[Audi Coupe Quattro AAH] by Żana
Do Łowickiej firmy przyjeżdża zaprzyjaźniony dystrybutor tych magicznych środków i jego opinia mi wystarczyNiki20 pisze:Kiedyś Ci pokażę jak poużytkuję chwilę Inna sprawa że niektórzy to potrafią dokonać rzeczy niemożliwych itp :mrgreen:
Oczywiście, że ta powłoka nie jest ze stali i jak ktoś tak dba o lakier, że wyciera go np na sucho bądź myje tak jak nie należy to i ona się porysuje...
Ja miałem zrobiona korektę na B6 i dopiero po 6 myciach zauważyłem jakieś malutkie ryski a ceramiki tam nie miałem nałożonej tylko EX + Colli x2
Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,tym bardziej że stoi w garażu 2.2T MTM <ok> pozdro żanaarwam pisze:e tam, powinno coś mocniejszego wlecieć...
co do AAH dużo hałasu,(ładnego hałasu) mało roboty, ten silnik powinien mieć chociaż 220-240KMw końcu to bena i to blisko trzy litry a trzy litry i 175KM to niespełna 60KM z litra pojemnośći.
mało...
nie ma sprawy daj mi go na trzy cztery dni, jak już wcześniej pozbieram graty do niegochybo101 pisze:Jak chcesz porównać to porównaj do 2.4D.
a z tym 3.0TDI to chyba zmyłka jest?
Sagem
nie mogę się do Ciebie dodzwonić.
potrzebujena gwałt pompy wspomagania od B4 V6.
numery pompy muszą się zaczynać od "050" inaczej pompa ma za mały wydatek( nie mylić z ciśnieniem) i efekt jest taki że kierownicą nie da się szybko kręcić, jeszcze gorzej jest na wyższych obrotach to wydatek wraz ze wzrostem obrotów spada.
pompa musi pochodzić z B4
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
zboczeniec. pompy gwałcić by chciał :lol:arwam pisze:potrzebujena gwałt pompy wspomagania od B4 V6.
a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. Ale lepsze to niż 2,0 abt No i do q jednak 200+ by się zdało.
chyba Ty :lol: chociażby do sprawnego i bezpiecznego /szybkiego wyprzedzania na trasie. Do szybciej ucieczki spod świateł, gdy widzisz, że zaraz ci w dupę ciężarówka wjedzie bo mu heble padły, albo jakiś palant z boku... Dalej mam wymieniać?Przemas80 pisze:Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wystarczy i 2.8. Jak ktoś **** to i 500KM mu nie pomoże.a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. Ale lepsze to niż 2,0 abt No i do q jednak 200+ by się zdało.
Mareczku takie argumenty to nie w tym temacie akurat, a wszystko co powyżej naskrobałeś jest absolutnie w zasięgu każdego zdrowego 2.8, chyba że kierownik jest jaki jes tquattroBandit pisze:hyba Ty :lol: chociażby do sprawnego i bezpiecznego /szybkiego wyprzedzania na trasie. Do szybciej ucieczki spod świateł, gdy widzisz, że zaraz ci w dupę ciężarówka wjedzie bo mu heble padły, albo jakiś palant z boku... Dalej mam wymieniać?
Był bym bardzo głupi gdybym chciał zmieniać tutaj silnik i psuć tak fajne oryginalne auto.. 2.8 zostało wyjęte, wyczyszczone, powymieniam kolektory, uszczelki, wszystko to co potrzeba, głowy do zakucia w nowe graty, nowy wydech i całość wraca na swoje miejsce
Pozdro
Ostatnio zmieniony 08 maja 2014, 22:48 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.