B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
B4 limo AAH - FILM.ik s46
witam
zakładam temat nie żeby się pokazać ale że sam już się gubie ze wszystkim i jakoś chce sobie uporządkować ten burdel <osohozi>
Audi 80 B4 limo (8c)
silnik:
- V6 2.8 12v, 128kw -> przelot 2" oraz do konca roku skonczyc kpl remont góry + jakiś wygląd/wire tuck? :mrgreen:
zawieszenie:
- wylana seria -> hybryda gwint (kolumny by Maroonio) sprigni + tależyki FK z golfa, wkłady tymczasem supersport z CQ) -> weitec -6cm -> errajd w trakcie + kpl remont reszty bałaganu
ukl. hamulcowy:
- seria v6 280 wentyl -> 288 wentyl + zmiana rozstawu 5x112 -> kpl. zestaw hebli z a4b5 v6
koła:
- azev 16"x9J+balon (sprzedam), ori alu audi 15"zima, bbs 15 zima -> szukają sie.
nadwozie:
- vulcan schwarz + cabrioV6 front, soczewki, tył znaczki usunięte, lampy A6 C4
wnetrze:
- skórzana kierownica Raid HP 30cm, drewniana kierownica 30cm, elektryka szyb luster, klima, AC, szyber, tylna klapa otwierana siłownikiem z przycisku, niewygodny fotel BBS
audio:
- seria + radio clarion (audiofilem nie jestem.)
Plany:
- jest ich dużo, a właściwie, to skończyć to co zaczęte, poprawić lakier bo klar się kończy, może zderzak compi na tył i oczywiście jakieś skręcane koło 9J-10J z negatywem, o środku nie pisze, bo to oczywiste, że ulegnie zmianie + uprządkowanie elektryki
kilka zdjęć:
- od razu uprzedzam, żeby nie spodziewać się szybkiego tempa prac bo na auta mam wolne tylko kilka godzin w soboty popołudniu i zdjęcia będą bez jakości przeważnie ponieważ zapominam o aparacie i jak cos, to cykam z ajfona.
taki zderzak kiedyś był... - jakis czas temu zalozylem do zdjecia
później przód oczywiście na... czarno! - jak dojdą nowe klosze lamp, to będzie poprawka w kolor karoserii bo nie wyszło.
na takich koła sie czasem bujało - do sprzedania 650pln
a6 c4
home made przelot 2" z kwasoodpornej stali
kiedyś tam za czasów pozostałości po porzednich właścicielach, przymiarka 19" RH 2tlg. z CQ
stage 1, czyli home made gwint przód:
w między czasie przyszedł zderzak od Duo, później ASO przysłało mocowania i na koniec kratki...
później mały deal z pewną kobietą która okazała się być kolesiem z jajami, czyli Krycha i jej regulacja maski + "uszczelki lamp" polecam człowieka.
jakieś tam graty do pneumata, przymiarki, zbieranie inforamcji, itp. ogólnie sprawa skończy sie moze w z koncem roku...
jakiś tam złom do zmiany rozstawu - poczta podobno reszte części niesie:
i ogólnie złomu kupa jeszcze troche tego sie znajdzie ale nie chcialo mi sie wszytskiego po kolei wyciągać...
a cała moja historia właściwie zaczęła się ponad dwa lata temu, od jetty coupe na szerokiej stali i mega nisko (19mm wahacz od ziemi) - silnik i zawieszenie było zrobione całe od podstaw, plan był na zmiane silnika ale niestety zdarzyła się orzykra sprawa i auto poszło na żyletki.
teraz pod opieką mam również coupe quattro i to przeważnie w nim grzebie(air, wygląd, itp mechaniką zajmuje sie wlasciciel jak przyjedzie do PL ponieważ auto stoi w PL, raczej już tu zostanie na zawsze), a b4 limo zostaje na deser, czyli raz w miesiącu sie cos dłubnie.
wracając jeszcze na koniec do B4, to auto ogólnie jest strasznie zaniedane oraz każda część jakby wyprodukowana w Tajwanie, nic do siebie nie pasuje i trzeba wszysko rozkręcać i skręcać po kilka razy ale ogarnie sie i to!
pozdrawiam.
zakładam temat nie żeby się pokazać ale że sam już się gubie ze wszystkim i jakoś chce sobie uporządkować ten burdel <osohozi>
Audi 80 B4 limo (8c)
silnik:
- V6 2.8 12v, 128kw -> przelot 2" oraz do konca roku skonczyc kpl remont góry + jakiś wygląd/wire tuck? :mrgreen:
zawieszenie:
- wylana seria -> hybryda gwint (kolumny by Maroonio) sprigni + tależyki FK z golfa, wkłady tymczasem supersport z CQ) -> weitec -6cm -> errajd w trakcie + kpl remont reszty bałaganu
ukl. hamulcowy:
- seria v6 280 wentyl -> 288 wentyl + zmiana rozstawu 5x112 -> kpl. zestaw hebli z a4b5 v6
koła:
- azev 16"x9J+balon (sprzedam), ori alu audi 15"zima, bbs 15 zima -> szukają sie.
nadwozie:
- vulcan schwarz + cabrioV6 front, soczewki, tył znaczki usunięte, lampy A6 C4
wnetrze:
- skórzana kierownica Raid HP 30cm, drewniana kierownica 30cm, elektryka szyb luster, klima, AC, szyber, tylna klapa otwierana siłownikiem z przycisku, niewygodny fotel BBS
audio:
- seria + radio clarion (audiofilem nie jestem.)
Plany:
- jest ich dużo, a właściwie, to skończyć to co zaczęte, poprawić lakier bo klar się kończy, może zderzak compi na tył i oczywiście jakieś skręcane koło 9J-10J z negatywem, o środku nie pisze, bo to oczywiste, że ulegnie zmianie + uprządkowanie elektryki
kilka zdjęć:
- od razu uprzedzam, żeby nie spodziewać się szybkiego tempa prac bo na auta mam wolne tylko kilka godzin w soboty popołudniu i zdjęcia będą bez jakości przeważnie ponieważ zapominam o aparacie i jak cos, to cykam z ajfona.
taki zderzak kiedyś był... - jakis czas temu zalozylem do zdjecia
później przód oczywiście na... czarno! - jak dojdą nowe klosze lamp, to będzie poprawka w kolor karoserii bo nie wyszło.
na takich koła sie czasem bujało - do sprzedania 650pln
a6 c4
home made przelot 2" z kwasoodpornej stali
kiedyś tam za czasów pozostałości po porzednich właścicielach, przymiarka 19" RH 2tlg. z CQ
stage 1, czyli home made gwint przód:
w między czasie przyszedł zderzak od Duo, później ASO przysłało mocowania i na koniec kratki...
później mały deal z pewną kobietą która okazała się być kolesiem z jajami, czyli Krycha i jej regulacja maski + "uszczelki lamp" polecam człowieka.
jakieś tam graty do pneumata, przymiarki, zbieranie inforamcji, itp. ogólnie sprawa skończy sie moze w z koncem roku...
jakiś tam złom do zmiany rozstawu - poczta podobno reszte części niesie:
i ogólnie złomu kupa jeszcze troche tego sie znajdzie ale nie chcialo mi sie wszytskiego po kolei wyciągać...
a cała moja historia właściwie zaczęła się ponad dwa lata temu, od jetty coupe na szerokiej stali i mega nisko (19mm wahacz od ziemi) - silnik i zawieszenie było zrobione całe od podstaw, plan był na zmiane silnika ale niestety zdarzyła się orzykra sprawa i auto poszło na żyletki.
teraz pod opieką mam również coupe quattro i to przeważnie w nim grzebie(air, wygląd, itp mechaniką zajmuje sie wlasciciel jak przyjedzie do PL ponieważ auto stoi w PL, raczej już tu zostanie na zawsze), a b4 limo zostaje na deser, czyli raz w miesiącu sie cos dłubnie.
wracając jeszcze na koniec do B4, to auto ogólnie jest strasznie zaniedane oraz każda część jakby wyprodukowana w Tajwanie, nic do siebie nie pasuje i trzeba wszysko rozkręcać i skręcać po kilka razy ale ogarnie sie i to!
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 16:26 przez szuan, łącznie zmieniany 14 razy.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
poczekaj chwile, aż coś znowu wynajde czego mi brakuje, to Cie zasypie wiadomościamiKrycha pisze:Chcesz coś, że taki miły jesteś czy tak masz z natury ?
ja jestem skromny, więc auto też takie było, 8c też ma być skromne z małym bonusem i wszystko.Krycha pisze:Kurde Jetta skromna, ale z jajem była
sprawa już wyjaśniona została i niech tak zostanie. Każdy zna sprawe z innej strony.gornik pisze:P.S. : Zderzak widziałem u Duo jak był cały i naprawdę elegancko się prezentował.
nie ma co się nakręcać, teraz z ręką na sercu, wstyd pokazywać mi to auto publicznie, a widać gołym okiem dlaczegoGSF pisze:Kolejny temat do którego będzie trzeba regularnie zaglądać
golf mk2 GTi wolfsburg edition, czy jakoś tak...Kolczat pisze:z golfa gti?
pojęcie i możliwości może są ale brak czasu i większej gotówki wszytsko przeciąga...gornik pisze:potrzeba czasu i wszystko się ogarnie bo widzę
masz pojęcia o tym co robisz.
pozdrawiam i mam nadzieje, że z nadchodzącym weekendem dojdzie jakiś up
to po co zaczynać w ogóle temat .. zderzak został wysłany ubezpieczonym kurierem, a brak wyegzekwowania odszkodowania za zaistniałe szkody to już tylko i wyłącznie brak dopilnowania tematu z Twojej strony ( to tak dla jasności tych, którzy nie znają tematu - bo nie lubię wypowidzi stawających mnie w niejasnej sytuacji ) pozdrawiam i bez urazy.szuan pisze:sprawa już wyjaśniona została i niech tak zostanie. Każdy zna sprawe z innej stronygornik pisze:P.S. : Zderzak widziałem u Duo jak był cały i naprawdę elegancko się prezentował.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
duo, temat wyedytowany i niech świat jest teraz piękny i kolorowy
zamówione pare minut temu zostały poduszki na waiss.pl "bałwanki" 130, 3 komorowe bez okuć.
z samusiego ranka dostałem również wiadomość, że zawory 1/2" (czyt. srednica otworu przez ktore przelatuje sprezone powietrze, to pół cala 8-) ) są przygotowane i w niedziele powinny być w częstochowie do odbioru
ps. wie ktoś coś na temat tego kompletu weitec co jest na allegro? lub ma jakiś inny zawias na handel? oczywiście nie wylane, tylko sprawne i twarde - mozebyc bez springow
zamówione pare minut temu zostały poduszki na waiss.pl "bałwanki" 130, 3 komorowe bez okuć.
z samusiego ranka dostałem również wiadomość, że zawory 1/2" (czyt. srednica otworu przez ktore przelatuje sprezone powietrze, to pół cala 8-) ) są przygotowane i w niedziele powinny być w częstochowie do odbioru
ps. wie ktoś coś na temat tego kompletu weitec co jest na allegro? lub ma jakiś inny zawias na handel? oczywiście nie wylane, tylko sprawne i twarde - mozebyc bez springow