Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Asiowe Coupe :-) Sprzedane

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 17 lip 2013, 09:55

asienka pisze:Koła zostają, będą niedługo malowane :-) Myślę czy oponka o większym profili by tu coś pomogła? np 50 lub 55 ?
myślę że opona o większym profilu będzie kartoflem i to już totalnie nie będzie wyglądać , no chyba że jest Ci za twardo no to jedyna opcja ;-)

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 17 lip 2013, 10:11

Wiesz co za twardo mi nie jest... tylko myślałam że pomniejszy wzrokowo, bo teraz mam 40 i naciągnięte :-) i jak by było 50 lub 55/215 to myślałam, że efektu balona nie będzie :-)

[ Dodano: 2013-07-17, 10:54 ]
Szybka zmiana decyzji ---> felgi pójdą na sprzedaż jak się sprzedadzą to poszukam 17 :-)

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 17 lip 2013, 17:06

asienka pisze:Szybka zmiana decyzji ---> felgi pójdą na sprzedaż jak się sprzedadzą to poszukam 17 :-)
asienka pisze:Wiesz co za twardo mi nie jest...
Asia chyba się nie łudzisz że na 17 będzie mniej twardo.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 lip 2013, 17:44

jakoś super nie siadło, ale samo obniżenie na duży plus patrząc na te dwie fotki obrazujące serie i obniżenie, od razu lepiej wygląda coupeta :-D

delik ma 100% racje, też mówiłem sobie, że będzie tylko lekka gleba, a teraz po obniżeniu jest dla mnie dalej za wysoko i celuje w -60 :mrgreen:

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 17 lip 2013, 20:22

Wino pisze:
asienka pisze:Szybka zmiana decyzji ---> felgi pójdą na sprzedaż jak się sprzedadzą to poszukam 17 :-)
asienka pisze:Wiesz co za twardo mi nie jest...
Asia chyba się nie łudzisz że na 17 będzie mniej twardo.
Damian chce 17 bo bardziej wypelni sie nadkole a nie zalezy mi na tym zeby bylo miekko. Tak jak pisalam opony w 16 bym zmienila zeby nadkole wypelnic a nie zeby bylo bardziej miekko.

[ Dodano: 2013-07-17, 20:23 ]
PuSzEk pisze:jakoś super nie siadło, ale samo obniżenie na duży plus patrząc na te dwie fotki obrazujące serie i obniżenie, od razu lepiej wygląda coupeta :-D

delik ma 100% racje, też mówiłem sobie, że będzie tylko lekka gleba, a teraz po obniżeniu jest dla mnie dalej za wysoko i celuje w -60 :mrgreen:
Puszek czyli zle jest zawieszenie?

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 17 lip 2013, 20:35

zeby 16tka na niskim profiluwypelnila ladnie nadkole musi byc konkretniejsza gleba po prostu ;)

17 zalozysz i bedzie gites chyba ze chcesz upolowac jakies 18 :D ale wtedy juz ceny opon zabijaja :P

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 17 lip 2013, 20:42

Chce 17 i mysle ze powinno się ładnie wypełnić, ale i tak uważam że mało opadło jak na -60/-40 ale może ktoś mnie oświeci, że się mylę ? Chodż moje zawieszenie było dosyć wysłużone :-/ Jak moje felgi się sprzedają to kupuje 17 ... kilka felg mam już na oku :-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 17 lip 2013, 21:06

asienka pisze:No i zawitało nowe zawieszenie TA Technics -60/-40 :-)

Zdjęcia robione kalkulatorem na szybko więc szału nie ma

Przed
Obrazek

i po

Obrazek

Czuję lekki niedosyt co do obniżenia :-)
A czemu ty parkujesz na ,,zebrze''? :mrgreen:

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 17 lip 2013, 21:16

Skoti nie parkowałam tylko mąż mnie wysadzał i przypomniałam sobie, że to ostatni moment by zrobić zdjęcie na starym zawieszeniu :lol:

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 17 lip 2013, 21:44

Wyglada ze malo siadlo ale mysle ze to wina "polki" sprezyn, ost cos maja kiepskie wyniki niestety. Niby nowe powinno byc super a jest mocny niedosyt. Zobaczymy na 17

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 18 lip 2013, 09:19

Dokładnie, zobaczymy jak będzie na 17 :-) Ale póki co i tak nie mogę niżej bo ciężko miałam od mechanika wyjechać bo tłumikiem haczyłam :-/

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 18 lip 2013, 18:03

Auto wygląda fajnie <ok> myślałem że -60/-40 to będzie niżej ale akurat ja to postrzegam na plus :-) mam w planach wrzucić coś podobnego do siebie i chcę aby nadal auto nadawało się do jazdy po naszych pięknych drogach...

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 lip 2013, 18:44

Wino pisze:Asia chyba się nie łudzisz że na 17 będzie mniej twardo.
Dużo zależy od opony. Dla przykładu w 90tce miałem AZEV A 16x7,5 z oponą 215/55 -> przesiadka na coś germańskiego 17x7,5 z oponą 205/45 i jakość komfortubyła lepsza w opcji nr 2. Mimo mniejszego profilu to konstrukcja opony powodowała lepsze tłumienie.

Obecnie 215/45 też okazały się lepsze niż 215/50

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 19 lip 2013, 08:23

michalo pisze:Auto wygląda fajnie <ok> myślałem że -60/-40 to będzie niżej ale akurat ja to postrzegam na plus :-) mam w planach wrzucić coś podobnego do siebie i chcę aby nadal auto nadawało się do jazdy po naszych pięknych drogach...

Wiesz co tył dobrze opadł, niestety przód nie opadł tak jak powinien więc jeśli się nie uklepie po przejechaniu parunastu km to umówiłam się ze sprzedającym, że podeśle mi krótsze sprężyny - jedynie ja będę musiała pokryć koszta montażu :-) ale lepsza taka alternatywa niż żadna lub zostać niezadowoloną z przodem w chmurach :-D

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 19 lip 2013, 11:33

asienka pisze:
michalo pisze:Auto wygląda fajnie <ok> myślałem że -60/-40 to będzie niżej ale akurat ja to postrzegam na plus :-) mam w planach wrzucić coś podobnego do siebie i chcę aby nadal auto nadawało się do jazdy po naszych pięknych drogach...

Wiesz co tył dobrze opadł, niestety przód nie opadł tak jak powinien więc jeśli się nie uklepie po przejechaniu parunastu km to umówiłam się ze sprzedającym, że podeśle mi krótsze sprężyny - jedynie ja będę musiała pokryć koszta montażu :-) ale lepsza taka alternatywa niż żadna lub zostać niezadowoloną z przodem w chmurach :-D
może dostałaś -60 na przód tyle ze do V6?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl