Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 NG LPG] Czujnik temp 4 pinowy, zalewanie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kamien
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 05 maja 2008, 10:33

[2,3 NG LPG] Czujnik temp 4 pinowy, zalewanie silnika

Post autor: kamien » 18 gru 2009, 18:34

Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Chciałem się dowiedzieć jaką funkcje (oprócz wskazania temp na zegary) pełni czujnik 4 pinowy (zamiennik 3 pinowy) w króćcu?
Od jakiegoś czasu zalewa mi auto na benzynie, głównie na ciepłym. Odpala, po czym obroty spadają i auto gaśnie.
Przewody nowe, świece nowe, czujnik temp 2 pinowy nowy - sprawny
Gdzie szukac przyczyny? Może zaplon? Obiło mi się o uszy że ten czujnik 4 pinowy może mieć z tym coś wspólnego...

Elemel87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 31 lip 2008, 21:50
Lokalizacja: Dębowiec

Post autor: Elemel87 » 18 gru 2009, 23:06

Zobacz na talerzyk i kiedyś kolega miał podobnie odpalał auto i tak jak szybko odpalił tak one szybko gasło a świece mokre okazało się że dysza rozruchowa siadła i podawała cały czas paliwo i auto dosłownie odpalało na parę sekund i gasło a świece kapały z benzyny :-/

kamien
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 05 maja 2008, 10:33

Post autor: kamien » 19 gru 2009, 08:37

Świece sa suchutkie

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 gru 2009, 10:19

Oprocz wskazan to on jeszcze jest od uruchamiania wentylatorow i podaje jakies info na komputer, najprosciej to go odlacz i zobacz co sie bedzie dzialo ale wg mnie to nie tutaj jest kruczek. Czujnik 2 pin jaki kupiles nowy :?:
Forum A6Klub i Audi80

venol20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 13 gru 2009, 16:02
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: venol20 » 19 gru 2009, 14:36

Za zalewanie silnika czyli za dawkowanie paliwa odpowiedzialny jest niebieski czujnik na kroćcu 2 pinowy który podaje sygnał do komputera. Musi on mieć odpowiednią oporność w zależności od temperatury płynu chłodzacego. Najlepiej kupić w ASO taki czujnik bo zamienniki kiepsko się sprawują.
b3 1.8 1988r. 5 lat--> b4 2.0 1994r.

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 19 gru 2009, 14:38

w ng kolego ten czujnik jest czarny

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 20 gru 2009, 10:39

zabawne to to ze te same osoby wprowadzaja w blad odnosnie czojnika ...
kuzwa skad wy takie info o kolorach biezecie nie wiesz to nie pisz a posty nabijajcie w dziale chumor

w NG info do ECU podaje CZARNY czojnik DWU pinowy wkrecony z gory
3/4 pinowy to info do zegara kontrolki przegrzania i do klimy
wiatrzk zalancza czojnik wkrecony w chlodnice 3 piny 2 biegi

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 21 gru 2009, 09:46

Mam wloska nowke w moim ng i jest okay opornos zgodna z wykresem
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

kamien
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 05 maja 2008, 10:33

Post autor: kamien » 21 gru 2009, 17:43

kupiłem nowy, firmy EPS ( kolor czarny) oporność zgodna z wykresem jaki znalazłem na forum.
Zaczynam podejrzewać że to zalewanie może mieć związek z źle ustawionym zapłonem.. jak myślicie? może to byc od tego?

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 21 gru 2009, 17:53

ja kolego mam ten sam problem.Również kupiłem czujnik eps-a i parametry są takie jakie powinny być..co do zapłonu to był ustawiony dobrze..ale cos kiedyś czytałem ze p[rzy lpg zapłon powinien byc jakoś przestawiony..??

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 21 gru 2009, 18:43

a jakie są to wartosci kolego??wiem że duzo o tym było ale jak ktoś to tu podrzuci to przyda się pewnie nie tylko mi

Awatar użytkownika
hakanos007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: hakanos007 » 21 gru 2009, 19:29

a jaki negatywny wpływ na prace silnika z lpg moze miec typowo benzynowe ustawienie zapłonu..??

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 21 gru 2009, 20:44

w moim NG od pewnego czasu ciężko odpalał silnik na ciepłym a po zmianie 3 pinowego czujnika (bez klimy) bardzo dobrze odpalał również na ciepłym i na dodatek pokazywał na zegarze właściwą temperaturę bez przekłamania. Numer czujnika 034 919 369 C w moim przypadku jest to czujnik brązowy. Mi to pomogło <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga