[B4 2.0 ABK] Sekwencja jaki reduktor oraz listwa wtryskowa..
Nie chce zakładac już nowego tematu więc wrzucę tu.
Otóż przygód złych ciąg dalszy, instalacja gazowa która jest w moim ABK jest **ujowa bo poprzedni gościu robił to chyba na kolanie i w błocie lub ten gazownik, mniejsza z tym bo obydwu bym urwał jaja i na pal nabił...
Powiedzcie mi, opłaca się to przerabiać na sekwencje bo mój znajomy naprawdę oblatany mech-gazownik powiedział że nie przyłoży do tego ręki bo to szajs który można wywalić na śmietnik i szkoda jego i mojego czasu i kasy i nowego przepływomierza. A koszt powiedział że wyjdzie koło 1500 zł, powiedzcie czemu aż tyle ? Oczywiście liczę się z nakładem pracy ale nie dałoby się jakoś taniej ? Jestem ostatnio totalnie spłukany, stad takie pytanie bo albo to przerobie taniej albo za parę dni będzie tu ogłoszenie o sprzedaży czego nie bardzo chce..
Otóż przygód złych ciąg dalszy, instalacja gazowa która jest w moim ABK jest **ujowa bo poprzedni gościu robił to chyba na kolanie i w błocie lub ten gazownik, mniejsza z tym bo obydwu bym urwał jaja i na pal nabił...
Powiedzcie mi, opłaca się to przerabiać na sekwencje bo mój znajomy naprawdę oblatany mech-gazownik powiedział że nie przyłoży do tego ręki bo to szajs który można wywalić na śmietnik i szkoda jego i mojego czasu i kasy i nowego przepływomierza. A koszt powiedział że wyjdzie koło 1500 zł, powiedzcie czemu aż tyle ? Oczywiście liczę się z nakładem pracy ale nie dałoby się jakoś taniej ? Jestem ostatnio totalnie spłukany, stad takie pytanie bo albo to przerobie taniej albo za parę dni będzie tu ogłoszenie o sprzedaży czego nie bardzo chce..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
1500 zależy jakie części bo części z niższej półki to 700zł a coś lepszego to 1000zł. I zależy gdzie mieszkasz i gdzie montujesz, bo w mojej okolicy można zrobić montaż kompletnej instalacji (ze zbiornikiem) za 300zł.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Karorrr, tak się zastanawiam czy naprawdę aż taką jak to nazwałeś **ujową instalację masz czy aż tak **ujowo wystrojoną, bo ja bardziej obstawiam to drugie. Oczywiście abk jest dość wymagający jeśli chodzi o instalację lpg.
Inna sprawa że może coś być nie hallo z samą benzyną to i sekwencja też nie będzie chodzić dobrze z wiadomych względów.
Inna sprawa że może coś być nie hallo z samą benzyną to i sekwencja też nie będzie chodzić dobrze z wiadomych względów.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
maciek889 - jestem z okolic gliwic, montaż u znajomego taty który jest świetnym mechanikiem-gazownikiem i nie skłamie jeśli powiem że co najmniej 70% aut z miasta jest u niego robionych. Nigdy nie zrobił fuszerki nikomu i jak powie tak jest.
1500 nie dam bo to nie chodzi o to że skąpie i chce mieć nowe a nie wydać kasy tylko po prostu nie stać mnie i długo nie będzie a auto potrzebne i nie mogę patrzeć jak tak stoi biedny pół z tego jeszcze bym skądś wytrzepał.
PieterB- no właśnie on stwierdził że poza gazem jest wszystko takie że można zrobić drugie 250 tyś.
Powiedział że nie daje gwarancji że zaraz po załączeniu nie strzeli i nie rozwali nowej przepływki a nawet po regulacji nie daje gwarancji że za chwile zaś nie trzeba będzie przy tym grzebać i oczywiście nie daje też gwarancji że na świeżo po regulacji nie walnie a ja nie zamierzam jeździć jak jakiś nie tego obroty max 2 tyś żeby nie dupło i też nie będę kupował przepływki na zapas bo jaki to ma sens..
1500 nie dam bo to nie chodzi o to że skąpie i chce mieć nowe a nie wydać kasy tylko po prostu nie stać mnie i długo nie będzie a auto potrzebne i nie mogę patrzeć jak tak stoi biedny pół z tego jeszcze bym skądś wytrzepał.
PieterB- no właśnie on stwierdził że poza gazem jest wszystko takie że można zrobić drugie 250 tyś.
Powiedział że nie daje gwarancji że zaraz po załączeniu nie strzeli i nie rozwali nowej przepływki a nawet po regulacji nie daje gwarancji że za chwile zaś nie trzeba będzie przy tym grzebać i oczywiście nie daje też gwarancji że na świeżo po regulacji nie walnie a ja nie zamierzam jeździć jak jakiś nie tego obroty max 2 tyś żeby nie dupło i też nie będę kupował przepływki na zapas bo jaki to ma sens..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Właśnie zazwyczaj strzela na niskich obrotach, gdy nagle wciśnie się pedał gazu.Karorrr pisze:a ja nie zamierzam jeździć jak jakiś nie tego obroty max 2 tyś żeby nie dupło
Jak mało jeździsz to jeździj na benzynie. Tylko jeśli nie będziesz miał sprawnej sondy lambda to będzie dużo palić.
Albo zacznij naprawiać rozwalony przepływomierz. Zwykle da się go utrzymać w takim stanie aby dało się odpalić na benzynie i rozgrzać do przełączenia na gaz.
I sprawdź przekaźnik 30 bo on często jest przyczyną wystrzałów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm
https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... htm#648165
Chodzi mi o naprawę tego, który masz rozwalony przez wystrzały gazu.
https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... htm#648165
Chodzi mi o naprawę tego, który masz rozwalony przez wystrzały gazu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Karorrr, "Przepływomierz mam nowy juz sprawny to po co mam go naprawiac" Jak chcesz mieć spokojną głowę i nie dostawać białej gorączki, że znowu przepływka się rozdupcyła, to zainwestuj w sekwencję. Właśnie teraz znalazłem cztery aukcje z używanymi sekwencjami do R4. Jak nie chcesz się w koszta pakować to rozważ to. Założyć ma ci kto, a od biedy założył byś i wystroił samemu. Ja też przerabiałem na sekwencję u gazownika, a potem sam sobie zakładałem jeszcze lepsze graty i ustawiałem. To nie jest wiedza tajemna.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
elektronic, tylko zwykle to są jakieś śmiecie, które kosztują 200zł mniej niż najtańszy nowy zestaw a później zostawi się te oszczędności razem z nawiązką u na doprowadzenie tego do używalności. Może jak to nie byłoby ABK tylko jakiś silnik, który lepiej toleruje wtryskiwacze valteka.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Karorrr, Podaje nr aukcji 6701417570, 6709127668, 6705556587, 6194680854. Sam mam na zbyciu wtryski Magic Jet wraz z reduktorem. Zmieniałem na Hane i Zavoli Zeta N, nie dlatego że to były złe podzespoły ile chciałem mieć porządny zestaw pod maską. I wcale dużo na tym nie przejechałem. i tak możesz zrobić: kupić używkę sterownik + reszta, a wtryski czy reduktor wstawić inne.
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga