Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 19 maja 2011, 13:42

zgadza się spalanie godne podziwu, tyle to pali co mego ojca fabia 1.4, w cyklu mieszanym ok 6.5 do 7,2 więc niewiele sie urwie a ojciec jest emerytem
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 19 maja 2011, 13:53

Zayebatsu pisze:
dr.lolek pisze: A dziwi mnie Twoje spalanie bo nie raz rozmawiałem z posiadaczami NG i nikt nie miał takiego spalania. Nic tylko mozesz się cieszyć <ok>
dokladnie, ja tez rozmawialem z kilkoma osobami i mowily ze mam spalanie w normie ;)
zreszta nie oszukujmy sie ok. 32zl za 100km to nie jest jakas wielka kwota... takie moje zdanie

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 19 maja 2011, 14:10

uwierz mi, nie jeżdżę jak emeryt ;) a dobrze się czuję jak przekraczam 200, tylko do takiej jazdy mam inne auta. Naprzykład gala który przy 200 pali 13,5 - 14.5 (w rozliczeniu 1000 km)
Ale na pocieszenie powiem Wam, że jak kiedyś przyłożyłem NG 180 km/h przez 500km to spaliło to badziewie dużo więcej od galaxy przy 220 (pedał w podłodze). Było chyba 540 km i zezarło mi zbiornik paliwa. Silnik trzeba poczuć, żeby wiedzieć kiedy wcisnąć pedał.
A tobie kolego nie pomoże ani zmiana na 20v, ani przejście na diesela. Do puki nie ogarniesz jazdy, każde Twoje auto będzie brać 50% więcej tego niż powinno.
Ja pamiętam swoją ładę 2107. Też paliła mi dwa razy więcej niż powinna. Jak ją sprzedawałem dowiedziałem się jak działa druga gardziel i wtedy zrozumiałem dlaczego tak paliło. później miałem poldka który palił 5.5 litra :lol: (7 przy 140)
Fiesta która ma książkowe 7.5 na odcinku czewa gdynia paliła mi 6.7... a uwierz mi, że XR dwójką nie da się jechać powoli...
żeby nie było, nie mam może 23 lat :D ale robiąc przeloty po 1500 km ostatnia rzecz o jakiej się myśli to oszczędność dwóch setek paliwa. Bardzo nie lubię wolnej jazdy, ale jak wiem, że pośpiech nic nie da, to daję sobie na wstrzymanie. czasami warto zaoszczędzić 5 złotych kosztem trzech sekund i nie wyprzedzać tego z przodu jadącego 3 kilometry wolniej jeśli za kilometr są światła. bo na światłach staniecie razem a podczas wyprzedzania spalicie piwo ;-)

a tak już całkiem z boku, lubię stare auta, bo nimi włąśnie da się jeździć oszczędnie. Bo przy prostym zasilaniu, od kierowcy zależy ile auto spali. W galaxy właściwie nie mam już wpływu na to ile pali. Zawsze pali wedłóg prędkościomierza. Prosty system pozwala na szybką dynamiczna jazdę i małe spalanie, trzeba jednak włożyć tyle samo serca w jazdę co w polerowanie ;)
Robię to co lubię by robić to co kocham :D
Megane CC
Ducato 14
GalaxyGhia 2,8 (magazyn rzeczy niepotrzebnych) Pakiet ProjectZwo - sprzedam
Fiesta XR2i 1,6 90r
pełna seria w budowie
Audi 80 cabrio - w "lepszych rencach"

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 19 maja 2011, 15:05

takze wszystko juz wiadomo zalezy od stylu jazdy a ze np ja mam noge ciezka to i pali tyle co wiekszosci :mrgreen: plakal nie bede bo jeszcze jakies grosze na paliwo mam a jak nie to bzykiem albo rowerem :mrgreen:
Kobieta bez mężczyzny jest jak statek bez steru. ^^

sprzedam swoje 100 c4 2,8 quattro!!

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 19 maja 2011, 22:47

subratri, nie chce zmieniać na 20V by mi mniej pali to się mija z celem... A i tak auto spali tyle ile wleje i nie będę płakał że miało palić mniej a pali więcej... Może jak będę starszy i więcej będę jeździł to kiedyś zejdę poniżej książkowego spalania :mrgreen:
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 19 maja 2011, 23:10

subratri, a ja powiem wprost :) wg mnie Twoje spalanie można włożyć między książki pana Brzechwy, ja jeżdżę 90% na 1 gardzieli, nie wyprzedzam bo jadąc do pracy musiałbym mieć non stop 3 wbite i czychać żeby urwać 2 minuty z czasu dojazdu (mam do pracy 15 km). Blosa mam zakręconego całkiem (obie śruby), wstawioną śrubę (musiałem to zrobić bo z 17 nie schodziło). 2 majstrów od KE-jeta modziło i g..no za przeproszeniem wymyślili. Silnik też mam raczej zdrowy 270 kkm przelotu (na 95% prawdziwy), żwawy, oliwy nie chce więcej niż 200-300 ml między wymianami. Tak więc PROSZĘ Cię o złoty środek na spalanie na poziomie 12l LPG na 100 km. Jeśli mi pomożesz stawiam 0,7 dobrego trunku ;)

edit: Zayebatsu, 20V jest dobre pod gaz i wogóle, ale: części drooogie, mało kto go ogarnia, znaleźć niezabitą trudno. Piszę to z wiedzy forumowej bo nigdzy w niczym z 7A nawet nie siedziałem <ok>
Audi Coupe '90 NG ośka

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 20 maja 2011, 11:28

Ne$ pisze:subratri, a ja powiem wprost :) wg mnie Twoje spalanie można włożyć między książki pana Brzechwy
Jak to mówią - błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli...
Ne$ pisze:Tak więc PROSZĘ Cię o złoty środek na spalanie na poziomie 12l LPG na 100 km. Jeśli mi pomożesz stawiam 0,7 dobrego trunku ;)
u mnie jest lovato eco mikser tam gdzie Wy macie blosa 30mm średnica. Nie mogę znaleźć jego zdjęcia a już upchnięty. Nie mam straty mocy na benz. Ale gaz mam od 3 tyg, i dużo nie jeździłem, poza tym i ulata gdzieś bokiem więc na 100% nie powiem jakie mam spalanie na gazie, a na takich krótkich przelotach w mieście o litrażowaniu nie ma mowy. 100% spalanie podałem na benz. Na gazie jest takie - pi razy drzwi. ale napewno nie ma mowy o 14 czy 16 litrach :D kręcę się w okolicach 10 i raczej mniej niż więcej.
loveco ma diody składu mieszanki i na luzie jak kręcę silnik to mieszankę mam w okolicach dobra bogata, jak jadę może gdzieś mi spada na ubogą ale żeby się upewnić musiał bym sterownik przenieść do środka a to za dużo roboty. Kabla jeszcze nie mam więc też nie jestem wstanie sprawdzić.

a no i moje auto jak sądzę też ma przekręcone koło 300 tyś choć nikt tego nie wie bo na liczniku jest 190 tylko nie wiadomo od kiedy ;)
Robię to co lubię by robić to co kocham :D
Megane CC
Ducato 14
GalaxyGhia 2,8 (magazyn rzeczy niepotrzebnych) Pakiet ProjectZwo - sprzedam
Fiesta XR2i 1,6 90r
pełna seria w budowie
Audi 80 cabrio - w "lepszych rencach"

kazekhucisko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 sie 2010, 11:54
Lokalizacja: Stalowa wola

Post autor: kazekhucisko » 09 cze 2011, 20:55

Witam. Panowie nie wiem czy to już było poruszane ale znalazłem w sieci taki artykuł LPG w ke-jetronic audi 2.3 ng podzespoły oprócz blosa nie są drogie :-P a wyniki spalania podawane przez autora hmm cud miód 7,6 w trasie i 13,5 po mieście :shock: marzenie 8-) może warto by spróbować :?:
R5 rulez

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 10 cze 2011, 11:11

kazekhucisko pisze:Witam. Panowie nie wiem czy to już było poruszane ale znalazłem w sieci taki artykuł LPG w ke-jetronic audi 2.3 ng podzespoły oprócz blosa nie są drogie :-P a wyniki spalania podawane przez autora hmm cud miód 7,6 w trasie i 13,5 po mieście :shock: marzenie 8-) może warto by spróbować :?:
Autor na tej stronie nieźle nakombinował. W instrukcji od blosa pisze aby zdjąć wszystko z węża łączącego parownik z blosem a on dał register i korkowiec.
Jeśli chce się mieć elektroniczną regulacje blosa to najlepiej kupić takiego z silniczkiem krokowym zamiast śrubki do regulacji slit'a. Albo spróbować doczepić go samemu do blosa bez krokowca.

Parownik "podciśnieniowy" (pneumatyk to chyba fachowa/poprawna nazwa) potrzebuje podciśnienia tylko po to aby otworzyć dopływ gazu czym w elektronicznych parownikach zajmuję się elektrozawór.
Części samochodowe online - Motostacja

kazekhucisko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 sie 2010, 11:54
Lokalizacja: Stalowa wola

Post autor: kazekhucisko » 13 cze 2011, 13:25

Czyli wychodzi na to że ten "podciśnieniowy różni się tylko sposobem otwarcia zaworu, czyli jak mam instalację już założoną na mikserze z centralką BRC just i parownikiem BRC eco 100kw to mogę sobie mikser zamienić na blosa resztę zostawiając,tak aby centralka mogła skorygować dawkę na postawie sondy lambda, położenia wału i czujnika położenia przepustnicy ? będzie to działać na takiej samej zasadzie jak w tym artykule ? Widziałbym to w taki sposób aby rozkręcić blosa na troszkę bogadszą mieszanke następnie ustawić centralkę aby za pomocą krokowca na wężu idącym od parownika do blosa, dławiła przepływ gazu tak aby mieszanka była optymalna. Dobrze kombinuje ?? ma to jakieś szansę bytowania :?:
bo mam ochotę i to straszną na tego blosa, bo mikser faktycznie zamula auto nawet na PB. Z ciekawości zdemontowałem mikser zalałem benzynki i nie to auto jakoś tak żwawiej i lżej się rozpędza, sprint do setki krótszy o półtorej sekundy. ale niestety daje mi po kieszeni taka jazda na pb dlatego myślę nad blosem i połączeniem go z już zainstalowanym osprzętem. Mile widziane konstruktywne komentarze :-D
R5 rulez

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 cze 2011, 19:14

kazekhucisko pisze:Widziałbym to w taki sposób aby rozkręcić blosa na troszkę bogadszą mieszanke następnie ustawić centralkę aby za pomocą krokowca na wężu idącym od parownika do blosa, dławiła przepływ gazu tak aby mieszanka była optymalna. Dobrze kombinuje ?? ma to jakieś szansę bytowania
Co do krokowego na wężu to wszędzie piszą że ma być czysty wąż bez niczego po drodze i do tego jak najkrótszy.
Jak chcesz to kombinuj niby temu człowiekowi od Audi 100 jakoś to działa. Tylko nie wiem czy nie będzie problemu aby zdobyć działający soft do tego sterownika BRC Just, żeby go poustawiać.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 14 cze 2011, 22:49

W 100 jest miejsce na wszystko, blos jest upakowany widac ze szczelnie...

W 80 już miejsca za bardzo nie ma.... trzeba kombinowac. Od razu odradzam cięcie gumy przepływomierza bo to po prostu nie ma sensu. Bo własnie najwiekszy problem 80 z BLOSEM to nieszczelny dolot. Wszystko będzie chodziło ,ale czy jest tak kolorowo jak on pisze to nie wiem...

Mój Avant Ng waży 1410 Kg i spala w lecie do 13 l lpg gazu.. Wiec uwazam ze do mniejszych wartości zejsc sie juz nie da.

Ja mam po prostu zamiast miksera Blosa... Wygląda to tak:

Obrazek


Jak widzisz musiałem przełożyc jeden przewód bo się juz po prostu nie miescił :-/

Guma jest cała i wszystko podłączone, do zwykłej gumy za pomocą srub z otworami przelotowymi własnej konstrukcji :mrgreen:


Takie małe rezanko :mrgreen:

Obrazek




Pozdrawiam Zblosowanych :mrgreen:
[BYŁO] Audi 80 b3 1.8 Pm Oska <sedan>
[JEST] Audi 80 b4 2.3 Ng Quattro <avant>
[JEST] Audi a4 b5 1.9 Atj Quattro <avant>

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 18 wrz 2011, 13:17

Kto by zamontował takie cos w moim aucie ? woj Dolnoslaskie

Awatar użytkownika
fanatix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 04 wrz 2008, 17:45
Imię: Paweł
Lokalizacja: Dębica

Post autor: fanatix » 28 gru 2011, 23:07

koledzy wybaczą mały odkop, ale chciałem zapytać czy zamontował ktoś TO w silniku 1.8E (DZ) i jak się sprawuje, bo chodzi mi to po głowie, ale troche miejsca brakuje.
1.6 SB 1,1 Bar & 1.8E DZ Coupe & 2.8 AAH

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 10 sty 2012, 16:42

fanatix pisze:koledzy wybaczą mały odkop, ale chciałem zapytać czy zamontował ktoś TO w silniku 1.8E (DZ) i jak się sprawuje, bo chodzi mi to po głowie, ale troche miejsca brakuje.
Montował i sprawuje się bardzo dobrze. Miejsca mało ale da się, najlepiej skompletować gumy, na przepływomierz podobno dobrze pasują z starych VW/fordów na mechanicznym + na przepsutnicę jakaś guma od malucha (chyba od dmuchawy) już nie pamiętam dobrze. Mi nie udało się tego skompletować więc przeciąłem oryginalną gumę i jakoś to upchałem, musiałem zlikwidować pokrywę akumulatora. Coś w ten deseń tylko mniej schludnie :-P : Obrazek
ale jak chcesz to mogę zrobić zdjęcie jak mi to wyszło. U mnie dobrze pracuje bez kompensacji, reduktor Landi LE98, spalanie średnio 10l LPG/100.
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga