Audi Coupe Quattro 2,0 16V TDI by hemp
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
a wiec trochę aktualizacji
silnik po strzeleniu rozrządu przeżył żadnych szkód wszystkie zawory przeżyły tak jak i popychacze jak o sie stało nie wiem ale nie będę narzekał <ok>
poskładałem dziada wyeliminowałem kilka patentów i zaczął jakoś tak jechać zresztą widać na filmie
założyłem jeszcze "jakieś" sprężyny tuningowe auto trochę opadło na ziemie tyle ze z braku amortyzatorów wybitych tulejek itp cały zawias teraz idzie na wymianę miałem kłaść jakieś poliuretany ale póki co zaryzykuje lemfordera
i aktualna fotka
http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07472.JPG
http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07470.JPG
wydech jest tymczasowy a rura jest zrobiona równo z progiem
ps kupie oryginalny wydech od coupe quattro2,6-2,8
pozdro
silnik po strzeleniu rozrządu przeżył żadnych szkód wszystkie zawory przeżyły tak jak i popychacze jak o sie stało nie wiem ale nie będę narzekał <ok>
poskładałem dziada wyeliminowałem kilka patentów i zaczął jakoś tak jechać zresztą widać na filmie
założyłem jeszcze "jakieś" sprężyny tuningowe auto trochę opadło na ziemie tyle ze z braku amortyzatorów wybitych tulejek itp cały zawias teraz idzie na wymianę miałem kłaść jakieś poliuretany ale póki co zaryzykuje lemfordera
i aktualna fotka
http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07472.JPG
http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07470.JPG
wydech jest tymczasowy a rura jest zrobiona równo z progiem
ps kupie oryginalny wydech od coupe quattro2,6-2,8
pozdro
a mi się nie podoba ten projekt
po pierwsze diesel w cupecie to nie jest to do czego one zostały stworzone
dwa auto już wcale nie jest takie oszczędne jakby się zdawało
za ten wydech to byle pała zabiera Ci dowód
po za tym musiałeś coś nieźle sknocić skoro zmieliłeś torsena
Torseny wytrzymuja po 700 nm i jest dobrze
po za tym 3 cale w dieslu ?? ehh
jestem na nie
po pierwsze diesel w cupecie to nie jest to do czego one zostały stworzone
dwa auto już wcale nie jest takie oszczędne jakby się zdawało
za ten wydech to byle pała zabiera Ci dowód
po za tym musiałeś coś nieźle sknocić skoro zmieliłeś torsena
Torseny wytrzymuja po 700 nm i jest dobrze
po za tym 3 cale w dieslu ?? ehh
jestem na nie
po pierwsze S2 za dużo pali i to je wyklucza w tym przypadku
po drugie torseny nie są wcale nieśmiertelne poza tym poprzedni właściciel go wcale nie oszczędzał
wydech jest tymczasowy do celowo ma być oryginalna ostatnia pucha
a coupe w tdi hmm dla właściciela S2 to chyba wstyd dostać lanie od śmierdziela
a tak poza tym to jestem za konstruktywna krytyka <ok> a nie tylko och ach
po drugie torseny nie są wcale nieśmiertelne poza tym poprzedni właściciel go wcale nie oszczędzał
wydech jest tymczasowy do celowo ma być oryginalna ostatnia pucha
a coupe w tdi hmm dla właściciela S2 to chyba wstyd dostać lanie od śmierdziela
a tak poza tym to jestem za konstruktywna krytyka <ok> a nie tylko och ach
nie nie wstydzę się dostać lania od TDi szczególnie jak jest dobrze zrobione
wstydem było by dostać lanie od seryjnego TDI :mrgreen:
nie pisz mi prosze , że teraz ten Twój 2.0 jest oszczędny po za tym jak ktoś już robi auto do sportu/streetu to się nie liczy raczej z paliwem, bo to najmniejszy z poniesionych kosztów.
nie pisałem , że torseny sa nieśmiertelne , ale spokojnie wytrymują 500 NM nawet pod 700 ( tu juz mniej spokojnie) dlatego zmielony torsen przed ukończonymi pracami to lipą trąci , u siebie mam 423 NM i bez problemu torsen to wytrzymuje.
Co do oszczędzania i nieoszczędzania to ZAWSZE podstawową wadą samochodu jest poprzedni właściciel nic z tym nie zrobisz taki lajf
ja też nie lubię ochów i achów dlatego zawsze staram się znaleźć jakiś minus w każdym aucie ( w swoim szczególnie) , by właściciel nie popadał w samozachwyt i go jeszcze zmotywować do działania
generalnie podoba mi się Twój projekt gdyby nie odgłos klekotania po za tym taka cupcia do jazdy na codzień 200 konna oszczędna mogła by być
wstydem było by dostać lanie od seryjnego TDI :mrgreen:
nie pisz mi prosze , że teraz ten Twój 2.0 jest oszczędny po za tym jak ktoś już robi auto do sportu/streetu to się nie liczy raczej z paliwem, bo to najmniejszy z poniesionych kosztów.
nie pisałem , że torseny sa nieśmiertelne , ale spokojnie wytrymują 500 NM nawet pod 700 ( tu juz mniej spokojnie) dlatego zmielony torsen przed ukończonymi pracami to lipą trąci , u siebie mam 423 NM i bez problemu torsen to wytrzymuje.
Co do oszczędzania i nieoszczędzania to ZAWSZE podstawową wadą samochodu jest poprzedni właściciel nic z tym nie zrobisz taki lajf
ja też nie lubię ochów i achów dlatego zawsze staram się znaleźć jakiś minus w każdym aucie ( w swoim szczególnie) , by właściciel nie popadał w samozachwyt i go jeszcze zmotywować do działania
generalnie podoba mi się Twój projekt gdyby nie odgłos klekotania po za tym taka cupcia do jazdy na codzień 200 konna oszczędna mogła by być
Dredzik ... znam Cię tyle lat, że mogę Ci odpowiedzieć szczerze: nie pitolDRED pisze:a mi się nie podoba ten projekt
po pierwsze diesel w cupecie to nie jest to do czego one zostały stworzone
dwa auto już wcale nie jest takie oszczędne jakby się zdawało
za ten wydech to byle pała zabiera Ci dowód
po za tym musiałeś coś nieźle sknocić skoro zmieliłeś torsena
Torseny wytrzymuja po 700 nm i jest dobrze
po za tym 3 cale w dieslu ?? ehh
jestem na nie
Cuopety Hempa i uysego to wymiatacze najwyższych lotów, widziałem nie raz, mam filmy na których urywają się półosie a start przypomina odrzut z katapulty.
Co do produktu Hempa również mam uznanie, napatrzyłem się jak dopieszczał to auto i nalezą mu się pochwały. Miałem nawet swój drobny udział (gdyby nie podkładki :mrgreen: ).
Hemp, nie przejmuj się i czekamy na dalsze mody. <ok>
ja najbardziej czekam na skrzynie od tdi 6 biegową i regeneracje zawiasu bo te elementy najbardziej psuja mi frajdę z jazdy ale powoli ale konsekwentnie do przodu
a to fotki z regeneracji hamulców
http://img520.imageshack.us/img520/9852/p1010001rb9.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/2965 ... 006pj7.jpg
http://img170.imageshack.us/img170/1668/nonamenq1.jpg
a to fotki z regeneracji hamulców
http://img520.imageshack.us/img520/9852/p1010001rb9.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/2965 ... 006pj7.jpg
http://img170.imageshack.us/img170/1668/nonamenq1.jpg
ale Przemku o co kaman?? nie mogę mieć swojego zdania??
TDi i coupe to nie jest połączenie i mi się to nie podoba że pod powłoką tak pięknego nadwozia jest klekot ot tyle
odnośnie pracy to pochwalam trud wsadzony
tylko stwierdzenie , że eSka dużo pali więc się nie nadaje troszkę mnie śmieszy , bo ten TDI pewnie tylko 5 L ON /100 połyka
to że się półośki urywają cóż zwykłe cupeje nie mają mocnych podsespołów , powsadzajcie graty z S2 a nie będzie co ukręcać , bo ośki półośki przeguby wytrzymują wiele i naprawdę SPORE moce i momenty obrotowe
silnik to nie wszysko IMHO
ale działajcie , niech się rozwija projekt zobaczymy co będzie dalej
szczerze życzę powodzenia , oby nic więcej się nie wysrało
pozdro
TDi i coupe to nie jest połączenie i mi się to nie podoba że pod powłoką tak pięknego nadwozia jest klekot ot tyle
odnośnie pracy to pochwalam trud wsadzony
tylko stwierdzenie , że eSka dużo pali więc się nie nadaje troszkę mnie śmieszy , bo ten TDI pewnie tylko 5 L ON /100 połyka
to że się półośki urywają cóż zwykłe cupeje nie mają mocnych podsespołów , powsadzajcie graty z S2 a nie będzie co ukręcać , bo ośki półośki przeguby wytrzymują wiele i naprawdę SPORE moce i momenty obrotowe
silnik to nie wszysko IMHO
ale działajcie , niech się rozwija projekt zobaczymy co będzie dalej
szczerze życzę powodzenia , oby nic więcej się nie wysrało
pozdro
Dredzik, nie sądzisz że kilaset Nm bierze się z powietrza.DRED pisze:ale Przemku o co kaman?? nie mogę mieć swojego zdania??
TDi i coupe to nie jest połączenie i mi się to nie podoba że pod powłoką tak pięknego nadwozia jest klekot ot tyle
odnośnie pracy to pochwalam trud wsadzony
tylko stwierdzenie , że eSka dużo pali więc się nie nadaje troszkę mnie śmieszy , bo ten TDI pewnie tylko 5 L ON /100 połyka
to że się półośki urywają cóż zwykłe cupeje nie mają mocnych podsespołów , powsadzajcie graty z S2 a nie będzie co ukręcać , bo ośki półośki przeguby wytrzymują wiele i naprawdę SPORE moce i momenty obrotowe
silnik to nie wszysko IMHO
ale działajcie , niech się rozwija projekt zobaczymy co będzie dalej
szczerze życzę powodzenia , oby nic więcej się nie wysrało
pozdro
Oczywiście przy ekstremalnych jazdach te auta potrafią łyknąć i 18/100, ale skatuj tak swoją eskę po mieście i wyjdzie Ci > 25/100.
Niemniej nie chodzi tutaj o spalarnię i wszyscy o tym wiemy, chodzi o to , co można wycisnąć z seryjnego (mowa o gratach) turbognoja.
Na tym polega zabawa, a że wsadzili silnik do cuope ... cóż - mnie bardziej skręca na widok zagazowanego A8 4,2 , ale to też widać jest jakichś sposób.
jak ją mocno grzałem to wychodziło 18 do 20stu po jeździe na całym baku
po przejechaniu 10 km na wskaźniku wyskakiwalo 36 ale nei o to chodzi by po jednej przegazowce sprawdzać spalanie.
Ja doskonale wiem skąd się biorą NM i PeeSy mi akurat nie musisz tłumaczyć.
ale jakoś nie podoba mi się cupe TDI jakby to tak nie klekotało to neimiałbym nic przeciwko
ale nie zaśmiecajmy wątku
zobaczymy jak ta cupeja bedzie latać
po przejechaniu 10 km na wskaźniku wyskakiwalo 36 ale nei o to chodzi by po jednej przegazowce sprawdzać spalanie.
Ja doskonale wiem skąd się biorą NM i PeeSy mi akurat nie musisz tłumaczyć.
ale jakoś nie podoba mi się cupe TDI jakby to tak nie klekotało to neimiałbym nic przeciwko
ale nie zaśmiecajmy wątku
zobaczymy jak ta cupeja bedzie latać