Sedan 8C Gomera Perleffekt.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5491
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wertyn, T2 nie koniecznie jest lepsze, ja po czasie jednak zmieniłem zdanie, jeździłem 2 i pół roku na t15 a teraz pół roku na T2, owszem góra jest ciut lepsza niż w t15 ale radziłbym CI skupić się na czymś innym, a mianowicie:
FMIC- Podstawa żeby dobrze wykorzystać T15, ona cały czas wykręca większe ciśnienie - cały czas grzeje dolot a jeśli nie jest dobrze ochłodzone powietrze, nie wykorzystujesz potencjału tego ciśnienia.
Kolektor wydechowy owiń bandażem termicznym, nie jest to aż taki duży koszt a jednak daje pozytywne efekty, sporo osób już się o tym przekonało, zresztą jeśli zobaczysz jak blisko jest kolektor ssący od wydechowego to domyślisz się jak to musi się grzać,
Najlepiej kupić trochę więcej bandażu i owinąć gorącą muszlę turbiny i można owinąć trochę Down Pipe.
Można też dać inną uszczelkę pod kolektor ssący gdyż głowica przenosi ciepło na kolektor, a ori. uszczelka "świetnie" pomaga przenieść tą temperaturę.
FMIC- Podstawa żeby dobrze wykorzystać T15, ona cały czas wykręca większe ciśnienie - cały czas grzeje dolot a jeśli nie jest dobrze ochłodzone powietrze, nie wykorzystujesz potencjału tego ciśnienia.
Kolektor wydechowy owiń bandażem termicznym, nie jest to aż taki duży koszt a jednak daje pozytywne efekty, sporo osób już się o tym przekonało, zresztą jeśli zobaczysz jak blisko jest kolektor ssący od wydechowego to domyślisz się jak to musi się grzać,
Najlepiej kupić trochę więcej bandażu i owinąć gorącą muszlę turbiny i można owinąć trochę Down Pipe.
Można też dać inną uszczelkę pod kolektor ssący gdyż głowica przenosi ciepło na kolektor, a ori. uszczelka "świetnie" pomaga przenieść tą temperaturę.
Ja obecnie jeszcze latam na ori. uszczelce pod kolektor ssący i po moich ostatnich pomiarach wychodzi tak, że kolektor dość mocno grzeje się od głowicy, bo wydechowy mam owinięty bandażem więc to odpada. Mam zamontowany termometr w kolektorze i przy jeździe ok. 100km/h w dolocie jest ok. 5'C więcej niż temp. zewnętrzna, nawet jak zwalniam, w dolocie nie ma ciśnienia to temp. spada jeszcze o 2-3 po dłuższym czasie. Po zatrzymaniu sprawdzam że rura kwas która idzie do kolektora jest zimna ale sam kolektor jest ciepły i czym bliżej głowicy tym bardziej gorętszy. Ostatnio wyciąłem dwie uszczelki z krygielitu i mam zamiar dać pod kolektor- krygielit, uszczelkę blaszaną i znów krygielit, mam nadzieję że to pomoże i kolektor nie będzie się tak grzał. Swego czasu taki temat był na forum VW i nawet chcieli robić z jakiegoś tworzywa grubą uszczelkę, ale jakoś temat nie rozwinął się na całego :->
Wcale niw ok 150 km i 1/4 zbiornika spalona. Nie bylo zle
[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15
[ Dodano: 2014-11-26, 17:44 ]
Wcale niw ok 150 km i 1/4 zbiornika spalona. Nie bylo zle
[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15
kilka zdjęć jak audi teraz wygląda, na kołach zimowych i z założonymi poliuretanami na wózek, wahacze i stabilizator
[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15
[ Dodano: 2014-11-26, 17:44 ]
Wcale niw ok 150 km i 1/4 zbiornika spalona. Nie bylo zle
[ Dodano: 2014-11-15, 23:20 ]
Wujo tylko u mnie troche wialo i dosc mokro bylo. Opony rano zakładane 195/65/15
kilka zdjęć jak audi teraz wygląda, na kołach zimowych i z założonymi poliuretanami na wózek, wahacze i stabilizator