Audi 90 Quattro 2.3 10v NG Tornadorot-Reaktywacja N/A
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Postępy postępują
Niestety dosyć wolno.Brakuje czasu ale:
W praniu wyszło pęknięcie mojej ori głowicy na 3-ciej podstawie/stopce wałka.Co ją dyskwalifikuje.Dlatego prace prowadzę na drugiej głowicy z zapasowego NG wprost z mojej piwnicy.
Głowica niebawem pojedzie na maszynę na porządny szlif.W tym czasie zrobię projekt nowego kolektora dolotowego (Czekam na wałek od Koraszewskiego który jest bardzo zajętym gościem no i zanim wygrzebie to co potrzebuje to trwa...).Dopiero po otrzymaniu wałka rozpocznę projekt kolektora.Znając charakterystykę wałka dostosuje budowę kolektora (min.długości kanałów).Tymczasem głowica (jej kanały dolotowe) są na ukończeniu.Zmieniłem ich kształt , pojemność , objętość , kąty...Pracuje nad kanałami zaworowymi (tuż przed komorą spalania).Kanały wydechowe wymagają mniej troski i precyzji , nie będą też w takim dużym stopniu modyfikowane.Dla porównania zdjęcia serii oraz custom <ok>
Niestety dosyć wolno.Brakuje czasu ale:
W praniu wyszło pęknięcie mojej ori głowicy na 3-ciej podstawie/stopce wałka.Co ją dyskwalifikuje.Dlatego prace prowadzę na drugiej głowicy z zapasowego NG wprost z mojej piwnicy.
Głowica niebawem pojedzie na maszynę na porządny szlif.W tym czasie zrobię projekt nowego kolektora dolotowego (Czekam na wałek od Koraszewskiego który jest bardzo zajętym gościem no i zanim wygrzebie to co potrzebuje to trwa...).Dopiero po otrzymaniu wałka rozpocznę projekt kolektora.Znając charakterystykę wałka dostosuje budowę kolektora (min.długości kanałów).Tymczasem głowica (jej kanały dolotowe) są na ukończeniu.Zmieniłem ich kształt , pojemność , objętość , kąty...Pracuje nad kanałami zaworowymi (tuż przed komorą spalania).Kanały wydechowe wymagają mniej troski i precyzji , nie będą też w takim dużym stopniu modyfikowane.Dla porównania zdjęcia serii oraz custom <ok>
Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 10:54 przez luk_OP_Q89, łącznie zmieniany 3 razy.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Fotele+kanapa czarna perforowana skóra el.regulacja,grzanie+pamięć 3-ustawień dla fotela kierowcy.Wprost z Passata B5 FL europejska wersja.
Halogeny i dekle będą białe tak jak lusterka i felgi(które leżą 3-ci miesiąc).
Może po czerwonym napisie "quattro" na każdym deklu od halogena?Zobaczymy.
P.S.Najlepsze wózki na silniki mają w realu...
Halogeny i dekle będą białe tak jak lusterka i felgi(które leżą 3-ci miesiąc).
Może po czerwonym napisie "quattro" na każdym deklu od halogena?Zobaczymy.
P.S.Najlepsze wózki na silniki mają w realu...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Niki20, dużo rezania to jest jak twoja małżonka postanowi pomalować okno jak jesteś w pracy...co wczoraj przerobiłem
Nie ma dużo pracy.Sterowanie i zasilanie masz w fotelach , rozkład mocowań zbliżony.
Ja dałem kumplowi 400zł za komplet,ale normalnie to 1500zł za taki stan jak mój.Większość tych środków jest zajechana.Ten kupiłem od gościa co go wymontował i założył jasny materiałowy środek.Nie zdążył zniszczyć.
Nie ma dużo pracy.Sterowanie i zasilanie masz w fotelach , rozkład mocowań zbliżony.
Ja dałem kumplowi 400zł za komplet,ale normalnie to 1500zł za taki stan jak mój.Większość tych środków jest zajechana.Ten kupiłem od gościa co go wymontował i założył jasny materiałowy środek.Nie zdążył zniszczyć.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Dawkowanie i zapłon będę mógł ustawić omalże dowolnie.Poza tym jak Lechu da mi wyczynowy wałek (100% hardcoru lub coś bardziej cywilizowanego z mocnym dołem)FranoF1 pisze: Nie wiem jak w N/A, ale w a3 20vt zaczęło strzelać z wydechu Pewnie korekta w mapie by sie przydała...
to wtedy dobiorę długość i kształt kolektora.
Bo to już było.A na NG wszyscy psioczą że ten silnik jest nierozwojowy i nic się nie da.Co najwyżej dokładają turbo.Zayebatsu pisze: A czemu nie chcesz wpakować 2.2T
A tu chodzi o to żeby zrobić grube NG N/A właśnie dlatego że "się nie da".