Wystarczy dodać kieliszek paliwa rakietowego jak dobrze pamiętam na pełen bak beny i wyjdzie na to samo :mrgreen: Większa dawka moze być niebezpieczna bo silnik moze odlecieć xDpawelrybak15 pisze:P.S. Rozwalił mnie pomysł z Coupetą o napędzie atomowym <zly>
Coupe Zay #CFL /BrockB1/Sok/SZWAP???#
obawiam sie, ze to co sie leje do samolotów niezbyt dobrze zagra ze stockiem. To całkiem inna wacha - w koncu ropa to tez paliwo, ale z silnikiem na PB nie za bardzo działa. W skrócie myślowym benzyna to albo pump albo race, nic innego nie podejdze.
jeszcze niech ktoś rzuci pomysł z aquamistem i methanolem.
Pierdoły tu piszemy i to maksymalne
jeszcze niech ktoś rzuci pomysł z aquamistem i methanolem.
Pierdoły tu piszemy i to maksymalne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
ma to sens pod warunkiem ze uznamy iz o wyjatkowosci auta stanowia tylko i wylacznie jego osiagi...pawelrybak15 pisze:Coupeta z dobrze wymodzonym TDIkiem pożerałaby na śniadanie 5 garowe 2,3 <ok>
...chyba do efektownego popelnienia samobojstwa - wyobrazasz sobie jak masakrycznie byloby to podsterowne? brrr...pawelrybak15 pisze:Ja jakbym miał sporo kasy, to bym do swojego B3 wpakował V10TDI i wtedy z pewnością byłby to samochód do zabijania <zly>
to moze dla odmiany w najblizszy czwartek wieczorem we Walbrzychu? akurat bede w tych rejonach i fotografieniem chetnie sluze a taki na przyklad Zamek Ksiaz klawym plenerem jest :mrgreen:slugs pisze:Ja jestem za, można się w J-L spocić
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No akurat zmiana silnika nie powoduje zmiany wyglądu auta, więc Coupeta pozostanie Coupetą
Co do podsterowności, to gdyby miało być aż tak strasznie, to chyba nikt by się nie bawił w V8 w B3, a tymczasem widziałem już kilka takich projektów :mrgreen:
Wiadomo, że do tak potwornego silnika musi być Quattro, dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny
Co do podsterowności, to gdyby miało być aż tak strasznie, to chyba nikt by się nie bawił w V8 w B3, a tymczasem widziałem już kilka takich projektów :mrgreen:
Wiadomo, że do tak potwornego silnika musi być Quattro, dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jakbyś był tak przywiązany do swojego auta jak ja, to byś inaczej gadałAUDI_A6 pisze:i kompletnie bez sensupawelrybak15 pisze:dlatego w przypadku mojego B3 taki swap byłby naprawde trudny, pracochłonny i kosztowny
Ja jeśli będe zmieniać silnik w swoim wozie, to na TDIka (pewno 1,9 AFN).
Swoją drogą, to ciekawe czy 2,5 TDI by podszedł :roll:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A po to, że np B4, A4 i nowsze Audice już mi tak nie podchodzą <ok>
Moje B3 jest w niezłym stanie, poważnej bomby nigdy nie miało, więc można inwestować i cieszyć się nim jeszcze wiele lat :mrgreen:
Modzony SB fajna sprawa, ale po jakimś czasie zaczyna być mało, dlatego jakbym miał kasę to bym chętnie coś z TDI widział, tylko nie wiem, czy 2,5 podejdzie do B3 :roll:
Ale pewnie tak, skoro V8 wrzucają <zly>
Moje B3 jest w niezłym stanie, poważnej bomby nigdy nie miało, więc można inwestować i cieszyć się nim jeszcze wiele lat :mrgreen:
Modzony SB fajna sprawa, ale po jakimś czasie zaczyna być mało, dlatego jakbym miał kasę to bym chętnie coś z TDI widział, tylko nie wiem, czy 2,5 podejdzie do B3 :roll:
Ale pewnie tak, skoro V8 wrzucają <zly>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A to sie źle zrozumieliśmy <ok>
Z tego co ja wiem, to do roku 2000 2,5 TDI miały wadę która polegała na szybkim wycieraniu się krzywek w wałku rozrządu, później ta wada została poprawiona i jednostka stała się równie trwała co 1,9 TDI. Skoro już zrobiliśmy megaofftop w tym temacie, to powiedz, jaki silnik byś zaproponował do B3 ? Oczywiście interesują mnie tylko TDIki
Z tego co ja wiem, to do roku 2000 2,5 TDI miały wadę która polegała na szybkim wycieraniu się krzywek w wałku rozrządu, później ta wada została poprawiona i jednostka stała się równie trwała co 1,9 TDI. Skoro już zrobiliśmy megaofftop w tym temacie, to powiedz, jaki silnik byś zaproponował do B3 ? Oczywiście interesują mnie tylko TDIki