[`94 C4 Avant] I5 sound wg Rudolfa Diesla
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
[`94 C4 Avant] I5 sound wg Rudolfa Diesla
Witojciez,
jak powiedzial Kazimierz Pawlak w filmie "Nie ma mocnych" - 'niechybnie idzie ku pelnoletnosci...' wiec przyszla pora abym i ja zanabyl tatusiowoz.
ten watek zakladam nie po to aby sie chwalic bo nieszczegolnie jest czym a bardziej z podziekowaniem dla Klubowiczow ktorzy poswiecili swoj czas i checi aby dopomoc mi w poszukiwaniach wiec od tego zaczne,
grzesiek.sz, <hura> dla Ciebie za ogarniecie avanta w Gdyni
Tighe, <hura> dla Ciebie za ogladniecie avantow Zlotoryi
zana & Pawel <hura> dla Was za ogledziny i 'glosy rozsadku'
Madi & Qpeciarz <hura> dla Was za ugoszczenie i fachowa asekuracje
wraz z Malzonka DZIE-KU-JE-MY :mrgreen:
zniesmaczony i zmeczony proporcja jakosci do ceny tego co widzialem u ludzi jako 'stany idealne' i inne pokrewne postanowilem zanabyc cos tanio po czem w miare mozliwosci samodzielnie doprowadzic do stanu uzywalnosci - podjalem tedy takiego oto ulepa:
slow kilka o specyfikacji:
- model: typ C4 z nadwoziem 4A, mowcie co chcecie ale dla mnie to jest ciagle A100 tyle ze po lificie, w dodatku mocno dyskutowalbym czy udanym
- baujahr: 1994
- przelot: duzy, pewnie ze dwa razy wiekszy niz 'na blacie' ale naprawde malo mnie to - przy najblizszej okazji zaklejam wyswietlacz
- motur: I5 ("I" od inline - 'rzedowy'), wedlug patentu Rudolfa Diesla, wspomagany turbina napedzana gazami spalinowymi, 2461ccm
- naped: ten zachwalany, 6-gang manual
- zawias: -40 (na oko) by Weitec, kompletny kit
- pradem pedzone: jedna para szyb i jedyna para luster zewnetrznych
- przyrzady: 7 zegarow, AC/BC
- klimatronicznosc: sprawna, nabita, niecuchnaca
- tapiceria: ciemna satyna, przednie recaro manualne, sztuczne drewno
- inne: tempomat, trojramienna kierownica
stan furu jest adekwatny do ceny i spelnia tylko podstawowe wymagania, tzn:
- dziala wszystko co ma dzialac
- jedzie prosto dopoki kierownik nie zarzadzi inaczej
- hamuje prosto dopoki kierownik nie zarzadzi inaczej
- zostawia po jednym sladzie na strone
- przyspiesza znosnie
- naped i zawias scisly, bez niepozadanych dzwiekow
- nie ma ordynarnych sladow dzwonienia i pozniejszych napraw. ordynarnych, podkreslam, bo wogle to sa.
wad do usuniecia sporo ale roznica pomiedzy cena zakupu a planowanym budzetem mysle pozwoli w najblizszym czasie ogarnac przynajmniej najwieksze jednakoz najbardziej ciesze sie nareszcie zaczne przyjezdzac Audi na zloty Audi, do zobaczenia
2011.10.15
wreszcie poszly czynnosci higieniczno-obligatoryjne, znaczy sie nierzad, wszelkie oliwy, paski i inne filtry, etc, etc... poza tym nowy uzywany magiel bo stary sie rozbeszczelnil byl, oslona przegubu ktora dostalem z autem, zaslepiony EGR...
przy okazji wczorajszej ustawki z Jasiem uszczelilem prawdopodobnie ostatnie w tym sezonie kadry na letnich kolach:
2011.11.19
drobnych dzialan ciag dalszy - doszczelnilem troche dolot wymieniajac polatana przez poprzednikow gorna rure od IC, wrzucilem nowa baterie 100Ah /bosch, podobno oryginal /, wykrylem i doraznie spacyfikowalem /na porzadne rozplatanie kabelkow potrzeba troche czasu ktorego nie mialem w nadmiarze/ irytujacy patent ze swiatlami awaryjnymi tudziez wszczepilem szumofon robiac tym samym uzytek z anteny 3-zakresowej ktora fur mial w standardzie. na zimowych 15" nie wyglada atrakcyjnie wiec zdjec nima i nie bedzie, no chyba ze ruchome obrazki jak juz spadnie snieg :mrgreen:
jak powiedzial Kazimierz Pawlak w filmie "Nie ma mocnych" - 'niechybnie idzie ku pelnoletnosci...' wiec przyszla pora abym i ja zanabyl tatusiowoz.
ten watek zakladam nie po to aby sie chwalic bo nieszczegolnie jest czym a bardziej z podziekowaniem dla Klubowiczow ktorzy poswiecili swoj czas i checi aby dopomoc mi w poszukiwaniach wiec od tego zaczne,
grzesiek.sz, <hura> dla Ciebie za ogarniecie avanta w Gdyni
Tighe, <hura> dla Ciebie za ogladniecie avantow Zlotoryi
zana & Pawel <hura> dla Was za ogledziny i 'glosy rozsadku'
Madi & Qpeciarz <hura> dla Was za ugoszczenie i fachowa asekuracje
wraz z Malzonka DZIE-KU-JE-MY :mrgreen:
zniesmaczony i zmeczony proporcja jakosci do ceny tego co widzialem u ludzi jako 'stany idealne' i inne pokrewne postanowilem zanabyc cos tanio po czem w miare mozliwosci samodzielnie doprowadzic do stanu uzywalnosci - podjalem tedy takiego oto ulepa:
slow kilka o specyfikacji:
- model: typ C4 z nadwoziem 4A, mowcie co chcecie ale dla mnie to jest ciagle A100 tyle ze po lificie, w dodatku mocno dyskutowalbym czy udanym
- baujahr: 1994
- przelot: duzy, pewnie ze dwa razy wiekszy niz 'na blacie' ale naprawde malo mnie to - przy najblizszej okazji zaklejam wyswietlacz
- motur: I5 ("I" od inline - 'rzedowy'), wedlug patentu Rudolfa Diesla, wspomagany turbina napedzana gazami spalinowymi, 2461ccm
- naped: ten zachwalany, 6-gang manual
- zawias: -40 (na oko) by Weitec, kompletny kit
- pradem pedzone: jedna para szyb i jedyna para luster zewnetrznych
- przyrzady: 7 zegarow, AC/BC
- klimatronicznosc: sprawna, nabita, niecuchnaca
- tapiceria: ciemna satyna, przednie recaro manualne, sztuczne drewno
- inne: tempomat, trojramienna kierownica
stan furu jest adekwatny do ceny i spelnia tylko podstawowe wymagania, tzn:
- dziala wszystko co ma dzialac
- jedzie prosto dopoki kierownik nie zarzadzi inaczej
- hamuje prosto dopoki kierownik nie zarzadzi inaczej
- zostawia po jednym sladzie na strone
- przyspiesza znosnie
- naped i zawias scisly, bez niepozadanych dzwiekow
- nie ma ordynarnych sladow dzwonienia i pozniejszych napraw. ordynarnych, podkreslam, bo wogle to sa.
wad do usuniecia sporo ale roznica pomiedzy cena zakupu a planowanym budzetem mysle pozwoli w najblizszym czasie ogarnac przynajmniej najwieksze jednakoz najbardziej ciesze sie nareszcie zaczne przyjezdzac Audi na zloty Audi, do zobaczenia
2011.10.15
wreszcie poszly czynnosci higieniczno-obligatoryjne, znaczy sie nierzad, wszelkie oliwy, paski i inne filtry, etc, etc... poza tym nowy uzywany magiel bo stary sie rozbeszczelnil byl, oslona przegubu ktora dostalem z autem, zaslepiony EGR...
przy okazji wczorajszej ustawki z Jasiem uszczelilem prawdopodobnie ostatnie w tym sezonie kadry na letnich kolach:
2011.11.19
drobnych dzialan ciag dalszy - doszczelnilem troche dolot wymieniajac polatana przez poprzednikow gorna rure od IC, wrzucilem nowa baterie 100Ah /bosch, podobno oryginal /, wykrylem i doraznie spacyfikowalem /na porzadne rozplatanie kabelkow potrzeba troche czasu ktorego nie mialem w nadmiarze/ irytujacy patent ze swiatlami awaryjnymi tudziez wszczepilem szumofon robiac tym samym uzytek z anteny 3-zakresowej ktora fur mial w standardzie. na zimowych 15" nie wyglada atrakcyjnie wiec zdjec nima i nie bedzie, no chyba ze ruchome obrazki jak juz spadnie snieg :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 11:52 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 5 razy.
Gratki za zakup. Dopiero co się pojawiła i już sprzedana masakra
Odnośnie auta to bardzo ładne jest, wyglada na w miare ogarnięte i ładnie utrzymane. Serducho dobre i jeszcze do pełni szczęścia masz <quattro> Cena zakupu bardzo dobra także niewielkie mankamenty muszą być. Życzę bezproblemowego użytkowania <ok>
Odnośnie auta to bardzo ładne jest, wyglada na w miare ogarnięte i ładnie utrzymane. Serducho dobre i jeszcze do pełni szczęścia masz <quattro> Cena zakupu bardzo dobra także niewielkie mankamenty muszą być. Życzę bezproblemowego użytkowania <ok>
no i wreszcie masz jezdzące audi ogólnie spoko tez by mi się taki przydał samochodzik jak sprzedam obydwa passaty to sie pokuszę na coś takiego własnie tylko mam nadzieję cichą ze trafie nie zielony i nie granatowy .. już żygam tymi kolorami, wiem, wiem na kolorze się nie jeździ ale zawsze przyjenie wsaidać to "Czystego" auta a nie jezdzić ciagle upier**m bo do takich szczególnie upierdliwych należą te barwy :mrgreen: generalnie .. jak ma mniej niż 500tys. to jeszcze długo pojeździ :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
o M.A.S.H. ci los, moze bede mial kiedys wiecej szczesciakarol89 pisze:na mnie też dosyć często można tam trafić jak się wożę swoją A6Q
przy nastepnej okazji bo w ten weekend jeszcze przyjade Skoda - jezdzi za darmo a ja bede tam glownie zeby robic film.sagem pisze: no to powozisz mnie quattro na torze torunskim ?
obligatoryjnie <ok>dydo85 pisze:do Rybnika musisz przyjechac z flaszka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
ehhh... niektorym nie napisac wprost...mati_a6 pisze: A mam takie pytanko... To jest Quattro?
...to jak wcale nie napisac. jest.deejay.ftb pisze:- naped: ten zachwalany, 6-gang manual
najwyrazniej masz racje i auto jest skladakiem z np. trzech innych i kawalka przystanku tramwajowego na dokladke aczkolwiek nie jestem pewien czy czuje sie przez to zdemaskowany - przeca napisalem wyraznie ze to ulep.mati_a6 pisze: coś jest namieszane. Napisałeś, że rok produkcji to 94' a diesel + quattro był dostępny dopiero od października 95'