Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 18:42

Robi robotę :) pomyśleć że chciałeś się pozbyć tego klasyka :) a tu takie cudo :)
Będziesz go obniżał??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 cze 2014, 20:03

Tylu juz nie ruszam, a przod delikatnie musze kucnac, mysle ze 2-3cm to bedzie otpimum



audki, ja nie myslalem, ja ciagle mysle, :) ale jak chcesz mogi ci go sprzedac :)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 cze 2014, 20:12

arwam pisze: audki, ja nie myslalem, ja ciagle mysle, :) ale jak chcesz mogi ci go sprzedac :)
No wiesz? Tyle pracy i chcesz się z Nią rozstawać?

Ja swoje przeszedłem z ABK. Niektóre modele potrzebują podejścia a ten, który masz widać nie pochodzi od właściciela dbającego o auto. Bo nikt nie kupuje qupety do kościoła <ok>

Targaj niutony ile wał wytrzyma a bzdurami się nie przejmuj <ok>

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 20:18

Francis1982 pisze:
arwam pisze: audki, ja nie myslalem, ja ciagle mysle, :) ale jak chcesz mogi ci go sprzedac :)
No wiesz? Tyle pracy i chcesz się z Nią rozstawać?

Ja swoje przeszedłem z ABK. Niektóre modele potrzebują podejścia a ten, który masz widać nie pochodzi od właściciela dbającego o auto. Bo nikt nie kupuje qupety do kościoła <ok>

Targaj niutony ile wał wytrzyma a bzdurami się nie przejmuj <ok>
A tam chce tylko się przekomarza z nami:)
Już jedną skarbonkę mam, ale jak mi się znudzi moja to kto wie, ale tylko jak quattro zamontujesz :D

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 cze 2014, 20:49

A moze byc synchro ? :)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 20:55

arwam pisze:A moze byc synchro ? :)
To ty tu jesteś nadwornym magikiem :) byle na 4 łapki:) ale quattro chyba lepsze :)

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 15 cze 2014, 13:40

arwam pisze:A moze byc synchro ? :)
nie, bo pedau :mrgreen:
ale z q fajnie by to współgrało, z tym momentem... :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 lip 2014, 20:08

E tam... quattro jest dla ''nieukow'', gaz w podloge, imsie strzelamze sprzegla, a z oska z tym momentem malo kto umie jezdzic. :-) tomzart oczywiscie, quattro nie bedzie z powodu takiego ze wymaga zbyt zaawansowanych przerobek, poza tym znajdz tylny dyfer z odpowiednim przelorzeniem do skrzyni od tdi...

https://lh4.googleusercontent.com/GjSXS ... =s207-p-no
No i male testy drogowe jesli chodzi o spalanie w trasie przy spokojnej jezdzie:

Obrazek


A taki ladunek z powrotem


Obrazek



z nowości dotarło IC, foto zapożyczone z netu, bo bakteria w aparacie , padła, a pamięć w tel jest pełna :)

Obrazek

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 20 lip 2014, 13:22

Cześć :-) Widzę że idziesz do przodu,cieszy mnie to bardzo.Niech moc będzie z Tobą i o jeden Newton dalej.Pozdrawiam :-)
Moje sunia:
Audi COUPE 2.8 AAH+Blos

Audi COUPE

Pawer23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 lut 2011, 18:29
Lokalizacja: Pawłowice

Post autor: Pawer23 » 03 wrz 2014, 09:03

Arwam foty nowe foty nowe! Wiem dobrze że coś napewno masz ;pp

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 wrz 2014, 15:34

zdjęć nie ma z nowym IC :( za często telefony wtedy dzwoniły :)

a tutaj taki filmik na szybko jeszcze na starym IC :




teraz auto ma IC od Iveco 3.0 i poprawiony dolot przed turbosprężarką, ale potrzebuję jeszcze zmienić filtr powietrza na odpowiednio wydajny

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 08 wrz 2014, 20:40

arwam pisze:zdjęć nie ma z nowym IC :( za często telefony wtedy dzwoniły :)

a tutaj taki filmik na szybko jeszcze na starym IC :




teraz auto ma IC od Iveco 3.0 i poprawiony dolot przed turbosprężarką, ale potrzebuję jeszcze zmienić filtr powietrza na odpowiednio wydajny
Nice:) very nice:) ciekawe jak by to na krótszej skrzyni szło na wyższych.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 wrz 2014, 20:49

wczorajszym dniem mało nie dostałem zawału,
przy ruszaniu na skrzyżowaniu, auto zdechło i nie próbowało się nawet odezwać.

poluzowanie wtryskiwaczy pompa nie podaje wogóle paliwa.
werdykt padnięta pompa,
zanim auto zostało scholowane przez brata do domu, już zacząłem się rozglądać za pompą wtryskową i dzwonić, w domu rozbiórka pompy nic nie znalazłem.
zamieniłem nastawnik z reni i powiem ze teraz jest wielka róznica....
przy wciśnięciu gazu do spodu boost rośnie błyskawicznie, jest też inna wiadomość, sprzęgło sie ślizga, już od połowy wciśnięcia gazu.
na poprzednim nastawniku zanim padł zastanawiało mnie to, że na programie od Rogala z audi od ArekR, nie dymiło na wtryskiwaczach 260, a powinno, z tego co mówił, dymienie było minimalne ale zanim turbo wstało, teraz z dołu jest mniej dymu, ale jak wstanie to jest czarno za autem, zresztą nawet przy delikatnym operowaniu gazem kiedy nie ma dymu, auto znacznie lepiej ciągnie, niż wcześniej, teraz na pół gazu, czyli to co mówiłem wcześniej że kąt wtrysku jest za wczesny, to miałem rację :)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 13 wrz 2014, 22:37

arwam pisze:pompy nic nie znalazłem.
zamieniłem nastawnik
Nastawnik musial byc robiony i pekl lut, tam nic wiecej nie ma co sie zepsuc

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 wrz 2014, 22:49

luty sprawdzałem jako pierwsze, nie wiem dlaczego ale była "dziura" w odczytywaniu wartości, z 0,680V rosło do 1,1V a potem odrazu ponad 2v.
zmieniłem nastawnik, od reni, a w niej przeszczepiłem kabel i czujnik temp paliwa, i musiałem bardzo mocno pchnąć w kierunku koła napędowego, niemal do końca regulacji, ale powiem szczerze że zabieg się opłacał.


szczerze nie wiem co było przyczyną, wiem że wymiana nastawnika pomogła.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga