Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 05 gru 2011, 12:22

tutaj masz temat na przykłądzie silnika 4-o cilndrowego:
https://audi80.pl/audi-80-b4-competi ... t23364.htm

uuu to tata lubi awaryjne silniki? no cóż sklepy z cześciami i mechanicy tez musza mieć zajęcie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 05 gru 2011, 13:12

icemerc, to co polecasz za silnik do C5? Dzięki za lina.

Dzisiejsza przeróbka, co myślicie? :lol: :lol:

Obrazek

albo:
Obrazek

PROSZĘ O OPINIE <ok>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 05 gru 2011, 14:16

Opcja pierwsza . Druga lipna,albo wszystkie znaczki albo całkowicie bez.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 05 gru 2011, 21:35

Small3r, Jak do C5 to z dobrych silników masz 2.4, 2.8, 3.0. Jak Twój ojciec jest entuzjastą mocy to 2.7BT i 4.2, auta z tymi silnikami mają takie same osiągi lecz 4.2 jest "na pompie". Nadkola szersze zderzaki inne szyba przednia, a nawet dywaniki, podsumowując auto jest ogólnie szersze. 2.7BT jest za to silnikiem bardzo skłonnym do modyfikacji, po dobrym wirusie S6 się wciąga. Pomijam 2.0, 1.8T i 1.9TDi, które do tej budy są za słabe.

Co do znaczków na klapie to zostaw same pierścienie i strzel je w czarny połysk bądź półmat, na jasnym lakierze kozacko to wygląda i współgra z przednimi lamiszonami <ok>

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 05 gru 2011, 23:18

Small3r pisze: to co polecasz za silnik do C5? Dzięki za lina.
1.9 TDI -np nieśmiertelny AFN do tego mały soft i mamy 140 PS i ok 300 NM

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 05 gru 2011, 23:37

Audi Sport pisze:Small3r, Jak do C5 to z dobrych silników masz 2.4, 2.8, 3.0. Jak Twój ojciec jest entuzjastą mocy to 2.7BT i 4.2, auta z tymi silnikami mają takie same osiągi lecz 4.2 jest "na pompie". Nadkola szersze zderzaki inne szyba przednia, a nawet dywaniki, podsumowując auto jest ogólnie szersze. 2.7BT jest za to silnikiem bardzo skłonnym do modyfikacji, po dobrym wirusie S6 się wciąga. Pomijam 2.0, 1.8T i 1.9TDi, które do tej budy są za słabe.

Co do znaczków na klapie to zostaw same pierścienie i strzel je w czarny połysk bądź półmat, na jasnym lakierze kozacko to wygląda i współgra z przednimi lamiszonami <ok>
Co do 3.0 V6 PB to nie był bym taki przekonany..poczytaj sobie kolego o nich..Jak coś to 2.4 i 2.8 30v
2.7 BiTurbo to silnik specjalnej troski można tak powiedzieć...wiem co mówię ;-)

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 06 gru 2011, 14:24

Audi Sport, chodzi o to, że w grę wchodzą tylko diesle.

Dziękuję wszystkim za porady :-D

Na tą chwilę spojler musi zostać, bo są dziury. Znaczki chwilowo też zostają... Zobaczymy jak potem. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 06 gru 2011, 16:32

Po dzisiejszej polerce klapy, tylnego błotnika i dachu <ok>

Obrazek

Zajebioza bez tego spojlera!

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 06 gru 2011, 16:38

Small3r, vt ? czy real ?

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 06 gru 2011, 16:45

KoralB3, 100% real. Zapraszam pod blok w celu weryfikacji <ok>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 06 gru 2011, 16:50

Small3r, wiesz że gdyby nie to że chory jestem wpadłbym :-/ :-/

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 06 gru 2011, 17:03

KoralB3, wiem... Szybkiego powrotu do zdrowia! <ok>

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 06 gru 2011, 18:16

Small3r pisze:Po dzisiejszej polerce klapy, tylnego błotnika i dachu <ok>

Obrazek

Zajebioza bez tego spojlera!
Zrób zdjęcia w dobrym świetle bądź w dzień to będziemy podziwiać ;-)
Czym polerujesz? Ja szlifowałem tym
Obrazek
I jeszcze poszła ostatnio politura na wysoki połysk 3M efekt:
Obrazek Obrazek Obrazek
To tak odnośnie polerki :-P

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 06 gru 2011, 23:03

karol89, piękna robota. Taki jest mój cel! U mnie jest mnóstwo takich mikro rysek...
Korzystam z pasty lekko-ściernej T-Cut do wszystkich odcieni srebra:
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_255240
Coś takiego. Nabyłem za 19zł. A Ty ile wydałeś na swoje specyfiki? I masz może zdjęcie jak wyglądał lakier przed renowacją?

Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć. Na tą chwilę jest już dużo, dużo lepiej, ale to nawet nie przypomina tego co zrobiłeś u siebie. Postaram się przywrócić lakier do stanu możliwie najlepszego jak się da.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 gru 2011, 23:17

Small3r pisze:Ja myślę, że u mnie jest niemożliwością doprowadzenie lakieru do takiego stanu jak ze zdjęć.
taaak ?

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=421

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl