Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] granatowy cab od orsa_83

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

[Audi Cabrio] granatowy cab od orsa_83

Post autor: orsa_83 » 21 maja 2016, 21:10

Witam wszystkich. Od dłuższego czasu, po przywróceniu sedana do serii, szukałem dla siebie Cabrio. Założeniem było V6 w automacie, ciekawy środek oraz niezły i przede wszystkim nie odbiegający zbytnio od oryginału stan cab'a. Po obejrzeniu kilku sztuk zdecydowałem się na zakup deskorolki o "parametrach""

:arrow: Rok produkcji 1996
:arrow: Kod lakieru: LZ5T (Blau Perleffekt)
:arrow: Przebieg ~ 169 tyś. km
:arrow: Silnik 2.6 V6 ABC
:arrow: Zawieszenie HR -60/40
:arrow: 4-ro biegowa skrzynia automatyczna DFL
:arrow: ABS/EDS
:arrow: 2x airbag
:arrow: Skórzana tapicerka
:arrow: Podgrzewane fotele GIS (Gurt Integral Sitze)
:arrow: Drewniane dekory
:arrow: Dach manualny
:arrow: ... plus to co wypadało rocznikowo (zderzak s2 przód, tył przedlift, soczewki, trzeci stop, kierownica s-line itp.)

Zdjęcia zrobione przez Wysia, który sprowadził auto z Niemiec

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Na początek auto dostało typowy starter pack, czyli wymieniłem w nim co następuje:
:arrow: Olej Valvoline 10W-40 + filtr Mann
:arrow: Kompletny rozrząd (rolki i pasek SKF, rolka napinająca Gates, pompa ASO)
:arrow: Komplet świec NGK
:arrow: Płyn chłodniczy Dynagel
:arrow: Olej i flitr skrzyni automatycznej (ASO)
:arrow: Filtr paliwa (ASO)
:arrow: Filtr powietrza K&N, filtr kabinowy Hart
:arrow: Komplet tarcz i klocków przód/tył (Girling)
:arrow: Końcówki drążków kierowniczych (SWAG)

... i zaczęły się zmiany

:arrow: Oryginalny końcowy tłumik na RM2, który został przerobiony jak na poniższych fotkach. Dodatkowo wrzucam kilka zdjęć podłogi

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

:arrow: Ręczny w skórze

Obrazek Obrazek

:arrow: Koniecznie chciałem zamontować klimę i AC/BC, więc wybrałem się do mistrza ceremonii, czyli zacnego Jugo007. Efekt wspólnych dwóch dni prac poniżej.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Po wielokrotnej, nazwijmy to "inspekcji" auta zdecydowałem się na lakierowanie całej budy. Wynikało to ze sporej ilości defektów lakieru (tu wżer na klapie, tu purchelek na masce itp.), zeżartego przez rudą prawego błotnika przy mocowaniu zderzaka (błotnik wymieniony na używke z pierwszym lakierem - dzięki Wysio) kitu, który został namierzony pod listwą drzwi kierowcy (wymienione na używkę z pierwszym lakierem - dzięki Wysio). Pomyślałem, że skoro cab dostanie nowy lakier to zadbam też o wszystkie detale, które mnie irytują.

Efekty kilku tygodni szukania, zakupów i ściągania gratów z Niemiec i Polski poniżej.

:arrow: Przednie oświetlenie, które marzyłem, żeby było nowe zacieszacz

Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: Tylne oświetlenie (blenda popękana, trzeci stop również) nowe

Obrazek Obrazek

:arrow: Nowe dywaniki uszyte na wzór oryginału (stare jak widać niżej były w opłakanym stanie)

Obrazek Obrazek

:arrow: Nowy windshot od Pietrygi (oglądane przeze mnie ori używki były w kiepskim stanie, poza tym ich cena nijak się miała do tego jak wyglądają)

Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: Nowe listwy progowe, dolne listwy drzwi i błotników oraz lusterka

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

:arrow: RH Phoenix, które były na aucie pojechały do jednego z forumowiczów, a do Cabrio przeszczepiłem O.Z. ABT 17" z sedana. Koła zostały rozebrane, a rotory pomalowane w niemetaliczny Brillant Silber. Cały zestaw został poszerzony z 8/8.5" na 8,5/9", a ranty poszły w ponowną polerkę

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Wyliczone z mniejszą lub większą dokładnością parametry felg, to: 8.5" ET 23 / 9" ET 17. Wpadły też gumy Dunlop SP Sport Maxx 205/40/17 na przód i 215/40/17 na tył. Zawieszenie jak na początku tematu, tj. H&R -60/40

:arrow: Po lakierowaniu auta zabrałem się za usunięcie swirli, hologramów oraz jego zabezpieczenie (głównie Duragloss) i sprzątanie oraz konserwację wnętrza

Lakier: DG Rinsless Wash #931 -> Meg's UC + SwirlX -> DG Squeaky Clean -> DG Bonding Agent #601 -> DG Track Claw -> DG FCS #921
Rotory felg: DG Squeaky Clean -> DG Bonding Agent #601 -> DG Track Claw
Wewnątrz: Colourlock cleaner + impregnat (skóra), Meg's Natural Shine Protectant (tworzwa, plastiki itp.)
Opony/Listwy gumowe: Nielsen Brillance

:arrow: Wszystko co powyżej zebrane do przysłowiowej kupy prezentuje się tak:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

:arrow: Co do Audio, jeśli w ogóle tak to można nazwać. Siedzący w Cabrio Pioneer, który grał choćby chciał, a nie mógł odszedł w zapomnienie, a w jego miejsce wpadł Alpine CDE181RR. Głośniki zostały wymienione na U-dimension El Coax 4 (10 cm przód / 13 cm tył)

Na ten moment tyle z mojej strony. Sporo rzeczy mogę "odfajkować", ale jeszcze sporo przede mną, żeby utrzymać deskorolkę w nienagannym stanie ...

Co do obecnego stanu auta, to ... banan nie schodzi mi z gęby jak idę do garażu rotfl Warto było okok

Na koniec chciałbym podziękować kolegom Jugo007, Wysio, ATLAS, za szeroko rozumianą pomoc tak_
Ostatnio zmieniony 22 maja 2016, 16:27 przez orsa_83, łącznie zmieniany 5 razy.
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

gomezz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 cze 2015, 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gomezz86 » 21 maja 2016, 23:20

Extra sztuka, widać było sporo pracy i $$$ włożone, przy okazji chciałbym zapytać głośniki montuje się na zasadzie P&P czy więcej kombinacji?? i trzeci stop jaka cena i gdzie kupiony bo też mnie to czeka??

Pozdro

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 maja 2016, 23:41

Trzeci stop to koszt ok 140-160 PLN w ASO. Głośniki to praktycznie P&P, tylko trzeba podocinać mocowania, żeby siadły tak jak w oryginale.
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

gomezz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 cze 2015, 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gomezz86 » 22 maja 2016, 00:08

orsa_83 pisze:Trzeci stop to koszt ok 140-160 PLN w ASO. Głośniki to praktycznie P&P, tylko trzeba podocinać mocowania, żeby siadły tak jak w oryginale.
dzięki, ile ogólnie trwało od kupna do obecnego stanu??

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 22 maja 2016, 00:13

Ponad 5 miesięcy
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 22 maja 2016, 09:59

gratuluję zakupu oklasky super baza od uczciwego sprzedawcy okok Bardzo podoba mi się twoje podejście do tematu, nie szczędziłeś pieniędzy, graty przemyślane... Efekt całościowy robi naprawdę wrażenie. Szacun... Zajmij się jeszcze skórą w środku i będzie bajka :-)
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 maja 2016, 10:26

świetna deskorolka :mrgreen: mam nadzieje że jeszcze w tym roku obejrzę na żywo , duży plus za wymienienie oświetlenia na nowe ja tak zrobiłem i też nie żałuje tylko zanim je założę to jeszcze trochę minie
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 22 maja 2016, 16:24

DEDHI pisze:Efekt całościowy robi naprawdę wrażenie. Szacun...
wujo1 pisze:świetna deskorolka :mrgreen:
Dzięki Panowie
wujo1 pisze:mam nadzieje że jeszcze w tym roku obejrzę na żywo
No ja też rotfl
DEDHI pisze:Zajmij się jeszcze skórą w środku i będzie bajka :-)
Co konkretnie masz na myśli?
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Radoslavsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Radoslavsky » 23 maja 2016, 10:35

orsa! Kawał dobrej roboty odwaliłeś, serca włożyłeś i jeszcze więcej $$$, ale efekt końcowy wynagradza wszystko. Zrobiłeś dokładnie tak, jak powinno się zabierać za auto z duszą, które ma już swoje lata, a wygląda jak za czasów swojej świetności...i oto chodzi :D Trzymam kciuki za dalsze utrzymanie tego stanu, niech trwa i trwa :)
PS: Bardzo dobrze zrobiłeś malując cały samochód, bo ja sobie w brodę troche pluje że nie zrobiłem tego samego tj. zostały w ori lakierze drzwi i tylna klapa, które z perspektywy czasu i przy bliższych oględzinach drażnią oko.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 23 maja 2016, 21:59

Radoslavsky pisze:orsa! Kawał dobrej roboty odwaliłeś
Dzięki za dobre słowo.
Radoslavsky pisze:efekt końcowy wynagradza wszystko.
Zgadzam się w 100% okok
Radoslavsky pisze:Trzymam kciuki za dalsze utrzymanie tego stanu, niech trwa i trwa :)
PS: Bardzo dobrze zrobiłeś malując cały samochód, bo ja sobie w brodę troche pluje że nie zrobiłem tego samego tj. zostały w ori lakierze drzwi i tylna klapa, które z perspektywy czasu i przy bliższych oględzinach drażnią oko.
Będę się starał najlepiej jak potrafię, żeby, jak to napisałeś, ten stan trwał i trwał.

Co do lakieru, to przez kilka lat, powiedzmy to, eksperymentów z sedanem doszedłem do takiego samego wniosku jak Ty ze swoim Cabrio. Lepiej nazbierać gotówkę i zrobić to raz a dobrze. Jak posumuję wizyty na lakierni moim zielonym limo (tu listwy, tu lusterka, tu robota z kilkoma elementami zaraz poz zakupie, tam zderzaki i jeszcze klapa jak ściągnąłem emblematy) to za wydane pieniądze bez problemu polakierowałbym całą budę. Poza tym jakby dobry lakiernik nie był i jak wspaniale nie dobierał odcienia lakieru, to pozostawione w oryginale elementy, co sam zauważyłeś
Radoslavsky pisze:przy bliższych oględzinach drażnią oko.
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 24 maja 2016, 07:50

ostrooo :P działaj działaj :P zadowolony jestem z alu które zakupiłem od Ciebie pozdro i powodzenia w modach :)

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 25 maja 2016, 10:01

bartusgo pisze:ostrooo :P działaj działaj :P)
No Będę! rotfl
bartusgo pisze:zadowolony jestem z alu które zakupiłem od Ciebie pozdro i powodzenia w modach :)
To dobrze, że jesteś zadowolony.
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

BLOONDAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 maja 2014, 19:38
Lokalizacja: prawie R-m

Post autor: BLOONDAS » 25 maja 2016, 10:24

Cieszy mnie to że są tacy ludzie jak Ty bez względu na wszystko wkładają serce w ratowanie tych modeli audi... świetnie się prezentuje, nie myślałeś może nad jasnym środkiem...??? powodzenia w kolejnych zmianach auta...

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 25 maja 2016, 10:55

BLOONDAS pisze:Cieszy mnie to że są tacy ludzie jak Ty bez względu na wszystko wkładają serce w ratowanie tych modeli audi... świetnie się prezentuje, nie myślałeś może nad jasnym środkiem...??? powodzenia w kolejnych zmianach auta...
Na wstępie dzięki za dobre słowo.

Co do wnętrza, to tak ... jestem fanem jasnych skór i pewnie w przyszłości jeśli zdecydowałbym się na regenerację wnętrza w Cabrio, to istnieje duże prawdopodobieństwo kompletnej zmiany, czyli obszyciem na nowo skórą w kolorze salerno saddle. Tutaj próbka tego o co mi chodzi - wnętrze M3

P.S. liczę na jakiś update u Ciebie w temacie okok
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Radoslavsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Radoslavsky » 25 maja 2016, 12:27

orsa_83 pisze: Co do wnętrza, to tak ... jestem fanem jasnych skór i pewnie w przyszłości jeśli zdecydowałbym się na regenerację wnętrza w Cabrio, to istnieje duże prawdopodobieństwo kompletnej zmiany, czyli obszyciem na nowo skórą w kolorze salerno saddle
Witaj w klubie fanów jasnych skór <spoko>
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga