Audi 80 B4 2,3E 10V by DEDHI
Audi 80 B4 2,3E 10V by DEDHI
Witam wszystkich władców pierścieni :mrgreen: ; Mam na imię Adam i przedstawiłem już auto na AKP 80 ale co tam ; Moja audiola to audi 80 B4 sedan 2,3E 10V z roku 1993. W mojej rodzinie już jest od 2005 roku a ja jestem właścicielem od 2008 i użytkuje je okazjonalnie jako 3 auto :mrgreen: . Traktuje ją jak członka rodziny, nie oszczędzam na częściach i serwisie , dlatego auto jest w bardzo dobrej formie pomimo swojego wieku. Szukałem w PL auta zadbanego i zrobiłem naprawdę sporo kilometrów , szukałem po komisach , ogłoszeniach. Niepotrzebnie traciłem czas i pieniądze. Długo szukałem tego auta aż znalazłem, czy warto było osądźcie sami . Auto nie bite <ok> zadbane. Auto garażowane więc lakier nie wyblaknięty <ok> ; a przebieg po zakupie w 2005 miało ok. 210.000km, Najbardziej podoba mi się krzywa momentu obrotowego no i ten fantastyczny gang silnika R5 przy przyspieszaniu niedostępny dla 4-ro cylindrowów <ok> ;
WYPOSAŻENIE:
Silnik 2,3E NG 133km ach ten gang silnika :mrgreen: )
Skrzynia manualna 5 biegów (napęd oska)
Jasno szara deska rozdzielcza (rarytasik)
Jasno szare welurowe fotele
Tylna kanapa dzielona (składana) z zagłówkami
Elektryczne szyby przód
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane światła
Halogeny przód
Rączki z lampkami dla pasażerów
Obrotomierz z zegarkiem w serii
Szyby barwione atermiczne
Centralny zamek z domykaniem szyb + alarm
Wspomaganie kierownicy
Filtr przeciwpyłkowy
ABS
Alufelgi 15"
Zabezpiecznia mechaniczne i elektroniczne
MODYFIKACJE:
Światło 3-cie stop z A4 B5
Obszycie kierownicy i mieszka biegów skórą
Wypolerowanie końcówki wydechu z kwasówki
Powrót do radyjka Audi gamma ORI
Zmiana alusów z 15"; na 17" Borbet 8J+ opony 225/17/45
+ kilka pomysłów ; gleba napewno <ok>
NAPRAWY przez 4 lata eksploatacji:
Kompletny rozrząd + wszystkie filtry + olej Mobil super S 10W40 + olej w skrzyni
Pasek klinowy
Płyn hamulcowy + płyn wspomagania
Klocki hamulcowe ATE
Świece i przewody WN Bosch
4 amory gazowe Sachs
Końcówki drążków+ silent bloki
Wymienione 2 przeguby z osłonami
Nowa chłodnica Nissens + gumy + trójnik
Płyn chłodniczy G12
Pompa wody
Pompa wspomagania (poprzedni właściciel)
Czujnik temperatury 3pin Beru + 2 pinowy Beru
Wyłącznik dmuchawy 2- biegowy (nowy)
Kompletne sprzęgło Sachsa z dociskiem i łożyskiem oporowym
Nowe amortyzatory tylnej klapy (bez spojlera)
Remont alternatora (łożyska, szczotki) + nowy regulator napięcia
Remont rozrusznika (łożyska, szczotki, nowe uzwojenie BOSCH)
Fabrycznie nowa pompa paliwa BOSCH z czujnikiem ...
spalona na własne życzenie (
Nowy akumulator
aby fotki były dużych rozmiarów otwieraj w nowym oknie
AUTKO PO ZAKUPIE W 2006
REZANIE SWIATŁA STOP
https://audi80.pl/80-b4-sedan-dodatk ... t24365.htm
OBSZYCIE SKÓRĄ KIERKI
TAK BYŁO NA 15-ACH
NOWE GRATY
POLEROWANIE KOŃCÓWKI WYDECHU
TAK BYŁO
TAK JEST
NOWE BORBETY 17-KI <ok>
Przepraszam za słabą jakość zdjeć a i same zdjecia robione na szybko tak wiec i auto nie umyte nastepne mody w toku :mrgreen:
WRÓCIŁO SERYJNE RADIO
WYPOSAŻENIE:
Silnik 2,3E NG 133km ach ten gang silnika :mrgreen: )
Skrzynia manualna 5 biegów (napęd oska)
Jasno szara deska rozdzielcza (rarytasik)
Jasno szare welurowe fotele
Tylna kanapa dzielona (składana) z zagłówkami
Elektryczne szyby przód
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie regulowane światła
Halogeny przód
Rączki z lampkami dla pasażerów
Obrotomierz z zegarkiem w serii
Szyby barwione atermiczne
Centralny zamek z domykaniem szyb + alarm
Wspomaganie kierownicy
Filtr przeciwpyłkowy
ABS
Alufelgi 15"
Zabezpiecznia mechaniczne i elektroniczne
MODYFIKACJE:
Światło 3-cie stop z A4 B5
Obszycie kierownicy i mieszka biegów skórą
Wypolerowanie końcówki wydechu z kwasówki
Powrót do radyjka Audi gamma ORI
Zmiana alusów z 15"; na 17" Borbet 8J+ opony 225/17/45
+ kilka pomysłów ; gleba napewno <ok>
NAPRAWY przez 4 lata eksploatacji:
Kompletny rozrząd + wszystkie filtry + olej Mobil super S 10W40 + olej w skrzyni
Pasek klinowy
Płyn hamulcowy + płyn wspomagania
Klocki hamulcowe ATE
Świece i przewody WN Bosch
4 amory gazowe Sachs
Końcówki drążków+ silent bloki
Wymienione 2 przeguby z osłonami
Nowa chłodnica Nissens + gumy + trójnik
Płyn chłodniczy G12
Pompa wody
Pompa wspomagania (poprzedni właściciel)
Czujnik temperatury 3pin Beru + 2 pinowy Beru
Wyłącznik dmuchawy 2- biegowy (nowy)
Kompletne sprzęgło Sachsa z dociskiem i łożyskiem oporowym
Nowe amortyzatory tylnej klapy (bez spojlera)
Remont alternatora (łożyska, szczotki) + nowy regulator napięcia
Remont rozrusznika (łożyska, szczotki, nowe uzwojenie BOSCH)
Fabrycznie nowa pompa paliwa BOSCH z czujnikiem ...
spalona na własne życzenie (
Nowy akumulator
aby fotki były dużych rozmiarów otwieraj w nowym oknie
AUTKO PO ZAKUPIE W 2006
REZANIE SWIATŁA STOP
https://audi80.pl/80-b4-sedan-dodatk ... t24365.htm
OBSZYCIE SKÓRĄ KIERKI
TAK BYŁO NA 15-ACH
NOWE GRATY
POLEROWANIE KOŃCÓWKI WYDECHU
TAK BYŁO
TAK JEST
NOWE BORBETY 17-KI <ok>
Przepraszam za słabą jakość zdjeć a i same zdjecia robione na szybko tak wiec i auto nie umyte nastepne mody w toku :mrgreen:
WRÓCIŁO SERYJNE RADIO
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 20:26 przez DEDHI, łącznie zmieniany 8 razy.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
wlasnie, pochwal sie Kolego kto, gdzie i za ile 'polskich nowych' tak schludnie obszywa kierownice. Auto bardzo cacy, bedzie jeszcze bardziej cacy jak je obnizysz a postawilbym swoje pieniadze na to ze juz naj-cacy byloby gdybys dal mu przedni zderzak dajmy na to od Compi <ok>
Generalnie bardzo brawo - realizuj plana i materializuj sie na spotach
Generalnie bardzo brawo - realizuj plana i materializuj sie na spotach
Jeżeli chodzi o obszywanie kierki to robiłem to w Bydgoszczy. Dwa lata temu już śmigam i nic ze skórą się nie dzieje a za robotę dałem 160 pln. Więcej na http://www.obszywanie.bydgoszcz.pl/
Jeżeli chodzi o drugie pytanie to koło ma dokładnie taki sam wymiar. To tylko złudzenie optyczne i aby to zniwelować potrzebna jest gleba. Na alufelgi Borbet 17" J8 ET35 (przód i tył) są założone opony Roadstone N3000 225/45 ZR17. Opony polecili mi chłopaki z forum A4, wiele ludzi śmiga na nich i jest super <ok> Jeżeli chodzi o prowadzenie to widze same zalety na 17-tkach : lepsze prowaszenie w zakrętach, lepszy komfort jazdy w porównaniu do 15-tek z oponami 205 i co najważniejsze przynajmniej koła nie boksują przy zmianie z trójki na czwórkę przy 5000 tys obrotów <ok> ...wyżej nie wkręcam bo szkoda motoru . Glebę planuje -40 ale dopiero w przyszłym roku bo teraz zmianiać będę tarcze na ATE Powerdisc z klockami ATE ... jest to wazniejsze
Jeżeli chodzi o drugie pytanie to koło ma dokładnie taki sam wymiar. To tylko złudzenie optyczne i aby to zniwelować potrzebna jest gleba. Na alufelgi Borbet 17" J8 ET35 (przód i tył) są założone opony Roadstone N3000 225/45 ZR17. Opony polecili mi chłopaki z forum A4, wiele ludzi śmiga na nich i jest super <ok> Jeżeli chodzi o prowadzenie to widze same zalety na 17-tkach : lepsze prowaszenie w zakrętach, lepszy komfort jazdy w porównaniu do 15-tek z oponami 205 i co najważniejsze przynajmniej koła nie boksują przy zmianie z trójki na czwórkę przy 5000 tys obrotów <ok> ...wyżej nie wkręcam bo szkoda motoru . Glebę planuje -40 ale dopiero w przyszłym roku bo teraz zmianiać będę tarcze na ATE Powerdisc z klockami ATE ... jest to wazniejsze
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 lip 2009, 11:08
- Lokalizacja: DKL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 116
- Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
- Lokalizacja: Świecie n/W