[b4 1Z] Audi 80 TDI by misiekb4
Spoko, temat ruszyłem w odpowiednim dziale :mrgreen:
https://audi80.pl/spot-czerwcowy-vt89679.htm
[ Dodano: 2014-06-18, 16:22 ]
Wczoraj zaślepiony EGR
Tutaj podziekowania dla MUNIOR-a za cenne rady
W lipcu wymiana przegubów zewn., bo lewy już tłucze trochę, wymienię od razu 2 oraz tuleje wahaczy x4 lemforder
Także zawita opornica nawiewu, bo działa tylko 4 bieg, a nie miałem kiedy wcześniej się za to zabrać..
Po wymianie płynu wspomagania te chuczenie podczas kręcenia kólkiem ustało i pojawia sie sporadycznie tylko pod dużym obciążeniem, więc póki co jest ok.
[ Dodano: 2014-07-09, 09:45 ]
Z racji że miałem wczoraj wolne i wiecej czasu, ogarnąłem przy śnieżce lekko przednią maskę
Dziś doszła paczka od kolegi EXB(stc forum) z tulejami wahaczy i belki, w poniedziałek wymiana
[ Dodano: 2014-08-20, 19:51 ]
Hamulce się skończyły, więc dziś nastała ich wymiana
Komplet ATE tarcze+klocki na tył oraz klocki Textar na przód(tarcze jeszcze pojezdzą).
Do tego doszły miedziane przewody paliwowe pod auto
Na wrzesień do zrobienia mała buba przy nadkolu...
Ktoś wcześniej tą listwę gumową przykleił jakimś felernym silikonem i chyba od tego się tak rozwinęło, bo nadkole pod lakierem czysty ocynk.
https://audi80.pl/spot-czerwcowy-vt89679.htm
[ Dodano: 2014-06-18, 16:22 ]
Wczoraj zaślepiony EGR
Tutaj podziekowania dla MUNIOR-a za cenne rady
W lipcu wymiana przegubów zewn., bo lewy już tłucze trochę, wymienię od razu 2 oraz tuleje wahaczy x4 lemforder
Także zawita opornica nawiewu, bo działa tylko 4 bieg, a nie miałem kiedy wcześniej się za to zabrać..
Po wymianie płynu wspomagania te chuczenie podczas kręcenia kólkiem ustało i pojawia sie sporadycznie tylko pod dużym obciążeniem, więc póki co jest ok.
[ Dodano: 2014-07-09, 09:45 ]
Z racji że miałem wczoraj wolne i wiecej czasu, ogarnąłem przy śnieżce lekko przednią maskę
Dziś doszła paczka od kolegi EXB(stc forum) z tulejami wahaczy i belki, w poniedziałek wymiana
[ Dodano: 2014-08-20, 19:51 ]
Hamulce się skończyły, więc dziś nastała ich wymiana
Komplet ATE tarcze+klocki na tył oraz klocki Textar na przód(tarcze jeszcze pojezdzą).
Do tego doszły miedziane przewody paliwowe pod auto
Na wrzesień do zrobienia mała buba przy nadkolu...
Ktoś wcześniej tą listwę gumową przykleił jakimś felernym silikonem i chyba od tego się tak rozwinęło, bo nadkole pod lakierem czysty ocynk.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 14:30 przez misiekb4, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystko opanowane
W zeszłym tygodniu zdjąłem listwę, zeszlifowałem jeszcze co brzydko wyglądało i podjechałem do znajomego zrobić łatkę i od razu całość prysnąć
Tylko babka w lakierni trochę zbyt wyrazisty kolor wymieszała Ale kiedyś przyjdzie trochę detalingu i będzie git
Na szczęście od wewnątrz nadkole zdrowe, więc nie ma obaw
Wszystko poskładane i można latać <ok>
W tym miesiącu ubezpieczenie i wpadnie nowe pokrycie garażu, więc kilka rzeczy technicznych, czy modów musi poczekać...
W zeszłym tygodniu zdjąłem listwę, zeszlifowałem jeszcze co brzydko wyglądało i podjechałem do znajomego zrobić łatkę i od razu całość prysnąć
Tylko babka w lakierni trochę zbyt wyrazisty kolor wymieszała Ale kiedyś przyjdzie trochę detalingu i będzie git
Na szczęście od wewnątrz nadkole zdrowe, więc nie ma obaw
Wszystko poskładane i można latać <ok>
W tym miesiącu ubezpieczenie i wpadnie nowe pokrycie garażu, więc kilka rzeczy technicznych, czy modów musi poczekać...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Już z kolegą na PW o tym pisałem.Widać że wszystkie b4 mają problem z nadkolami.Ja w sobotę zdjąłem u siebie nadkole by je wymienić bo pękło a tu niemiła niespodzianka pod spodem.Przy wkrętach sporo rdzy i lekki nalot w odsłoniętym miejscu na górze przy mocowaniu amorka do karoserii.Też to oczyściłem , na to podkład reaktywny , akryl i zawaliłem całe nadkole taką smołą,lepikiem do zabezpieczania dachów i np przęseł w ogrodzeniu,na to nowe nadkola i myślę że na jakiś czas będzie.
Mały aktual
7-ego zaliczony przegląd wzorowo
Dziś wymieniony olej wraz z filtrami oleju i paliwa
Postawiłem na valvo max life 10w40 i już po przejechaniu 2km czuć różnicę, pomiędzy motulem..
Do tego zakupiłem specyfik niezbędny do mycia auta, w tym przypadku usuwanie smoły, asfaltu itp. oraz wpadły amorki na tył Sachs'a - montaż w sobotę.
Wrzucam kilka fot z wczorajszego ogarnięcia wnętrza, przy użyciu dwóch fajnych do tego kosmetyków i odkurzacza
<ok>
7-ego zaliczony przegląd wzorowo
Dziś wymieniony olej wraz z filtrami oleju i paliwa
Postawiłem na valvo max life 10w40 i już po przejechaniu 2km czuć różnicę, pomiędzy motulem..
Do tego zakupiłem specyfik niezbędny do mycia auta, w tym przypadku usuwanie smoły, asfaltu itp. oraz wpadły amorki na tył Sachs'a - montaż w sobotę.
Wrzucam kilka fot z wczorajszego ogarnięcia wnętrza, przy użyciu dwóch fajnych do tego kosmetyków i odkurzacza
<ok>