Audi 90 Quattro 2.3 10v NG Tornadorot-Reaktywacja N/A
Śliczna na prawdę kolorek taki sam jak mój co zresztą wiesz <ok> Poprzednie miałem też Coupe z silniczkiem 2.3 NG, dbaj o niego a odwdzięczy ci się pięknym brzmieniem godnym amerykańskich "muscle cars" :mrgreen: Jeśli chodzi o przednie ori reflektory to po tym jak robiłem facelifta z B3 na B4 w poprzednim Coupe miałem reflektory zespolone ori, o ile jeszcze bym je miał gdzieś (było to z rok temu ponad więc musiałbym poszukać) to mógłbym Ci je odsprzedać za sensowną cenę pazerny nie jestem a mnie się nie przydadzą jakby coś pisz na PW. Pozdrawiam
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Śliczna. Jak patrzę na tą 90-tkę to mi się moja przypomina. Ta po lewej Niestety już jej nie mam. Jakiś matołek wjechał mi w zadek i sprzedałem. Kolego powiedz mi ile ci pali na benzynie i gazie. Moja na benzynie paliła 14 po mieście na krótkich odcinkach a na trasie zszedłem do 7,8L. Miasto oczywiście przy normalnej jeździe do 3000obr. a trasa z głaskaniem gazu (h...j nie jazda).
Co do opinii na temat twojego auta to jest śliczna. Trochę nad zderzakiem popracować, zmienić tą nieszczęsną kierownicę na s2 i będzie git. Sory ale kierownica naprawdę mi się nie podoba. Reszta, tak jak kolor auta i alufelgi (mistrzostwo świata)
Co do opinii na temat twojego auta to jest śliczna. Trochę nad zderzakiem popracować, zmienić tą nieszczęsną kierownicę na s2 i będzie git. Sory ale kierownica naprawdę mi się nie podoba. Reszta, tak jak kolor auta i alufelgi (mistrzostwo świata)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 08:06 przez arekkrosno, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Jeszcze mam 2 pytania. Rozumie że blokadę dyfra włącza się tylko na postoju (u mnie niestety nie działała).
1. Jakie są konsekwencje wciśnięcia przycisku diff podczas jazdy (czy jest jakieś zabezpieczenie które jej nie włączy)?
2. Czy jest możliwość włączenia blokady na stałe (tak żeby się nie odłączała)?
1. Jakie są konsekwencje wciśnięcia przycisku diff podczas jazdy (czy jest jakieś zabezpieczenie które jej nie włączy)?
2. Czy jest możliwość włączenia blokady na stałe (tak żeby się nie odłączała)?
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
arekkrosno, dyfer zapinam w czasie jazdy,ale rzadko powinno się na postoju.Oczywiście dyfer zapięty tylko na śniegu na asfalcie broń boże.Bez zapiętego w trakcie szybkiej jazdy na śniegu autko ma większą tendencje do podsterowności.Z zapiętym można latwo wywoływać nadsterowność na śniegu(gazem) i wtedy to auto zaczyna jechać.Niestety ostatnio przegapiłem wskaznik temp.lecialem bokiem na zapiętym dyfsze jakieś 10-12min nonstop na dokręconym 2 (na zamkniętym rondzie-droga w budowie) i jeb...rozszczelnila się chłodnica i chlusnoł chłodniczy do kabiny... temp.-15 i musze się szarpać pod blokiem)
[ Dodano: 2009-01-12, 20:59 ]
Gaz jest podciśnienówka niestety,czeka na BLOS.Co do wskazników...polemizował bym z tym "ori" jakiś czas temu pytalem na forum o umieszczenie czujnika temp.oleju i wszyscy grzmieli że w magistrali olejowej(pompie) i tylko tam.Okazuje się że inżynierowie audi umieszczali ten czujnik stosunkowo sporadycznie w misce olejowej...a że na forum nikt o tym nie słyszał to mi pisali że przeróbka Teraz auto wygląda tak:https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23536
Dopiero co wpakowalem kase w kpl.nowych zimówek,renowacje felg O.Z. fartuchy więc detale typu kiera czekają,najpierw technika potem wygląd.Lampy zespolone albo drogie albo połamane ze skorodowanymi odbłośnikami za 380zł sztuka nówki więc 200zł za używke to żart.Gaz w 90 to profanacja?Czego?Sorki dla mnie profanacją jest pipa za kółkiem w rasowym wózku,taki frajer co to się lansuje pod knajpą opowiada niestworzone historie o sobie jako driverze a jak przychodzi co do czego to go chłopaczki w maluchach na popularce objerzdżają ;-)Jak bym miał autko na weekend to pewno 2.2 turbo by chodzilo a że dużo jeżdże to lpg leje.
[ Dodano: 2009-01-12, 21:02 ]
Nagrzewnica miało być nie chłodnica... :roll:
[ Dodano: 2009-01-12, 20:59 ]
Gaz jest podciśnienówka niestety,czeka na BLOS.Co do wskazników...polemizował bym z tym "ori" jakiś czas temu pytalem na forum o umieszczenie czujnika temp.oleju i wszyscy grzmieli że w magistrali olejowej(pompie) i tylko tam.Okazuje się że inżynierowie audi umieszczali ten czujnik stosunkowo sporadycznie w misce olejowej...a że na forum nikt o tym nie słyszał to mi pisali że przeróbka Teraz auto wygląda tak:https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23536
Dopiero co wpakowalem kase w kpl.nowych zimówek,renowacje felg O.Z. fartuchy więc detale typu kiera czekają,najpierw technika potem wygląd.Lampy zespolone albo drogie albo połamane ze skorodowanymi odbłośnikami za 380zł sztuka nówki więc 200zł za używke to żart.Gaz w 90 to profanacja?Czego?Sorki dla mnie profanacją jest pipa za kółkiem w rasowym wózku,taki frajer co to się lansuje pod knajpą opowiada niestworzone historie o sobie jako driverze a jak przychodzi co do czego to go chłopaczki w maluchach na popularce objerzdżają ;-)Jak bym miał autko na weekend to pewno 2.2 turbo by chodzilo a że dużo jeżdże to lpg leje.
[ Dodano: 2009-01-12, 21:02 ]
Nagrzewnica miało być nie chłodnica... :roll:
ja włączam dyfer i na postoju i wczasie jazdy i nic się nie dziejearekkrosno pisze:Jeszcze mam 2 pytania. Rozumie że blokadę dyfra włącza się tylko na postoju (u mnie niestety nie działała).
1. Jakie są konsekwencje wciśnięcia przycisku diff podczas jazdy (czy jest jakieś zabezpieczenie które jej nie włączy)?
2. Czy jest możliwość włączenia blokady na stałe (tak żeby się nie odłączała)?
a co do stałego zblokowania to trzeba połączyć dwa kable (te ktore idą do guzika) i bedzie na stałe zblokowany (tylko nie pamietam ktore kolory)