Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Coupe Zay #CFL /BrockB1/Sok/SZWAP???#

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 02 kwie 2010, 22:44

pawelrybak15 pisze:P.S. Rozwalił mnie pomysł z Coupetą o napędzie atomowym <zly>
Wystarczy dodać kieliszek paliwa rakietowego jak dobrze pamiętam na pełen bak beny i wyjdzie na to samo :mrgreen: Większa dawka moze być niebezpieczna bo silnik moze odlecieć xD

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 02 kwie 2010, 22:55

obawiam sie, ze to co sie leje do samolotów niezbyt dobrze zagra ze stockiem. To całkiem inna wacha - w koncu ropa to tez paliwo, ale z silnikiem na PB nie za bardzo działa. W skrócie myślowym benzyna to albo pump albo race, nic innego nie podejdze.
jeszcze niech ktoś rzuci pomysł z aquamistem i methanolem.

Pierdoły tu piszemy i to maksymalne :)

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 02 kwie 2010, 23:02

Własnie kurde nie pamiętam jak się nazywa taki specyfik fajny który drastycznie zwiększa spalanie BP i podnosi moc ale zabawa w zbogacanie tym paliwa jest dość bardzo ryzykowna :mrgreen:

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 02 kwie 2010, 23:14

Matanol się nazywa. Dolewka w granicy 5-10% do baku jest bezpieczna. Metanolu sa 4 rodzaje, ale wszystkie działają tak samo. Trzeba pamietac ze met niszczy wszytko co gumowe, nie jest przyjacielem powietrza a w dodatku bardzo rozgrzewa silnik.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 02 kwie 2010, 23:23

slugs, Jak dobrze ze jesteś xD hyhy xD trzeba się w J-L spocić i sesje wspólną zrobić :mrgreen: a przy okazji jakiegoś grilla i kogoś jeszcze sie ściągnie <ok>

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 02 kwie 2010, 23:56

Ja jestem za, można się w J-L spocić :)
ale najpierw sobie jedną tulejkę w aucie wymienię albo wypoleruję antenkę, pochwale się w temacie na forum a dopiero potem przyjadę się pochwalić <mikolaj>

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 03 kwie 2010, 00:03

pawelrybak15 pisze:Coupeta z dobrze wymodzonym TDIkiem pożerałaby na śniadanie 5 garowe 2,3 <ok>
ma to sens pod warunkiem ze uznamy iz o wyjatkowosci auta stanowia tylko i wylacznie jego osiagi...
pawelrybak15 pisze:Ja jakbym miał sporo kasy, to bym do swojego B3 wpakował V10TDI i wtedy z pewnością byłby to samochód do zabijania <zly>
...chyba do efektownego popelnienia samobojstwa - wyobrazasz sobie jak masakrycznie byloby to podsterowne? brrr...
slugs pisze:Ja jestem za, można się w J-L spocić :)
to moze dla odmiany w najblizszy czwartek wieczorem we Walbrzychu? akurat bede w tych rejonach i fotografieniem chetnie sluze a taki na przyklad Zamek Ksiaz klawym plenerem jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 03 kwie 2010, 10:10

No akurat zmiana silnika nie powoduje zmiany wyglądu auta, więc Coupeta pozostanie Coupetą :-P
Co do podsterowności, to gdyby miało być aż tak strasznie, to chyba nikt by się nie bawił w V8 w B3, a tymczasem widziałem już kilka takich projektów :mrgreen:
Wiadomo, że do tak potwornego silnika musi być Quattro, dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny :-?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 03 kwie 2010, 10:15

pawelrybak15 pisze:dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny :-?
i kompletnie bez sensu :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 03 kwie 2010, 10:18

AUDI_A6 pisze:
pawelrybak15 pisze:dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny :-?
i kompletnie bez sensu :)
Jakbyś był tak przywiązany do swojego auta jak ja, to byś inaczej gadał :-P
Ja jeśli będe zmieniać silnik w swoim wozie, to na TDIka (pewno 1,9 AFN).
Swoją drogą, to ciekawe czy 2,5 TDI by podszedł :roll:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 03 kwie 2010, 10:19

Ale po co pakować wogóle nie rozwojowe padło? :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 03 kwie 2010, 10:24

A po to, że np B4, A4 i nowsze Audice już mi tak nie podchodzą <ok>
Moje B3 jest w niezłym stanie, poważnej bomby nigdy nie miało, więc można inwestować i cieszyć się nim jeszcze wiele lat :mrgreen:
Modzony SB fajna sprawa, ale po jakimś czasie zaczyna być mało, dlatego jakbym miał kasę to bym chętnie coś z TDI widział, tylko nie wiem, czy 2,5 podejdzie do B3 :roll:
Ale pewnie tak, skoro V8 wrzucają <zly>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 03 kwie 2010, 10:25

Ja nie mówię o B3, tylko o silniku 2.5TDi.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 03 kwie 2010, 10:29

A to sie źle zrozumieliśmy <ok>
Z tego co ja wiem, to do roku 2000 2,5 TDI miały wadę która polegała na szybkim wycieraniu się krzywek w wałku rozrządu, później ta wada została poprawiona i jednostka stała się równie trwała co 1,9 TDI. Skoro już zrobiliśmy megaofftop w tym temacie, to powiedz, jaki silnik byś zaproponował do B3 ? Oczywiście interesują mnie tylko TDIki :-P

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 03 kwie 2010, 10:30

AWX lub AVF, ale ja na dizlach się nie znam :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl