Audi B4 '92 ABK - Black Pearll nowy felunek 1 str. :)
Audi B4 '92 ABK - Black Pearll nowy felunek 1 str. :)
witam wszystkich forumowiczów i fanów AUDI'kow mooje Imie to Paweł mieszkam w Warszawie na Białołęce .
[center]Audi 80 2.0E (B4) ABK 115 KM.
[/center]
[center]Wyposażenie:
el.szyberdach
el. podgrzewane lusterka
halogeny
centralny zamek
regulacja światłem
radyjko PIONIER + głośniki standardowe
dodatkowe zegary - wskaźnik temp. oleju, wskaźnik cieśnienia oleju, voltomierz
[/center]
ZROBIONE:
<ok> wymiana fotela kierowcy
<ok> zakup świateł w klapę bagażnika
<ok> zakup felunku > 17" 7J ET 37 opony 2x 225/45 + 2x 215/45 Goodyear f1 (wzór w jodełke) <- podziękowania dla forumowicza Garkotłuk1
<ok> wymiana wszystkich filtrów
<ok> wymiana pompy wody, pasek napinacza i napinacz
<ok> tuleje wachaczy dolnych
<ok> poducha McPherson prawa przód
w dalsze działanie przy autku hm nie mam aktualnie pomysłów, zobaczymy co czas pokażę
a teraz kilka fotek jeszcze z lata... ( wakacje 2009 roku )
>>>>>>> 06,11,2009 r. <<<<<<<<<<<<
mieszek starszej daty <ok>
po założeniu --> jest różnica
a to już w pełnej krasie 8-)
odrazu lepiej wygląda w samochodzie
[center]>>>>>>> 2010-03-02 <<<<<<<<<<<<
się kupiło
>>>>>>> 19,04,2010 r. <<<<<<<<<<<<
Podziękowania dla forumowicza Grakotłuk za obuwie do mojej OOOOLIMPADY
> w trakcie mycia obuwia <
>>PO MYCIU <<
[center]Audi 80 2.0E (B4) ABK 115 KM.
[/center]
[center]Wyposażenie:
el.szyberdach
el. podgrzewane lusterka
halogeny
centralny zamek
regulacja światłem
radyjko PIONIER + głośniki standardowe
dodatkowe zegary - wskaźnik temp. oleju, wskaźnik cieśnienia oleju, voltomierz
[/center]
ZROBIONE:
<ok> wymiana fotela kierowcy
<ok> zakup świateł w klapę bagażnika
<ok> zakup felunku > 17" 7J ET 37 opony 2x 225/45 + 2x 215/45 Goodyear f1 (wzór w jodełke) <- podziękowania dla forumowicza Garkotłuk1
<ok> wymiana wszystkich filtrów
<ok> wymiana pompy wody, pasek napinacza i napinacz
<ok> tuleje wachaczy dolnych
<ok> poducha McPherson prawa przód
w dalsze działanie przy autku hm nie mam aktualnie pomysłów, zobaczymy co czas pokażę
a teraz kilka fotek jeszcze z lata... ( wakacje 2009 roku )
>>>>>>> 06,11,2009 r. <<<<<<<<<<<<
mieszek starszej daty <ok>
po założeniu --> jest różnica
a to już w pełnej krasie 8-)
odrazu lepiej wygląda w samochodzie
[center]>>>>>>> 2010-03-02 <<<<<<<<<<<<
się kupiło
>>>>>>> 19,04,2010 r. <<<<<<<<<<<<
Podziękowania dla forumowicza Grakotłuk za obuwie do mojej OOOOLIMPADY
> w trakcie mycia obuwia <
>>PO MYCIU <<
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 16:45 przez Shutter, łącznie zmieniany 22 razy.
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
No witam kolejnego audi-fana. Czeka Cię trochę pracy by przywrócić jej blask . Ponieważ widzę, że trochę jest poobcierana do o koła. Tylna lampeczka prosi się o wymianę . Widzę, że licznik masz w milach 8-) . Informuj nas na bieżąco o Twoich zmianach w autku. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności :!:
PS: Zapomniałeś dodać do wyposażenia dodatkowe zegary, to ważne :lol:
PS: Zapomniałeś dodać do wyposażenia dodatkowe zegary, to ważne :lol:
no fakt zapomnialem ;P ale zaraz sie poprawie
hmm zegar w milach jest dlatego bo kolega ktory mial wczesniej to autko miał problem ze wskaźnikiem temperatury i zamiast sie bawic z jednym zegarem postanowił wymienic all i mam teraz zegar w milach ale jest mniejsza CZERWONA czcioonką pokazana prędkośc w km/h ( postaram sie przy jakies fotce pokazac ;P )
Światełka to priorytet. Tam naszczeście tylko odblask czerwony jest ułamany, też jakaś historia, ale od razu komplet wymienie bo tego może nie widac ale sa na tych światłach LICZNE skazy.
hmm zegar w milach jest dlatego bo kolega ktory mial wczesniej to autko miał problem ze wskaźnikiem temperatury i zamiast sie bawic z jednym zegarem postanowił wymienic all i mam teraz zegar w milach ale jest mniejsza CZERWONA czcioonką pokazana prędkośc w km/h ( postaram sie przy jakies fotce pokazac ;P )
Światełka to priorytet. Tam naszczeście tylko odblask czerwony jest ułamany, też jakaś historia, ale od razu komplet wymienie bo tego może nie widac ale sa na tych światłach LICZNE skazy.
niebieski czujniczek, co masz dokłdnie na myśli ?Bastek pisze:Ładniutką masz niuńkę <ok> Co do twoich problemów to posprawdzaj czujniki - szczególnie ten niebieski, no i oczywiście silniczek krokowy.
ja mam tea pewne podejrzenia że to może byc też wina pilota hm mianowiciie. Mam go na pilota i dodatkową opcje odcinana zapłonu. A ostatnio mi wariowałaa instalacja, gdy go zamknąc chcialem za chwile znow pikał i się otwierał, ale alarm nie wyłączał. i w ogóle różne takie cuda na kołach ;P i hm mam wrażenie że może przez to młoda terz paliwa nie dostaje i dlatego gdy ją teraz odpalam za chwile gaśnie, ale to tylko spekulacje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
...a tu jestes Sasiedzie <ok>. na dzien dzisiejszy widac ze auto rokuje, obys tylko przyczynial sie do eskalacji tego stanu. Wskazowki powiadasz...
- odchwasc mechanicznie zeby jezdzilo bezpiecznie, a potem:
- polercja lakieru
- gleba -60/-40mm
- alu 16" albo 17" tylko nie przesadzaj z szerokoscia obuwia bo dynamika pojdzie w las
- przedni zderzak od Cabrio + dokladka tylnego Competition
- przednie lampiszony zespolone z soczewicami
- tylna blenda US/Japan
- blenda tylnej szyby
- kierownica z Cabrio
to taki pakiet poczatkowy ktory widzialbym na B4 gdybym mial zamiar taki pojazd uzytkowac :mrgreen:
PS.
wersje silnikowa najlatwiej rozpoznac po filtrze powietrza - Koledzy poprawiac jesli bladze - seryjnie ABT ma obudowe tego ustrojstwa a`la Fiat 125p (duza okragla pucha) a ABK ma podluzna obudowe za prawa lampa.
szerokosci <ok>
- odchwasc mechanicznie zeby jezdzilo bezpiecznie, a potem:
- polercja lakieru
- gleba -60/-40mm
- alu 16" albo 17" tylko nie przesadzaj z szerokoscia obuwia bo dynamika pojdzie w las
- przedni zderzak od Cabrio + dokladka tylnego Competition
- przednie lampiszony zespolone z soczewicami
- tylna blenda US/Japan
- blenda tylnej szyby
- kierownica z Cabrio
to taki pakiet poczatkowy ktory widzialbym na B4 gdybym mial zamiar taki pojazd uzytkowac :mrgreen:
PS.
wersje silnikowa najlatwiej rozpoznac po filtrze powietrza - Koledzy poprawiac jesli bladze - seryjnie ABT ma obudowe tego ustrojstwa a`la Fiat 125p (duza okragla pucha) a ABK ma podluzna obudowe za prawa lampa.
szerokosci <ok>
hehe i tak przechodzi z rąk do rąk :mrgreen:Shutter pisze:A co do zegarów to wiem, że tam jest w km/h na czerwono bo sam bujałem się w swojej w milach 8-)
Te dod. zegary działają u Ciebie ? :roll: Podrzuć foto rozmieszczenia czujników pod maską <ok> jeśli to ABT, bo w opisie masz ABT, a w profilu ABK :roll: <ok>
czyli mój to ABK bo mam prostokątny filtr powietrza za prawą świeczkądeejay.ftb pisze:PS.
wersje silnikowa najlatwiej rozpoznac po filtrze powietrza - Koledzy poprawiac jesli bladze - seryjnie ABT ma obudowe tego ustrojstwa a`la Fiat 125p (duza okragla pucha) a ABK ma podluzna obudowe za prawa lampa.
potrzeba mu dopieszczeń mechanicznych bo olej mu wycieka eh jechałem już na dłuższe wycieczki nim ale w końcu muszę to do mechanika oddac by to sprawdzili i zkliwidowali.
działaja mi bez zarzutu, postaram się znaleźc i wrzucic fotkeMIODEK pisze:Te dod. zegary działają u Ciebie ? Podrzuć foto rozmieszczenia czujników pod maską jeśli to ABT, bo w opisie masz ABT, a w profilu ABK