myślę że opona o większym profilu będzie kartoflem i to już totalnie nie będzie wyglądać , no chyba że jest Ci za twardo no to jedyna opcjaasienka pisze:Koła zostają, będą niedługo malowane Myślę czy oponka o większym profili by tu coś pomogła? np 50 lub 55 ?
Asiowe Coupe :-) Sprzedane
Damian chce 17 bo bardziej wypelni sie nadkole a nie zalezy mi na tym zeby bylo miekko. Tak jak pisalam opony w 16 bym zmienila zeby nadkole wypelnic a nie zeby bylo bardziej miekko.Wino pisze:asienka pisze:Szybka zmiana decyzji ---> felgi pójdą na sprzedaż jak się sprzedadzą to poszukam 17Asia chyba się nie łudzisz że na 17 będzie mniej twardo.asienka pisze:Wiesz co za twardo mi nie jest...
[ Dodano: 2013-07-17, 20:23 ]
Puszek czyli zle jest zawieszenie?PuSzEk pisze:jakoś super nie siadło, ale samo obniżenie na duży plus patrząc na te dwie fotki obrazujące serie i obniżenie, od razu lepiej wygląda coupeta
delik ma 100% racje, też mówiłem sobie, że będzie tylko lekka gleba, a teraz po obniżeniu jest dla mnie dalej za wysoko i celuje w -60 :mrgreen:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Dużo zależy od opony. Dla przykładu w 90tce miałem AZEV A 16x7,5 z oponą 215/55 -> przesiadka na coś germańskiego 17x7,5 z oponą 205/45 i jakość komfortubyła lepsza w opcji nr 2. Mimo mniejszego profilu to konstrukcja opony powodowała lepsze tłumienie.Wino pisze:Asia chyba się nie łudzisz że na 17 będzie mniej twardo.
Obecnie 215/45 też okazały się lepsze niż 215/50
michalo pisze:Auto wygląda fajnie <ok> myślałem że -60/-40 to będzie niżej ale akurat ja to postrzegam na plus mam w planach wrzucić coś podobnego do siebie i chcę aby nadal auto nadawało się do jazdy po naszych pięknych drogach...
Wiesz co tył dobrze opadł, niestety przód nie opadł tak jak powinien więc jeśli się nie uklepie po przejechaniu parunastu km to umówiłam się ze sprzedającym, że podeśle mi krótsze sprężyny - jedynie ja będę musiała pokryć koszta montażu ale lepsza taka alternatywa niż żadna lub zostać niezadowoloną z przodem w chmurach
może dostałaś -60 na przód tyle ze do V6?asienka pisze:michalo pisze:Auto wygląda fajnie <ok> myślałem że -60/-40 to będzie niżej ale akurat ja to postrzegam na plus mam w planach wrzucić coś podobnego do siebie i chcę aby nadal auto nadawało się do jazdy po naszych pięknych drogach...
Wiesz co tył dobrze opadł, niestety przód nie opadł tak jak powinien więc jeśli się nie uklepie po przejechaniu parunastu km to umówiłam się ze sprzedającym, że podeśle mi krótsze sprężyny - jedynie ja będę musiała pokryć koszta montażu ale lepsza taka alternatywa niż żadna lub zostać niezadowoloną z przodem w chmurach