Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Coupe Quattro 2,0 16V TDI by hemp

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 15 maja 2008, 14:54

Czym zachaczyles ze az iskry poszly <ok> chlopaki to nie jest zwykly diesel seria... ma praw kopcic.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 maja 2008, 20:35

hemp czy to filmik ze spotu vw-team-lodz pod M1 :?:
No kopci niezle ale jezdzi zajebiscie :mrgreen:

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 15 maja 2008, 20:51

Ale potwor... Rwie asfalt, widac diesel duzo potrafi, super praca hemp <ok>

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 15 maja 2008, 21:26

zajebiaszcza furmanka <ok> <ok> <ok> <ok>

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 19 maja 2008, 22:41

a wiec trochę aktualizacji

silnik po strzeleniu rozrządu przeżył żadnych szkód wszystkie zawory przeżyły tak jak i popychacze jak o sie stało nie wiem ale nie będę narzekał <ok>

poskładałem dziada wyeliminowałem kilka patentów i zaczął jakoś tak jechać zresztą widać na filmie ;)
założyłem jeszcze "jakieś" sprężyny tuningowe auto trochę opadło na ziemie tyle ze z braku amortyzatorów wybitych tulejek itp cały zawias teraz idzie na wymianę miałem kłaść jakieś poliuretany ale póki co zaryzykuje lemfordera

i aktualna fotka

http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07472.JPG
http://uysy.vwgolf.pl/hemp/13.05.08/DSC07470.JPG

wydech jest tymczasowy a rura jest zrobiona równo z progiem

ps kupie oryginalny wydech od coupe quattro2,6-2,8
pozdro

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 maja 2008, 15:23

a mi się nie podoba ten projekt
po pierwsze diesel w cupecie to nie jest to do czego one zostały stworzone :/
dwa auto już wcale nie jest takie oszczędne jakby się zdawało
za ten wydech to byle pała zabiera Ci dowód

po za tym musiałeś coś nieźle sknocić skoro zmieliłeś torsena

Torseny wytrzymuja po 700 nm i jest dobrze
po za tym 3 cale w dieslu ?? ehh
jestem na nie

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 21 maja 2008, 00:51

po pierwsze S2 za dużo pali i to je wyklucza w tym przypadku
po drugie torseny nie są wcale nieśmiertelne poza tym poprzedni właściciel go wcale nie oszczędzał

wydech jest tymczasowy do celowo ma być oryginalna ostatnia pucha

a coupe w tdi hmm dla właściciela S2 to chyba wstyd dostać lanie od śmierdziela ;-)

a tak poza tym to jestem za konstruktywna krytyka <ok> a nie tylko och ach

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 maja 2008, 09:14

nie nie wstydzę się dostać lania od TDi szczególnie jak jest dobrze zrobione
wstydem było by dostać lanie od seryjnego TDI :mrgreen:

nie pisz mi prosze , że teraz ten Twój 2.0 jest oszczędny :D po za tym jak ktoś już robi auto do sportu/streetu to się nie liczy raczej z paliwem, bo to najmniejszy z poniesionych kosztów.
nie pisałem , że torseny sa nieśmiertelne , ale spokojnie wytrymują 500 NM nawet pod 700 ( tu juz mniej spokojnie) dlatego zmielony torsen przed ukończonymi pracami to lipą trąci , u siebie mam 423 NM i bez problemu torsen to wytrzymuje.

Co do oszczędzania i nieoszczędzania to ZAWSZE podstawową wadą samochodu jest poprzedni właściciel :/ nic z tym nie zrobisz taki lajf

ja też nie lubię ochów i achów dlatego zawsze staram się znaleźć jakiś minus w każdym aucie ( w swoim szczególnie) , by właściciel nie popadał w samozachwyt i go jeszcze zmotywować do działania :)


generalnie podoba mi się Twój projekt gdyby nie odgłos klekotania :/ po za tym taka cupcia do jazdy na codzień 200 konna oszczędna mogła by być

baskecik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2006, 03:51
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: baskecik » 22 maja 2008, 00:30

DRED pisze:a mi się nie podoba ten projekt
po pierwsze diesel w cupecie to nie jest to do czego one zostały stworzone :/
dwa auto już wcale nie jest takie oszczędne jakby się zdawało
za ten wydech to byle pała zabiera Ci dowód

po za tym musiałeś coś nieźle sknocić skoro zmieliłeś torsena

Torseny wytrzymuja po 700 nm i jest dobrze
po za tym 3 cale w dieslu ?? ehh
jestem na nie
Dredzik ... znam Cię tyle lat, że mogę Ci odpowiedzieć szczerze: nie pitol ;-)
Cuopety Hempa i uysego to wymiatacze najwyższych lotów, widziałem nie raz, mam filmy na których urywają się półosie a start przypomina odrzut z katapulty.
Co do produktu Hempa również mam uznanie, napatrzyłem się jak dopieszczał to auto i nalezą mu się pochwały. Miałem nawet swój drobny udział (gdyby nie podkładki :mrgreen: ).

Hemp, nie przejmuj się i czekamy na dalsze mody. <ok>

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 22 maja 2008, 00:44

ja najbardziej czekam na skrzynie od tdi 6 biegową i regeneracje zawiasu bo te elementy najbardziej psuja mi frajdę z jazdy ale powoli ale konsekwentnie do przodu

a to fotki z regeneracji hamulców

http://img520.imageshack.us/img520/9852/p1010001rb9.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/2965 ... 006pj7.jpg

http://img170.imageshack.us/img170/1668/nonamenq1.jpg

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 22 maja 2008, 10:08

ale Przemku o co kaman?? nie mogę mieć swojego zdania??
TDi i coupe to nie jest połączenie i mi się to nie podoba że pod powłoką tak pięknego nadwozia jest klekot ot tyle

odnośnie pracy to pochwalam trud wsadzony
tylko stwierdzenie , że eSka dużo pali więc się nie nadaje troszkę mnie śmieszy , bo ten TDI pewnie tylko 5 L ON /100 połyka :)

to że się półośki urywają cóż zwykłe cupeje nie mają mocnych podsespołów , powsadzajcie graty z S2 a nie będzie co ukręcać , bo ośki półośki przeguby wytrzymują wiele i naprawdę SPORE moce i momenty obrotowe

silnik to nie wszysko IMHO

ale działajcie , niech się rozwija projekt zobaczymy co będzie dalej

szczerze życzę powodzenia , oby nic więcej się nie wysrało

pozdro

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 22 maja 2008, 10:28

spalanie przy tych mocach bardzo sie nie zmienia. U mnie na trasie jest ok 6,5l a w miescie max 10 jak sie scigam i butuje

baskecik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2006, 03:51
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: baskecik » 22 maja 2008, 11:44

DRED pisze:ale Przemku o co kaman?? nie mogę mieć swojego zdania??
TDi i coupe to nie jest połączenie i mi się to nie podoba że pod powłoką tak pięknego nadwozia jest klekot ot tyle

odnośnie pracy to pochwalam trud wsadzony
tylko stwierdzenie , że eSka dużo pali więc się nie nadaje troszkę mnie śmieszy , bo ten TDI pewnie tylko 5 L ON /100 połyka :)

to że się półośki urywają cóż zwykłe cupeje nie mają mocnych podsespołów , powsadzajcie graty z S2 a nie będzie co ukręcać , bo ośki półośki przeguby wytrzymują wiele i naprawdę SPORE moce i momenty obrotowe

silnik to nie wszysko IMHO

ale działajcie , niech się rozwija projekt zobaczymy co będzie dalej

szczerze życzę powodzenia , oby nic więcej się nie wysrało

pozdro
Dredzik, nie sądzisz że kilaset Nm bierze się z powietrza.
Oczywiście przy ekstremalnych jazdach te auta potrafią łyknąć i 18/100, ale skatuj tak swoją eskę po mieście i wyjdzie Ci > 25/100.
Niemniej nie chodzi tutaj o spalarnię i wszyscy o tym wiemy, chodzi o to , co można wycisnąć z seryjnego (mowa o gratach) turbognoja.
Na tym polega zabawa, a że wsadzili silnik do cuope ... cóż - mnie bardziej skręca na widok zagazowanego A8 4,2 , ale to też widać jest jakichś sposób.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 23 maja 2008, 13:54

jak ją mocno grzałem to wychodziło 18 do 20stu po jeździe na całym baku
po przejechaniu 10 km na wskaźniku wyskakiwalo 36 ale nei o to chodzi by po jednej przegazowce sprawdzać spalanie.

Ja doskonale wiem skąd się biorą NM i PeeSy mi akurat nie musisz tłumaczyć.
ale jakoś nie podoba mi się cupe TDI :/ jakby to tak nie klekotało to neimiałbym nic przeciwko :P

ale nie zaśmiecajmy wątku

zobaczymy jak ta cupeja bedzie latać

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 26 maja 2008, 18:13

no i w końcu letnie obuwie jeszcze tylko nakrętki na dekielki trzeba wypolerować i będzie skończone :-D
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl