Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe Quattro AAH] by Żana

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 08 maja 2014, 09:26

Jak znam życie to silnik zostanie ogarnięty i dopieszczony ,a potem wróci do coupety bardzo dobrze <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 maja 2014, 11:30

e tam, powinno coś mocniejszego wlecieć...
co do AAH dużo hałasu,(ładnego hałasu) mało roboty, ten silnik powinien mieć chociaż 220-240KMw końcu to bena i to blisko trzy litry a trzy litry i 175KM to niespełna 60KM z litra pojemnośći.
mało...

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 08 maja 2014, 11:38

Niki20 pisze:Kiedyś Ci pokażę jak poużytkuję chwilę ;-) Inna sprawa że niektórzy to potrafią dokonać rzeczy niemożliwych itp :mrgreen:

Oczywiście, że ta powłoka nie jest ze stali i jak ktoś tak dba o lakier, że wyciera go np na sucho bądź myje tak jak nie należy to i ona się porysuje...

Ja miałem zrobiona korektę na B6 i dopiero po 6 myciach zauważyłem jakieś malutkie ryski a ceramiki tam nie miałem nałożonej tylko EX + Colli x2 ;-)
Do Łowickiej firmy przyjeżdża zaprzyjaźniony dystrybutor tych magicznych środków i jego opinia mi wystarczy ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 08 maja 2014, 13:09

Zależy jeszcze jakich środków :-) Dobra nie róbmy offtopa ;-)

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 08 maja 2014, 16:05

arwam pisze:e tam, powinno coś mocniejszego wlecieć...
co do AAH dużo hałasu,(ładnego hałasu) mało roboty, ten silnik powinien mieć chociaż 220-240KMw końcu to bena i to blisko trzy litry a trzy litry i 175KM to niespełna 60KM z litra pojemnośći.
mało...
Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,tym bardziej że stoi w garażu 2.2T MTM <ok> pozdro żana

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 maja 2014, 19:18

Przemas80 pisze:Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,
a ja odpowiem inaczej, "dlaczego nie?"
w 2.5TDI będę chciał dobić do granicy 300KM i 550-600Nm a zapas sprawia że jazda staje się przyjemniejsza :)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 08 maja 2014, 19:54

arwam pisze:e tam, powinno coś mocniejszego wlecieć...
co do AAH dużo hałasu,(ładnego hałasu) mało roboty, ten silnik powinien mieć chociaż 220-240KMw końcu to bena i to blisko trzy litry a trzy litry i 175KM to niespełna 60KM z litra pojemnośći.
mało...
W porównaniu do ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 maja 2014, 20:32

choćby nawet 2.5TDI po tylko chipie.


nie obraź się ale jakoś mi silniki z małym momentem nie przypadają do gustu, chyba że kręcą się naprawdę wysoko

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 maja 2014, 20:37

IC69 pisze:
sagem pisze:Zostaje ta sama liczba cylindrów
<co>
3.0 TDI !!! <fiu fiu>

Nie porównujcie N/A do T bo to nie ma sensu.

W tym przypadku mogę napisać, że 2.5TDI jest słabe w porównaniu do 2.2T, choć tak naprawwdę AEL po chipie w budzie C4 jedzie tak samo jak mułowato jak ABK w b4 :-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 maja 2014, 20:56

sagem pisze: IC69 napisał/a:
sagem napisał/a:
Zostaje ta sama liczba cylindrów



3.0 TDI !!!
<zeby>




:mrgreen:

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 08 maja 2014, 20:59

arwam pisze:choćby nawet 2.5TDI po tylko chipie.
O czym ty w ogóle mówisz <rotfl>
Jak chcesz porównać to porównaj do 2.4D.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 maja 2014, 21:14

chybo101 pisze:Jak chcesz porównać to porównaj do 2.4D.
nie ma sprawy daj mi go na trzy cztery dni, jak już wcześniej pozbieram graty do niego :)

a z tym 3.0TDI to chyba zmyłka jest?

Sagem
nie mogę się do Ciebie dodzwonić.
potrzebujena gwałt pompy wspomagania od B4 V6.
numery pompy muszą się zaczynać od "050" inaczej pompa ma za mały wydatek( nie mylić z ciśnieniem) i efekt jest taki że kierownicą nie da się szybko kręcić, jeszcze gorzej jest na wyższych obrotach to wydatek wraz ze wzrostem obrotów spada.
pompa musi pochodzić z B4

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 08 maja 2014, 22:22

arwam pisze:potrzebujena gwałt pompy wspomagania od B4 V6.
zboczeniec. pompy gwałcić by chciał :lol:

a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. ;-) Ale lepsze to niż 2,0 abt :P No i do q jednak 200+ by się zdało.
Przemas80 pisze:Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,
chyba Ty :lol: chociażby do sprawnego i bezpiecznego /szybkiego wyprzedzania na trasie. Do szybciej ucieczki spod świateł, gdy widzisz, że zaraz ci w dupę ciężarówka wjedzie bo mu heble padły, albo jakiś palant z boku... Dalej mam wymieniać? ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 maja 2014, 22:45

a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. ;-) Ale lepsze to niż 2,0 abt :P No i do q jednak 200+ by się zdało.
Wystarczy i 2.8. Jak ktoś **** to i 500KM mu nie pomoże.
quattroBandit pisze:hyba Ty :lol: chociażby do sprawnego i bezpiecznego /szybkiego wyprzedzania na trasie. Do szybciej ucieczki spod świateł, gdy widzisz, że zaraz ci w dupę ciężarówka wjedzie bo mu heble padły, albo jakiś palant z boku... Dalej mam wymieniać? ;-)
Mareczku takie argumenty to nie w tym temacie akurat, a wszystko co powyżej naskrobałeś jest absolutnie w zasięgu każdego zdrowego 2.8, chyba że kierownik jest jaki jes t ;-)

Był bym bardzo głupi gdybym chciał zmieniać tutaj silnik i psuć tak fajne oryginalne auto.. 2.8 zostało wyjęte, wyczyszczone, powymieniam kolektory, uszczelki, wszystko to co potrzeba, głowy do zakucia w nowe graty, nowy wydech i całość wraca na swoje miejsce ;-)

Pozdro
Ostatnio zmieniony 08 maja 2014, 22:48 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 maja 2014, 22:50

a już miałem nadzieję że będzie następna coupe z nietypowym motorem dla osiemdziesiątki.

Sagem nie masz pompy sprawnej od V6? tylko koniecznie z B4.


pomysł zostawienia ori silnika, bo wszak ori auto ma być całkiem całkiem.
podtlenek, propan-butanu też wyplewisz? :)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl