Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B3 ABK

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 21 lis 2011, 22:51

Zwierzak zjadł mi przewody WN i dwa przewody razem z drutem tylko nie wiem od czego one są dokładnie . jutro zrobie zdjęcie. Oraz jakiś przewód od ciśnienia. I to na tyle z wymian przewodów.Tak więc zwierzak może uderzył gdzieś niżej jeszcze gdzie nie widać. Poza tym myślę jeszcze nad tym że to troszkę zaczeło się psuć jak mi się instalacja popaliła i mechanik wymieniał dawałem tu fotki jaki pęczek kabli był itp.

Jutro przyjedzie do mnie denzelek i oceni to trochę . Bo jest jedynym mechanikiem do którego mam zaufanie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 lis 2011, 22:59

A kolejność przewodów WN masz prawidłową ?
Posprawdzaj kolejność przewodów WN, obejrzyj czy zwierz nie zeżarł jeszcze czegoś i czy to co zeżarte prawidłowo zostało zreperowane, a także spróbuj wyregulować zapłon. Powinno pomóc.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 lis 2011, 08:32

Wyczyszczenie wtryskiwaczy i ustawienie zaplonu, od tego bym zaczal. Czujniki temp. silnika do sprawdzenia.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 22 lis 2011, 10:20

Na moje oko kolejność kabli jest dobra bo inaczej pod odpaleniu juz by było to widać gołym okiem... 1-3-4-2 taka jest w PM bodajże kolejność... W aparacie zapłonowym jest czujnik Halla - do sprawdzenia, zapłon regulacja na lampe i jak Słonik poradził czujnik temperatury ale on akurat za słabe wkręcanie sie na obroty zbyt wiele nie ma wspólnego...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lis 2011, 10:30

Jak na gazie chodzi OK to bym szukał przyczyny w zasilaniu benzyną.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 22 lis 2011, 17:08

pawelrybak15, Kolejność jest prawidłowa.

Słonik, ale zapłon by się tak po prostu przestawił ? w sumie miałem rozrząd wymieniony.

icemerc, ten czujnik Halla miałem z nim problemy juz kiedyś ale objawy były takie że ona gasła i nie chciała zapalić.

Tu zrobiłem zdjęcia tych kabli co miałem pozjadane.. trzymały się tylko na kawałeczku drucika. Nie wiem od czego one są :roll: I oczywiście drugi problem czyli lecący olej tylko nie wiem czy ze skrzyni czy z miski ;/

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 lis 2011, 18:00

A może to simmering na wale korbowym puszcza ?

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 22 lis 2011, 19:44

te kable poprzejadane są od czujników temperatury, jeden czujnik pokazuje temperature na blacie, drugi daje informacje do komputera.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 22 lis 2011, 21:07

pawelrybak15, no właśnie nie wiem jutro wejdę znowu pod auto bo wczoraj kumpel wyczyścił szmatą całą miskę itp. to będą ślady gdzie to wszystko leci. Ale jak zwykle nowy problem.

Kelis.Zx145, dzięki wielkie,no czyli wszystko jest z nimi ok.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 lis 2011, 22:58

Wyciek to nie taki znów problem. Ja miałem wycieki jak mi simmering na wale padł, teraz mam wszystkie z przodu nówki Erlinga i jest OK. Jak będe wysyłał AKM na śmietnik to i tylny simmering wału korbowego się wymieni :-D
A co do tych przewodów od czujników, to zegar od temperatury cieczy prawidłowo Ci pokazuje ? Na pewno nie są te przewody pozamieniane ze sobą ? Może te szaleństwa to ogłupiony komputer ?

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 23 lis 2011, 17:16

Wszystko jest ok z temperaturą. ;-)

No i oczywiście dzisiaj audi już nie odpaliła.. Kręcić kręci ale na odpalanie jej się nie niesie :evil: :-/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 23 lis 2011, 18:40

Ustawienie zapłonu. Może jestem nudny ale sprawdź to :roll:

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 23 lis 2011, 18:41

Teraz ja się wypowiem.
Ja dostałem audi za darmo, jednak wizualnie to była konkretna padaczka, a przy moich zarobkach nie można zrobić wszystkiego na raz. Mam je już 2,5 roku i dopiero teraz mogę powiedzieć, że jest w 90% zrobiona jak chcę - alusy, nowy lakier na całym aucie, audio za 2 kafle... I co?
Ostatnio zaczęła mi mocno kopcić na niebiesko :-( Wiadomo, bierze olej, nic dziwnego, pewnie z 500k ma zrobione, a u mnie też czasem silnik dostał po dupie, no ale wiadomo, że nie jest to nowe auto i psuje się, to normalna rzecz! I też miałem rozkminę - rozbiorę z dobrych części, poskładam byle jeździło, zdejmę alusy, wymontuje audio i sprzedam, wezmę kredyt i kupię coś innego...

ALE PO CO?
Mam ogarnięte auto, tak samo jak Ty, zrobiłem przy nim dużo, dużo serca i pieniędzy wsadziłem, jestem mocno do niego przywiązany, wiele razy robiłem duże przebiegi i nie było niespodzianek... Mam z nim miłe wspomnienia, powiedziałem, nie sprzedam. Ja robię remont silnika, kumpel jest mechanikiem TIRów w serwisie i powiedział że zrobi mi to, mniej licząc za robociznę i oddam mu to auto, wydam ponad połowę jednej wypłaty, miesiąc przebieduję ale będę miał dalej swoje ukochane auto, a nie kupię też nie wiadomo co, wiadomo na co trafisz? Może na skarbonę bez dna, przypudrowaną do sprzedaży? Ja na Twoim miejscu znalazł bym człowieka, który zna się na rzeczy i audiczkę ogarnie, bo jest tego warta. Nie pękaj, będzie dobrze.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 23 lis 2011, 18:42

pawelrybak15, nie jesteś nudny. Wczoraj podczas rozmowy z chmielem też mi mówił o zapłonie ale sam nie wiem kurde jak to posprawdzać i taka robota. Zastanawiam się jeszcze nad zapchanym filtrem paliwa.. Pompka pracuję,chyba że chodzić chodzi a nie podaje paliwa.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 23 lis 2011, 18:46

McCoob, mam cholerny sentyment do tego auta,ale kurde nie wiem po prostu tracę powoli chęć żeby cokolwiek przy niej robić . widzisz w poniedziałek odpaliłem zrobiłem film a dzisiaj znowu już nie odpaliła i koniec.. Dużo w tym momencie zależy od rodziców co oni będą chcieli zrobić z tym autem

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl