moje b-dwujeczki
moje b-dwujeczki
Witam panowie
Na portalu tym zarejestrowalem sie i przywitalem juz jakis czas temu, ale jak dotad nie bylo chyba okazji przedstawic czym jezdze i w czym "dłubie"
obecnie posiadam 3 bryczki w nadwoziu b2 bądź b2a
Są to:
Audi 80 b2 1,6d 82 (czerwona)
Audi 80 b2a quattro 1,8 90KM (biała)
Audi 4000S 1,8 102KM (bordowa)
Teraz po krotkce je opisze
Jak chyba kazdy mlody synek, po zrobieniu prawka chcialem koniecznie miec swoje auto, ktorym moglbym dowoli jezdzic i w ktorym moglbym dowoli grzebac i kombinowac (wiadomo ze jesli chodzi o auto rodzicow to z tymi dwoma kwestiami roznie bywa)
Tak sie zlozylo ze znajomy kumpla mial do sprzedania takie wozidlo i swoją pierwszą Audejke kupilem w 2001r. Autko bylo raczej w stanie średnim. Poprzedni wlasciciel ograniczal sie raczej do lania i jezdzenia, a wszelkie naprawy ktore trzebabylo robic byly robione na szybko i po łebkach. Na pierwszy ogień poszedl silnik. Zalany byl caly olejem (zarowno w srodku jak i na zewnatrz :evil: ). Silnik zostal wyjety i rozebrany do ostatniej srobki. Jako że jego kondycja byla marna postanowilem zrobic generalny remoncik. Wymianione zostaly tłoki, pierscienie, panewki głowne i korbowodowe, zrobiony byl szlif walu i bloku (odpowiedni zaklad robil tylko szlify, wszystko rozbieralem i skladalem sam)
Regeneracji poddana zostala rowniez glowica, obrobka gniazd zaworowych, nowe zawory, uszczelniacze i prowadnice. Blok silnika zostal wymyty i pomalowany srebrzanka na wysoka temperaturke (niestety fotek z remontu silnika brak ) Calosc zostala poskladana przy uzyciu wszystkich nowych uszczelek. Silniczek chodzi do dzis zrobilem nim ponad 50tys km, glownie w ruchu miejskim i jest ok, oleju nie bierze
Natepnie przyszedl czas na blacharke, ta rowniez nie byla w najlepszym stanie.
Wymienione zostaly przednie blotniki, wstawione tylne reperaturki. Zmienilem prawe tylne i przednie drzwi gdyz juz nie bylo co ratowac, lewe byly jeszcze w miare ok. Zostaly gruntownie oczyszczone ze rdzy, wstawiono kilka blaszek , podklad lakier konserwacja i po 6 latach rudego i bąbli nie widac Dlugo by tu jeszcze pisac wiec moze sie ogranicze.
Rowniez progi wymagaly ingerencji (glownie zgrzew progu z podloga) Tu takze wycialem wszystko co trzeba i pospawalem na nowo. Nastapnie cale autko zostalo polakierowane na czerwono lakierem typu bazo-akryl (lakierowanie jak metalikiem, ale baza nie jest metaliczna tylko zwykla). Autko zostalo poskladane i jezdzi do dzis. Zmienilem troche wnetrze (jasna tapicerka drzwi i dolna czesc deski rozdzielczej) gdyz preferuje jasne kolory. Uszyta zostala takze nowa podsufitka. Obecnie do tego autka mam do zamontowania przednie zespolone refletory z coupe (brak mi jednak jednego szkla kierunkowskazu w waski zderzak;/) , spojler pod tylny zderzak z b2 quattro ( juz jest wypiaskowany i zapodkladowany czeka na lakierek) i kilka innych gadzetow (ale brak czasu;/)
Kolejnymi moimi nabytkami (kupione stosunkowo niedawno) sa 80 quattro i audi 4000s
quattrowka troche zaniedbana, ale sprawna (napedy tez)
4000s jest w ladnym stanie (poza uszkodzonym automatem;/), nigdy nie bita, nie zgnita i co warte zauwazenia jak na ten rok (85) ma bardzo przyjemne wyposazenie
4 el szyby
el lusterka
el szyberdach
wspomaganie
klimatyzacje
tempomat
centralny zamek
Ogolnie w planach mam zrobienie z tych dwoch audejek jednej, a mianowicie 4000s quattro. Zadanie to latwe nie jest i narazie to tylko plany. Moze sie okaze ze poprostu odrestauruje quattrowke, pozyjemy zobaczymy:)
ponizej przedstawiam linka do foteczek, w niedlugim czasie jeszcze cos dorzuce
www.drozdi.fotosik.pl
pozdrawiam audi maniakow (w szczegolnosci pasjonatow b2-jek:)
Na portalu tym zarejestrowalem sie i przywitalem juz jakis czas temu, ale jak dotad nie bylo chyba okazji przedstawic czym jezdze i w czym "dłubie"
obecnie posiadam 3 bryczki w nadwoziu b2 bądź b2a
Są to:
Audi 80 b2 1,6d 82 (czerwona)
Audi 80 b2a quattro 1,8 90KM (biała)
Audi 4000S 1,8 102KM (bordowa)
Teraz po krotkce je opisze
Jak chyba kazdy mlody synek, po zrobieniu prawka chcialem koniecznie miec swoje auto, ktorym moglbym dowoli jezdzic i w ktorym moglbym dowoli grzebac i kombinowac (wiadomo ze jesli chodzi o auto rodzicow to z tymi dwoma kwestiami roznie bywa)
Tak sie zlozylo ze znajomy kumpla mial do sprzedania takie wozidlo i swoją pierwszą Audejke kupilem w 2001r. Autko bylo raczej w stanie średnim. Poprzedni wlasciciel ograniczal sie raczej do lania i jezdzenia, a wszelkie naprawy ktore trzebabylo robic byly robione na szybko i po łebkach. Na pierwszy ogień poszedl silnik. Zalany byl caly olejem (zarowno w srodku jak i na zewnatrz :evil: ). Silnik zostal wyjety i rozebrany do ostatniej srobki. Jako że jego kondycja byla marna postanowilem zrobic generalny remoncik. Wymianione zostaly tłoki, pierscienie, panewki głowne i korbowodowe, zrobiony byl szlif walu i bloku (odpowiedni zaklad robil tylko szlify, wszystko rozbieralem i skladalem sam)
Regeneracji poddana zostala rowniez glowica, obrobka gniazd zaworowych, nowe zawory, uszczelniacze i prowadnice. Blok silnika zostal wymyty i pomalowany srebrzanka na wysoka temperaturke (niestety fotek z remontu silnika brak ) Calosc zostala poskladana przy uzyciu wszystkich nowych uszczelek. Silniczek chodzi do dzis zrobilem nim ponad 50tys km, glownie w ruchu miejskim i jest ok, oleju nie bierze
Natepnie przyszedl czas na blacharke, ta rowniez nie byla w najlepszym stanie.
Wymienione zostaly przednie blotniki, wstawione tylne reperaturki. Zmienilem prawe tylne i przednie drzwi gdyz juz nie bylo co ratowac, lewe byly jeszcze w miare ok. Zostaly gruntownie oczyszczone ze rdzy, wstawiono kilka blaszek , podklad lakier konserwacja i po 6 latach rudego i bąbli nie widac Dlugo by tu jeszcze pisac wiec moze sie ogranicze.
Rowniez progi wymagaly ingerencji (glownie zgrzew progu z podloga) Tu takze wycialem wszystko co trzeba i pospawalem na nowo. Nastapnie cale autko zostalo polakierowane na czerwono lakierem typu bazo-akryl (lakierowanie jak metalikiem, ale baza nie jest metaliczna tylko zwykla). Autko zostalo poskladane i jezdzi do dzis. Zmienilem troche wnetrze (jasna tapicerka drzwi i dolna czesc deski rozdzielczej) gdyz preferuje jasne kolory. Uszyta zostala takze nowa podsufitka. Obecnie do tego autka mam do zamontowania przednie zespolone refletory z coupe (brak mi jednak jednego szkla kierunkowskazu w waski zderzak;/) , spojler pod tylny zderzak z b2 quattro ( juz jest wypiaskowany i zapodkladowany czeka na lakierek) i kilka innych gadzetow (ale brak czasu;/)
Kolejnymi moimi nabytkami (kupione stosunkowo niedawno) sa 80 quattro i audi 4000s
quattrowka troche zaniedbana, ale sprawna (napedy tez)
4000s jest w ladnym stanie (poza uszkodzonym automatem;/), nigdy nie bita, nie zgnita i co warte zauwazenia jak na ten rok (85) ma bardzo przyjemne wyposazenie
4 el szyby
el lusterka
el szyberdach
wspomaganie
klimatyzacje
tempomat
centralny zamek
Ogolnie w planach mam zrobienie z tych dwoch audejek jednej, a mianowicie 4000s quattro. Zadanie to latwe nie jest i narazie to tylko plany. Moze sie okaze ze poprostu odrestauruje quattrowke, pozyjemy zobaczymy:)
ponizej przedstawiam linka do foteczek, w niedlugim czasie jeszcze cos dorzuce
www.drozdi.fotosik.pl
pozdrawiam audi maniakow (w szczegolnosci pasjonatow b2-jek:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...