Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] Niskie cisnienie na wszystkich cylindrach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

[2.3 NG] Niskie cisnienie na wszystkich cylindrach

Post autor: kyuubi1990 » 12 lip 2013, 22:45

Jednak okazalo sie to najgorsze cisnienie we wszystkich cylindrach wynosi od 6 do 7, samochod wogole nie odpala a wczesniej ledwo co przyspieszal, co moze byc tego przyczyna ?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 12 lip 2013, 23:02

Pewnie już dużo na ren temat było ale można wymieniać bez końca.Zawory, pierścienie, zużyte tuleje cylindra. Ogólnie wszystko co ma styk z kompresja. Trzeba zrzucić głowice i zobaczyć co się dzieje.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lip 2013, 23:03

wymienić silnik.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 13 lip 2013, 04:14

Dokładnie. 500zł i wieczor w garażu. Taniej nie będzie.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 lip 2013, 16:20

Rozbierz i zobacz co do wymiany bo jesli to tylko kosmetyka to wole Ci remontowac ten silnik.Bo za te 500 zl to tez nie wiesz co kupisz.Ale remont NG to zapewne wiecej niz 500 zł.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 lip 2013, 20:40

kuźwa ludzie, remont silnika kosztuje pod 5 koła, wszystko co poniżej tego to tylko pudrowanie syfu na 5-10 k kilometrów.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 15 lip 2013, 10:41

Pierwsza diagnoza juz sie pojawila, pogiete zawory, musze szukac drugiej głowicy

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 15 lip 2013, 13:19

Leo, za 5 kola to zrobisz silnik na cacy. a jak mu tylko głowica poleciał to w kołku sie zamknie zapewne.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 lip 2013, 13:46

no oby :) znaczy pasek przeskoczył pewnie :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 15 lip 2013, 20:48

Czy głowica pasuje od audi 100 2.3 ?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 lip 2013, 21:07

Czy głowica pasuje od audi 100 2.3 ?
Głowica musi być od NG, 2.3 to też w 100 AAR.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 15 lip 2013, 21:19

http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 9/1153772/
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A100/1 ... 9/1209055/

Porównując numery głowicy i części obu głowic wychodzi że są takie same (AAR 93' vs NG 93') tylko jeśli to 100 C3 to tam był NF
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 15 lip 2013, 21:39

Na allegro jest głowica od NG za 180zł a cały silnik za 500.
W czym jest problem.
To tylko NG, których naprodukowali przez dwa modele.
Jest w czym wybierać.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 lip 2013, 21:40

zserty pisze:Na allegro jest głowica od NG za 180zł a cały silnik za 500.
Mam 5 tych silników, zaproponowałem lepszą cenę :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga