..::Competition quattro by ezu::.. Napisy końcowe
a powiedz jaka bedzie różnica jak kupisz na 40mm a utniesz na 60mm bo ja myśle że już nie bedzie miała tych właściwości co powinna mieć jeden zwój to tragedii nie bedzie koledze chyba chodziło żeby ładnie wygładało a scigać sie nie bedzie sorki za ot jak dla mnie tyl za nisko a jak wejdą dwie osoby na tyl zejdzie jeszcze niżej pozdrawiam
No dobra, pojeździłem dziś trochę i pierwsze wrażenia są pozytywne. Jest sztywniej niż na ori springach z Competition, ugięcie zawieszenia jest mniejsze. Jest twardo, ale nadal dość komfortowo <ok>
A co do samego ucinania zwojów to wychodzi moim zdaniem na jedno gdyż sprężyna ma kilka ciasno zwiniętych zwojów które są odpowiedzialne za wysokość auta po założeniu i ucinając jeden z nich wychodzi praktycznie na to samo jak by kupić spężyne niższą. A z okazji iż do b4 limo quattro nie ma sprężyn obniżających więcej niż -40 to musiałem wkroczyć do akcji żeby było tak jak chciałem - niżej.
A co do samego ucinania zwojów to wychodzi moim zdaniem na jedno gdyż sprężyna ma kilka ciasno zwiniętych zwojów które są odpowiedzialne za wysokość auta po założeniu i ucinając jeden z nich wychodzi praktycznie na to samo jak by kupić spężyne niższą. A z okazji iż do b4 limo quattro nie ma sprężyn obniżających więcej niż -40 to musiałem wkroczyć do akcji żeby było tak jak chciałem - niżej.
To prawda, tyle że nie tak jak przy ori zawieszeniu. Ja jeżdżę 90% czasu sam, czasem w dwie osoby, a z kompletem ludzi zdarzyło mi się jechać może dwa razy odkąd mam to auto więc nie ma strachu.Bronek27 pisze:jak wejdą dwie osoby na tyl zejdzie jeszcze niżej