Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 Quattro 2.3 10v NG Tornadorot-Reaktywacja N/A

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Karloz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 sie 2008, 12:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Karloz » 29 sie 2008, 13:52

Śliczna na prawdę :) kolorek taki sam jak mój co zresztą wiesz <ok> Poprzednie miałem też Coupe z silniczkiem 2.3 NG, dbaj o niego a odwdzięczy ci się pięknym brzmieniem godnym amerykańskich "muscle cars" :mrgreen: Jeśli chodzi o przednie ori reflektory to po tym jak robiłem facelifta z B3 na B4 w poprzednim Coupe miałem reflektory zespolone ori, o ile jeszcze bym je miał gdzieś (było to z rok temu ponad więc musiałbym poszukać) to mógłbym Ci je odsprzedać za sensowną cenę :) pazerny nie jestem a mnie się nie przydadzą :-P jakby coś pisz na PW. Pozdrawiam

seebol1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: seebol1 » 30 sie 2008, 16:19

Bardzo fajna 90siątka podoba mi się kolor i powiem szczerze że nawet ta kierownica i gałka od biegów mnie nie razi

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 08 sty 2009, 07:54

Śliczna. Jak patrzę na tą 90-tkę to mi się moja przypomina. Ta po lewej Niestety już jej nie mam. Jakiś matołek wjechał mi w zadek i sprzedałem. Kolego powiedz mi ile ci pali na benzynie i gazie. Moja na benzynie paliła 14 po mieście na krótkich odcinkach a na trasie zszedłem do 7,8L. Miasto oczywiście przy normalnej jeździe do 3000obr. a trasa z głaskaniem gazu (h...j nie jazda).

Co do opinii na temat twojego auta to jest śliczna. Trochę nad zderzakiem popracować, zmienić tą nieszczęsną kierownicę na s2 i będzie git. Sory ale kierownica naprawdę mi się nie podoba. Reszta, tak jak kolor auta i alufelgi (mistrzostwo świata)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 08:06 przez arekkrosno, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 08 sty 2009, 08:00

Pali średnio 13-14l gazu/100km min.9.8l/100km na trasie, max.22-25l/100km teraz w śniegu z zapiętym dyfrem i w trakcie "latania bokami" po bocznych drogach <ok>
Benzynki od 9-12l/100km średnio ale używam sporadycznie choć regularnie co by układ do nieba nie poszedł.

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 08 sty 2009, 08:16

Jeszcze mam 2 pytania. Rozumie że blokadę dyfra włącza się tylko na postoju (u mnie niestety nie działała).
1. Jakie są konsekwencje wciśnięcia przycisku diff podczas jazdy (czy jest jakieś zabezpieczenie które jej nie włączy)?
2. Czy jest możliwość włączenia blokady na stałe (tak żeby się nie odłączała)?

Kowal77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Kowal77 » 08 sty 2009, 09:04

Bardzo fajny zadbany samochodzik :)

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 08 sty 2009, 10:24

Sliczna :!: . Piękny lakier, wypucowana :mrgreen: . Ja bym tylko zmienił kierownicę, bo jakoś ta nie ma wyglądu do tego auta

Awatar użytkownika
maciex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 08 wrz 2008, 11:30
Imię: Maciek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AAD+lpg
Lokalizacja: Konin

Post autor: maciex » 08 sty 2009, 10:27

Super 90-tka mnie jedynie co razi to kiera i przekladanka biegów a takto <ok>

Awatar użytkownika
gniado
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 394
Rejestracja: 08 mar 2008, 10:47
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: gniado » 08 sty 2009, 10:29

jeśli o mnie chodzi to w wiekszościahc b3 chętnie bym widział taką lotkę jak u kolegi bieniek1984

Awatar użytkownika
bob232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 595
Rejestracja: 29 wrz 2008, 14:00
Lokalizacja: kluczbork

Post autor: bob232 » 08 sty 2009, 13:33

Fajne autko, ale trzeba nad nim troche poprawcować, zderzak z tylu troche wisi, lampy przod zmienic na zespolone i takie tam. A pasowaly by do niej jakiś szprychowe fele, np. BBS RS 16' 9j...

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 08 sty 2009, 18:23

mi się taka podoba jaka jest tylko LPG :-/

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 09 sty 2009, 10:47

Ludzie co wy macie do tego LPG ?

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 09 sty 2009, 11:33

bo gaz w 90tce to profanacja, ale czasem to przymus jest .. coz zrobić. Zmien dodatkowe zegary na ori. ;-)

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 12 sty 2009, 20:42

arekkrosno, dyfer zapinam w czasie jazdy,ale rzadko powinno się na postoju.Oczywiście dyfer zapięty tylko na śniegu na asfalcie broń boże.Bez zapiętego w trakcie szybkiej jazdy na śniegu autko ma większą tendencje do podsterowności.Z zapiętym można latwo wywoływać nadsterowność na śniegu(gazem) i wtedy to auto zaczyna jechać.Niestety ostatnio przegapiłem wskaznik temp.lecialem bokiem na zapiętym dyfsze jakieś 10-12min nonstop na dokręconym 2 (na zamkniętym rondzie-droga w budowie) i jeb...rozszczelnila się chłodnica i chlusnoł chłodniczy do kabiny... :-( temp.-15 i musze się szarpać pod blokiem)

[ Dodano: 2009-01-12, 20:59 ]
Gaz jest podciśnienówka niestety,czeka na BLOS.Co do wskazników...polemizował bym z tym "ori" jakiś czas temu pytalem na forum o umieszczenie czujnika temp.oleju i wszyscy grzmieli że w magistrali olejowej(pompie) i tylko tam.Okazuje się że inżynierowie audi umieszczali ten czujnik stosunkowo sporadycznie w misce olejowej...a że na forum nikt o tym nie słyszał to mi pisali że przeróbka ;-) Teraz auto wygląda tak:https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23536
Dopiero co wpakowalem kase w kpl.nowych zimówek,renowacje felg O.Z. fartuchy więc detale typu kiera czekają,najpierw technika potem wygląd.Lampy zespolone albo drogie albo połamane ze skorodowanymi odbłośnikami za 380zł sztuka nówki więc 200zł za używke to żart.Gaz w 90 to profanacja?Czego?Sorki dla mnie profanacją jest pipa za kółkiem w rasowym wózku,taki frajer co to się lansuje pod knajpą opowiada niestworzone historie o sobie jako driverze a jak przychodzi co do czego to go chłopaczki w maluchach na popularce objerzdżają ;-)Jak bym miał autko na weekend to pewno 2.2 turbo by chodzilo a że dużo jeżdże to lpg leje.

[ Dodano: 2009-01-12, 21:02 ]
Nagrzewnica miało być nie chłodnica... :roll:

Awatar użytkownika
beice
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 03 lip 2008, 10:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: beice » 12 sty 2009, 21:46

arekkrosno pisze:Jeszcze mam 2 pytania. Rozumie że blokadę dyfra włącza się tylko na postoju (u mnie niestety nie działała).
1. Jakie są konsekwencje wciśnięcia przycisku diff podczas jazdy (czy jest jakieś zabezpieczenie które jej nie włączy)?
2. Czy jest możliwość włączenia blokady na stałe (tak żeby się nie odłączała)?
ja włączam dyfer i na postoju i wczasie jazdy i nic się nie dzieje
a co do stałego zblokowania to trzeba połączyć dwa kable (te ktore idą do guzika) i bedzie na stałe zblokowany (tylko nie pamietam ktore kolory)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl