jasne ze zrobimy <ok>eSPe pisze:dydo85, robimy machniom bo drewno u ciebie jak kij do dupy pasuje hehehehe
[B4 NG]Kristal Silber by eSPe-do zobaczenia kiedys na drodze
eSPe, tak lukasz w nadkole tam gdzie jest koło jeśli masz jak wsadzić rękę to wsadzasz aż dotkniesz sprężyny wewnątrz niej masz amortyzator i musisz go zmacać chyba że masz czas to podnieś sobie auto i oblukaj cały amortyzator gołym okiem powinieneś dojrzeć że jest mokry a to oznacza że się wylał druga sprawa to jeśli jedziesz i czujesz że dobija co auto gdzieś na dziurach koleinach znaczy jest słaba amortyzacja również znaczy że pora na wymiane amorków
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Najprościej możesz sprawdzić to tak: podejdź do auta i rozbujaj jego przód, dociskając kilkakrotnie błotniki do ziemi i puść. Jeżeli amory będą w miarę ok. to przód wróci do poziomu i znieruchomieje, a jeżeli są już zużyte w takim stopniu, w jakim mi się wydaje, to przód będzie bujał się dalej.eSPe pisze:A jaki jest jeszcze inny objaw ich "niebycia"
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No można było, ale tyle się działo, że się jakoś o tym zapomniało.eSPe pisze:kurna a nie można było w Ramsowie naocznie? <lupa>
A nie masz Ty tam kogoś na podorędziu, kto by Ci to organoleptycznie zdiagnozował?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 19:41 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
eSPe, ja mam w swoim identycznie, wymieniane były z przodu amortyzatory i sprężyny a z tyłu same amory. Przód poszedł w porównaniu ze stanem poprzednim do góry. Jesteście pewni, że wina leży po stronie przedniego zawieszenia? Też tak jak Tobie Sławek przy ruszaniu przód mi wali w górę i stawiam (może błędnie, bo też się nie znam zbytnio) na springi tył bo tylko one u mnie nie były wymieniane... możliwe, że przez to, że są wybite tak się dzieje?
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
IC69, no mam swojego mechaniora ale nie chce mi sie jechać do niego (20km) a tak sobie pod blokiem oblukam raz dwa hehehe.
Teraz dziobię do egzaminu na uprawnienia to każda godzina na wagę złota hehe.
Tighe, no mój przód właśnie tak swoi wysoko a czasami jak patrzę to tył mam jakby już zglebowany.
Ja sprężyn ani amorów odkąd mam auto jeszcze nic nie dotykałem (będzie jakieś 4 latka już w sierpniu).
Już zacząłem się zastanawiać czy nie dać -40 ale tylko na przód żeby wyrównać względem tyłu.
Teraz dziobię do egzaminu na uprawnienia to każda godzina na wagę złota hehe.
Tighe, no mój przód właśnie tak swoi wysoko a czasami jak patrzę to tył mam jakby już zglebowany.
Ja sprężyn ani amorów odkąd mam auto jeszcze nic nie dotykałem (będzie jakieś 4 latka już w sierpniu).
Już zacząłem się zastanawiać czy nie dać -40 ale tylko na przód żeby wyrównać względem tyłu.