[ Avant TDI ] R.I.P
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na asfalcie koło blokuje po zaciągnięciu ręcznego, musze bardziej dokładnie wyregulować ręczny , bo prawa mocniej bierze i zablokuje koło a lewa jeszcze nie.brabus124 pisze: Jak się teraz hamuje ? Powinna być spora zmiana
Natomiast na piaskowej drodze to oba koła blokują się
Tak wygląda droga po zimie i codziennie dojezdzać muszę po niej , dziurawej prawie jak ser.
Po roku od remontu zawieszenia zaczęły odzywać się tulejki na wahaczach , więc lemmfordery wylatują i będą założone poliuretany z MPBS, w środe może będą wymieniane .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Luka82,
Poliuretany z Olkusza mam w sedanie . W wahaczach mam większe tulejki ( 44 mm i kuty wahacz )
Jak narazie jest dobrze , nic nie stuka.
Dziś już jezdziłem avantem na poliuretanie i też jest poprawa , kierownica taka bardziej sztywna jest podczas skręcania i też pewniej prowadzi się w zakrętach , no i najważniejsze , że nic nie stuka już .
Poliuretany z Olkusza mam w sedanie . W wahaczach mam większe tulejki ( 44 mm i kuty wahacz )
Jak narazie jest dobrze , nic nie stuka.
Dziś już jezdziłem avantem na poliuretanie i też jest poprawa , kierownica taka bardziej sztywna jest podczas skręcania i też pewniej prowadzi się w zakrętach , no i najważniejsze , że nic nie stuka już .
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Kurde pozazdrościć tych kutych wachaczy a miałem okazje kupić za śmieszne pieniądze to odpuściłem
No nic muszę się w Olkuszu zorientować ile będzie to kosztować na cały zawias, a właśnie masz poliuretany tylko na wachaczach i belce czy tez na sankach i stabilizatorach. Bo ja myśle całość zmienić tylko boje się żeby nie było za sztywno w porównaniu do serii, bo nie chce sportowego zawiasu tylko zmianę przekładam na wytrzymałość a komfort w miarę chciałbym zostawić w spokoju
No nic muszę się w Olkuszu zorientować ile będzie to kosztować na cały zawias, a właśnie masz poliuretany tylko na wachaczach i belce czy tez na sankach i stabilizatorach. Bo ja myśle całość zmienić tylko boje się żeby nie było za sztywno w porównaniu do serii, bo nie chce sportowego zawiasu tylko zmianę przekładam na wytrzymałość a komfort w miarę chciałbym zostawić w spokoju
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Ok sztywność na plus, ale jak tam z twardością która przekłada się na komfort , twardo czy tylko sztywniej. Ja ta sztywność rozumie przez to ze prowadząc auto jest takie bardziej zwarte z sobą, kurcze nie wiem czy dobrze to ujołem sam już nie wiem
Wiesz co nurtuje mnie jeszcze jedno bo widzę ze na wachaczach masz kolor czerwony a na sankach żółte to co na sankach miękkie zbliżone do oryginału (gumy) a na wachaczu twardsze , bo z tego co wiem to Olkusz tak oznacza swoje produkty
Wiesz co nurtuje mnie jeszcze jedno bo widzę ze na wachaczach masz kolor czerwony a na sankach żółte to co na sankach miękkie zbliżone do oryginału (gumy) a na wachaczu twardsze , bo z tego co wiem to Olkusz tak oznacza swoje produkty
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Komfort też jest mniejszy , bo wszystko jest sztywniejsze.
Olkusz kolorem czerwonym oznacza twardość zbliżoną do oryginału , żółty jest jeszcze twardszy.
Kolega ma u siebie zawieszenie na gumach , sprężyny eibach - 35/30 i amortyzatory na skróconym skoku i jest komfortowo,
u mnie zawieszenie amortyzatory normalne sachs gazowo-olejowe , sprężyny seria i poliuretan i jest sztywniej niż u kolegi.
Będe za miesiąc , może dwa wrzucać eibach'a i Top Mount , zobaczymy co z tego wyjdzie.
Olkusz kolorem czerwonym oznacza twardość zbliżoną do oryginału , żółty jest jeszcze twardszy.
Kolega ma u siebie zawieszenie na gumach , sprężyny eibach - 35/30 i amortyzatory na skróconym skoku i jest komfortowo,
u mnie zawieszenie amortyzatory normalne sachs gazowo-olejowe , sprężyny seria i poliuretan i jest sztywniej niż u kolegi.
Będe za miesiąc , może dwa wrzucać eibach'a i Top Mount , zobaczymy co z tego wyjdzie.
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Ok wielkie dzięki mam już teraz większą wiedzę co i jak z tymi poliuretanami zwłaszcza że masz dwa przykłady z sedana i avant. Jeszcze będę musiał to przemyśleć
Kurcze jakby były dostępne sprężyny Eibach do avant to bym łykał ale już nie produkują
Co do Top Mount bo to górna półka, podobno super się kąty na tym ustawia tak, że szacun ale jak dla mnie to już za sportowo jak dla avant może kiedyś w Coupe, które mi się też marzy
Kurcze jakby były dostępne sprężyny Eibach do avant to bym łykał ale już nie produkują
Co do Top Mount bo to górna półka, podobno super się kąty na tym ustawia tak, że szacun ale jak dla mnie to już za sportowo jak dla avant może kiedyś w Coupe, które mi się też marzy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Do Avanta Vogtland są dostępne , też dobra firma , może kiedyś tam wrzuci się i do avanta jak już amortyzatory będą wymagały wymiany i też trochę elementów wypiaskuje się i pomaluje proszkowo.
Top Mount są dosępne też w wersji z offsetem , ale to bardziej dla aut jeżdzących na torach.
Te bez offsetu na codzień jak najbardziej nadają się.
http://vogtland.pl/vogtland-sprezyny-Au ... iesel.html
Top Mount są dosępne też w wersji z offsetem , ale to bardziej dla aut jeżdzących na torach.
Te bez offsetu na codzień jak najbardziej nadają się.
http://vogtland.pl/vogtland-sprezyny-Au ... iesel.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Kurcze to jest ich strona http://www.supersport.de
Szkoda myślałem że coś się dowiem więcej niż tyle co z neta
A jeszcze pytanie z innej beczki ile teraz trzeba dać za kute wahacze?
Szkoda myślałem że coś się dowiem więcej niż tyle co z neta
A jeszcze pytanie z innej beczki ile teraz trzeba dać za kute wahacze?
Witam.
Z góry sorry za off top
Poleci ktos kogos kto robi wzmacniane sprzegla..
Sprzeglo sachsa ma 5 lat i nalotu z 60tys a od kilku tygodni poslizguje
Nawet na 3 biegu przy mocniejszym bucie
Rok temu z nudow zalozylem jeszcze latem kratke w nadkole wiec byc moze w zimniejsze dni doszlo cos wiecej Nm i to finalnie dobija sprzeglo..
Z góry sorry za off top
Poleci ktos kogos kto robi wzmacniane sprzegla..
Sprzeglo sachsa ma 5 lat i nalotu z 60tys a od kilku tygodni poslizguje
Nawet na 3 biegu przy mocniejszym bucie
Rok temu z nudow zalozylem jeszcze latem kratke w nadkole wiec byc moze w zimniejsze dni doszlo cos wiecej Nm i to finalnie dobija sprzeglo..
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Po 600 - 700 za komplet cenią sobie teraz sprzedawcy , na szrocie można o wiele taniej kupic , pod warunkiem , że są jeszcze w aucie , bo jak coś przyjezdza na szrot , to wyjadacze zaraz zjeżdżają się i co lepsze zabiorą ze sobą.Luka82 pisze:A jeszcze pytanie z innej beczki ile teraz trzeba dać za kute wahacze?
czerw, Albo bierzesz gotowy zestaw custom 240 mm od https://www.facebook.com/BizonGarage/ lub działasz ze swoim wysyłając do Aaronex w Bielsku Białej lub do Warszawy na ul. Skoczylasa , ewentualnie Makland.
Wysyłasz cały zestaw: koło zamachowe , tarcza sprzęgła i docisk.
Tarcza zostanie obita kevlarem , jesli wymiany będą wymagały sprężyny w tarczy , to też wymienią.
Powierzchnia koła zamachowego i docisku zostaną zabielone.
Żeby potem nie było , że szarpie i rzuca autem przy ruszaniu.