Witam.
Gratuluję auta. Sam także jeżdżę b4 AAH ośką i także jest to pierwszy mój w pełni samochód. W 1,5 roku zrobiłem nim 70 tysięcy i niemało już z nim przeszedłem, ale i tak go uwielbiam, czego i Tobie życzę.
Jeżeli będziesz miał jakieś pytania, wątpliwości, uwagi, to wal jak w dym. Jestem zawsze do pomocy
Pozdrawiam
Bartek
[80 B4 2.8E AAH] Nowe Audi na forum :)
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Pierwszy samochód i już V sześć, aż się boję pomyśleć co będzie następne
Sam sobie wyregulujesz https://audi80.pl/b4-regulacja-zamka ... 701,15.htmKrzysiekT pisze: Jeszcze co do stanu wizualnego, to niestety drzwi od kierowcy są opadnięte (trzeba trzasnąć aby zamknąć, oraz uszkodzona jest wkładka zamka (też od kierowcy), pewnie będzie trzeba wymienić zawias. Drzwi pasażera z przodu też są trochę opadnięte, ale już zdecydowanie mniej. Może regulacja wystarczy. Przydałby się dobry fachowiec
Dzięki koledzy za opinię
Super, że ktoś docenia doprowadzanie auta do serii. Jedyne co z obecnych nie seryjnych elementów zostanie to te chromowane listewki samoprzylepne wokół okien, na drzwiach, i na zderzakach. Dodaje trochę klimatu z A8
Jako, że sekwencja trochę nadszarpnęła moją kieszeń, to teraz wstrzymałem się z pracami nad autem. Ale za jakiś czas, ruszam do przodu, i kolejność będzie mniej-więcej taka:
1. Wymiana wkładki zamka od strony kierowcy (obecna jest uszkodzona, ktoś próbował się włamać).
2. Wymiana + regulacja zawiasów w przednich drzwiach, wymiana prawego spryskiwacza do przedniej szyby.
3a. Rezanie podświetlenia zegarów, naprawa podświetlenia zegarka, naprawa podświetlenia przełączników od otwierania szyb (obecnie nie świecą), wymiana mieszka, gałki zmiany biegów, wymiana fotela (obecny jest wysiedziany), wymiana ślizgów w przednich fotelach, chromowane ringi na zegary, wyświetlacz temperatury zewnętrznej, wyczyszczenie i nasmarowanie układu otwierania szyberdachu, obecnie chodzi dosyć ciężko, i nie domyka się gdy jest uchylony pod kątem.
3b. Zrobienie oświetlenia bagażnika (obecne nie działa) wraz z wymianą siłowników teleskopowych od klapy. Oświetlenie wymyśliłem zrobić czerwone na diodach flux, równomiernie oświetlające cały bagażnik. Dodatkowo wymieniona zostanie żarówka na diodową w oświetleniu silnika.
3c. Wymycie i wypolerowanie kloszy i odblasku lewego reflektora, kierunków, halogenów, i tylnego oświetlenia. Prawy reflektor już zrobiony, i naprawdę polecam. Ale odblask jest bardzo delikatny, trzeba go tylko przetrzeć, bo można zetrzeć warstwę odblaskową Efekt wizualny super.
4. Wymiana wydechu, zamiast tej wielkiej płetwy będą 2 nakładki, pewnie chromowane, ale taki delikatny akcencik, nie rzucający się w oczy. Poprzedni właściciel niestety obciął trochę końcówki rur i nie mam jak wrócić do serii. Docelowo coś takiego: https://audi80.pl/b4-v6-rezanko-konc ... t22890.htm
5. Polerka lakieru w wyspecjalizowanym zakładzie, jednocześnie polerka/czyszczenie felg, czernidło na plastiki. Na tym najbardziej mi zależy
6. Cb Radio <mikolaj>
To tak ze spraw wizualnych Nie ma tu jakichś wielkich kosztów, typu kompletny remont silnika czy komplet opony + felgi, ale trzeba jednak trochę groszy włożyć, pokupować te pierdółki i poświęcić czas żeby to zrobić do kupy. Dosyć długa lista, duże plany na przyszłość, ale dobrze sobie gdzieś to zebrać, żeby potem konsekwentnie realizować i dojść do celu Tylko że czasu mało, umiejętności jeszcze mniej :mrgreen:
Za wszelkie wskazówki z góry wielkie dzięki
Ze spraw mechanicznych, to najważniejsze że silnik jest w dobrej kondycji. Na tym najbardziej mi zależało. Do wszystkiego w wyglądzie auta dojdę w swoim czasie, teraz mogę przynajmniej spokojnie jeździć. Na tą chwile przydało by się jeszcze wymienić tylne amortyzatory (słabe tłumienie), i poprawić trochę hamulce, obecnie pedał łapie dosyć nisko, co jest denerwujące, ale całkiem nieźle hamuje, i można jeździć.
Dzięki za opinię i proszę o doping w realizacji planów <ok>
Pozdrawiam.
EDIT: Jeszcze taki problem mam, mianowicie czasami zawiesza mi się przełącznik od kierunkowskazów. Problem wygląda następująco: wrzucam kierunek w prawo, miga normalnie, po 2-3 sekundach zawiesza się i kierunkowskaz świeci światłem ciągłym. To samo czasami mam, jeżeli włączę awaryjne z deski rozdzielczej. Co ciekawe, zdarza się to najczęściej w upalne dni.
Ktoś ma pomysł co to może być?
Super, że ktoś docenia doprowadzanie auta do serii. Jedyne co z obecnych nie seryjnych elementów zostanie to te chromowane listewki samoprzylepne wokół okien, na drzwiach, i na zderzakach. Dodaje trochę klimatu z A8
Jako, że sekwencja trochę nadszarpnęła moją kieszeń, to teraz wstrzymałem się z pracami nad autem. Ale za jakiś czas, ruszam do przodu, i kolejność będzie mniej-więcej taka:
1. Wymiana wkładki zamka od strony kierowcy (obecna jest uszkodzona, ktoś próbował się włamać).
2. Wymiana + regulacja zawiasów w przednich drzwiach, wymiana prawego spryskiwacza do przedniej szyby.
3a. Rezanie podświetlenia zegarów, naprawa podświetlenia zegarka, naprawa podświetlenia przełączników od otwierania szyb (obecnie nie świecą), wymiana mieszka, gałki zmiany biegów, wymiana fotela (obecny jest wysiedziany), wymiana ślizgów w przednich fotelach, chromowane ringi na zegary, wyświetlacz temperatury zewnętrznej, wyczyszczenie i nasmarowanie układu otwierania szyberdachu, obecnie chodzi dosyć ciężko, i nie domyka się gdy jest uchylony pod kątem.
3b. Zrobienie oświetlenia bagażnika (obecne nie działa) wraz z wymianą siłowników teleskopowych od klapy. Oświetlenie wymyśliłem zrobić czerwone na diodach flux, równomiernie oświetlające cały bagażnik. Dodatkowo wymieniona zostanie żarówka na diodową w oświetleniu silnika.
3c. Wymycie i wypolerowanie kloszy i odblasku lewego reflektora, kierunków, halogenów, i tylnego oświetlenia. Prawy reflektor już zrobiony, i naprawdę polecam. Ale odblask jest bardzo delikatny, trzeba go tylko przetrzeć, bo można zetrzeć warstwę odblaskową Efekt wizualny super.
4. Wymiana wydechu, zamiast tej wielkiej płetwy będą 2 nakładki, pewnie chromowane, ale taki delikatny akcencik, nie rzucający się w oczy. Poprzedni właściciel niestety obciął trochę końcówki rur i nie mam jak wrócić do serii. Docelowo coś takiego: https://audi80.pl/b4-v6-rezanko-konc ... t22890.htm
5. Polerka lakieru w wyspecjalizowanym zakładzie, jednocześnie polerka/czyszczenie felg, czernidło na plastiki. Na tym najbardziej mi zależy
6. Cb Radio <mikolaj>
To tak ze spraw wizualnych Nie ma tu jakichś wielkich kosztów, typu kompletny remont silnika czy komplet opony + felgi, ale trzeba jednak trochę groszy włożyć, pokupować te pierdółki i poświęcić czas żeby to zrobić do kupy. Dosyć długa lista, duże plany na przyszłość, ale dobrze sobie gdzieś to zebrać, żeby potem konsekwentnie realizować i dojść do celu Tylko że czasu mało, umiejętności jeszcze mniej :mrgreen:
Za wszelkie wskazówki z góry wielkie dzięki
Ze spraw mechanicznych, to najważniejsze że silnik jest w dobrej kondycji. Na tym najbardziej mi zależało. Do wszystkiego w wyglądzie auta dojdę w swoim czasie, teraz mogę przynajmniej spokojnie jeździć. Na tą chwile przydało by się jeszcze wymienić tylne amortyzatory (słabe tłumienie), i poprawić trochę hamulce, obecnie pedał łapie dosyć nisko, co jest denerwujące, ale całkiem nieźle hamuje, i można jeździć.
Dzięki za opinię i proszę o doping w realizacji planów <ok>
Pozdrawiam.
EDIT: Jeszcze taki problem mam, mianowicie czasami zawiesza mi się przełącznik od kierunkowskazów. Problem wygląda następująco: wrzucam kierunek w prawo, miga normalnie, po 2-3 sekundach zawiesza się i kierunkowskaz świeci światłem ciągłym. To samo czasami mam, jeżeli włączę awaryjne z deski rozdzielczej. Co ciekawe, zdarza się to najczęściej w upalne dni.
Ktoś ma pomysł co to może być?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Najprawdopodobniej winę za to ponosi ten drań https://audi80.pl/all-wymiana-przeka ... t26347.htmKrzysiekT pisze:Jeszcze taki problem mam, mianowicie czasami zawiesza mi się przełącznik od kierunkowskazów. Problem wygląda następująco: wrzucam kierunek w prawo, miga normalnie, po 2-3 sekundach zawiesza się i kierunkowskaz świeci światłem ciągłym. To samo czasami mam, jeżeli włączę awaryjne z deski rozdzielczej. Co ciekawe, zdarza się to najczęściej w upalne dni.
Ktoś ma pomysł co to może być?