Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ Avant TDI ] R.I.P

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 04 mar 2019, 18:11

Pięknie Ci to wyszło ;-) Jak się teraz hamuje ? Powinna być spora zmiana ;-)
Ja już nie pamiętam jak seria hamuje, mi wydaje się, że takie sobie mam hamulce, ale jak siądę do innej B4 to wiem że seria jest słaba :|
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 mar 2019, 20:03

brabus124 pisze: Jak się teraz hamuje ? Powinna być spora zmiana ;-)
Na asfalcie koło blokuje po zaciągnięciu ręcznego, musze bardziej dokładnie wyregulować ręczny , bo prawa mocniej bierze i zablokuje koło a lewa jeszcze nie.
Natomiast na piaskowej drodze to oba koła blokują się cwaniak_



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wygląda droga po zimie i codziennie dojezdzać muszę po niej , dziurawej prawie jak ser.


Po roku od remontu zawieszenia zaczęły odzywać się tulejki na wahaczach , więc lemmfordery wylatują i będą założone poliuretany z MPBS, w środe może będą wymieniane .

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 13 mar 2019, 14:52

Krzysiek 84, powiedz mi bo sam się zastanawiam nad poliuretanami w zawias. Wymieniłeś firmę MPBS a jest jeszcze chyba popularniejszy Olkusz jak myślisz jest różnica, któreś są lepsze? mysli_

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 mar 2019, 23:42

Luka82,
Poliuretany z Olkusza mam w sedanie . W wahaczach mam większe tulejki ( 44 mm i kuty wahacz )

Jak narazie jest dobrze , nic nie stuka.

Dziś już jezdziłem avantem na poliuretanie i też jest poprawa , kierownica taka bardziej sztywna jest podczas skręcania i też pewniej prowadzi się w zakrętach , no i najważniejsze , że nic nie stuka już . piwoa80

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 14 mar 2019, 19:19

Kurde pozazdrościć tych kutych wachaczy okok a miałem okazje kupić za śmieszne pieniądze to odpuściłem zly_
No nic muszę się w Olkuszu zorientować ile będzie to kosztować na cały zawias, a właśnie masz poliuretany tylko na wachaczach i belce czy tez na sankach i stabilizatorach. Bo ja myśle całość zmienić tylko boje się żeby nie było za sztywno w porównaniu do serii, bo nie chce sportowego zawiasu tylko zmianę przekładam na wytrzymałość a komfort w miarę chciałbym zostawić w spokoju :-D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 mar 2019, 00:44

W sedanie poliuretan jest na stabilizatorze , wahaczach , sankach.
Zawieszenie jest bardziej sztywne niż na gumie.
Da się odczuć szczególnie w zimę , że mniejsza amortyzacja jest.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 15 mar 2019, 20:50

Ok sztywność na plus, ale jak tam z twardością która przekłada się na komfort , twardo czy tylko sztywniej. Ja ta sztywność rozumie przez to ze prowadząc auto jest takie bardziej zwarte z sobą, kurcze nie wiem czy dobrze to ujołem glupek_ sam już nie wiem <niedowiarek>
Wiesz co nurtuje mnie jeszcze jedno bo widzę ze na wachaczach masz kolor czerwony a na sankach żółte to co na sankach miękkie zbliżone do oryginału (gumy) a na wachaczu twardsze , bo z tego co wiem to Olkusz tak oznacza swoje produkty mysli_

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 mar 2019, 00:10

Komfort też jest mniejszy , bo wszystko jest sztywniejsze.

Olkusz kolorem czerwonym oznacza twardość zbliżoną do oryginału , żółty jest jeszcze twardszy.

Kolega ma u siebie zawieszenie na gumach , sprężyny eibach - 35/30 i amortyzatory na skróconym skoku i jest komfortowo,
u mnie zawieszenie amortyzatory normalne sachs gazowo-olejowe , sprężyny seria i poliuretan i jest sztywniej niż u kolegi.

Będe za miesiąc , może dwa wrzucać eibach'a i Top Mount , zobaczymy co z tego wyjdzie. mysli_

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 16 mar 2019, 09:45

Ok wielkie dzięki okok mam już teraz większą wiedzę co i jak z tymi poliuretanami zwłaszcza że masz dwa przykłady z sedana i avant. Jeszcze będę musiał to przemyśleć ;-)
Kurcze jakby były dostępne sprężyny Eibach do avant to bym łykał ale już nie produkują dobani_ dobani_
Co do Top Mount bo to górna półka, podobno super się kąty na tym ustawia tak, że szacun ale jak dla mnie to już za sportowo jak dla avant może kiedyś w Coupe, które mi się też marzy okok

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 mar 2019, 15:38

Do Avanta Vogtland są dostępne , też dobra firma , może kiedyś tam wrzuci się i do avanta jak już amortyzatory będą wymagały wymiany i też trochę elementów wypiaskuje się i pomaluje proszkowo.

Top Mount są dosępne też w wersji z offsetem , ale to bardziej dla aut jeżdzących na torach.
Te bez offsetu na codzień jak najbardziej nadają się.

http://vogtland.pl/vogtland-sprezyny-Au ... iesel.html

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 16 mar 2019, 22:29

Vogtland ok czytałem na ich temat i kilka osób mi już je proponowało, a mam pytanko co myślisz o firmie SuperSport w zestawie z ich amorkami. Pytam bo mam kumpla który ma takowy zestaw do sprzedania za niską cenę i w bardzo dobrym stanie po niewielkim przebiegu od niemaszków :-D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 mar 2019, 16:42

Nie wiem nic o takiej firmie mysli_

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 17 mar 2019, 16:55

Kurcze to jest ich strona http://www.supersport.de
Szkoda myślałem że coś się dowiem więcej niż tyle co z neta :-)
A jeszcze pytanie z innej beczki ile teraz trzeba dać za kute wahacze?

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 06 maja 2019, 23:29

Witam.
Z góry sorry za off top
Poleci ktos kogos kto robi wzmacniane sprzegla..
Sprzeglo sachsa ma 5 lat i nalotu z 60tys a od kilku tygodni poslizguje
Nawet na 3 biegu przy mocniejszym bucie
Rok temu z nudow zalozylem jeszcze latem kratke w nadkole wiec byc moze w zimniejsze dni doszlo cos wiecej Nm i to finalnie dobija sprzeglo..
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 07 maja 2019, 17:30

Luka82 pisze:A jeszcze pytanie z innej beczki ile teraz trzeba dać za kute wahacze?
Po 600 - 700 za komplet cenią sobie teraz sprzedawcy , na szrocie można o wiele taniej kupic , pod warunkiem , że są jeszcze w aucie , bo jak coś przyjezdza na szrot , to wyjadacze zaraz zjeżdżają się i co lepsze zabiorą ze sobą.


czerw, Albo bierzesz gotowy zestaw custom 240 mm od https://www.audi80.pl/search.php/BizonGarage/ lub działasz ze swoim wysyłając do Aaronex w Bielsku Białej lub do Warszawy na ul. Skoczylasa , ewentualnie Makland.
Wysyłasz cały zestaw: koło zamachowe , tarcza sprzęgła i docisk.
Tarcza zostanie obita kevlarem , jesli wymiany będą wymagały sprężyny w tarczy , to też wymienią.
Powierzchnia koła zamachowego i docisku zostaną zabielone.
Żeby potem nie było , że szarpie i rzuca autem przy ruszaniu.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga