżej do mojej wizji hamerykańskiej
23.09.2009 - Krótki filmik przedstawiający moją Compi w ciekawszy sposób
Audi 80 Competition quattro by Ezumaru
3-4.10.2009 - Finał "Tour de Śląsk z Audi" na torze w Wyrazowie. Compi nareszcie poszalała po tym do czego z założenia miała być Spisała się świetnie i zabawa była przednia, opony zostały dobrze dotarte 8-)
21.10.2009 - Długo się nic nie działo w temacie, ale ja nie śpię. Doszła gleba na przód (narazie) -40 wraz z wymianą wszystkiego w przednim zawiasie oraz rarytasik, lampy w klapę USA 8-)
10.12.2009 - Zimowy setup gotowy + car audio + nowe oświetlenie bagola. Stalufelgi w bieli, głośniki w podszybiu Alpine SPG-10C2, radio Alpine CDE-101RM, bagol oświetlony panelem 24 diody flux.
30.03.2010 - Jako że moim głównym celem jest US style nie mogło tego zabraknąć, prędkościomierz w milach. Ciężko trafić taki jaki potrzebowałem, gdyż mam ori licznik do 260 km/h, więc teraz będzie do 160 MPH 8-)
2.05.2010 - Wiosenna sesja z kolegą meir'em
Oraz stosowny do tego film :
Spring Session Szopienice
24.05.2010 - US kierunkowskazy
Zrezygnowałem z pozycyjnych obrysówek i zrezałem obrysówki jak należy, czyli w kierunkowskazie. Użyłem do tego żarówki dwuwłóknowej, obrysem świeci żarnik 5W, a migacz żarnikiem 21W. Pozycja wraca do zwykłego koloru bo za pomarańczowo się robiło.
(na zdjęciach nie świeci prawa pozycja, żarówce się umarło)
26.05.2010 - Kolejne rezanko, lusterko wewnętrzne w szachownicę
12.06.2010 - Wreszcie nadszedł ten dzień, Compi jest w pełni uglebiona.
Springi tył MTS Technik -40, po mojej ingerencji -50, czyli tak jak przód. Kilka roboczogodzin w pełnym słońcu ale jestem zadowolony z efektu
17.06.2010 - Wreszcie są gotowe, Brock b2 16"/9" et15 z oponkami 205/45 8-)
10.02.2011 - Pierwszy mod w 2011, soczewki black edition
Po dość długiej przerwie ruszamy dalej z rezaniem, Compi dostała dość mocny makijaż na oczka + dokładne wyczyszczenie soczewek
11.03.2011 - Sezon coraz bliżej, wszyscy coś rezają albo zbierają graty. Nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi
Zrezana kolejna rzecz, halogeny w czerń z nowymi szkłami :
Zakupione nowe wahacze przednie pod tuleje poliuretanowe, olej, filtry, nowa podpora wału napędowego oraz na próbę Ceramizer(zobaczymy co to jest warte)
To jeszcze nie koniec, kolejne graty i mody w drodze
16.03.2011 - Wyświetlacz temp. zewnętrznej
Ori wyświetlacz z wiązką i czujnikiem temp. Wymiany wymagała żaróweczka podświetlenia wyświetlacza, założone i działa
30.03.2011 - Wreszcie można otwierać sezon 2011, koła gotowe.
15.04.2011 - Nowe wahacze przód z tulejami poliuretanowymi + komplet nowych śrub do felg
Pierwsze wrażenia po założeniu tulei, pozytywne. Jest odczuwalnie sztywniej, twardziej, układ kierowniczy precyzyjniej reaguje i nieco ciszej. Tuleje żółte, średnio twarde
Fotka dla jaj, fajnie by było mieć taką glebe
7-8.05.2011 - Otwarcie sezonu VAG Ossy 2011
Takie tam z vaga
20.06.2011 - Z konieczności nowe felgi, imitacje kultowego koła jakim jest BBS RS w rozmiarze 16" przód 8" ET 15 oraz tył 9" ET20. Felgi mimo że to imitacje to robią robotę.
15.01.2012 - Compi odjechała, historia się zakończyła. Świetne 3 lata...
Audi 80 Competition quattro :mrgreen: [/center]
[center]Compi jest z marca 1994 roku, kolor Vulkanschwarz Perleffekt.[/center]
Wyposażenie :
- quattro
- ABS
- el. lusterka podgrzewane
- el. szyberdach
- el. przednie szyby
- el. regulacja świateł mijania
- roleta tylnej szyby (dołożona)
- antena radia w tylnej szybie
- instalacja LPG
Planowane mody :
- co mi do dekla wpadnie
Zrezane :
- kiera Coupe/Cabrio zamiast ori kiery z airbagiem
- ringi na zegary
- sportowe tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT
- dywaniki szary welur
- osłona aku Audi Style
- US obrysówki
- ori soczewki !!
- xenon 4300k
- pomarańczowe kierunki na przód
- tył US
- gleba -50
- białe stalufelgi
- prędkościomierz w milach (do 160 MPH)
- lusterko wew. szachownica
- felgi imitacje BBS RS 16"/8" i 9"
- soczewki & halogeny black edition
- wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- tuleje wahaczy poliuretan żółty na przodzie
Car Audio :
- jednostka sterująca Alpine CDE-101RM
- przód => Alpine SPG-10C2
- tylne drzwi => seria
- bagażnik => piecyk- JBL GT2060 240W RMS, max 400W || subwoofer- JBL GT5-12 450W RMS, max 1100W
5.12.2008 - Dzień zakupu
Fotki robione już po ciemku i na szybciora.
Od razu założyłem moją kiere wspaniałą <cieszy>
12.2008 - Niunia umyta i gotowa na porządną prezentację.
Założyłem od razu również znaczek quattro w grill który został ściągnięty przez poprzedniego właściciela "dla niepoznaki"
9,12,2008 - Sesja w świetle dziennym :
Teraz chyba wszystko widać ? Sorka za brud, ale taka pogoda. <ok>
10.12.2008 - Piecyk i subwoofer na pokładzie :
Było trochę walki z tym, ale ostatecznie działa i bucha ładnie <ok>
12.12.2008 - Założone ringi na zegary i powrót znaczka "quattro" na tylą klapę :
To jest to, będą jeszcze ringi na dodatkowe zegary, tylko dowiem się jak się je rozbiera.
21.12.2008 - Mały klubowy akcent : <ok>
24.12.2008 - Mała świąteczna sesyjka, moja niunia w roli Świętego Quattrołaja. W tle widać ślady po zapinaniu boków :mrgreen: <mikolaj>
1.1.2009 - Pierwsze rezanko w 2009 roku, wreszcie założone ringi na zegary dodatkowe, teraz jest komplet <yes>
13.01.2009 - Dziś pożegnałem się z xenonem, uznałem że do czasu jak nie mam soczewek nie będzie xenonu. Na jego miejsce Philips Premium +30% i zwykłe żarówki postojowe w miejsce niebiesko-białych ledów. Zrezałem również tylne lampy na styl color edition, do compi jakoś nie pasują ori klosze...teraz wygląda o wiele lepiej <ok>
17.01.2009 - Jest śnieg, jest zabawa <ok>
Mały filmik który udało mi się zmontować, mam nadzieje że się spodoba <lol>
28-31.01.2009 - Grill zmieniony na czarną wersję bez emblematu oraz mały stylistyczny akcent pod maską. Po dłuższym myśleniu jednak wróciłem do ori grilla, kółka muszą być tak jak fabryka przykazała.
8.02.2009 - Mały unfal mnie spotkał na samy końcu spotu Audi Klubu Śląsk w Plazie Sosnowiec.
Kolega b3-ką wjechał swoim tyłem, a dokładnie hakiem w mój prawy przód...efekty poniżej.
- pęknięty zderzak
- rozbity kierunek
- mocowanie lampy jedno pękło
- lekko wgnieciona jest krawędź błotnika przy lampie
23.02.2009 - Od czegoś trzeba zacząć, przyszedł zamówiony, nowy ori kierunek.
26.02.2009 - Nareszcie długo wyczekiwany konkretny felunek - BBS RX, jechałem po nie osobiście 200 km w jedną stronę. Trafił mi się komplet wraz z oponami Michelin 235/45, ale niedługo zostaną zmienione na węższe bo nie będę na takim laciu latał.
Trochę danych : 17" j7,5 et10
Na trasie nie obyło się bez przygód, jadąc wg mojej kochanej nawigacji przebijałem się jakąś zaśnieżoną drogą przez las i troszku mnie na "pobocze" ściągnęło. Ale quattro i mój kumpel co wybrał się ze mną na tę misje, oczywiście dali radę i pojechałem dalej. <ok>
Nowe papucie już załadowane na pokład -
I już w garażu, czekają na rozpoczęcie sezonu i porządne czyszczenie -
10.03.2009 - Wielki powrót, Compi odebrana od lakiernika i znów jest piękna, lśniąca i cała <yes>
Nie ma śladu po stłuczce, zderzak został pospawany, błotnik wyprostowany i przy okazji maska pozbyła się wgniecenia które było pod naklejką "Eibach". Wszystko zostało oryginalne :mrgreen: Był problem z dobraniem lakieru, ale ostatecznie się udało i efekt jest jak najbardziej pozytywny. Po malowaniu niunia przeszła całkowitą mechaniczną polerkę <lol>
28.03.2009 - Otwarcie sezonu 2009 <yes>
Fulunek już znacie, do niego doszły jeszcze konieczne pierścienie centrujące co by było jak należy. Przepolerowałem również końcówki wydechu żeby ładnie się prezentowały i pasowały do reszty, a co do samego felunku to już ocenie sami.
8.04.2009 - BBS'ki poszły w świat, a na ich miejsce przyszły Artec edition-L 8"
Dowiedziawszy się że zakupione BBS'y są dedykowane pod Peugoty pojawiło się wyjaśnienie czemu tak ciasno wchodzą w nie śruby i po co mają ET 10, padła decyzja na załatwienie kół pod Audi. Po ok. godzinnym przeszukiwaniu allegro znalazły się dobre kółka i to całkiem nie daleko mnie. Umówiłem się z typem na oględziny. Wszystko było OK, więc przygarnąłem poniższe Artec'ki <ok>
Są to Artec edition-L 17" (8" szerokie, 2-częściowe, ET 35), w najbliższym czasie będzie polerka rantów na lustro <cieszy>
24.04.2009 - German Style:początek
Padła decyzja, będzie german. Zmiany są widoczne, ale to dopiero początek. Na pierwszy ogień poszedł grill FK, usunięcie ( ()()() ) z tyłu(jedyne emblematy jakie zostawiam to quattro) i zdjęcie tylnej lotki. Ruszyła również polerka rantów w moich Artec'ach, na chwilę obecną kończę pierwszy <lol> . Piszcie co chcecie, ale kierunku modów już nie zmienię...będzie german <ok>
15.05.2009 - Czas na sprawy techniczne
Wymienione oleje w silniku, skrzyni i tylnym moście. Do silniczka standardowo Castrol Edge 10w60 vollsyntheze + filtr oleju Bosch, a do dyfra i skrzynki Castrol Taf-x 75w90. A że mi się nudziło to mała polerka góry ABS-u i napisu "16V DOHC" <ok>
22.05.2009 - Artec edition-L "wielki powrót"
Koła gotowe i lada dzień zakładam opony i będę je turlał po okolicy <ok>
25.05.2009 - Zakończenie prac wiosna 2009r.
Oto efekt końcowy, zobaczymy co przyniesie reszta sezonu <ok>
20.06.2009 - Czas trochę pogrzebać w mechanice, zakupione sportowe tarcze ATM Mikoda GT oraz klocuszki do nich TRW <ok>
19.07.2009 - Nowe dywaniki z grubego weluru, szare. Są porządnie wykonane ze stoperami tam gdzie trzeba, a szare przez to że fajnie się wyróżniają we wnętrzu Stare nie były nawet z Audi chyba...
27.07.2009 - Powrót ori grilla + ramka w czerń, postojówki ala US, czyszczenie zespolonek, wywalenie ramki z pod przedniej blachy oraz dwa drobne akcenty pod maską
Zaczęło się poważnie, gdzie mój przód ?!
Ale dalej już było wszystko wg założeń :
29.07.2009 - Jako że na razie nie stać mnie żeby zakupić jakieś ciekawe lampy na tył, to trza było sobie takowe zrezać
13.08.2009 - Po takim długim czasie marzenia i nich, wreszcie są - soczewki
Soczki są w stanie igła, rocznik '99, czyli z końcówki już produkcji :mryellow:
23.08.2009 - Są soczewki, jest i xenon. Wybór padł na 6000k, świeci ładnym cysto białym światłem
Żeby było śmieszniej, zakładany już po ciemku :mryellow:
3.09.2009 - Wreszcie wlepka AudiŚląsk zagościła na tylnej klapie
6.09.2009 - Pomarańczowe kierunki na przód, coraz bliżej do mojej wizji hamerykańskiej
23.09.2009 - Krótki filmik przedstawiający moją Compi w ciekawszy sposób
Audi 80 Competition quattro by Ezumaru
3-4.10.2009 - Finał "Tour de Śląsk z Audi" na torze w Wyrazowie. Compi nareszcie poszalała po tym do czego z założenia miała być Spisała się świetnie i zabawa była przednia, opony zostały dobrze dotarte 8-)
21.10.2009 - Długo się nic nie działo w temacie, ale ja nie śpię. Doszła gleba na przód (narazie) -40 wraz z wymianą wszystkiego w przednim zawiasie oraz rarytasik, lampy w klapę USA 8-)
10.12.2009 - Zimowy setup gotowy + car audio + nowe oświetlenie bagola. Stalufelgi w bieli, głośniki w podszybiu Alpine SPG-10C2, radio Alpine CDE-101RM, bagol oświetlony panelem 24 diody flux.
30.03.2010 - Jako że moim głównym celem jest US style nie mogło tego zabraknąć, prędkościomierz w milach. Ciężko trafić taki jaki potrzebowałem, gdyż mam ori licznik do 260 km/h, więc teraz będzie do 160 MPH 8-)
2.05.2010 - Wiosenna sesja z kolegą meir'em
Oraz stosowny do tego film :
Spring Session Szopienice
24.05.2010 - US kierunkowskazy
Zrezygnowałem z pozycyjnych obrysówek i zrezałem obrysówki jak należy, czyli w kierunkowskazie. Użyłem do tego żarówki dwuwłóknowej, obrysem świeci żarnik 5W, a migacz żarnikiem 21W. Pozycja wraca do zwykłego koloru bo za pomarańczowo się robiło.
(na zdjęciach nie świeci prawa pozycja, żarówce się umarło)
26.05.2010 - Kolejne rezanko, lusterko wewnętrzne w szachownicę
12.06.2010 - Wreszcie nadszedł ten dzień, Compi jest w pełni uglebiona.
Springi tył MTS Technik -40, po mojej ingerencji -50, czyli tak jak przód. Kilka roboczogodzin w pełnym słońcu ale jestem zadowolony z efektu
17.06.2010 - Wreszcie są gotowe, Brock b2 16"/9" et15 z oponkami 205/45 8-)
10.02.2011 - Pierwszy mod w 2011, soczewki black edition
Po dość długiej przerwie ruszamy dalej z rezaniem, Compi dostała dość mocny makijaż na oczka + dokładne wyczyszczenie soczewek
11.03.2011 - Sezon coraz bliżej, wszyscy coś rezają albo zbierają graty. Nie mogę zostawić tego bez odpowiedzi
Zrezana kolejna rzecz, halogeny w czerń z nowymi szkłami :
Zakupione nowe wahacze przednie pod tuleje poliuretanowe, olej, filtry, nowa podpora wału napędowego oraz na próbę Ceramizer(zobaczymy co to jest warte)
To jeszcze nie koniec, kolejne graty i mody w drodze
16.03.2011 - Wyświetlacz temp. zewnętrznej
Ori wyświetlacz z wiązką i czujnikiem temp. Wymiany wymagała żaróweczka podświetlenia wyświetlacza, założone i działa
30.03.2011 - Wreszcie można otwierać sezon 2011, koła gotowe.
15.04.2011 - Nowe wahacze przód z tulejami poliuretanowymi + komplet nowych śrub do felg
Pierwsze wrażenia po założeniu tulei, pozytywne. Jest odczuwalnie sztywniej, twardziej, układ kierowniczy precyzyjniej reaguje i nieco ciszej. Tuleje żółte, średnio twarde
Fotka dla jaj, fajnie by było mieć taką glebe
7-8.05.2011 - Otwarcie sezonu VAG Ossy 2011
Takie tam z vaga
20.06.2011 - Z konieczności nowe felgi, imitacje kultowego koła jakim jest BBS RS w rozmiarze 16" przód 8" ET 15 oraz tył 9" ET20. Felgi mimo że to imitacje to robią robotę.
15.01.2012 - Compi odjechała, historia się zakończyła. Świetne 3 lata...
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 12:32 przez Ezumaru, łącznie zmieniany 95 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Widzę że jesteście zaskoczeni, a jeszcze wczoraj mi się dziwiliście że coupe sprzedałem. Coupejka poszła za 8500 zł, więc myślę że dobre pieniądze jak za ten rocznik.
Fotki w świetle dziennym będą jak znajdę chwile czasu bo mam sporo na głowie chwilowo.
Fotki w świetle dziennym będą jak znajdę chwile czasu bo mam sporo na głowie chwilowo.
Już przy prezentacji coupe pisałem że dla mnie klima nie jest ważna. Ogólnie to co jest zadowala mnie w pełni <yes>AUDI_A6 pisze:Lipa troszkę, że bez klimy.
Pomyślimy, ale to było by w dalszej perspektywie.szuan pisze:będziesz wkładał digifanta z corka, czy coś podobnego?