[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Moze kiedys tu posprzatam. Dzieki za mile slowa.Tighe pisze:aż się prosi żeby wszystko wylądowało na pierwszej
Tylko na fotkach, ten czerwony taki jest ze "tlumi" w sobie niedoskonalosci. kto widzial ten wie.Tighe pisze:który przynajmniej na fotkach jest w świetnej kondycji.
Nie hamowalem, nie stroilem wiec jak narazie seria z FMIC, duzym DP, lekkim zamachem i stozkiem.plastuch pisze:Słonik tak po łepkach przejrzałem temat i do końca nie wiem chamowałes auto jaka jest moc??
No nie przesadzaj :oops:Grzegorz7A pisze:założyłem Ci i Twojej compi folder w mojej bibliotece audi.
Tak, ale tylko po stronie pasazera jest delikatnie pochylona, w sumie to nie wiem dlaczego po sie tak sama ustawia, bo na sruby mocujace wsuwa sie silnik idealnie a pod ciezarem sie poduszka troche pochyla, moze za maly delikatnie kat na podkladce o ktorych mowa potem ale chyba nie bo podkladalem rozne, nie chcialem juz bardziej otwory rozwiercac zeby zbyt nie osabic, zauwaz ze po stronie pasazera otwor mocujacy poduszke do lapy na podluznicy jest rozwiercony, widac to na zdjeciu, aby poduszke przysunac do silnika, pisal o tym niemiec na stronie o bialym avancie i sagem rowniez ale do konca nie wiem czy o to mu chodzilo. Po stronie kierowcy lapa na podluznicy byla przespawywana bo nijak sie to nie zgrywa, przesuniecie jakies 4cm w strone przodu auta. Jesli kupisz silnik od A4 B5 to bedzie pasowac p&p zakladajac na blok po stronie kierowcy lape od 80tki 2.0.Grzegorz7A pisze:Nie wiem czy to tak na foto wygląda ale wydaje mi się, że śruby poduszek musiałeś nagiąć żeby osadzić motor. Łapy z bloku musiałeś przerabiać czy oryginał z 1.8t? Ogólnie zostało dużo miejsca. Porównuje to z komorą b3 z 7A. Czy coś z osprzętu usuwałeś? np klimę czy coś?
Jak ze skrzynią została z compi, zmieniałeś, dorabiałeś flanszę? Szczegóły, szczegóły proszę.
Lapy na silniku sa nieruszane, zauwaz ze plaszczyzna na koncu lap przez ktora przechodzi sruba mocujaca jest pochylona pod katem 45stopni, otwor na srube rozwiercony jest tak aby przechodzil pionowo przez pochylona plaszczyzne a pod i nad nia dorobione sa podkladki z teflonu w ksztalcie klina.
Miejsca jest sporo to fakt, usnalem tylko akumulator przenoszac go do bagaznika, byl za lewa lampa, kimy nie mialem. Chlodnica jest wsunieta pod pas przedni bardziej, jakies 2,5cm(lewy silniczek od wentylatora chlodnicy kolidowal z kolem pasowym na pompie wspomagania).
Skrzynia zostala od compi, na tor fajna bo krotka w dluzszej trasie prosze boga zeby zeslal 6bieg
Nic nie dorabialem, do skrzyni blok pasuje p&p, jak kupisz silnik z automatu to masz ruletke bo byly dwa rodzaje walow, jeden pasuje i ma lozysko na walek sprzeglowy drugi niestety nie ale jak to mowia polak potrafi :mrgreen:
Z twojego punktu widzenia lepiej jak silnik stoi na sankach czy na podluznicach wisi :?:
Pozdrawiam <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 16 gru 2010, 09:36 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzesiu łapy w b4 R4 i r5 są identyczne jak w B3 7A i każdej R5.Grzegorz7A pisze:Słonik dzięki wielkie na foto, założyłem Ci i Twojej compi folder w mojej bibliotece audi.
U mnie silnik wisi na łapach z podłużnic, chyba dokładnie tak samo jak u Ciebie.
Nie wiem czy to tak na foto wygląda ale wydaje mi się, że śruby poduszek musiałeś nagiąć żeby osadzić motor. Łapy z bloku musiałeś przerabiać czy oryginał z 1.8t? Ogólnie zostało dużo miejsca. Porównuje to z komorą b3 z 7A. Czy coś z osprzętu usuwałeś? np klimę czy coś?
Jak ze skrzynią została z compi, zmieniałeś, dorabiałeś flanszę? Szczegóły, szczegóły proszę.
G.
Łapy są ori od 1.8 T.
U Słonika nie było klimy.
7A jest dużo wieksze niz 1.8 T i dlatego masz wrażenie wiekszej ilości miejsca.
pozdro
Ps Słonik nie chciał diesla w Compi <lol>
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Pytasz się mnie o zdanie? Jestem nowicjuszem w tej branży, chyba nie powinienem się wypowiadać. Ale opowiem na moim przykładzie sytuację jaką miałem z moją 90tką.Słonik pisze: Z twojego punktu widzenia lepiej jak silnik stoi na sankach czy na podluznicach wisi :?:
Pozdrawiam <mikolaj>
U mnie 7A wisi na łapach z podłużnic, skrzynia wisi na seryjnych poduszkach na sankach tak samo dyfer. Sanki jednak są przykręcone na sztywnych tulejach alu do budy. Do tego dochodzi mega sztywne zawieszenie. W tej konfiguracji doszło do zerwania centralnej poduszki dyfra następnie do odkręcenia śruby z poduszki motoru pod kolektorem wydechowym i do pęknięcia łapy lewej na podłużnicy. To wszystko jest ze sobą powiązane. Jak by było gdyby motor wisiał na sankach??? Nie wiem. Czy lepiej na sankach czy na podłużnicach - chyba nie ma to znaczenia. Jestem jednak pewny, że znaczenie mają wszystkie elementy mocujące razem. Powinny być z tego samego materiału, mieć tą samą wytrzymałość. Przede wszystkim jeśli konstrukcja została zmieniona lub zostały wymienione elementy na "sportowe" wszystko trzeba serwisować i sprawdzać znacznie częściej. Pamiętam jak usłyszałem stuk wynikający z uszkodzenia poduszki dyfra, szybko zanikł ja to zlekceważyłem i ...poleciało. Zanikł bo drgania poszły na inne elementy. Oberwało łapę, która przejęła drgania.
Audi mocowało różne silniki w różny sposób więc nie wiem czy jest jakaś reguła. Myślę, że to może mieć znaczenie dla serwisu poszczególnych części ale tak jak mówiłem na początku nie jestem fachowcem.
Dzięki wielkie za odpowiedzi, mam jeszcze kilka pyt do Ciebie ale muszę je sprecyzować.
G.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Kod: Zaznacz cały
Jak widać pewne sugestie należy rozwiązywać na pw...plotki się rozsiewają.
Panowie czytajcie uważnie.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2010, 18:44 przez plastuch, łącznie zmieniany 1 raz.
plastuch, dzieki ale niestety ja mam co innego, tak jak kolega napisal AMB z B6, pozatym program to ja moge miec w 10minut tylko ze bez rolek :-| a do kompletu zeby stroic brakuje mi jeszce kilku gadzetow.
Grzegorz7A, ano jak widac niektorzy lubia nieczytac i lapac za slowka. jak cos tam cie nurtuje to pytaj smiało tu na forum, GG czy Pw jak wolisz, moze cos pomoge.
Zeby nie bylo niedomowiem Grzesiek nie ma w garazu skitranego silnika ktory chce wsadzic do swojej Btrojki tylko tak edykacyjnie pyta.
Grzegorz7A, ano jak widac niektorzy lubia nieczytac i lapac za slowka. jak cos tam cie nurtuje to pytaj smiało tu na forum, GG czy Pw jak wolisz, moze cos pomoge.
Zeby nie bylo niedomowiem Grzesiek nie ma w garazu skitranego silnika ktory chce wsadzic do swojej Btrojki tylko tak edykacyjnie pyta.