Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Sedan 8C Gomera Perleffekt.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
sylar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
Imię: Szymon
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Szczecin/Koszalin

Post autor: sylar » 12 paź 2014, 19:34

a nie myślałeś nad czymś lepszym niż t15?

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 12 paź 2014, 19:56

kiedyś będzie, może niedługo T2 a później to kto wie... <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 paź 2014, 20:05

Wertyn pisze:kiedyś będzie, może niedługo T2 a później to kto wie... <ok>
Zmienna geometria typu GTB 1756vk :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 paź 2014, 20:17

Wertyn, T2 nie koniecznie jest lepsze, ja po czasie jednak zmieniłem zdanie, jeździłem 2 i pół roku na t15 a teraz pół roku na T2, owszem góra jest ciut lepsza niż w t15 ale radziłbym CI skupić się na czymś innym, a mianowicie:
FMIC- Podstawa żeby dobrze wykorzystać T15, ona cały czas wykręca większe ciśnienie - cały czas grzeje dolot a jeśli nie jest dobrze ochłodzone powietrze, nie wykorzystujesz potencjału tego ciśnienia.
Kolektor wydechowy owiń bandażem termicznym, nie jest to aż taki duży koszt a jednak daje pozytywne efekty, sporo osób już się o tym przekonało, zresztą jeśli zobaczysz jak blisko jest kolektor ssący od wydechowego to domyślisz się jak to musi się grzać,
Najlepiej kupić trochę więcej bandażu i owinąć gorącą muszlę turbiny i można owinąć trochę Down Pipe.
Można też dać inną uszczelkę pod kolektor ssący gdyż głowica przenosi ciepło na kolektor, a ori. uszczelka "świetnie" pomaga przenieść tą temperaturę.

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 12 paź 2014, 20:19

inna uszczelkę czyli?

szukam jakiegoś konkretnego fmic, żeby zmieścić go za zderzakiem

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 paź 2014, 20:29

Ja obecnie jeszcze latam na ori. uszczelce pod kolektor ssący i po moich ostatnich pomiarach wychodzi tak, że kolektor dość mocno grzeje się od głowicy, bo wydechowy mam owinięty bandażem więc to odpada. Mam zamontowany termometr w kolektorze i przy jeździe ok. 100km/h w dolocie jest ok. 5'C więcej niż temp. zewnętrzna, nawet jak zwalniam, w dolocie nie ma ciśnienia to temp. spada jeszcze o 2-3 po dłuższym czasie. Po zatrzymaniu sprawdzam że rura kwas która idzie do kolektora jest zimna ale sam kolektor jest ciepły i czym bliżej głowicy tym bardziej gorętszy. Ostatnio wyciąłem dwie uszczelki z krygielitu i mam zamiar dać pod kolektor- krygielit, uszczelkę blaszaną i znów krygielit, mam nadzieję że to pomoże i kolektor nie będzie się tak grzał. Swego czasu taki temat był na forum VW i nawet chcieli robić z jakiegoś tworzywa grubą uszczelkę, ale jakoś temat nie rozwinął się na całego :->

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 12 paź 2014, 20:40

to czekam na efekty <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 paź 2014, 20:59

Wertyn, Jeszcze nie wiem kiedy będę zmieniał bo w planie mam założenie nowych uszczelek przy zmianie turbo. Chyba że będę miał za dużo czasu to zdejmę sam kolektor bo mam w planie go wypolerować :-P

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 15 lis 2014, 18:28

skrzynia ENW przetestowana v-max lekko ponad 200km/h (później było trochę więcej niż na foto)

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 lis 2014, 19:54

Wertyn, Nieźle ;-) Ja na ori CVC nie przekroczyłem jeszcze 196km/h :-P

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 15 lis 2014, 20:53

Na BAA i CVC mialem 190 :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 15 lis 2014, 21:00

BAA poszła licznikowo niecałe 210 to samo skrzynia z A4 AKL , a jak założyłem EEN to wyszła po za skalę :-P ale musialem założyć ori 15 na monoblock max szła 205

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 15 lis 2014, 22:09

Szatan, pewnie wskazówka paliwa opadała równie szybko co prędkosciomierza wzrastała? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 26 lis 2014, 17:41

Wcale niw ok 150 km i 1/4 zbiornika :P spalona. Nie bylo zle :)

[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15

Obrazek

[ Dodano: 2014-11-26, 17:44 ]
Wcale niw ok 150 km i 1/4 zbiornika :P spalona. Nie bylo zle :)

[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15

kilka zdjęć jak audi teraz wygląda, na kołach zimowych i z założonymi poliuretanami na wózek, wahacze i stabilizator

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 26 lis 2014, 18:13

dobrze wygląda :mrgreen: tylko ta osłona razi trochę :-/ tył malujesz w kolor, czy od razu całość? <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga