[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Small3r, Jak do C5 to z dobrych silników masz 2.4, 2.8, 3.0. Jak Twój ojciec jest entuzjastą mocy to 2.7BT i 4.2, auta z tymi silnikami mają takie same osiągi lecz 4.2 jest "na pompie". Nadkola szersze zderzaki inne szyba przednia, a nawet dywaniki, podsumowując auto jest ogólnie szersze. 2.7BT jest za to silnikiem bardzo skłonnym do modyfikacji, po dobrym wirusie S6 się wciąga. Pomijam 2.0, 1.8T i 1.9TDi, które do tej budy są za słabe.
Co do znaczków na klapie to zostaw same pierścienie i strzel je w czarny połysk bądź półmat, na jasnym lakierze kozacko to wygląda i współgra z przednimi lamiszonami <ok>
Co do znaczków na klapie to zostaw same pierścienie i strzel je w czarny połysk bądź półmat, na jasnym lakierze kozacko to wygląda i współgra z przednimi lamiszonami <ok>
Co do 3.0 V6 PB to nie był bym taki przekonany..poczytaj sobie kolego o nich..Jak coś to 2.4 i 2.8 30vAudi Sport pisze:Small3r, Jak do C5 to z dobrych silników masz 2.4, 2.8, 3.0. Jak Twój ojciec jest entuzjastą mocy to 2.7BT i 4.2, auta z tymi silnikami mają takie same osiągi lecz 4.2 jest "na pompie". Nadkola szersze zderzaki inne szyba przednia, a nawet dywaniki, podsumowując auto jest ogólnie szersze. 2.7BT jest za to silnikiem bardzo skłonnym do modyfikacji, po dobrym wirusie S6 się wciąga. Pomijam 2.0, 1.8T i 1.9TDi, które do tej budy są za słabe.
Co do znaczków na klapie to zostaw same pierścienie i strzel je w czarny połysk bądź półmat, na jasnym lakierze kozacko to wygląda i współgra z przednimi lamiszonami <ok>
2.7 BiTurbo to silnik specjalnej troski można tak powiedzieć...wiem co mówię
Zrób zdjęcia w dobrym świetle bądź w dzień to będziemy podziwiaćSmall3r pisze:Po dzisiejszej polerce klapy, tylnego błotnika i dachu <ok>
Obrazek
Zajebioza bez tego spojlera!
Czym polerujesz? Ja szlifowałem tym
I jeszcze poszła ostatnio politura na wysoki połysk 3M efekt:
To tak odnośnie polerki
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
karol89, piękna robota. Taki jest mój cel! U mnie jest mnóstwo takich mikro rysek...
Korzystam z pasty lekko-ściernej T-Cut do wszystkich odcieni srebra:
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_255240
Coś takiego. Nabyłem za 19zł. A Ty ile wydałeś na swoje specyfiki? I masz może zdjęcie jak wyglądał lakier przed renowacją?
Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć. Na tą chwilę jest już dużo, dużo lepiej, ale to nawet nie przypomina tego co zrobiłeś u siebie. Postaram się przywrócić lakier do stanu możliwie najlepszego jak się da.
Korzystam z pasty lekko-ściernej T-Cut do wszystkich odcieni srebra:
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_255240
Coś takiego. Nabyłem za 19zł. A Ty ile wydałeś na swoje specyfiki? I masz może zdjęcie jak wyglądał lakier przed renowacją?
Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć. Na tą chwilę jest już dużo, dużo lepiej, ale to nawet nie przypomina tego co zrobiłeś u siebie. Postaram się przywrócić lakier do stanu możliwie najlepszego jak się da.
taaak ?Small3r pisze:Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć.
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=421