Audi B3 1.8 1988 r . - Koniec Histori :(
Jak mowilem poprzedni wlasciciel mowil ze robi sie luz na sworzniach i bedzie to tzreba wymienic... mysle ok ale dla pewnosci co tam jeszcze jest do wymiany jechalem na stacje diagnostyczna no i sworznie sa jednak ok tylko koncowki drazkow do wymiany i tuleje wahacza prawego 2 szt
Takze czesci kupione i lada dzien bede wymienial
Takze czesci kupione i lada dzien bede wymienial
- Sturmovik96
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
To dobrze kolego, że sprawy techniczne są dla Ciebie ważniejsze . Bo niektórzy myślą, że auto to tylko wygląd, a później widzimy takie ospojlerowane wyglancowane golfy na środku skrzyżowania z rozjechanymi kołami. Widziałem jakiś czas temu w Sosnowcu takiego srebrnego golfa, gdzie kierowcy strzeliła końcówka drążka kierowniczego... koło wbiło się w błotnik i było obrócone o 90 stopni. Dobrze, że kierowca nie jechał za szybko, bo by była tragedia.
Jest cieplutko wiec pora wziasc sie za karoserie <zly>
Od momentu zakupu byly takie babelki.. ale w koncu teraz mozna za to sie wziasc
Zakupy : ( Na szczescie szpachla nie byla potrzebna )
I do roboty : D
Teraz sobie schnie pierwsza warstwa podkladu
Pod wieczor przeszifuje i drugi raz podklad a jutro lakier i jutro wieczorem bezbarwny
Od momentu zakupu byly takie babelki.. ale w koncu teraz mozna za to sie wziasc
Zakupy : ( Na szczescie szpachla nie byla potrzebna )
I do roboty : D
Teraz sobie schnie pierwsza warstwa podkladu
Pod wieczor przeszifuje i drugi raz podklad a jutro lakier i jutro wieczorem bezbarwny