Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Czerwona Audi 80 + sekwencja

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Ogoniasty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 19 maja 2014, 23:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ogoniasty » 09 lis 2014, 14:03

Liqui Moly zbiera dobre opinie i też mam zamiar go zakupić ;-)
Anty-klekle

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 lis 2014, 15:55

pawel_G pisze:Loqui Moly w błękitnej butli będzie dobry?
Będzie, może też być Valvoline, Motul.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 lis 2014, 18:57

Krzysiek 84 pisze:Zalewaj dobry 10w40 i będzie dobrze.
no tak, a na pewno nie żaden mineral
WRC is for boys.
Group B was for men.

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 23 lis 2014, 12:32

No i chyba przesadziłem z paniką, największy hałas z rana robiły zużyte paski klinowe, po wymianie, 2 sekundowy dźwięk popychaczy i cisza, równa praca wtrysków i klawiaturki. Żeby silnik wyciszyć jeszcze bardziej, należałoby wymienić poduszkę silnika, bo już się wysłużyła, jednak nie mam pojęcia jak to zrobić, ani nie orientuję się jaki to może być koszt tej operacji u mechanika. Nie bardzo mam warunki techniczne i czasowe, żeby coś takiego zrobić we własnym zakresie, jeśli ktoś zaoferuję pomoc będę wdzięczny.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 23 lis 2014, 16:37

Jak coś mam ori używaną poduszkę w bdb stanie

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 01 lut 2015, 14:15

Aktualne foty w zimowej scenerii :)


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lut 2015, 15:00

pawel_G, o widzę że zimę w tym roku jednak znalazłeś :-P
WRC is for boys.
Group B was for men.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 lut 2015, 17:15

Odnośnie tych oliw to się grubo zdziwiłem. Okazało się, że lotos 10w40 z sklepu ma lepsze właściwości niż Motul 6100 i Valvoline ML 10w40 więc ja na na następną wymianę robie chyba płukanke i zalewam Gulfa 5w40

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 07 lut 2015, 12:37

Panowie samochód się spisuje, jeździ na codzień spore dystanse, na bieżąco wszystkie naprawy są robione, i nie mam na co narzekać, bo auto przeszło najgrubsze wymiany i teraz tylko bieżące pierdoły, jednak brak mi w tym aucie jednego elementu komfortu jazdy. To zawieszenie w oryginalnym stanie jest bardzo twarde, czuć każdą dziurę na kierownicy, nie jest to wina wytłuczonego zawieszenia, bo wszystko jest nowe najlepszych firm i co miesiąc przeglądane, taki już chyba urok oryginalnego zawieszenia w naszych 80tkach. Marzy mi się poprawa komfortu jazdy, żeby każda dziura nie przenosiła się na kierownice i na karoserie, żebym zbliżył się komfortem choć trochę do wielowahacza, jakie macie pomysły ? może jakieś gotowe rozwiązania?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 07 lut 2015, 16:38

Możemy podać sobie rękę , mam ten sam problem , nawet ostatnio dałem nowy amortyzatory olejowe , żeby była bardziej komfortowa a jest nadal twardo jak cholera . Chyba nic z tym nie zrobisz

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 07 lut 2015, 17:56

Nowe zawieszenie jest do tego stopnia czułe, ze wyczuwam nawet poprzeczne pochylenie jezdni, jadac prawym pasem ściąga w prawo, jadąc pod prąd lewym pasem ściąga w lewo, znajomy mechanik śmieje się, że zbyt idealne zawieszenie na polskie drogi :)

[ Dodano: 2015-02-21, 15:53 ]
Po dzisiejszym nałożeniu politurki :) wczoraj przeszedł przegląd bezbłędnie, więc nagroda musi być :) chociaż w poniedziałek znów w trasę i pewnie cały się uciapie. Ale szpan w weekend będzie :D

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Tomiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 362
Rejestracja: 28 maja 2007, 22:07
Lokalizacja: Cze-wa
Kontakt:

Post autor: Tomiii » 21 lut 2015, 16:02

Śliczna, szkoda że nie miałem przyjemności jej jeszcze zobaczyć
Trzeba to nadrobić ;)

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 07 mar 2015, 23:57

Pieknie wyglada , 😊😊

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 08 mar 2015, 00:29

Kup jakiś Dressing do opon, bo nawoskowane auto bez Dressing na oponach to jak żyd bez pejsów (a takie tam porównanie) :D

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 16 mar 2015, 20:25

Przy dziennym przebiegu ok. 100km, to dressing jest czystym wyrzuceniem kasy w błoto (jak już przy żydach jesteśmy :P), a tak poważnie pomyśle o czymś na weekendy, bo tylko wtedy mogę się cieszyć czystym autem.
Panowie powiedzcie jak jest u was z układem kierowniczym, bo mam wrażenie, że moja 80tka jest jakaś mega miękka. Zrobiłem kompletny zawias, drążki wahacze, wsio nowe i głównie lemforder, jedyne co zostało to sprężyny, bo zarówno ja jak i mechanik oceniliśmy, że są jeszcze ok. Aha jeszcze zostały łączniki stabilizatora. A więc do rzeczy: auto na nierównościach prowadzi się w miarę ok, wiadomo to nie wielowahacz, ale czuję, że kierownica się buja prawo-lewo przy takich wybojach, i ogólnie czuję, że tak miękko się tą kierownicą kręci, ale luzów nie ma ani trochę, reakcje jest natychmiastowa, a co do magla, sprawdzało go dwóch speców od magla i stwierdzili, że w tym stanie to byłoby pedantyzmem go regenerować, czy więc ja jestem jakiś przewrażliwiony co do mojego auta, czy 80tka ma już taką konstrukcję zawieszenia, że tak się prowadzi miękko. Może wymiana tych łączników stabilizatora da jakiś efekt, ponoć to właśnie on odpowiada za przechył. Tylko przyznam się nigdy go nie wymieniałem, i zastanawiam się czy można sobie go tak po prostu odkręcić na aucie podniesionym na lewarku, czy trzeba coś zablokować. Sory za głupie pytanie, ale o ile rozebrałem cały zawias, tak tego łącznika nigdy nie ruszałem w żadnym aucie.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga