[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
U mnie tez wystaja ok.5mmtrepek pisze:Poduszki amortyzatora są z b3. Nie były rozwalone czy postrzępione a łożyska nie turkotały. Dodatkowo nowy smar mają.
Może zadam takie pytanie - czy talerzyki od kolumn macpersona, te co widać nad kielichami po otwarciu maski, mają być parę mm nad kielichem? Tak ze 2-3mm?
przy podnoszeniu auta opada wszystko i zatrzymuje sie na tym wlasnie talerzyku
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
A może końcówki drążków kierowniczych? Bo tam jakieś nie teges gwinty mialem i strasznie źle się dokręcało, tak że musiałem pod drążek podłożyć klocek, opuścić samochód tak żeby opierał sie na samej końcówke drążka i dokręcać. Chociaż pod koniec i tak mi się śruba kręciła razem z trzpieniem końcówki drążka kierowniczego, może tam jest jakiś niewielki luz, którego nie widać przy oględzinach a tak bardzo się tłucze?
a to tak... bo drążek jak jest nowy albo w bdb stanie to na podniesionym nie przekręca sie trzpień dokręcając śrubę
a że masz 2-3 mm do kielicha to będziesz miał stabilniejsze autko bo u mnie tez jest chyba 5 mm i w wielu autach jak patrzyłem jest podobnie, a nawet gdzieś widziałem koło 10 mm ... to jeszcze rozpórka i git :mrgreen:
a że masz 2-3 mm do kielicha to będziesz miał stabilniejsze autko bo u mnie tez jest chyba 5 mm i w wielu autach jak patrzyłem jest podobnie, a nawet gdzieś widziałem koło 10 mm ... to jeszcze rozpórka i git :mrgreen:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak ma byc.Może zadam takie pytanie - czy talerzyki od kolumn macpersona, te co widać nad kielichami po otwarciu maski, mają być parę mm nad kielichem? Tak ze 2-3mm?
Zobacz przy drązkach stabilizacyjnych czy sa dobrze dokręcone, ja ostatnio wymieniałem na nowy bo stary niby siedział sztywno ale u góry na srubie gwint nie trzymal jak nalezy i stukał, co do poduszek w kolumnach to podlewaruj auto i poruszaj reka za gore amora i jak nie bedzie latac na boki to znaczy ze jest ok.
Gdyby to byla wina koncowki drazka kierowniczego to bylo by slychac przy skrecaniu na postoju chociazby, a tak chyba nie jest ?, po za tym koncówka drazka wchodzi na stozek wiec dobij ja fest mlotkiem i mozesz dokrecac, z tego co ja zauwazylem i potwierdzilo mi to paru mechanikow to podobno te koncowki maja bardzo ale to bardzo slaby gwint... i nie ma co dokrecac tego na sile, jest sruba samo kontrujaca i wystarczy, latwo zepsuc gwint a potem trzeba kombinowac, ja wlasnie tak odwalilem i musialem kontrowac druga sruba.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: