[B4 ABC Avant Q] 150 kucyków do zabawy + Czarny Mafijny ABT
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
[B4 ABC Avant Q] 150 kucyków do zabawy + Czarny Mafijny ABT
Mapa stronki, bo się pogubić można
post 1 - Audi avant Q ABC
post 2 - Audi sedan ABT
post 3 - Junak
post 4 - Honda VFR 800 Fi
post 5 - ex Honda NTV 650
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ślepej kurze ziarno zawsze się trafi.
Przeglądając z głupoty ogłoszenia audiczek noszących dumny znaczek quattro na sobie natrafiłem ostatnimi czasy na parę sztuk z powiedzmy "okolicy". Zobaczyłem co to za rodzynki są, okazało się że żadne z nich "rodzynki" i w zasadzie nie warte są zachodu, odrzucały swoim stanem, po prostu były wyjechane. Pojawiła się też swego czasu na allegro quattróweczka po stłuczce z przodu. Jako że przejeżdżałem bardzo niedaleko domu gdzie stała postanowiłem że rzucę na nią okiem. Pojechałem rzuciłem okiem i już wiedziałem że będzie moja, poza tym gość zaskoczył mnie, ale o tym później Następnego dnia pojechałem z dobrą linką kasą i umową kupna sprzedaży po tegoż "złomka". Moja biedna ABT przez ponad 70 km musiała się męczyć i ciągnąć za sobą wielkiego i ciężkiego Avanta, ale daliśmy radę.
Dnia 22.02.2009 na plac wjechała o własnych siłach...
Audi 80 B4 Avant 2,6 V6 ABC <quattro> :!:
Najpierw napiszę co dobrego w tej furze jest, a później co trzeba zrobić.
A więc tak.
Audiczka z samiutkiej końcówki roku 1992 o udokumentowanym przebiegu 233 000 km posiadała w swojej historii tylko 2 właścicieli. Przyjechała tutaj w 2004 roku i trafiła nienajgorzej, właściciel nie oszczędzał na samochodzie ani trochę. Autko posiada super zadbany środek, nie przetarte fotele ogólnie dobrze to wygląda. Posiada sekwencyjny gaz LandiRezno Omegas z 73 litrową butlą w kole zapasowym :!: i ukrytym wlewem gazu. Sama instalacja kosztowała poprzednika 5400 zł . Autko na gazie przelatało ok 100 tys. km, wszystkie wpisy w książce są. Co najważniejsze została zakupiona za bardzo rozsądną kwotę, po prostu żal było nie wziąć.
Ma to co najbardziej cieszy czyli 4 napędzane łapki i V6 do ich napędzania, ma też elektrykę, alarm, lusterka w kolorze nadwozia, ma ABS'y i jaśka dla kierowcy. Nie posiada niestety szybra ani klimy. Jakież było moje zdziwienie gdy właściciel przy pierwszych moich oględzinach wyciągnął z garażu kompletną manualną klimę w wersji "zrób to sam" i włożył do bagażnika z tekstem że dokłada to gratis bo i tak mu się to nie przyda. Zrobiłem wtedy duże oczy i w duszy się uśmiechnąłem na czekające mnie rezanko, dodatkowo do tego kompletna wiązka auta z klimą, muszę dojść co i jak i ją przede wszystkim rozplątać
Zakupione/zrobione już zostały: (kolejność zupełnie przypadkowa)
- 8 litrów oleju 5w40 filtr oleju, filtr powietrza
- ubezpieczenie na rok AXA
- komplet (5) ori alufelg
- rejestracja
- części: Komplet rozrządu + pompa wody, termostat
- Światła przód zespolone, komplet - poszły do ludzi
- części: chłodnica, pas przedni komplet - okazja cenowa
- części: komplet uszczelek do silnika + pasek alternatora
- łapa silnika przód
- zderzak Coupe kompletny
- zamki maski, listwy podreflektorowe - dzięki UFOtm
- wstępne proszczenie przodu
- założona została chłodnica i na próbę poskładany przód, auto zapalone zagrzane silnik chodzi super, pojechało do blacharza o własnych siłach gdzie będzie finalnie proszczone, klepane i malowane.
- blacharz, odebrane, zabulone
- zakup osłony rozrządu, włącznika - dzięki Audi_A6
- odnowa alufelg, alufelgi doczyszczone, pojechały do malowania
- zakupione fabrby na zaciski, zaciski w malowaniu
- zakupione tarcze
- soczewki, zakupione zamontowane
- zmiana paska rozrządu napinaczy i pompy wody
- ściągnięcie głowic zobaczenie co się w silniku święci, nowe uszczelniacze docieranie zaworków, nowe uszczelki pod głowice i pokrywy zaworów, wyczyszczenie bloku z syfu
- montaż zderzaka i świateł
- zmieniony olej, filtry, paski wszystko
- zmiana przednich hamulców, eskowe z czarnego idą tutaj a te które są tutaj idą do czarnucha
- złożenie tego wszystkiego na powrót do kupy
- montaż zabezpieczeń
- zrezana osłona dolna silnika zwykła do zderzaka coupe
- wypolerowana końcówka wydechu
- zmieniony jeden łącznik drążka stabilizacyjnego
- uporządkowanie elektryki pod kierownicą
- podpięcie radia jak należy
- naprawa mechanizmu lewej tylnej elektrycznej szyby
- założony 3-ci stop
- naprawiona przełamana wiązka klapy
- założone 3 nowe wycieraczki aero
- z tyłu ściągnięte emblematy, zostało quattro i OOOO
- wlepa na swoim miejscu z tyłu
- przegląd i regulacja gazu
- uszczelnienie lamp
- uporządkowanie elektryki pod maską
- odnowienie gałki zm. biegów i kierownicy
- CB President Johnny II ASC + Midland ML145
- ori kółka 16 stki od Compi dzięki Ezumaru
- odnowa stalufelg - zrobione
- ksenonik okazyjnie
- czarny zadek na ori blendzie hella i ori lampkach - baardzo okazyjnie
- odnowione i odmalowane ori alufelgi
- zakupione kpl. opon zimowych GY Ultragrip 7, założone na ori alusie 15
- rezanko odcięcia auto rozłączania blokady DIFF, zakup włacznika
- "drobne" naprawy, łożysko koła tył prawe, przegub wewnętrzny tył lewy, naprawa dużego wycieku oleju z silnika
- ori chlapacze
- nowe świeczki NGK + kable WN
- może jakieś konkretniejsze audio - zrezane
Do zrobienia: (tu też kolejność przypadkowa)
- rezanko odcięcia ABSu
- montaż klimy - tu się waham, może raczej jednak nie będzie tego rezania
- zegary, naprawa oświetlenia + ringi
- dorobienie schowka zamiast kaset
- zabezpieczenie halogenów
No to teraz czas na garść fotek.
Tak to wyglądało w ogłoszeniu i u poprzedniego właściciela. Jego kobita poszła bokiem i prześlizgnęła się przodem po barierce. Straty można powiedzieć że niewielkie acz kosztowne. Silnik palił bez problemu, ale chłodziwa brak, temu do domu musiała przyjechać na lince.
Rozebrane u nas, oraz graty których jest masa. Można powiedzieć że mam klimę w pokoju , również przymiarka zderzaka od 90 tki coupe
Sorki, ale opis taki w zasadzie "na szybko". O postępach prac będę informował, spieszył się nie będę zakładam że do 2 miesięcy będzie zrobiona na cacy. Teraz czeka mnie jeszcze duuużo pracy, ale myślę że będzie warto, i to bardzo. Na szczęście mam czym jeździć.
Mafijny czarny po wyremontowaniu quattrówki przechodzi na własność mojego taty. Tak że zostaje na tym samym placu i nadal będzie dobrze doglądany.
29.03.2009
Zostałem wywołany do tablicy no to się chwalę.
Autko jest już wyklepnięte i pomalowane, stoi sobie w garażu i się powoli remontuje.
Została ściągnięta już jedna głowica i dotarte zaworki. Na zdjęciach widać że przy 230 tys. na cylindrach nadal widać ślady honowania. Zawory i głowica są w rewelacyjnym stanie.
Silnikowi po 100 tys na gazie absolutnie nic nie jest. Widać że było to doglądnięte i dobrze wyregulowane.
Ori fele zostały wyczyszczone, niestety w wielu miejscach były wżery i dojechałem do podkładu i czystego aluminium, więc oddałem felgi do malowania. Będą jak nowe.
Zarzucam fotki, trochę drastyczne ale niech będzie
Dodatkowo mogę się pochwalić że po złożeniu na przodzie oprócz zderzaka z coupe i dwutłoczkowych zacisków, zagoszczą soczewki Myślę że da to wszystko radę i będzie dobrze wyglądać.
Niestety nie mogę zdecydować się na felę o jakimś słuszniejszym rozmiarze, więc na razie zostanie ori 15 stka. Wszystko to przez nasze kochane drogi, u mnie niestety w opłakanym stanie.
Jeszcze link do rezania kratki w zderzak b4-all-kratka-w-zderzak-coupe-zrob-to-sam-vt27383.htm
20.04.2009
Zarzucam kolejną porcję fotek. Prace posuwają się do przodu. Już za chwileczkę już za momencik... będzie wszystko tip top i wyjazd na nasze bezdroża. Silnik poskładany chodzi ładnie. Dużo rezania było po drodze np. wnętrze kolektora, ale to będzie na osobną historię . Teraz na tapecie mam hamulce. W następnej kolejności spasowanie i wypoziomowanie przodu, oraz chwycenie się za elektrykę i jej uporządkowanie oraz na końcu wnętrze i rezanka dodatkowe
Enjoy
22.04.2009
Hop siup zmiana hamulców przednich , Oczywiście wcześniej, czyszczenie malowanie cudowanie
Kto powiedział że ABT jest słabym autem Trzymałem się za moim poprzednikiem dobre 15 km, tak samo się wlókł i stał w korku jak ja <lol>
25.04.2009
W zasadzie gotowe Dziś pierwsza przejażdżka była. Autko chodzi rewelacyjnie.
W zasadzie autko już nadaje się do jazdy, teraz szczegóły mnie czekają oraz jakieś rezanka o których będę informował na bieżąco.
23.05.2009
Tą sesję zdjęciową chciałbym zatytułować "Dobrobyt". Już więcej nie piszę, zapodaję fotki.
Jeśli chce ktoś dowiedzieć się czegoś o niebieskiej strzale zapraszam do posta nr 4
13.06.2009
Mała sesyjka z dziś. Z nowości Cb radyjko Presidenta oraz 16 stki felaszki z Compi (dzięki Ezumaru)
A dodatkowo patencik z przykręcanymi dekielkami, śrubeczki wypolerowane
Czy kiedykolwiek rezanie się kończy? chyba nie szybko bo kilka pomysłów nadal czeka na realizację, więc do następnego
25.07.2009
Dziś przedstawiam pakiet oświetlenie.
Co my tu mamy :?: :mrgreen: Piękne czarne lampki i blendę , czarne światła srebrne auto... będzie grubo.
Faza wstępna oszpecenie i przymiarki
Patent z klamką, opisany w warsztacie b4-avant-klamka-avanta-do-blendy-z-90-t ... htm#336519
Efekt ostateczny
I jeszcze dodatkowo xenonik na przodzie który się pojawił kilka tyg. wcześniej.
14.10.2009
Na setupie zimowym, pierwsze śniegi
06.02.2010
Update stanu na dziś bo dawno nic opisywane nie było + kilka słitaśnych foteczek
Było kilka mechanicznych rzeczy do zrobienia, wymienione zostały łożysko koła tył prawy i przegub wewnętrzny tył lewy.
Miałem niemiłą awarię wyciek oleju z uszczelnienia wałka rozrządu w prawej głowicy. W związku z tym wymienione zostały wszystkie te uszczelniacze i dodatkowo pasek rozrządu który zalał się olejem.
Z przyjemniejszych rzeczy, już jakiś czas temu pojawiło się odcięcie automatycznego wyłączania blokady. Więc można śmigać ile dusza zapragnie świadomie włączając i wyłączając tego waryjota czyli Q na desce + Diff między fotelami.
Oficjalne oświadczenie: kocham śnieg, błoto ppośniegowe, zaspy i winkle :lol: <quattro>
Dzisiaj pojawiły się upolowane ori chlapacze, tył używki przód nówki, oraz wreszcie pogoda pozwoliła na umycie tego cuda techniki z tych przylepionych kilogramów soli
I obiecana garść foteczek:
09.10.2010
Oj joj joj widzę że temacik całkowicie pokrył się kurzem, ale cóż w lecie samochodem się nie jeździ
Ale do rzeczy. fffuuuuu ... kurz zdmuchnięty teraz garść ciekawinek
Na wiosnę audiczka zaliczyła podróż do swojego miejsca urodzenia, czyli Ingolstadt i Kronach zaliczone
fotki z tego eventu można zobaczyć tutaj http://picasaweb.google.pl/Adam.Hulboj/ ... svz_6o-5FQ
W lecie była przerwa w jazdach przemieszczałem się wykorzystując tylko swoje dwa kółka. O tym naskrobię coś w drugim temacie.
A ostatnio... Tak oto się śmiga po torze w Wyraziowie w dniu 18.10.2010 http://www.youtube.com/watch?v=Sq1kRYXJIq0
a resztę fotek można zobaczyć tu http://picasaweb.google.pl/Adam.Hulboj/ ... 4PqibD2Bg#
A dzisiaj wreszcie do auta zawitało coś jako tako grającego, a mianowicie zestaw jak to nazwę DiT czyli dobry i tani:
- radyjko Sony CDX-GT430U (używane w super stanie)
- głosniki Peiying Alien w oryginalne miejsca 10cm/13cm + tweetery
- skrzynia basowa Soling CP-123
- wzmacniacz Soling 650 W Monoblock SK-1065
- kable do wzmacniacza
Jestem bardzo zadowolony, gra mi to przyzwoicie. Koszta to 300 zł radio z przesyłką, komplet głośników ze skrzynią i wzmacniaczem i przesyłką 440 zł. Więc za tą cenę uważam że jest świetnie.
krótki filmik i foteczki:
http://www.youtube.com/watch?v=Li5Iw8G-zQ8
Ze spraw okołomotoryzacyjnych... WRESZCIE dorobiliśmy się kanału :!: czyli marzenie każdego domorosłego rezacza stoi do mnie otworem <haha> (Na polo nie patrzcie nie moje ... )
To na razie tyle...
Oceniajcie śmiało, jestem otwarty na wszystkie zachwyty i krytykę
Pozdrówka wszystkim maniakom.
post 1 - Audi avant Q ABC
post 2 - Audi sedan ABT
post 3 - Junak
post 4 - Honda VFR 800 Fi
post 5 - ex Honda NTV 650
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ślepej kurze ziarno zawsze się trafi.
Przeglądając z głupoty ogłoszenia audiczek noszących dumny znaczek quattro na sobie natrafiłem ostatnimi czasy na parę sztuk z powiedzmy "okolicy". Zobaczyłem co to za rodzynki są, okazało się że żadne z nich "rodzynki" i w zasadzie nie warte są zachodu, odrzucały swoim stanem, po prostu były wyjechane. Pojawiła się też swego czasu na allegro quattróweczka po stłuczce z przodu. Jako że przejeżdżałem bardzo niedaleko domu gdzie stała postanowiłem że rzucę na nią okiem. Pojechałem rzuciłem okiem i już wiedziałem że będzie moja, poza tym gość zaskoczył mnie, ale o tym później Następnego dnia pojechałem z dobrą linką kasą i umową kupna sprzedaży po tegoż "złomka". Moja biedna ABT przez ponad 70 km musiała się męczyć i ciągnąć za sobą wielkiego i ciężkiego Avanta, ale daliśmy radę.
Dnia 22.02.2009 na plac wjechała o własnych siłach...
Audi 80 B4 Avant 2,6 V6 ABC <quattro> :!:
Najpierw napiszę co dobrego w tej furze jest, a później co trzeba zrobić.
A więc tak.
Audiczka z samiutkiej końcówki roku 1992 o udokumentowanym przebiegu 233 000 km posiadała w swojej historii tylko 2 właścicieli. Przyjechała tutaj w 2004 roku i trafiła nienajgorzej, właściciel nie oszczędzał na samochodzie ani trochę. Autko posiada super zadbany środek, nie przetarte fotele ogólnie dobrze to wygląda. Posiada sekwencyjny gaz LandiRezno Omegas z 73 litrową butlą w kole zapasowym :!: i ukrytym wlewem gazu. Sama instalacja kosztowała poprzednika 5400 zł . Autko na gazie przelatało ok 100 tys. km, wszystkie wpisy w książce są. Co najważniejsze została zakupiona za bardzo rozsądną kwotę, po prostu żal było nie wziąć.
Ma to co najbardziej cieszy czyli 4 napędzane łapki i V6 do ich napędzania, ma też elektrykę, alarm, lusterka w kolorze nadwozia, ma ABS'y i jaśka dla kierowcy. Nie posiada niestety szybra ani klimy. Jakież było moje zdziwienie gdy właściciel przy pierwszych moich oględzinach wyciągnął z garażu kompletną manualną klimę w wersji "zrób to sam" i włożył do bagażnika z tekstem że dokłada to gratis bo i tak mu się to nie przyda. Zrobiłem wtedy duże oczy i w duszy się uśmiechnąłem na czekające mnie rezanko, dodatkowo do tego kompletna wiązka auta z klimą, muszę dojść co i jak i ją przede wszystkim rozplątać
Zakupione/zrobione już zostały: (kolejność zupełnie przypadkowa)
- 8 litrów oleju 5w40 filtr oleju, filtr powietrza
- ubezpieczenie na rok AXA
- komplet (5) ori alufelg
- rejestracja
- części: Komplet rozrządu + pompa wody, termostat
- Światła przód zespolone, komplet - poszły do ludzi
- części: chłodnica, pas przedni komplet - okazja cenowa
- części: komplet uszczelek do silnika + pasek alternatora
- łapa silnika przód
- zderzak Coupe kompletny
- zamki maski, listwy podreflektorowe - dzięki UFOtm
- wstępne proszczenie przodu
- założona została chłodnica i na próbę poskładany przód, auto zapalone zagrzane silnik chodzi super, pojechało do blacharza o własnych siłach gdzie będzie finalnie proszczone, klepane i malowane.
- blacharz, odebrane, zabulone
- zakup osłony rozrządu, włącznika - dzięki Audi_A6
- odnowa alufelg, alufelgi doczyszczone, pojechały do malowania
- zakupione fabrby na zaciski, zaciski w malowaniu
- zakupione tarcze
- soczewki, zakupione zamontowane
- zmiana paska rozrządu napinaczy i pompy wody
- ściągnięcie głowic zobaczenie co się w silniku święci, nowe uszczelniacze docieranie zaworków, nowe uszczelki pod głowice i pokrywy zaworów, wyczyszczenie bloku z syfu
- montaż zderzaka i świateł
- zmieniony olej, filtry, paski wszystko
- zmiana przednich hamulców, eskowe z czarnego idą tutaj a te które są tutaj idą do czarnucha
- złożenie tego wszystkiego na powrót do kupy
- montaż zabezpieczeń
- zrezana osłona dolna silnika zwykła do zderzaka coupe
- wypolerowana końcówka wydechu
- zmieniony jeden łącznik drążka stabilizacyjnego
- uporządkowanie elektryki pod kierownicą
- podpięcie radia jak należy
- naprawa mechanizmu lewej tylnej elektrycznej szyby
- założony 3-ci stop
- naprawiona przełamana wiązka klapy
- założone 3 nowe wycieraczki aero
- z tyłu ściągnięte emblematy, zostało quattro i OOOO
- wlepa na swoim miejscu z tyłu
- przegląd i regulacja gazu
- uszczelnienie lamp
- uporządkowanie elektryki pod maską
- odnowienie gałki zm. biegów i kierownicy
- CB President Johnny II ASC + Midland ML145
- ori kółka 16 stki od Compi dzięki Ezumaru
- odnowa stalufelg - zrobione
- ksenonik okazyjnie
- czarny zadek na ori blendzie hella i ori lampkach - baardzo okazyjnie
- odnowione i odmalowane ori alufelgi
- zakupione kpl. opon zimowych GY Ultragrip 7, założone na ori alusie 15
- rezanko odcięcia auto rozłączania blokady DIFF, zakup włacznika
- "drobne" naprawy, łożysko koła tył prawe, przegub wewnętrzny tył lewy, naprawa dużego wycieku oleju z silnika
- ori chlapacze
- nowe świeczki NGK + kable WN
- może jakieś konkretniejsze audio - zrezane
Do zrobienia: (tu też kolejność przypadkowa)
- rezanko odcięcia ABSu
- montaż klimy - tu się waham, może raczej jednak nie będzie tego rezania
- zegary, naprawa oświetlenia + ringi
- dorobienie schowka zamiast kaset
- zabezpieczenie halogenów
No to teraz czas na garść fotek.
Tak to wyglądało w ogłoszeniu i u poprzedniego właściciela. Jego kobita poszła bokiem i prześlizgnęła się przodem po barierce. Straty można powiedzieć że niewielkie acz kosztowne. Silnik palił bez problemu, ale chłodziwa brak, temu do domu musiała przyjechać na lince.
Rozebrane u nas, oraz graty których jest masa. Można powiedzieć że mam klimę w pokoju , również przymiarka zderzaka od 90 tki coupe
Sorki, ale opis taki w zasadzie "na szybko". O postępach prac będę informował, spieszył się nie będę zakładam że do 2 miesięcy będzie zrobiona na cacy. Teraz czeka mnie jeszcze duuużo pracy, ale myślę że będzie warto, i to bardzo. Na szczęście mam czym jeździć.
Mafijny czarny po wyremontowaniu quattrówki przechodzi na własność mojego taty. Tak że zostaje na tym samym placu i nadal będzie dobrze doglądany.
29.03.2009
Zostałem wywołany do tablicy no to się chwalę.
Autko jest już wyklepnięte i pomalowane, stoi sobie w garażu i się powoli remontuje.
Została ściągnięta już jedna głowica i dotarte zaworki. Na zdjęciach widać że przy 230 tys. na cylindrach nadal widać ślady honowania. Zawory i głowica są w rewelacyjnym stanie.
Silnikowi po 100 tys na gazie absolutnie nic nie jest. Widać że było to doglądnięte i dobrze wyregulowane.
Ori fele zostały wyczyszczone, niestety w wielu miejscach były wżery i dojechałem do podkładu i czystego aluminium, więc oddałem felgi do malowania. Będą jak nowe.
Zarzucam fotki, trochę drastyczne ale niech będzie
Dodatkowo mogę się pochwalić że po złożeniu na przodzie oprócz zderzaka z coupe i dwutłoczkowych zacisków, zagoszczą soczewki Myślę że da to wszystko radę i będzie dobrze wyglądać.
Niestety nie mogę zdecydować się na felę o jakimś słuszniejszym rozmiarze, więc na razie zostanie ori 15 stka. Wszystko to przez nasze kochane drogi, u mnie niestety w opłakanym stanie.
Jeszcze link do rezania kratki w zderzak b4-all-kratka-w-zderzak-coupe-zrob-to-sam-vt27383.htm
20.04.2009
Zarzucam kolejną porcję fotek. Prace posuwają się do przodu. Już za chwileczkę już za momencik... będzie wszystko tip top i wyjazd na nasze bezdroża. Silnik poskładany chodzi ładnie. Dużo rezania było po drodze np. wnętrze kolektora, ale to będzie na osobną historię . Teraz na tapecie mam hamulce. W następnej kolejności spasowanie i wypoziomowanie przodu, oraz chwycenie się za elektrykę i jej uporządkowanie oraz na końcu wnętrze i rezanka dodatkowe
Enjoy
22.04.2009
Hop siup zmiana hamulców przednich , Oczywiście wcześniej, czyszczenie malowanie cudowanie
Kto powiedział że ABT jest słabym autem Trzymałem się za moim poprzednikiem dobre 15 km, tak samo się wlókł i stał w korku jak ja <lol>
25.04.2009
W zasadzie gotowe Dziś pierwsza przejażdżka była. Autko chodzi rewelacyjnie.
W zasadzie autko już nadaje się do jazdy, teraz szczegóły mnie czekają oraz jakieś rezanka o których będę informował na bieżąco.
23.05.2009
Tą sesję zdjęciową chciałbym zatytułować "Dobrobyt". Już więcej nie piszę, zapodaję fotki.
Jeśli chce ktoś dowiedzieć się czegoś o niebieskiej strzale zapraszam do posta nr 4
13.06.2009
Mała sesyjka z dziś. Z nowości Cb radyjko Presidenta oraz 16 stki felaszki z Compi (dzięki Ezumaru)
A dodatkowo patencik z przykręcanymi dekielkami, śrubeczki wypolerowane
Czy kiedykolwiek rezanie się kończy? chyba nie szybko bo kilka pomysłów nadal czeka na realizację, więc do następnego
25.07.2009
Dziś przedstawiam pakiet oświetlenie.
Co my tu mamy :?: :mrgreen: Piękne czarne lampki i blendę , czarne światła srebrne auto... będzie grubo.
Faza wstępna oszpecenie i przymiarki
Patent z klamką, opisany w warsztacie b4-avant-klamka-avanta-do-blendy-z-90-t ... htm#336519
Efekt ostateczny
I jeszcze dodatkowo xenonik na przodzie który się pojawił kilka tyg. wcześniej.
14.10.2009
Na setupie zimowym, pierwsze śniegi
06.02.2010
Update stanu na dziś bo dawno nic opisywane nie było + kilka słitaśnych foteczek
Było kilka mechanicznych rzeczy do zrobienia, wymienione zostały łożysko koła tył prawy i przegub wewnętrzny tył lewy.
Miałem niemiłą awarię wyciek oleju z uszczelnienia wałka rozrządu w prawej głowicy. W związku z tym wymienione zostały wszystkie te uszczelniacze i dodatkowo pasek rozrządu który zalał się olejem.
Z przyjemniejszych rzeczy, już jakiś czas temu pojawiło się odcięcie automatycznego wyłączania blokady. Więc można śmigać ile dusza zapragnie świadomie włączając i wyłączając tego waryjota czyli Q na desce + Diff między fotelami.
Oficjalne oświadczenie: kocham śnieg, błoto ppośniegowe, zaspy i winkle :lol: <quattro>
Dzisiaj pojawiły się upolowane ori chlapacze, tył używki przód nówki, oraz wreszcie pogoda pozwoliła na umycie tego cuda techniki z tych przylepionych kilogramów soli
I obiecana garść foteczek:
09.10.2010
Oj joj joj widzę że temacik całkowicie pokrył się kurzem, ale cóż w lecie samochodem się nie jeździ
Ale do rzeczy. fffuuuuu ... kurz zdmuchnięty teraz garść ciekawinek
Na wiosnę audiczka zaliczyła podróż do swojego miejsca urodzenia, czyli Ingolstadt i Kronach zaliczone
fotki z tego eventu można zobaczyć tutaj http://picasaweb.google.pl/Adam.Hulboj/ ... svz_6o-5FQ
W lecie była przerwa w jazdach przemieszczałem się wykorzystując tylko swoje dwa kółka. O tym naskrobię coś w drugim temacie.
A ostatnio... Tak oto się śmiga po torze w Wyraziowie w dniu 18.10.2010 http://www.youtube.com/watch?v=Sq1kRYXJIq0
a resztę fotek można zobaczyć tu http://picasaweb.google.pl/Adam.Hulboj/ ... 4PqibD2Bg#
A dzisiaj wreszcie do auta zawitało coś jako tako grającego, a mianowicie zestaw jak to nazwę DiT czyli dobry i tani:
- radyjko Sony CDX-GT430U (używane w super stanie)
- głosniki Peiying Alien w oryginalne miejsca 10cm/13cm + tweetery
- skrzynia basowa Soling CP-123
- wzmacniacz Soling 650 W Monoblock SK-1065
- kable do wzmacniacza
Jestem bardzo zadowolony, gra mi to przyzwoicie. Koszta to 300 zł radio z przesyłką, komplet głośników ze skrzynią i wzmacniaczem i przesyłką 440 zł. Więc za tą cenę uważam że jest świetnie.
krótki filmik i foteczki:
http://www.youtube.com/watch?v=Li5Iw8G-zQ8
Ze spraw okołomotoryzacyjnych... WRESZCIE dorobiliśmy się kanału :!: czyli marzenie każdego domorosłego rezacza stoi do mnie otworem <haha> (Na polo nie patrzcie nie moje ... )
To na razie tyle...
Oceniajcie śmiało, jestem otwarty na wszystkie zachwyty i krytykę
Pozdrówka wszystkim maniakom.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2010, 22:56 przez Skuciok, łącznie zmieniany 54 razy.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Audi 80 B4 sedan, 2,0 ABT, rocznik 11.1991
Jak moja przygoda z Audi się zaczęła?
Po długich poszukiwaniach i w chwili zwątpienia, natknąłem się na nie przypadkiem w komisie, ale z mocno zaporową ceną, ale w ciągu tygodnia autko ujawniło się w ogłoszeniu na sieci prezentując się tak:
Co było na "wypasie" nie rzucało na kolana:
- ori aluski
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- szyber
- obrotomierz
... i tyle nic więcej nie ma, ani ABS'ów ani poduch ani elektryki, no cóż, coś za coś, "czego nie ma to sie nie zepsuje" pomyślałem, autko prezentowało się świetnie, i w przeciwieństwie to innych nie miało wymytego i wyplakowanego silnika, co dobrze rokowało co do jego stanu.
nastąpiły długie przemyślenia (choć od pierwszego zobaczenia przeczuwałem że będzie moje, mimo nędznego rocznika 91 i mimo praktycznie braku wyposażenia), trzeba było zorganizować trochę $:
i ten właśnie egzemplarz wylądował u mnie na placu w kwietniu 2006 roku, fotki zaraz po zakupie:
i oczywiście hit (w który nikt nie wierzył w dniu zakupu )
przebieg jak to przebieg, w audiczkach prawie w każdej był jakoś tam grzebany, więc podchodzić do cyferek na blacie trzeba z rezerwą, tak też podszedłem, ale już po kupnie dokładne przeglądanie krok po kroku wszystkiego tylko potwierdzało to co na zegarach pisało w dniu zakupu,
ja na 80% upewniłem się w małym przebiegu, gdy własnoręcznie zerwałem fabryczne plomby z licznika bo musiałem rozebrać go celem małej naprawy...
na 100% upewniłem się kilka dni temu widząc wnętrze mojego silnika (przy przebiegu obecnie 115 tys.) i obserwując brak jakiegokolwiek śladu zużycia, czy to gładzi cylindrów czy to wałka czy reszty wnętrzności... (foto niżej) ale idźmy dalej...
I się zaczęło, czyszczenia było sporo i dość często, nawoskowane wygląda bosko, lecz czarny to chyba najgorszy kolor do trzymania w czystości, czasem olewałem sprawę z braku siły do mycia , fotek sporo i nie po kolei ale niech tam, temat jest jeden niezmienny...
Rezania było mniej ale zawsze coś...
Tutaj montaż halogenów przeciwmgielnych Hella FF-75:
A tutaj efekt montażu CB Radia TTI-880:
I ostatnio remont silniczka polegający na zmianie uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworowych, po rozebraniu silnik w środku wygląda jak nówka, co tylko cieszy jego właściciela :mrgreen:
Co mnie czeka w najbliższym czasie to rezanie kompletnej elektryki, na razie leży sobie spokojnie i czeka na swoją kolej
W tzw. "międzyczasie" musiał zostać złożony podtlenek LPG celem oszczędnej jazdy. Cel został osiągnięty, jazda jest oszczędna, a dzięki zainwestowaniu w dobrej jakości instalację 2 generacji LandiRenzo jest również bezawaryjna. Przebieg "gazowy" rośnie wynosi już ponad 22 tys km
Od kupna zostało poczynionych już wiele inwestycji (ale de facto nic sie tfu tfu odpukać... nie zepsuło), najbardziej skubiącym portfel oprócz instalacji LPG, były chyba 2 komplety opon, w 2006 roku komplet zimówki + stalowe felgi GoodYear UltraGrip 7 w rozmiarze 195/65R15, oraz na sezon letni 2008 komplet letnich Continentali ContiPremiumContact 2 w rozmiarze 205/60R15
oba komplety uważam za trafiony wybór, autko pięknie się na nich prowadzi i dobrze wygląda
na tym narazie opis kończę, życząc autku jeszcze wielu, wielu szybkich bezawaryjnych kilometrów,
jazda tym autkiem za każdym razem jest prawdziwą okazją, świętem samym w sobie, wygoda, komfort i rozsądna szybkość, to jest to, czasem trochę brakuje HP ale przy obecnych korkach da się z tym bez problemu żyć
Swój wybór uważam za traf w 10, gdybym miał wybrać jeszcze raz nie zawahałbym się ani chwili.
04.08.2008 Heble od S2
No to mam nowe hebelki. Nareszcie nie będzie mi się z hamulców dymić po ostrzejszej jeździe. Podziękowania dla Ogra za sprzedaż w rozsądnej cenie zestawu hamującego zapędy
Fotki:
16.08.2008 Elektryfikacja Audi
Jest urlop jest zabawa, można by rzec. Mając "chwilę" wolnego czasu zamontowałem wreszcie komplet elektryki do audiczki czyli 4 podnośniki szyb, el. lusterka oraz el. sterowanie szybra.
Elementy kupiłem już jakiś czas temu, najpierw było rozbieranie silniczków smarowanie itd. Później z fragmentów elektryki musiałem dorezać resztę instalacji, gdy to miałem już gotowe, niestety całość musiała nabrać mocy prawnej i leżała ponad pół roku czekając na montaż. Bałem się tej "roboty" bo wiedziałem co mnie czeka. Autko i instalacja wyglądała tak jak na fotkach. Sam montaż zajął mi 3 dni. Nie wiedziałem jak de facto rozbiera się drzwi w B4, zaskoczenie było duże bo naprawdę jest to bardzo dobrze przemyślane konstrukcyjnie, jak już się ściągnie tapicerkę to wystarczy odkręcić 4 śruby po bokach i cała połówka drzwi z szybą daje się wyciągnąć i dostęp do podnośników jest idealny. Teraz jak już to przeszedłem to służę pomocą, w razie pytań śmiało pisać
I teraz zaślepki. Nie zdecydowałem się na zakup tapicerek pod elektrykę bo te co mam są w bardzo dobrym stanie i szkoda ich było zamieniać. Ale zostały otwory po korbkach i wystające kable od strony kierowcy. Wykonałem więc zaślepki wykorzystując plastiki spod korbek, oraz starą rączkę z wersji manualnej, oraz fragmenty czarnej skóry ze starej kurtki skórzanej Wyszło to tak. myślę że jest ok. Na ostatniej fotce widać jak to jest w aucie, tapicerka jeszcze wypaćkana od brudnych palcuff sorki za to, już wyczyściłem.
Tak że teraz już jakieś wyposażenie wreszcie mam a tak na serio to jak się nie ma klimy to w ruchu często trzeba manipulować szybami żeby w aucie nie było aż takiej sauny. Poza tym wreszcie pasażerowie przestaną mi się bawić i kręcić prawym lusterkiem z nudów :mrgreen: bo naprawdę już miejscami to było wkurzające :lol:.
Jesień
Zima, no to jest zima...
Po dość trudnym ale udanym wjeździe na Przygibek
Audi 80 B4 sedan, 2,0 ABT, rocznik 11.1991
Jak moja przygoda z Audi się zaczęła?
Po długich poszukiwaniach i w chwili zwątpienia, natknąłem się na nie przypadkiem w komisie, ale z mocno zaporową ceną, ale w ciągu tygodnia autko ujawniło się w ogłoszeniu na sieci prezentując się tak:
Co było na "wypasie" nie rzucało na kolana:
- ori aluski
- centralny zamek
- wspomaganie kierownicy
- szyber
- obrotomierz
... i tyle nic więcej nie ma, ani ABS'ów ani poduch ani elektryki, no cóż, coś za coś, "czego nie ma to sie nie zepsuje" pomyślałem, autko prezentowało się świetnie, i w przeciwieństwie to innych nie miało wymytego i wyplakowanego silnika, co dobrze rokowało co do jego stanu.
nastąpiły długie przemyślenia (choć od pierwszego zobaczenia przeczuwałem że będzie moje, mimo nędznego rocznika 91 i mimo praktycznie braku wyposażenia), trzeba było zorganizować trochę $:
i ten właśnie egzemplarz wylądował u mnie na placu w kwietniu 2006 roku, fotki zaraz po zakupie:
i oczywiście hit (w który nikt nie wierzył w dniu zakupu )
przebieg jak to przebieg, w audiczkach prawie w każdej był jakoś tam grzebany, więc podchodzić do cyferek na blacie trzeba z rezerwą, tak też podszedłem, ale już po kupnie dokładne przeglądanie krok po kroku wszystkiego tylko potwierdzało to co na zegarach pisało w dniu zakupu,
ja na 80% upewniłem się w małym przebiegu, gdy własnoręcznie zerwałem fabryczne plomby z licznika bo musiałem rozebrać go celem małej naprawy...
na 100% upewniłem się kilka dni temu widząc wnętrze mojego silnika (przy przebiegu obecnie 115 tys.) i obserwując brak jakiegokolwiek śladu zużycia, czy to gładzi cylindrów czy to wałka czy reszty wnętrzności... (foto niżej) ale idźmy dalej...
I się zaczęło, czyszczenia było sporo i dość często, nawoskowane wygląda bosko, lecz czarny to chyba najgorszy kolor do trzymania w czystości, czasem olewałem sprawę z braku siły do mycia , fotek sporo i nie po kolei ale niech tam, temat jest jeden niezmienny...
Rezania było mniej ale zawsze coś...
Tutaj montaż halogenów przeciwmgielnych Hella FF-75:
A tutaj efekt montażu CB Radia TTI-880:
I ostatnio remont silniczka polegający na zmianie uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworowych, po rozebraniu silnik w środku wygląda jak nówka, co tylko cieszy jego właściciela :mrgreen:
Co mnie czeka w najbliższym czasie to rezanie kompletnej elektryki, na razie leży sobie spokojnie i czeka na swoją kolej
W tzw. "międzyczasie" musiał zostać złożony podtlenek LPG celem oszczędnej jazdy. Cel został osiągnięty, jazda jest oszczędna, a dzięki zainwestowaniu w dobrej jakości instalację 2 generacji LandiRenzo jest również bezawaryjna. Przebieg "gazowy" rośnie wynosi już ponad 22 tys km
Od kupna zostało poczynionych już wiele inwestycji (ale de facto nic sie tfu tfu odpukać... nie zepsuło), najbardziej skubiącym portfel oprócz instalacji LPG, były chyba 2 komplety opon, w 2006 roku komplet zimówki + stalowe felgi GoodYear UltraGrip 7 w rozmiarze 195/65R15, oraz na sezon letni 2008 komplet letnich Continentali ContiPremiumContact 2 w rozmiarze 205/60R15
oba komplety uważam za trafiony wybór, autko pięknie się na nich prowadzi i dobrze wygląda
na tym narazie opis kończę, życząc autku jeszcze wielu, wielu szybkich bezawaryjnych kilometrów,
jazda tym autkiem za każdym razem jest prawdziwą okazją, świętem samym w sobie, wygoda, komfort i rozsądna szybkość, to jest to, czasem trochę brakuje HP ale przy obecnych korkach da się z tym bez problemu żyć
Swój wybór uważam za traf w 10, gdybym miał wybrać jeszcze raz nie zawahałbym się ani chwili.
04.08.2008 Heble od S2
No to mam nowe hebelki. Nareszcie nie będzie mi się z hamulców dymić po ostrzejszej jeździe. Podziękowania dla Ogra za sprzedaż w rozsądnej cenie zestawu hamującego zapędy
Fotki:
16.08.2008 Elektryfikacja Audi
Jest urlop jest zabawa, można by rzec. Mając "chwilę" wolnego czasu zamontowałem wreszcie komplet elektryki do audiczki czyli 4 podnośniki szyb, el. lusterka oraz el. sterowanie szybra.
Elementy kupiłem już jakiś czas temu, najpierw było rozbieranie silniczków smarowanie itd. Później z fragmentów elektryki musiałem dorezać resztę instalacji, gdy to miałem już gotowe, niestety całość musiała nabrać mocy prawnej i leżała ponad pół roku czekając na montaż. Bałem się tej "roboty" bo wiedziałem co mnie czeka. Autko i instalacja wyglądała tak jak na fotkach. Sam montaż zajął mi 3 dni. Nie wiedziałem jak de facto rozbiera się drzwi w B4, zaskoczenie było duże bo naprawdę jest to bardzo dobrze przemyślane konstrukcyjnie, jak już się ściągnie tapicerkę to wystarczy odkręcić 4 śruby po bokach i cała połówka drzwi z szybą daje się wyciągnąć i dostęp do podnośników jest idealny. Teraz jak już to przeszedłem to służę pomocą, w razie pytań śmiało pisać
I teraz zaślepki. Nie zdecydowałem się na zakup tapicerek pod elektrykę bo te co mam są w bardzo dobrym stanie i szkoda ich było zamieniać. Ale zostały otwory po korbkach i wystające kable od strony kierowcy. Wykonałem więc zaślepki wykorzystując plastiki spod korbek, oraz starą rączkę z wersji manualnej, oraz fragmenty czarnej skóry ze starej kurtki skórzanej Wyszło to tak. myślę że jest ok. Na ostatniej fotce widać jak to jest w aucie, tapicerka jeszcze wypaćkana od brudnych palcuff sorki za to, już wyczyściłem.
Tak że teraz już jakieś wyposażenie wreszcie mam a tak na serio to jak się nie ma klimy to w ruchu często trzeba manipulować szybami żeby w aucie nie było aż takiej sauny. Poza tym wreszcie pasażerowie przestaną mi się bawić i kręcić prawym lusterkiem z nudów :mrgreen: bo naprawdę już miejscami to było wkurzające :lol:.
Jesień
Zima, no to jest zima...
Po dość trudnym ale udanym wjeździe na Przygibek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 00:49 przez Skuciok, łącznie zmieniany 2 razy.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Junaczek M10, VFR 800 Fi oraz NTV 650
dwa-kolka-honda-vfr-800-fi-junaczek-m10 ... htm#344617
dwa-kolka-honda-vfr-800-fi-junaczek-m10 ... htm#344617
Ostatnio zmieniony 10 paź 2010, 19:06 przez Skuciok, łącznie zmieniany 3 razy.
O kurde, Skuciok zająłeś prawie całą stronę swoimi Maszynami Gratuluje i podziwiam, naprawdę zrobiłeś kawał dobrej roboty. Niezłe rezanka z tymi Audikami (większość sedan), jak i z motocyklami. Świetne wszystkie 4 :lol: Pozdrawiam i gratuluje dobrej roboty, oraz życzę powodzenia w dalszych modach :mrgreen: