[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
No wiesz? Tyle pracy i chcesz się z Nią rozstawać?arwam pisze: audki, ja nie myslalem, ja ciagle mysle, ale jak chcesz mogi ci go sprzedac
Ja swoje przeszedłem z ABK. Niektóre modele potrzebują podejścia a ten, który masz widać nie pochodzi od właściciela dbającego o auto. Bo nikt nie kupuje qupety do kościoła <ok>
Targaj niutony ile wał wytrzyma a bzdurami się nie przejmuj <ok>
A tam chce tylko się przekomarza z nami:)Francis1982 pisze:No wiesz? Tyle pracy i chcesz się z Nią rozstawać?arwam pisze: audki, ja nie myslalem, ja ciagle mysle, ale jak chcesz mogi ci go sprzedac
Ja swoje przeszedłem z ABK. Niektóre modele potrzebują podejścia a ten, który masz widać nie pochodzi od właściciela dbającego o auto. Bo nikt nie kupuje qupety do kościoła <ok>
Targaj niutony ile wał wytrzyma a bzdurami się nie przejmuj <ok>
Już jedną skarbonkę mam, ale jak mi się znudzi moja to kto wie, ale tylko jak quattro zamontujesz
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
E tam... quattro jest dla ''nieukow'', gaz w podloge, imsie strzelamze sprzegla, a z oska z tym momentem malo kto umie jezdzic. tomzart oczywiscie, quattro nie bedzie z powodu takiego ze wymaga zbyt zaawansowanych przerobek, poza tym znajdz tylny dyfer z odpowiednim przelorzeniem do skrzyni od tdi...
https://lh4.googleusercontent.com/GjSXS ... =s207-p-no
No i male testy drogowe jesli chodzi o spalanie w trasie przy spokojnej jezdzie:
A taki ladunek z powrotem
z nowości dotarło IC, foto zapożyczone z netu, bo bakteria w aparacie , padła, a pamięć w tel jest pełna
https://lh4.googleusercontent.com/GjSXS ... =s207-p-no
No i male testy drogowe jesli chodzi o spalanie w trasie przy spokojnej jezdzie:
A taki ladunek z powrotem
z nowości dotarło IC, foto zapożyczone z netu, bo bakteria w aparacie , padła, a pamięć w tel jest pełna
Nice:) very nice:) ciekawe jak by to na krótszej skrzyni szło na wyższych.arwam pisze:zdjęć nie ma z nowym IC za często telefony wtedy dzwoniły
a tutaj taki filmik na szybko jeszcze na starym IC :
teraz auto ma IC od Iveco 3.0 i poprawiony dolot przed turbosprężarką, ale potrzebuję jeszcze zmienić filtr powietrza na odpowiednio wydajny
wczorajszym dniem mało nie dostałem zawału,
przy ruszaniu na skrzyżowaniu, auto zdechło i nie próbowało się nawet odezwać.
poluzowanie wtryskiwaczy pompa nie podaje wogóle paliwa.
werdykt padnięta pompa,
zanim auto zostało scholowane przez brata do domu, już zacząłem się rozglądać za pompą wtryskową i dzwonić, w domu rozbiórka pompy nic nie znalazłem.
zamieniłem nastawnik z reni i powiem ze teraz jest wielka róznica....
przy wciśnięciu gazu do spodu boost rośnie błyskawicznie, jest też inna wiadomość, sprzęgło sie ślizga, już od połowy wciśnięcia gazu.
na poprzednim nastawniku zanim padł zastanawiało mnie to, że na programie od Rogala z audi od ArekR, nie dymiło na wtryskiwaczach 260, a powinno, z tego co mówił, dymienie było minimalne ale zanim turbo wstało, teraz z dołu jest mniej dymu, ale jak wstanie to jest czarno za autem, zresztą nawet przy delikatnym operowaniu gazem kiedy nie ma dymu, auto znacznie lepiej ciągnie, niż wcześniej, teraz na pół gazu, czyli to co mówiłem wcześniej że kąt wtrysku jest za wczesny, to miałem rację
przy ruszaniu na skrzyżowaniu, auto zdechło i nie próbowało się nawet odezwać.
poluzowanie wtryskiwaczy pompa nie podaje wogóle paliwa.
werdykt padnięta pompa,
zanim auto zostało scholowane przez brata do domu, już zacząłem się rozglądać za pompą wtryskową i dzwonić, w domu rozbiórka pompy nic nie znalazłem.
zamieniłem nastawnik z reni i powiem ze teraz jest wielka róznica....
przy wciśnięciu gazu do spodu boost rośnie błyskawicznie, jest też inna wiadomość, sprzęgło sie ślizga, już od połowy wciśnięcia gazu.
na poprzednim nastawniku zanim padł zastanawiało mnie to, że na programie od Rogala z audi od ArekR, nie dymiło na wtryskiwaczach 260, a powinno, z tego co mówił, dymienie było minimalne ale zanim turbo wstało, teraz z dołu jest mniej dymu, ale jak wstanie to jest czarno za autem, zresztą nawet przy delikatnym operowaniu gazem kiedy nie ma dymu, auto znacznie lepiej ciągnie, niż wcześniej, teraz na pół gazu, czyli to co mówiłem wcześniej że kąt wtrysku jest za wczesny, to miałem rację
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
luty sprawdzałem jako pierwsze, nie wiem dlaczego ale była "dziura" w odczytywaniu wartości, z 0,680V rosło do 1,1V a potem odrazu ponad 2v.
zmieniłem nastawnik, od reni, a w niej przeszczepiłem kabel i czujnik temp paliwa, i musiałem bardzo mocno pchnąć w kierunku koła napędowego, niemal do końca regulacji, ale powiem szczerze że zabieg się opłacał.
szczerze nie wiem co było przyczyną, wiem że wymiana nastawnika pomogła.
zmieniłem nastawnik, od reni, a w niej przeszczepiłem kabel i czujnik temp paliwa, i musiałem bardzo mocno pchnąć w kierunku koła napędowego, niemal do końca regulacji, ale powiem szczerze że zabieg się opłacał.
szczerze nie wiem co było przyczyną, wiem że wymiana nastawnika pomogła.