Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] Cab CFL, Wloty RS2, nowe felgi i foty

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 20 mar 2013, 03:14

Eee, lift o wiele ładniejszy <ok>

Awatar użytkownika
HoJoS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 06 lut 2012, 19:19

Post autor: HoJoS » 27 mar 2013, 13:41

W całej okazałości po myciu i polerowaniu ;) zdjęcie robione pastą polerską. Niestety jeszcze zimowe koło ;(
Obrazek

Skoro już coś pisze to zapytam: jak zdemontować tylne boczki ? Pasy mi się powoli zwijają chciałbym zajrzeć do nich.

No i jakie springi mi polecacie na 17" 205/50.

I jaką żaróweczke kupic do wyświetlacza temp.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 18:57 przez HoJoS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 27 mar 2013, 14:45

demontaz tylnich boczkow;
sciagasz siedzisko, oparcie, czyli odkrecasz 2x2 wkrety,
nastepnie, listwa progowa (mozesz sciagnac bez demontazu listwy ale czym wiecej rozkrecisz tym lzej) jest przykrecona 1 lub 2 wkretami(laczy sie z boczkiem), jedna srobka jest pod plastikowa zaslepka, a listwa progowa trzyma sie plastikowym kolkiem nakrecanym,,
nastepnie podnosisz pokrywe schowka dachu, i albo odkrecasz klapke (ta mala wym 20x10cm) 1 srubka od zamka, lub odkrecasz klapke od boczka 2 srubki, i jesli nikt tam nigdy nie zagladal czytaj nie demontowal tego to bedziesz mial tam jeszcze jedna srubke od strony pokrywy schowka dachu,
, nastepnie, mmh w srodku bodajze 2 srubki trzymajace boczek,

, a oczywiscie sciagasz zaslepke pasa lekko podwazasz srubokretem, to ta z gory na boczku , bodajze klucz 17 lub 19, odkrecasz mocowanie pasa, i boczek powinnien wyjsc do gory, a no i w sumie jesli chcesz zdemontowac calkowicie pas, i miec wieksza swobode ruchu, to musisz sciagnac listwe progowa, zeby odkrecic calkowicie koncowke pasa, przekladasz przez pret chromowy ...
ogolnie banal,
jest troche krecenia, nic na sile,

niestety nie mam zdjec , bylo by latwiej, to pokazac niz opisywac,
takze mozesz zrobic sesje, bedzie dla potomnych

..............

a co do auta, no no liftowy sie robi, jeszcze tylko halogeny

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 27 mar 2013, 16:02

Pasy się powoli zwijają bo to bolączka 80 niestety, ja kiedys przemyłem wodą z mydłem pasy troszke pomogło, ale dalej nie jest tak jak ma byc :-/

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 mar 2013, 07:25

z pasami chyba kazdy walczyl, ja doszedlem do wniosku ze to nie wina kurzu czy innych tego typu rzeczy, a plastikowej prowadnicy na boczku, sciagnijcie ja sobie i sprobojcie rozwinac pasy i niech sie same zwina, okaze sie ze pracuja jak w zwyklym samochodzie

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 28 mar 2013, 18:04

żeby poprawić działanie pasów (szybsze zwijanie) to trzeba pasy rozciągnąć (zablokować klamerką), umyć z kurzu i syfu a na koniec całe pasy spryskać środkiem do kokpitu, żeby poślizg był. Po takim potraktowaniu pasy nie brudzą ubrań tylko szybciej się zwijają :mrgreen: z resztą tak prawdę mówiąc zarówno pasy jak i poduszki powietrzne obliczone są na 10 lat po tym trzeba zmienić je w serwisie na nowe... Tylko nikt tego nie robi ;-) Przestrzegam przed rozbieraniem mechanizmu pasów, można tylko zepsuć. A mocna sprężyna tam jest :mrgreen:

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 07 kwie 2013, 16:52

piękna bestia :D zadbana widać <ok>

Awatar użytkownika
HoJoS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 06 lut 2012, 19:19

Post autor: HoJoS » 22 kwie 2013, 20:35

nie zakładam nowego tematu więc pytam tu: Mam problem z dachem mianowicie ( dach hydrauliczny) Po odblokowaniu dzwigni/rygli i zaciągnietym ręcznym dach nie reaguje , pare dni temu podnosił schowek od dachu delikatnie do góry a potem nie dał rady a teraz calkiem nie reaguje. Kolejna rzecz to jest taka że jak ręczny jest opuszczony , to mogę odblokować te dzwignie/rygelki więc sprawa conajmniej dziwna.

fakty: zbiornik w pompie jest prawie max , po tym jak zapalam silnik przez jakies 30 sekund miga kontrolka od dachu , po odblokowaniu tej dzwigni/rygielków szyby opuszczają sie do połowy.

co już robiłem: sprawdzałem ten przekaźnik na pompie czyściłem go i cudowałem z nim i raczej jest wporządku , nie wiem jak go sprawdzic dlatego pisze "raczej" , czyściłem też te zapadki które trzymają schowek dachu.

Gdzie szukać przyczyny ?

Juz po problemie , przeczyściłem wszystkie siłowniki i inne elementy w dachu i działa ;D

[ Dodano: 2013-05-08, 19:48 ]
A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia. Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2013-05-12, 00:25 ]
co wy na to ?

Obrazek

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 12 maja 2013, 21:48

mi tam pasuje, pełne koło, jak ta lala. 8-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 12 maja 2013, 21:55

HoJoS pisze:A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia.
Wystarczyło polecieć dalej pastą i by było lustro. Szkoda że pomalowałeś.

Awatar użytkownika
HoJoS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 06 lut 2012, 19:19

Post autor: HoJoS » 12 maja 2013, 22:12

eSPe pisze:
HoJoS pisze:A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia.
Wystarczyło polecieć dalej pastą i by było lustro. Szkoda że pomalowałeś.
narazie to photoshop ale nosze sie z tym zeby pomalować i dlatego własnie koledzy pytam was o rady ;)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 12 maja 2013, 22:34

Pasta Autosol do amelinium i jedziesz.

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 14 maja 2013, 20:52

wypolerujesz bez problemu <ok> niestety najlepsze efekty daje pasta polerska w kostce

Wostok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2011, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wostok » 14 maja 2013, 21:17

Ja do rantów i wydechu używałem pasty mothers do aluminium i polecam
Obrazek
- jednakże jeśli ma być prawdziwe lustro to brakuje jeszcze papierków wodnych 2500 i 3000 przed pastą bo zostaną ryski.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 maja 2013, 23:23

takze uzywam tej pasty, niesamowicie wydajna, i stosunek ceny do ilosci i jakosci bardzo wysoki, w sensie jakosc super ilosc duzo a cena 30pln, mowi sama za siebie

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl