Ja nie palę, nie wiem ile idzie na to kasy, wolę wlać do baku. 150zł to dla mnie i tak za dużo jak za kawałek materiału, chociaż obiektywnie patrząc - cena bardzo przystępna.duo pisze: ja ostatnio 3 sztuki sprzedałem po 150zł to drogo ? wiecej ludzie przepalaja papierosów miesiecznie.
Audi 80 Limo 2.0 ABT B&G '92r - (UP 1str)
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Swiecą lekko na czerwono, mi to nie przeszkada i tak w nocy nic nie dają. Czujniki bedą pipać, a jak czegoś nie wychwycą to poczuję opór Znaczek 2.0E od mesia, znaczek 2.0E od audi to nie problem. I tak bede odnawiać lakier to zerwę wszystko i zostawie tylko pierscienie. Myslę, że ktoś musiał ori znaczki zerwać, bo widać ślady jak ktoś tam majstrował swoimi niecnymi grabiami <ok>
pozdro.
pozdro.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Jestem w trakcie wymiany sprężyn - 1 strona siedzi, z 2 walczę - śruba trzymająca łożysko mcphersona ni chu chu nie chce puścić (ta z 2 wgłębieniami), poza tym z lewej strony do wymiany końcówka drążka oraz komplet tarcz i klocków na przód (z prawej strony klocki się wysypały, a od tarczy odpadła warstwa cierna, dodam foto...)
Lekko nie ma :mrgreen:
@edit:
poddałem sie, audi poszło w dól o 6cm, jak nie wiecej :o więc spowrotem włożylem stare spreżyny. Wniosek jest 1: zbieram na gwint!
Lekko nie ma :mrgreen:
@edit:
poddałem sie, audi poszło w dól o 6cm, jak nie wiecej :o więc spowrotem włożylem stare spreżyny. Wniosek jest 1: zbieram na gwint!
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
A więc tak: zmieniałem sobie podświetlenie zegarów i panelu sterowania ogrzewaniem na krwisto czerwony (nie poszedłem na łatwiznę za sprawą żarówek, tylko oklejałem folią całe tarcze). Fajnie wyszło, będę miał coś z dobrą soczewką pod ręką to foto pyknę, ale nie oto chodzi. Chodzi o sam licznik, a więc tak: odkręcam osłonę żeby dostać się do śrubek licznika a tu co? A tu nowiuśkie nie ruszane śrubki! Zapowiada się dobrze, wyciągam licznik a kostki takie zakurzone jakby ich ktoś od 100 lat nie ruszał Śrubki na liczniku podobnie (żeby było śmiesznie na liczniku teraz mam 193,500tkm). Tak sobie rozkminiłem, spojrzałem to raz na wajchę biegów to raz na pedały i tak sobie myślę, że to całkiem możliwe, bo gałka nie wytarta, kierownica prawie jak nowa, pedały eleganckie. Ciekawe, ciekawe...
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
No no, ale nie chciałem palić gumy, szkoda mi tego autka :roll:
Zapomniałem napisać, że w aucie zagościło radio Sony CDX-M850mp. Miałem takie w a6 c5 i razem z bose robiło robotę, więc szukałem takiego radyjka no i znalazłem. Stare jak świat, ale jakość dźwięku jest zacna. Mogłem kupić też na usb, ale jakoś te nowe radia nie są takie fajne jak te stare radia sony. np: cdx-m850, m8800.
Mam też radio CDX-CA900, którego serca nie mam sprzedać, a chodź radio jest z 2002 roku to mało jest takich sprzętów które wyglądają fajniej (moje zdanie)
Poniżej foty CA900:
A tu CDX-M850MP:
Zapomniałem napisać, że w aucie zagościło radio Sony CDX-M850mp. Miałem takie w a6 c5 i razem z bose robiło robotę, więc szukałem takiego radyjka no i znalazłem. Stare jak świat, ale jakość dźwięku jest zacna. Mogłem kupić też na usb, ale jakoś te nowe radia nie są takie fajne jak te stare radia sony. np: cdx-m850, m8800.
Mam też radio CDX-CA900, którego serca nie mam sprzedać, a chodź radio jest z 2002 roku to mało jest takich sprzętów które wyglądają fajniej (moje zdanie)
Poniżej foty CA900:
A tu CDX-M850MP:
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Dzisiaj włożyłem nowe amory KYB, odboje i osłony FEBI. Fot z pracy nie mam, bo ja zawsze jak robię to ręce mam umazane we wszystkim.
Amortyzatory miałem 2, każdy inny: BOGE i Magneti Marelli, przy czym boge był naprawdę w bdb stanie, a MM się skończył.
Dużo rzeczy robie przy autku, ale wiele tych drobiazgów nie pamiętam.
Jutro wstawiam trochę wyższe sprężyny na tył, by samochód stał równo, bo teraz przód jest wyżej niż tył, a to ładnie nie wygląda.
Amortyzatory miałem 2, każdy inny: BOGE i Magneti Marelli, przy czym boge był naprawdę w bdb stanie, a MM się skończył.
Dużo rzeczy robie przy autku, ale wiele tych drobiazgów nie pamiętam.
Jutro wstawiam trochę wyższe sprężyny na tył, by samochód stał równo, bo teraz przód jest wyżej niż tył, a to ładnie nie wygląda.