Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 94] Nowa Instalacja LPG trzęsie! nie rozwiązany!

Wszystko co związane z LPG
newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: [B4 2.0 ABK 94] Nowa Instalacja LPG trzęsie!

Post autor: newerafan » 08 paź 2008, 14:56

Firma PALACAR a zakład montujący PHU >>MAWI<<


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 paź 2008, 16:12

Obawiam się, że wtryskiwacze nie wyrabiają ale bez podpięcia lapka i obejrzeniu "na żywo" co się dzieje trudno cokolwiek na pewno stwierdzić.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 08 paź 2008, 17:56

Danek pisze:Obawiam się, że wtryskiwacze nie wyrabiają ale bez podpięcia lapka i obejrzeniu "na żywo" co się dzieje trudno cokolwiek na pewno stwierdzić.
Więc jakie to są wtryskiwacze? a jakie były by najlepszej firmy? pojadę do mechaniora i tak jak mówisz Danek to ma chodzić dobrze! płace i wymagam ;-) i dam znać co i jak
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 paź 2008, 18:20

To są wtryskiwacze Valtek (czerwone).
Mogą być Valteki ale jeśli już to moim zdaniem żółte BFC są szybsze. Być może i te wtryskiwacze dałyby radę tylko trzeba by zmienić średnicę dysz. Jak już pisałem bez bliższego obejrzenia, podpięcia do lapka itd. nic więcej nie wymyślę.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 08 paź 2008, 22:19

Danek pisze:To są wtryskiwacze Valtek (czerwone).
Mogą być Valteki ale jeśli już to moim zdaniem żółte BFC są szybsze. Być może i te wtryskiwacze dałyby radę tylko trzeba by zmienić średnicę dysz. Jak już pisałem bez bliższego obejrzenia, podpięcia do lapka itd. nic więcej nie wymyślę.
Powiedz mi jeszcze tylko gdzie są te dysze? i jaka średnica była by dobra?
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 paź 2008, 23:16

Dysze są wkręcone w kolektor dolotowy w pobliżu wtrysków benzyny. Moim zdaniem średnica dysz dla żółtych Valtek'ów powinna wynosić ok. 1,8 mm.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 14 paź 2008, 22:54

Danek pisze:Dysze są wkręcone w kolektor dolotowy w pobliżu wtrysków benzyny. Moim zdaniem średnica dysz dla żółtych Valtek'ów powinna wynosić ok. 1,8 mm.
Witam Danek dysze miałem 1.5 i teraz zwiększył na 1.8 sprawdził na kompie kazał pojeździć
trochę na PB i trochę na LPG i przyjechać znowu mówiłem mu o tych żółtych waltekach ale powiedział tak jak ty że stag 200 nie obsługuje żółtych powiedział że jak przyjadę wymieni mi też na szybsze ale wytrzymalsze bo mówił że żółte walteki są nie wytrzymałe ogólnie jest już prawie ok :-) zobaczymy po zmianie ;-)
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

GHX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2007, 02:56
Lokalizacja: Warszwa

Post autor: GHX » 16 paź 2008, 17:21

Ja borykam sie z tym samym problemem juz od roku, czyli nierówna pracą na wolnych obrotach podczas pracy na gazie. Wymieniałem już pół samochodu. Cały układ WN jest nowy i orginalny beru, sonda nowa bosh. ECU nie wykazuje bledów. A co do gazu to auto było w 2 warsztatach i nic, miało wymieniane wtryskiwacze dysze parownik itp i dalej to samo. Gazownik który mi to zakładał rozkłada ręce i mowi że wymieni mi na IIg i bedzie latać.
Nareszcie 4 kółka .............na masce
QP

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 16 paź 2008, 17:24

GHX, A jaki masz sterownik.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 17 paź 2008, 10:47

GHX pisze:Ja borykam sie z tym samym problemem juz od roku, czyli nierówna pracą na wolnych obrotach podczas pracy na gazie. Wymieniałem już pół samochodu. Cały układ WN jest nowy i orginalny beru, sonda nowa bosh. ECU nie wykazuje bledów. A co do gazu to auto było w 2 warsztatach i nic, miało wymieniane wtryskiwacze dysze parownik itp i dalej to samo. Gazownik który mi to zakładał rozkłada ręce i mowi że wymieni mi na IIg i bedzie latać.
opisz swoją instalacje?

[ Dodano: 2008-10-22, 13:25 ]
Witam kolegów i powracam do problemu bo nadal jest wtryski zmienione na niebieskie" Fast REG" i dalej to samo może lepiej trochę a te wtryski głośne strasznie w samochodzie i na zewnątrz słychać je okropnie! :-( kupiłem świece nowe bo gazownik mówił że od starych może tak być BOSCHA teraz mi wkręca że bym zmienił na NGK bo BOSCHA na polskie produkują lipnego na kompie wszystko mówi że jest ok poustawiane pytałem sie o system ale mówi że jest najnowszy i teraz myślę co robić że by facet nie wkręcił mi że musi tak być wiedz chciałbym że
by ktoś co ma taki silnik jak ja opisał jaki gaz ma założony i jak mu chodzi? na wolnych obrotach czy tak samo jak na PB czy Inaczej na LPG :-(

[ Dodano: 2008-10-22, 13:38 ]
co o tym myślisz Danek :-/
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 paź 2008, 18:00

newerafan, sory ale bez obejrzenia map wtrysku gazu nic nowego nie wymyślę. A jak autko zachowuje się na benzynie?

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 22 paź 2008, 20:46

Danek pisze:newerafan, sory ale bez obejrzenia map wtrysku gazu nic nowego nie wymyślę. A jak autko zachowuje się na benzynie?
Na benzynie jest ok chodzi super zero trzęsienia mam tylko jeden problem który też muszę rozwiązać po wyżej 90 stopni autko trochę sie muli ale czy to by miało związek z tym tu czy zimny czy ciepły to tak samo ty jesteś z O-ki miał byś czas to jak masz możliwość zobaczyć to wpadł bym do ciebie?
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
yellow2008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 17 cze 2008, 14:10

Post autor: yellow2008 » 22 paź 2008, 20:50

Mam autko B4 silnik ABK 2.0 gaz - stag 300-4. Jak zakładałem gaz to gazownik od razu powiedział że bedzie głosno stukał wtryskami bo pracują 4 na raz. Jedyne co moze zrobic to zamontować je na grubej gumowej podkładce wtedy drgania nie przenoszą się na inne elementy i trochę pomaga. I oczywiscie uprzedził o nierównej pracy na wolnych obrotach. To znaczy że silnik utrzymuje wolne obroty ok 950. Przy spadaniu obrotów elegancko schodzi z wysokich na niskie. Ale czuć nierówną pracę silnika jak by czasem nie odpalił jakiś cylinder. Twierdził że założył takich instalacji kilkanaście i zawsze były takie skutki. Oczywiście na Pb wolne obroty idealne. Jak stoję w korku i mnie to denerwuje przełączam na Pb. W sumie aż tyle benzyny na wolnych obrotach nie pali.

Jeśli wam stag-300 pracuje idealnie to dajcie znać. Ja mam wtryski jakieś takie czarne, nie czytałem co tam napisane. Czy to 1 czy 3 ohmy. no i srednica dysz nieznana.
Wiatr jest... tylko gdzie te włosy :-)

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=19186

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 paź 2008, 21:00

Czas by się znalazł ewentualnie, możemy się spotkać tylko nie mam teraz lapka i fejsu na podorędziu (pożyczyłem kumplowi i będę miał dopiero po wszystkich świętych). Duś tego gazownika niech zrobi z tym porządek, niech jedzie do Wiktorskiego z tym albo do innego w miarę obeznanego gazownika ale musi to doprowadzić do porządku. Możesz go lekko postraszyć PIH-em albo federacją konsumentów, a jak się będzie stawiał to daj mu na piśmie (kopia dla Ciebie z potwierdzeniem odbioru), że jeśli nie usunie usterki w ciągu 14 dni roboczych to niech demontuje oraz przywróci stan przed montażem i zwraca kasę albo zrobisz naprawę w innym zakładzie, a kosztami obciążysz jego.
Moim zdaniem nie jest to wina układu WN.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 22 paź 2008, 21:23

yellow2008 pisze:Mam autko B4 silnik ABK 2.0 gaz - stag 300-4. Jak zakładałem gaz to gazownik od razu powiedział że bedzie głosno stukał wtryskami bo pracują 4 na raz. Jedyne co moze zrobic to zamontować je na grubej gumowej podkładce wtedy drgania nie przenoszą się na inne elementy i trochę pomaga. I oczywiscie uprzedził o nierównej pracy na wolnych obrotach. To znaczy że silnik utrzymuje wolne obroty ok 950. Przy spadaniu obrotów elegancko schodzi z wysokich na niskie. Ale czuć nierówną pracę silnika jak by czasem nie odpalił jakiś cylinder. Twierdził że założył takich instalacji kilkanaście i zawsze były takie skutki. Oczywiście na Pb wolne obroty idealne. Jak stoję w korku i mnie to denerwuje przełączam na Pb. W sumie aż tyle benzyny na wolnych obrotach nie pali.

Jeśli wam stag-300 pracuje idealnie to dajcie znać. Ja mam wtryski jakieś takie czarne, nie czytałem co tam napisane. Czy to 1 czy 3 ohmy. no i srednica dysz nieznana.
Chodzi ci że jak tą gumę podłożę nie będzie słychać wtrysków? ale czy to pomoże na te wstrząsy? dlaczego 950? u mnie jest normalnie muszę zerknąć dokładnie ja mam stag-200-4 może na stagu-300 będzie ok? a może ktoś sie wypowie co ma ABK i ma ok? i napisał by jaką ma instalke założoną ! bardzo mnie to denerwuje! :( i boje się że by nic sie nie stało od tego silnikowi?
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga