Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 15 gru 2010, 21:06

Grzegorz7A, tylko mogę Ci powiedzieć, że skrzynia została.
Bo jakby miała być zmieniana skrzynia siedziałby TDI PD :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 gru 2010, 09:21

Tighe pisze:aż się prosi żeby wszystko wylądowało na pierwszej
Moze kiedys tu posprzatam. Dzieki za mile slowa.
Tighe pisze:który przynajmniej na fotkach jest w świetnej kondycji.
Tylko na fotkach, ten czerwony taki jest ze "tlumi" w sobie niedoskonalosci. kto widzial ten wie.
plastuch pisze:Słonik tak po łepkach przejrzałem temat i do końca nie wiem chamowałes auto jaka jest moc??
Nie hamowalem, nie stroilem wiec jak narazie seria z FMIC, duzym DP, lekkim zamachem i stozkiem.
Grzegorz7A pisze:założyłem Ci i Twojej compi folder w mojej bibliotece audi.
No nie przesadzaj :oops:
Grzegorz7A pisze:Nie wiem czy to tak na foto wygląda ale wydaje mi się, że śruby poduszek musiałeś nagiąć żeby osadzić motor. Łapy z bloku musiałeś przerabiać czy oryginał z 1.8t? Ogólnie zostało dużo miejsca. Porównuje to z komorą b3 z 7A. Czy coś z osprzętu usuwałeś? np klimę czy coś?
Jak ze skrzynią została z compi, zmieniałeś, dorabiałeś flanszę? Szczegóły, szczegóły proszę.
Tak, ale tylko po stronie pasazera jest delikatnie pochylona, w sumie to nie wiem dlaczego po sie tak sama ustawia, bo na sruby mocujace wsuwa sie silnik idealnie a pod ciezarem sie poduszka troche pochyla, moze za maly delikatnie kat na podkladce o ktorych mowa potem ale chyba nie bo podkladalem rozne, nie chcialem juz bardziej otwory rozwiercac zeby zbyt nie osabic, zauwaz ze po stronie pasazera otwor mocujacy poduszke do lapy na podluznicy jest rozwiercony, widac to na zdjeciu, aby poduszke przysunac do silnika, pisal o tym niemiec na stronie o bialym avancie i sagem rowniez ale do konca nie wiem czy o to mu chodzilo. Po stronie kierowcy lapa na podluznicy byla przespawywana bo nijak sie to nie zgrywa, przesuniecie jakies 4cm w strone przodu auta. Jesli kupisz silnik od A4 B5 to bedzie pasowac p&p zakladajac na blok po stronie kierowcy lape od 80tki 2.0.
Lapy na silniku sa nieruszane, zauwaz ze plaszczyzna na koncu lap przez ktora przechodzi sruba mocujaca jest pochylona pod katem 45stopni, otwor na srube rozwiercony jest tak aby przechodzil pionowo przez pochylona plaszczyzne a pod i nad nia dorobione sa podkladki z teflonu w ksztalcie klina.
Miejsca jest sporo to fakt, usnalem tylko akumulator przenoszac go do bagaznika, byl za lewa lampa, kimy nie mialem. Chlodnica jest wsunieta pod pas przedni bardziej, jakies 2,5cm(lewy silniczek od wentylatora chlodnicy kolidowal z kolem pasowym na pompie wspomagania).
Skrzynia zostala od compi, na tor fajna bo krotka w dluzszej trasie prosze boga zeby zeslal 6bieg :-P
Nic nie dorabialem, do skrzyni blok pasuje p&p, jak kupisz silnik z automatu to masz ruletke bo byly dwa rodzaje walow, jeden pasuje i ma lozysko na walek sprzeglowy drugi niestety nie ale jak to mowia polak potrafi :mrgreen:
Z twojego punktu widzenia lepiej jak silnik stoi na sankach czy na podluznicach wisi :?:
Pozdrawiam <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 16 gru 2010, 09:36 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 gru 2010, 09:27

Grzegorz7A pisze:Słonik dzięki wielkie na foto, założyłem Ci i Twojej compi folder w mojej bibliotece audi.
U mnie silnik wisi na łapach z podłużnic, chyba dokładnie tak samo jak u Ciebie.
Nie wiem czy to tak na foto wygląda ale wydaje mi się, że śruby poduszek musiałeś nagiąć żeby osadzić motor. Łapy z bloku musiałeś przerabiać czy oryginał z 1.8t? Ogólnie zostało dużo miejsca. Porównuje to z komorą b3 z 7A. Czy coś z osprzętu usuwałeś? np klimę czy coś?
Jak ze skrzynią została z compi, zmieniałeś, dorabiałeś flanszę? Szczegóły, szczegóły proszę.

G.
Grzesiu łapy w b4 R4 i r5 są identyczne jak w B3 7A i każdej R5.
Łapy są ori od 1.8 T.
U Słonika nie było klimy.
7A jest dużo wieksze niz 1.8 T i dlatego masz wrażenie wiekszej ilości miejsca.
pozdro

Ps Słonik nie chciał diesla w Compi <lol>

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 16 gru 2010, 13:07

Słonik pisze: Z twojego punktu widzenia lepiej jak silnik stoi na sankach czy na podluznicach wisi :?:
Pozdrawiam <mikolaj>
Pytasz się mnie o zdanie? Jestem nowicjuszem w tej branży, chyba nie powinienem się wypowiadać. Ale opowiem na moim przykładzie sytuację jaką miałem z moją 90tką.
U mnie 7A wisi na łapach z podłużnic, skrzynia wisi na seryjnych poduszkach na sankach tak samo dyfer. Sanki jednak są przykręcone na sztywnych tulejach alu do budy. Do tego dochodzi mega sztywne zawieszenie. W tej konfiguracji doszło do zerwania centralnej poduszki dyfra następnie do odkręcenia śruby z poduszki motoru pod kolektorem wydechowym i do pęknięcia łapy lewej na podłużnicy. To wszystko jest ze sobą powiązane. Jak by było gdyby motor wisiał na sankach??? Nie wiem. Czy lepiej na sankach czy na podłużnicach - chyba nie ma to znaczenia. Jestem jednak pewny, że znaczenie mają wszystkie elementy mocujące razem. Powinny być z tego samego materiału, mieć tą samą wytrzymałość. Przede wszystkim jeśli konstrukcja została zmieniona lub zostały wymienione elementy na "sportowe" wszystko trzeba serwisować i sprawdzać znacznie częściej. Pamiętam jak usłyszałem stuk wynikający z uszkodzenia poduszki dyfra, szybko zanikł ja to zlekceważyłem i ...poleciało. Zanikł bo drgania poszły na inne elementy. Oberwało łapę, która przejęła drgania.

Audi mocowało różne silniki w różny sposób więc nie wiem czy jest jakaś reguła. Myślę, że to może mieć znaczenie dla serwisu poszczególnych części ale tak jak mówiłem na początku nie jestem fachowcem.

Dzięki wielkie za odpowiedzi, mam jeszcze kilka pyt do Ciebie ale muszę je sprecyzować.

G.

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 16 gru 2010, 17:57

Jaki masz Kod silnika?? Jak AEB to może mógł bym Ci skołować program na 0.9bara jak byś był zainteresowany ;-) Ja na tym latam szału nie ma ale te 30/40konów robią jakąś różnice :-P

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 gru 2010, 18:00

plastuch pisze:Silnik: AMB

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2010, 18:01

plastuch pisze:Jaki masz Kod silnika?? Jak AEB to może mógł bym Ci skołować program na 0.9bara jak byś był zainteresowany ;-) Ja na tym latam szału nie ma ale te 30/40konów robią jakąś różnice :-P
Słonik ma AMB aa grzegorz za pewnie ma taki jak on, gdyby miał AEB nie martwił by się tyloma sprawami :-P

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 16 gru 2010, 18:05

Acha czyli to silnik z B6 :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2010, 18:06

plastuch pisze:Acha czyli to silnik z B6 :mrgreen:
Jak najbardziej tak <ok>

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 16 gru 2010, 18:26

Jak widać pewne sugestie należy rozwiązywać na pw...plotki się rozsiewają.
Panowie czytajcie uważnie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 gru 2010, 18:28

Grzegorz7A, 78 stron z czego niektore posty maja wiecej wyrazow niz ja za caly dzien na kompie napisze? <:P>
nie zrobie tej przyjemnosci Słoniowi :mrgreen:

Awatar użytkownika
plastuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: plastuch » 16 gru 2010, 18:36

Kod: Zaznacz cały

 Jak widać pewne sugestie należy rozwiązywać na pw...plotki się rozsiewają. 
Panowie czytajcie uważnie. 
Skoro zadane pytanie i uzyskana odpowiedz jest na temat tego auta to kolego spam rozpoczołeś Ty :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16 gru 2010, 18:44 przez plastuch, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 gru 2010, 18:39

spam w tematach projektow szczegolnie moderatorow jest w pelni dopuszczalny i konieczny aby nabijac strony, jest to udowodnione przez dermatologow i przeze mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 gru 2010, 23:30

plastuch, dzieki ale niestety ja mam co innego, tak jak kolega napisal AMB z B6, pozatym program to ja moge miec w 10minut tylko ze bez rolek :-| a do kompletu zeby stroic brakuje mi jeszce kilku gadzetow.
Grzegorz7A, ano jak widac niektorzy lubia nieczytac i lapac za slowka. jak cos tam cie nurtuje to pytaj smiało tu na forum, GG czy Pw jak wolisz, moze cos pomoge.
Zeby nie bylo niedomowiem Grzesiek nie ma w garazu skitranego silnika ktory chce wsadzic do swojej Btrojki tylko tak edykacyjnie pyta.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 16 gru 2010, 23:45

Słonik, jak tam wydech? dostales jakąś odpowiedź? też chyba sie bede musial zaopatrzyc u nich bo zana powiedziala, ze moj aah na przelocie chodzi ciszej niz jej coupeta na serii z wydmuchanymi uszczelkami pod kolektorami :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl