[Audi Cabrio] Cab CFL, Wloty RS2, nowe felgi i foty
W całej okazałości po myciu i polerowaniu zdjęcie robione pastą polerską. Niestety jeszcze zimowe koło ;(
Skoro już coś pisze to zapytam: jak zdemontować tylne boczki ? Pasy mi się powoli zwijają chciałbym zajrzeć do nich.
No i jakie springi mi polecacie na 17" 205/50.
I jaką żaróweczke kupic do wyświetlacza temp.
Skoro już coś pisze to zapytam: jak zdemontować tylne boczki ? Pasy mi się powoli zwijają chciałbym zajrzeć do nich.
No i jakie springi mi polecacie na 17" 205/50.
I jaką żaróweczke kupic do wyświetlacza temp.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 18:57 przez HoJoS, łącznie zmieniany 1 raz.
demontaz tylnich boczkow;
sciagasz siedzisko, oparcie, czyli odkrecasz 2x2 wkrety,
nastepnie, listwa progowa (mozesz sciagnac bez demontazu listwy ale czym wiecej rozkrecisz tym lzej) jest przykrecona 1 lub 2 wkretami(laczy sie z boczkiem), jedna srobka jest pod plastikowa zaslepka, a listwa progowa trzyma sie plastikowym kolkiem nakrecanym,,
nastepnie podnosisz pokrywe schowka dachu, i albo odkrecasz klapke (ta mala wym 20x10cm) 1 srubka od zamka, lub odkrecasz klapke od boczka 2 srubki, i jesli nikt tam nigdy nie zagladal czytaj nie demontowal tego to bedziesz mial tam jeszcze jedna srubke od strony pokrywy schowka dachu,
, nastepnie, mmh w srodku bodajze 2 srubki trzymajace boczek,
, a oczywiscie sciagasz zaslepke pasa lekko podwazasz srubokretem, to ta z gory na boczku , bodajze klucz 17 lub 19, odkrecasz mocowanie pasa, i boczek powinnien wyjsc do gory, a no i w sumie jesli chcesz zdemontowac calkowicie pas, i miec wieksza swobode ruchu, to musisz sciagnac listwe progowa, zeby odkrecic calkowicie koncowke pasa, przekladasz przez pret chromowy ...
ogolnie banal,
jest troche krecenia, nic na sile,
niestety nie mam zdjec , bylo by latwiej, to pokazac niz opisywac,
takze mozesz zrobic sesje, bedzie dla potomnych
..............
a co do auta, no no liftowy sie robi, jeszcze tylko halogeny
sciagasz siedzisko, oparcie, czyli odkrecasz 2x2 wkrety,
nastepnie, listwa progowa (mozesz sciagnac bez demontazu listwy ale czym wiecej rozkrecisz tym lzej) jest przykrecona 1 lub 2 wkretami(laczy sie z boczkiem), jedna srobka jest pod plastikowa zaslepka, a listwa progowa trzyma sie plastikowym kolkiem nakrecanym,,
nastepnie podnosisz pokrywe schowka dachu, i albo odkrecasz klapke (ta mala wym 20x10cm) 1 srubka od zamka, lub odkrecasz klapke od boczka 2 srubki, i jesli nikt tam nigdy nie zagladal czytaj nie demontowal tego to bedziesz mial tam jeszcze jedna srubke od strony pokrywy schowka dachu,
, nastepnie, mmh w srodku bodajze 2 srubki trzymajace boczek,
, a oczywiscie sciagasz zaslepke pasa lekko podwazasz srubokretem, to ta z gory na boczku , bodajze klucz 17 lub 19, odkrecasz mocowanie pasa, i boczek powinnien wyjsc do gory, a no i w sumie jesli chcesz zdemontowac calkowicie pas, i miec wieksza swobode ruchu, to musisz sciagnac listwe progowa, zeby odkrecic calkowicie koncowke pasa, przekladasz przez pret chromowy ...
ogolnie banal,
jest troche krecenia, nic na sile,
niestety nie mam zdjec , bylo by latwiej, to pokazac niz opisywac,
takze mozesz zrobic sesje, bedzie dla potomnych
..............
a co do auta, no no liftowy sie robi, jeszcze tylko halogeny
żeby poprawić działanie pasów (szybsze zwijanie) to trzeba pasy rozciągnąć (zablokować klamerką), umyć z kurzu i syfu a na koniec całe pasy spryskać środkiem do kokpitu, żeby poślizg był. Po takim potraktowaniu pasy nie brudzą ubrań tylko szybciej się zwijają :mrgreen: z resztą tak prawdę mówiąc zarówno pasy jak i poduszki powietrzne obliczone są na 10 lat po tym trzeba zmienić je w serwisie na nowe... Tylko nikt tego nie robi Przestrzegam przed rozbieraniem mechanizmu pasów, można tylko zepsuć. A mocna sprężyna tam jest :mrgreen:
nie zakładam nowego tematu więc pytam tu: Mam problem z dachem mianowicie ( dach hydrauliczny) Po odblokowaniu dzwigni/rygli i zaciągnietym ręcznym dach nie reaguje , pare dni temu podnosił schowek od dachu delikatnie do góry a potem nie dał rady a teraz calkiem nie reaguje. Kolejna rzecz to jest taka że jak ręczny jest opuszczony , to mogę odblokować te dzwignie/rygelki więc sprawa conajmniej dziwna.
fakty: zbiornik w pompie jest prawie max , po tym jak zapalam silnik przez jakies 30 sekund miga kontrolka od dachu , po odblokowaniu tej dzwigni/rygielków szyby opuszczają sie do połowy.
co już robiłem: sprawdzałem ten przekaźnik na pompie czyściłem go i cudowałem z nim i raczej jest wporządku , nie wiem jak go sprawdzic dlatego pisze "raczej" , czyściłem też te zapadki które trzymają schowek dachu.
Gdzie szukać przyczyny ?
Juz po problemie , przeczyściłem wszystkie siłowniki i inne elementy w dachu i działa ;D
[ Dodano: 2013-05-08, 19:48 ]
A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia.
[ Dodano: 2013-05-12, 00:25 ]
co wy na to ?
fakty: zbiornik w pompie jest prawie max , po tym jak zapalam silnik przez jakies 30 sekund miga kontrolka od dachu , po odblokowaniu tej dzwigni/rygielków szyby opuszczają sie do połowy.
co już robiłem: sprawdzałem ten przekaźnik na pompie czyściłem go i cudowałem z nim i raczej jest wporządku , nie wiem jak go sprawdzic dlatego pisze "raczej" , czyściłem też te zapadki które trzymają schowek dachu.
Gdzie szukać przyczyny ?
Juz po problemie , przeczyściłem wszystkie siłowniki i inne elementy w dachu i działa ;D
[ Dodano: 2013-05-08, 19:48 ]
A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia.
[ Dodano: 2013-05-12, 00:25 ]
co wy na to ?
narazie to photoshop ale nosze sie z tym zeby pomalować i dlatego własnie koledzy pytam was o radyeSPe pisze:Wystarczyło polecieć dalej pastą i by było lustro. Szkoda że pomalowałeś.HoJoS pisze:A więc tak , powiedzcie mi koledzy czy te felgi da sie wypolerowac na lustro , felgi są matowe , nie mozna sie w nich przejżeć a juz zrobione papierem 2000 a oto zdjecia.