Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80B4 Avant quattro 2.3NG 1994 - "półprzelot"

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 29 kwie 2015, 12:39

Jak cenowo wygląda taka zabawa z wtryskiem elektronicznym?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 kwie 2015, 14:07

Syn_Andrzeja pisze:Jak cenowo wygląda taka zabawa z wtryskiem elektronicznym?
http://olx.pl/oferta/wtrysk-elektronicz ... e651bbae7f

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 28 wrz 2015, 21:29

No i wybornie, dziękuję bardzo :D

[ Dodano: 2015-04-30, 13:01 ]
Dzisiejszy wypad do sklepu i takie spotkanie z kumplem z byłej klasy - A3 1.8T 180KM.
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2015-06-14, 16:55 ]
Obrazek

Takie z dzisiejszego mycia, najbardziej aktualne. Ktoś poleci jakiś ciekawy zestaw tłumików środkowego i końcowego żeby to ładnie banglało? Trzeba wymienić za niedługo bo już poddają się zębowi czasu.

I takie "artystyczne" telefonem.
Obrazek

[ Dodano: 2015-06-21, 11:43 ]
Ustrzelone dziś. Taka wlepa.
Obrazek

Na dniach auto dostanie nowy tłumik końcowy, wtedy coś nagram i się pochwalę :)

[ Dodano: 2015-07-12, 11:55 ]
Dziś zabawa z zespolonym kolejny raz, zaczął samoczynnie przełączać światła, małe chińskie rączki coś źle poskładały. Na chwilę obecną działa, zobaczymy jak długo.

[ Dodano: 2015-07-16, 21:17 ]
Obrazek

[ Dodano: 2015-09-28, 21:29 ]
Audi połyka kolejne kilometry bezawaryjnie (odpukać), ale ostatnio zaczęło mi zwierać jakby kierunkowskazy, tzn kilka cyknięć za jednym razem, a powinno być jedno. Pewnie przekaźnik, ale wspomnę żeby nie było że nic się nie dzieje :D

Z dzisiejszej myjni (tak na próbę jak to wygląda, bo na bezdotykowej nie byłem nigdy, a wszyscy sobie robią zdjęcia po umyciu, so...)
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 28 wrz 2015, 21:32

Jak ja lubię te pięciocylindrówki dbaj ogarniaj :) <ok> <piwo>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 11 paź 2015, 14:20

Zastanawiam się jakby tu zmienić dźwięk wydechu żeby był przyjemniejszy w słuchaniu. Przywykłem do głośnych wydechów, a tu jest cicho mimo tego, że potencjał do wykorzystania duży. Pytanie - który tłumik tłumi najbardziej? Środkowy czy końcowy? Końcowy tłumik aktualnie jest chyba z wersji 2.6 bo 2.3 mają pojedynczą rurkę z tego co widzę. Wybebeszenie końcowego tłumika da przyjemny efekt czy wręcz odwrotnie - będzie pierdział jak 704 w CC? Jak sprawa wyglądałaby z zastąpieniem końcowego tłumika prostą rurą o odpowiedniej średnicy? Który 'mod' byłby lepszy? Nie chcę psuć oryginalnego stanu auta, chcę dodać jednak trochę charakteru.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 11 paź 2015, 16:49

W 2.3 też była dwururka i możesz ostatni zastąpić czymś jakiejś dobrej firmy polecam też wpakować wkładkę filtra powietrza od K&N <ok>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 11 paź 2015, 17:39

Tak? :O Kumpel ma 2.3 tak jak ja i ma ori jednorurkę :O a to Ci nowina ;d

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 11 paź 2015, 18:31

Wczoraj widziałem 2.3 NG z dwururką ;-)

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 11 paź 2015, 21:10

A jeśli by tak wywalić środkowy tłumik i zostawić końcowy w takim stanie jaki jest to dużo zmieni się dźwięk?

[ Dodano: 2015-10-11, 21:10 ]
Znalazłem jedno zdjęcie na pogląd jak wygląda z dwururką.
Obrazek

moim zdaniem jakby dać ciut większe (o 5mm) średnice tych końcówek to ładnie wypełniłyby tą przestrzeń w zderzaku. Może coś uda mi się z tym zrobić jak będę gnębił zmęczony układ wydechowy.

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 12 paź 2015, 22:09

Polecam koncowy wydech z firmy RM Motors - mozesz dobrac i do pojedynczej rury i do podwojnej. Ja zalozylem u siebie w ABK i dzwiek od razu stał sie o niebo lepszy więc co to dopiero przy NG bedzie <ok>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 14 paź 2015, 20:27

Mam dwururkę RM Motors! Ale do 80 coupe, nie wiem gdzie się z tym udać żeby dopasowali do avanta i to quattro...bo tam inaczej rura "wlotowa" idzie, mija most. Cały tłumik by się mieścił idealnie, nawet tak jakbym tego chciał prawdę mówiąc, bez żadnych docinań, tylko przesunięcie ucha mocującego trochę do przodu i miód jest...ale gdzie mi się tym zajmą?

jayson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 cze 2015, 00:41
Kontakt:

Post autor: jayson » 14 paź 2015, 23:59

każdy zdolny lub mniej zdolny spawacz Ci to ogarnie tylko bądz przy nim i pilnuj wymiaru bo jak Ci przyspawa na oko to nie bedziesz zadowolony :D

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 17 lis 2015, 20:59

Dobre, przekonaliście mnie :D spróbuję jakoś ogarnąć żeby udało się wyciąć rurę wchodzącą do tłumika i przerobić tak żeby pasowała do RM'a.

[ Dodano: 2015-11-01, 14:27 ]
Jedynie zakład zajmujacy się tłumikami i mający giętarkę mi to ogarnie, nikt inny się nie potrafi podjąć tematu. Trudno, poczekam aż znajdą wolny termin. Tymczasem po sromotnej klęsce w starciu z 80b4 avant 1.9tdi i później z jakąś ryżową kosiarką uznałem, że czas najwyższy zacząć składać sobie coś na boku. Znalazłem kilka informacji jakoby AAN był dobrą propozycją, co sądzicie?

[ Dodano: 2015-11-11, 14:55 ]
Sound Check 2.3NG

W linku powyżej zawarty jest materiał dziś nagrany, słychać jak bangla moje 2309ccm.
Poza tym zmienione koła na zimowe i obrócony popychacz pompy podciśnienia bo klepał, a nowego się kupić nie da ;c

Obrazek

[ Dodano: 2015-11-17, 20:59 ]
Efekt dzisiejszej pracy z bratem. Podświetlenie nóg i schowka pod zapalniczką. Załączane wraz ze światłami, natężenie światła regulowane pokrętłem w liczniku. Nad nogami pasażera wydaje się jaśniejsze, ale to dlatego, że tam nie pada światło na wycieraczkę bo po prostu aż tak daleko nie dochodzi, a jasna tapicerka potęguje efekt. Może być? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 18 lis 2015, 11:53

Bardzo mi się podoba chętnie u siebie bym takie coś miał,możesz napisać co jak jest podłączone

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 18 lis 2015, 17:39

Przemas80 pisze:Bardzo mi się podoba chętnie u siebie bym takie coś miał,możesz napisać co jak jest podłączone
Pasek czerwonych ledów, takie co można ciąć + kabel, wystarczy 2x0.35. Zdejmujesz półkę nad nogami kierowcy, ta co się pod kierownicą trzyma. Znajdujesz kabel, który idzie do zapalniczki. Wyciągasz popielniczkę, rozbierasz (to będzie konieczne przy chowaniu kabli). Szukasz + i - na przewodach od zasilania podświetlenia zapalniczki, tam jest taka żarówka mała, w jej oprawce znajdujesz miejsca do wlutowania dodatkowych przewodów. Lutujesz, przeciągasz na lewo i prawo (w lewo idzie łatwo, bo masz zdjętą półkę i widzisz wszystkie kable), na prawo polecam kawałek dłuższego drutu sobie przeciągnąć tyłem tunelu, zaczepić kabel i przeciągnąć za pomocą drutu. Tam już docinasz sobie odpowiednio długi odcinek przewodu, lutujesz do leda (chyba są paski cięte na 6 ledów) i przyklejasz za pomocą kleju umieszczonego z tyłu na pasku. Cała filozofia :) Środkowy led jest przyklejony pod popielniczką, a kabelek lekko luźny żeby przy chowaniu i wyciąganiu popielniczki się nie urwał. Mam nadzieję, że jasno opisana sytuacja :D Po odkręceniu półki pod kierownicą sam zauważysz, że to proste. Godzina roboty, mi pomagał brat bo ja zawsze boję się, że coś spalę, albo uszkodzę, ale masz do wykonania 10-12 lutów, nic więcej.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga