[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Licze że jeszcze na Wilcze jeszcze wpadniesz Słonik tylko daj znać, bo temat załozyłem żeby sie ludzie wpisywali którzy wpadną a tam cisza :roll: https://audi80.pl/zachodniopomorskie ... t67660.htm
Panowie czy ktos mi powie ktory kabelek od wskaznikow dodatkowych cisnienia i temp oleju gdzie podlaczyc pod czujniki[malutki od temp. i duza banka od cisnienia] oraz gdzie sie podlaczyc pod zegary sygnalem z duzej banki zeby po przekroczeniu 2krpm nie zapalala sie kontrolka od oleju na zegarach:?:
:idea: Wiem ze jest opis na forum ale szukam i szukam od 3h i znalesc nie moge :-| .
PS- mam w calosci zostawiona oryginalna wiazke od dodatkowych wskaznikow.
:idea: Wiem ze jest opis na forum ale szukam i szukam od 3h i znalesc nie moge :-| .
PS- mam w calosci zostawiona oryginalna wiazke od dodatkowych wskaznikow.
https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm ?? Ja korzystałem z tego tematu.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Słonik, w Auto checku u mnie musiałem zamienic Kabel z Pinu 19 na pin 17, a z Pinu 17 na 19 i wtedy problem zniknąl. Pin 19 to bodajże kabel niebieski albo niebiesko jakiś, a 17sti nie pamiętam. Skoro masz mini check a nie ac, to tak czy tak powinienes posiadać te kable co ja, mnie teraz nie ma w domu ale jak bede mial czas w niedziele to sprawdze Ci to jakie są kolory, i je sobie zamienisz w kostce mini checka (bialej) i bedzie smigac. pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aldi, jak dobrze ze jestes :mrgreen:
Na silniku mam miejsce na dwa czujniki. Cisnienia oleju[banke] i temperatury oleju.
Teraz fabrycznie na silniku jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju[taki najzywklejszy od kontroki na zegarach chyba fabrycznie byl w a4, ktory defacto i tak nie jest uzywany wogole teraz, bynajmniej nie kojarze zebym go gdzies podpinal, ewentalnie probowalem go podpinac pod kontrolke na zegarach ale nic to nie dalo]-zamiast niego pojdzie czujnik temperatury, i zaslepka w podstawie fitra oleju-zamiast niej pojdzie banka na dorobionym dystansie, musze podniesc ja do gory ze wzgledu na jej gabaryty.
Na silniku mam miejsce na dwa czujniki. Cisnienia oleju[banke] i temperatury oleju.
Teraz fabrycznie na silniku jest tylko jeden czujnik cisnienia oleju[taki najzywklejszy od kontroki na zegarach chyba fabrycznie byl w a4, ktory defacto i tak nie jest uzywany wogole teraz, bynajmniej nie kojarze zebym go gdzies podpinal, ewentalnie probowalem go podpinac pod kontrolke na zegarach ale nic to nie dalo]-zamiast niego pojdzie czujnik temperatury, i zaslepka w podstawie fitra oleju-zamiast niej pojdzie banka na dorobionym dystansie, musze podniesc ja do gory ze wzgledu na jej gabaryty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To chyba trzeba będzie zrobić tak jak u Sagema tylko już nie pamiętam jak on ma to podłączone bo było kasowanie prywatnych wiadomości i już nie mam tej rozmowy.
Problem jest w tym że nie będziesz miał drugiego czujnika ciśnienia.
Jeśli przewód sygnałowy tego czujnika ≈1,8 bara (powinien być kabel koloru biało-szarego) podłączysz pod masę, czyli będzie widział, że ciśnienie jest cały czas to będzie piszczeć oraz migać kontrolka oleju przed odpalaniem silnika ale później przestanie.
Druga opcja to niepodłączanie tego czujnika ale wtedy będzie piszczał po przekroczeniu 2000 obr./min.
Rozwiązać te problemy powinno puszczenie tego przez przekaźnik tak aby był symulowany sygnał z czujnika ≈1,8 bara tak jak na schemacie: link
Problem jest w tym że nie będziesz miał drugiego czujnika ciśnienia.
Jeśli przewód sygnałowy tego czujnika ≈1,8 bara (powinien być kabel koloru biało-szarego) podłączysz pod masę, czyli będzie widział, że ciśnienie jest cały czas to będzie piszczeć oraz migać kontrolka oleju przed odpalaniem silnika ale później przestanie.
Druga opcja to niepodłączanie tego czujnika ale wtedy będzie piszczał po przekroczeniu 2000 obr./min.
Rozwiązać te problemy powinno puszczenie tego przez przekaźnik tak aby był symulowany sygnał z czujnika ≈1,8 bara tak jak na schemacie: link
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 13:14 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak szybko będziesz włączał rozrusznik to nawet nie zdąży zapiszczeć.
Kolor kabla idącego na pin 4 (na schematach biało-szary) może mieć inne kolory, bo to jeden z kabli którego kolor nie zawsze pokrywa się z tymi na schematach.
I zmieniłem obrazek z linku w poprzednim poście bo źle narysowałem jedną linię - teraz jest poprawiona wersja.
Kolor kabla idącego na pin 4 (na schematach biało-szary) może mieć inne kolory, bo to jeden z kabli którego kolor nie zawsze pokrywa się z tymi na schematach.
I zmieniłem obrazek z linku w poprzednim poście bo źle narysowałem jedną linię - teraz jest poprawiona wersja.
Nie bede podlaczał przez przekaznik, niech sobie piszczy przed odpaleniem, nie przeszkadza mi to w niczym, duzo rzeczy tu piszczy przy odpalaniu.
Generalizujac; oryginalna wiazke od wskaznikow dodatkowych podpinam sobie pod czujniki a styk WK na bance podpinam pod 7pin w bialej kostce od MC przy licznikach.
Tak?
Generalizujac; oryginalna wiazke od wskaznikow dodatkowych podpinam sobie pod czujniki a styk WK na bance podpinam pod 7pin w bialej kostce od MC przy licznikach.
Tak?