[90 2.3 NG Quattro] Marzenia się jeszcze spełnią
Trzymam kciuki i życzę powodzenia.
Pochwal się fotkami.
edit. Skoro silnik masz też do remontu to może zastanów się nad swapem.
Jeśli chcesz mieć oryginał to poszukaj na forach silnika 7A. Wychodził w oryginale w 90-tkach.
Zalety: elektroniczny wtrysk, wyższy moment i większa moc, nie musisz zmieniać nic w napędzie. Rozważ to.
Zdrówka.
Pochwal się fotkami.
edit. Skoro silnik masz też do remontu to może zastanów się nad swapem.
Jeśli chcesz mieć oryginał to poszukaj na forach silnika 7A. Wychodził w oryginale w 90-tkach.
Zalety: elektroniczny wtrysk, wyższy moment i większa moc, nie musisz zmieniać nic w napędzie. Rozważ to.
Zdrówka.
Pracy sporo to fakt...
Tak jak napisał zserty jeśli remontujesz silnik to zastanów sie mocno nad podmianką!
Sam wymieniałem na początku kwietnia i za NG (golas w dobrym stanie z papierem) zapłaciłem 600zl
To z pewnościa dużo mniej niż remont starego...
Może będę mógł pomódz przy drobnych problemach...
W razie pytań pisz smialo na PW nub GG <ok>
Powodzonka
Tak jak napisał zserty jeśli remontujesz silnik to zastanów sie mocno nad podmianką!
Sam wymieniałem na początku kwietnia i za NG (golas w dobrym stanie z papierem) zapłaciłem 600zl
To z pewnościa dużo mniej niż remont starego...
Może będę mógł pomódz przy drobnych problemach...
W razie pytań pisz smialo na PW nub GG <ok>
Powodzonka
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Były, ale chyba tylko v6-tki i to 2,8...... i to B4 . Odczytałem z numerów VIN że to niestety nie jest 93 a 88. Z 93 jest tylko silnik więc sprzedający wprowadził mnie w błąd (tym przodem od B4:).Draxi pisze:Cześć, życzę powodzenia w odnawianiu autka, hmm... ale czy w 93 roku były jeszcze 90 ?
Z innej beczki.
Niestety... PESZEK JAK DIABLI!!!!!! Jakiś matołek wjechał mi w zadek. Czekam na zwrot z ubezpieczalni (ok. 1800zł niestety mało bo stare auto) po drodze odkryłem że nie tylko podłogi są zgnite ale i 60% karoserii. Przeguby zaczęły się odzywać i DIFF block nie działa. Zastanawiam się czy nie oddać auta na szrot (oferują mi 1000zł bez alufelg) i tak czy siak będę do przodu. Trochę szkoda mi bo to moje pierwsze auto (ale takie moje-moje, a nie moje i ojca . W tym momencie po przekalkulowaniu wszystkiego wychodzi mi że nie opłaci mi się go robić.
Może nic się nie stało bo już namierzyłem inną 90-tkę. Taka sama tylko że nie składak. Może ktoś ją widział bo kawałek drogi do niej mam. http://otomoto.pl/audi-90-2-3-20v-quatt ... 99220.html
Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za słowa otuchy i przepraszam że zawiodłem Nie będę jej restaurował.
Fotki wrzucam jutro, przepraszam za zwłokę ale miałem masę papierków do wypełnienia i jeszcze US się przyczepił że zaniżona kwota kupna/sprzedaży. Same problemy...
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
arekkrosno, miałeś diff block w 1Z :?:[/quote]
Po prostu system nie zapisał mi statusu jak zmieniałem. Już zmieniam dzięki za info.
Przeczytaj cały temat. Piszę tam o moim nowym wozie 90 Quattro 2,3 NG
Poza tym nie produkowali modeli 80/90quatrro z silnikiem Z1 o czym dobrze wiesz.
A oto w końcu obiecane fotki
[ Dodano: 2008-05-14, 11:48 ]
i reszta
[ Dodano: 2008-05-14, 11:49 ]
...
Po prostu system nie zapisał mi statusu jak zmieniałem. Już zmieniam dzięki za info.
Przeczytaj cały temat. Piszę tam o moim nowym wozie 90 Quattro 2,3 NG
Poza tym nie produkowali modeli 80/90quatrro z silnikiem Z1 o czym dobrze wiesz.
A oto w końcu obiecane fotki
[ Dodano: 2008-05-14, 11:48 ]
i reszta
[ Dodano: 2008-05-14, 11:49 ]
...