Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 20 sie 2012, 17:06

Murdzi, bez przesady ale dzieki za mile slowa.
Dżejkob, ano widzisz tak to bywa ;-)

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 20 sie 2012, 18:07

Licze że jeszcze na Wilcze jeszcze wpadniesz Słonik ;-) tylko daj znać, bo temat załozyłem żeby sie ludzie wpisywali którzy wpadną a tam cisza :roll: https://audi80.pl/zachodniopomorskie ... t67660.htm

Awatar użytkownika
Gajos135
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 15 paź 2008, 21:32
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: Gajos135 » 20 sie 2012, 18:13

Dżejkob, hehe no popatrz a ja audi rozebrane i tez nie wpadłem ;/

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 20 sie 2012, 18:38

No to trzeba to nadrobić 8-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 sie 2012, 15:27

:arrow: Panowie czy ktos mi powie ktory kabelek od wskaznikow dodatkowych cisnienia i temp oleju gdzie podlaczyc pod czujniki[malutki od temp. i duza banka od cisnienia] oraz gdzie sie podlaczyc pod zegary sygnalem z duzej banki zeby po przekroczeniu 2krpm nie zapalala sie kontrolka od oleju na zegarach:?:
:idea: Wiem ze jest opis na forum ale szukam i szukam od 3h i znalesc nie moge :-| .
PS- mam w calosci zostawiona oryginalna wiazke od dodatkowych wskaznikow.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 31 sie 2012, 15:42

https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm ?? Ja korzystałem z tego tematu.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 sie 2012, 16:17

Słonik, w Auto checku u mnie musiałem zamienic Kabel z Pinu 19 na pin 17, a z Pinu 17 na 19 i wtedy problem zniknąl. Pin 19 to bodajże kabel niebieski albo niebiesko jakiś, a 17sti nie pamiętam. Skoro masz mini check a nie ac, to tak czy tak powinienes posiadać te kable co ja, mnie teraz nie ma w domu ale jak bede mial czas w niedziele to sprawdze Ci to jakie są kolory, i je sobie zamienisz w kostce mini checka (bialej) i bedzie smigac. pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 sie 2012, 16:26

Dobra chlopacy dzieki za szybkie info <ok> .

Nie mam AC tylko MC, pod ktory pin w kostce przy zegarach od MC[bialej] podpiac styk WK na czujniku cisnienia oleju[duza banka], bo jeszcze tego nie wiem.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 31 sie 2012, 18:28

Pod 7 (niebisko-czarny) podpinasz bańkę. A masz drugi czujnik ciśnienia oleju bo z tego co kiedyś z Sagemem pisaliśmy to musiał u niego zostać tylko jeden.

Zielono-czarny to kabel czujnika temperatury oleju.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 wrz 2012, 11:01

aldi, jak dobrze ze jestes :mrgreen: <piwo>
Na silniku mam miejsce na dwa czujniki. Cisnienia oleju[banke] i temperatury oleju.
Teraz fabrycznie na silniku jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju[taki najzywklejszy od kontroki na zegarach chyba fabrycznie byl w a4, ktory defacto i tak nie jest uzywany wogole teraz, bynajmniej nie kojarze zebym go gdzies podpinal, ewentalnie probowalem go podpinac pod kontrolke na zegarach ale nic to nie dalo]-zamiast niego pojdzie czujnik temperatury, i zaslepka w podstawie fitra oleju-zamiast niej pojdzie banka na dorobionym dystansie, musze podniesc ja do gory ze wzgledu na jej gabaryty.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 wrz 2012, 12:45

To chyba trzeba będzie zrobić tak jak u Sagema tylko już nie pamiętam jak on ma to podłączone bo było kasowanie prywatnych wiadomości i już nie mam tej rozmowy.
Problem jest w tym że nie będziesz miał drugiego czujnika ciśnienia.
Jeśli przewód sygnałowy tego czujnika &#8776;1,8 bara (powinien być kabel koloru biało-szarego) podłączysz pod masę, czyli będzie widział, że ciśnienie jest cały czas to będzie piszczeć oraz migać kontrolka oleju przed odpalaniem silnika ale później przestanie.
Druga opcja to niepodłączanie tego czujnika ale wtedy będzie piszczał po przekroczeniu 2000 obr./min.
Rozwiązać te problemy powinno puszczenie tego przez przekaźnik tak aby był symulowany sygnał z czujnika &#8776;1,8 bara tak jak na schemacie: link
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 13:14 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 wrz 2012, 12:53

Moze mrugac i piszczec przed odpaleniem, jak po odpaleniu przestanie to jak dla mnie OK.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 wrz 2012, 13:17

Jak szybko będziesz włączał rozrusznik to nawet nie zdąży zapiszczeć.
Kolor kabla idącego na pin 4 (na schematach biało-szary) może mieć inne kolory, bo to jeden z kabli którego kolor nie zawsze pokrywa się z tymi na schematach.

I zmieniłem obrazek z linku w poprzednim poście bo źle narysowałem jedną linię - teraz jest poprawiona wersja.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 wrz 2012, 13:23

Nie bede podlaczał przez przekaznik, niech sobie piszczy przed odpaleniem, nie przeszkadza mi to w niczym, duzo rzeczy tu piszczy przy odpalaniu.
Generalizujac; oryginalna wiazke od wskaznikow dodatkowych podpinam sobie pod czujniki a styk WK na bance podpinam pod 7pin w bialej kostce od MC przy licznikach.
Tak?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 wrz 2012, 18:45

Nom, tez mam tak podlączone, po zaplonie miga 3 razy cisnienie po 10 sekundach ale po za tym wszystko ok.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl