[2,3 NG LPG] Czujnik temp 4 pinowy, zalewanie silnika
[2,3 NG LPG] Czujnik temp 4 pinowy, zalewanie silnika
Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Chciałem się dowiedzieć jaką funkcje (oprócz wskazania temp na zegary) pełni czujnik 4 pinowy (zamiennik 3 pinowy) w króćcu?
Od jakiegoś czasu zalewa mi auto na benzynie, głównie na ciepłym. Odpala, po czym obroty spadają i auto gaśnie.
Przewody nowe, świece nowe, czujnik temp 2 pinowy nowy - sprawny
Gdzie szukac przyczyny? Może zaplon? Obiło mi się o uszy że ten czujnik 4 pinowy może mieć z tym coś wspólnego...
Od jakiegoś czasu zalewa mi auto na benzynie, głównie na ciepłym. Odpala, po czym obroty spadają i auto gaśnie.
Przewody nowe, świece nowe, czujnik temp 2 pinowy nowy - sprawny
Gdzie szukac przyczyny? Może zaplon? Obiło mi się o uszy że ten czujnik 4 pinowy może mieć z tym coś wspólnego...
Za zalewanie silnika czyli za dawkowanie paliwa odpowiedzialny jest niebieski czujnik na kroćcu 2 pinowy który podaje sygnał do komputera. Musi on mieć odpowiednią oporność w zależności od temperatury płynu chłodzacego. Najlepiej kupić w ASO taki czujnik bo zamienniki kiepsko się sprawują.
b3 1.8 1988r. 5 lat--> b4 2.0 1994r.
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
zabawne to to ze te same osoby wprowadzaja w blad odnosnie czojnika ...
kuzwa skad wy takie info o kolorach biezecie nie wiesz to nie pisz a posty nabijajcie w dziale chumor
w NG info do ECU podaje CZARNY czojnik DWU pinowy wkrecony z gory
3/4 pinowy to info do zegara kontrolki przegrzania i do klimy
wiatrzk zalancza czojnik wkrecony w chlodnice 3 piny 2 biegi
kuzwa skad wy takie info o kolorach biezecie nie wiesz to nie pisz a posty nabijajcie w dziale chumor
w NG info do ECU podaje CZARNY czojnik DWU pinowy wkrecony z gory
3/4 pinowy to info do zegara kontrolki przegrzania i do klimy
wiatrzk zalancza czojnik wkrecony w chlodnice 3 piny 2 biegi
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
w moim NG od pewnego czasu ciężko odpalał silnik na ciepłym a po zmianie 3 pinowego czujnika (bez klimy) bardzo dobrze odpalał również na ciepłym i na dodatek pokazywał na zegarze właściwą temperaturę bez przekłamania. Numer czujnika 034 919 369 C w moim przypadku jest to czujnik brązowy. Mi to pomogło <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie
było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga