Sedan B4 AAH By Jesse
Sedan B4 AAH By Jesse
Witam
Jestem tu od lutego ale dziś dopiero miałem trochę czasu by zrobić zdjęcia mojej niuni jaką jest B4 2.8 V6 z 1992 roku
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... catid,207/
Jestem tu od lutego ale dziś dopiero miałem trochę czasu by zrobić zdjęcia mojej niuni jaką jest B4 2.8 V6 z 1992 roku
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... catid,207/
A dziękuję kupiona od klubowicza felgi również tylko odmalowałem i opony zakupiłem. Co do awarii to jak narazie tylko pompa paliwa regulator siły hamowania oraz zbiorniczek wyrównawczy się skończył:)
więcej fot z niedzielnego pleneru zamiesiciłem na picassa
https://picasaweb.google.com/1032583642 ... directlink#
więcej fot z niedzielnego pleneru zamiesiciłem na picassa
https://picasaweb.google.com/1032583642 ... directlink#
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 22:44 przez Jesse, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Jakiś opis lepszy dodaj, Audi bardzo fajne i już jest czym przycisnąć ile ma obniżoną zawieche?
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 22:45 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok a wiec:
Model
Model AAH 2.8 V6 174 konie
rok produkcji 1992 modelowo 1993
przebieg 235 tyś
Wyposażenie
przód szyby w pradzie
lusterka elektryka
dach elektryka
centralny zamek
klimatronik
reflektory elektryka
wspomaganie
ABS
Zawieszenie
sprężyny -40
felgi AZEV 17'' 8,5 cala ET 20
opony Firstone 225/45/17
Wydech
seria bez kombinacji
Dolot powietrza
seria bez kombinacji aczkolwiek zastanawiam się nad stożkiem
Wymienione For Me
pompa paliwa Bosch
regulator siły hamowania Bosch
jutro wymiana zbiorniczka wyrównawczego LPR ( oryginał pękł na zgrzewie i delikatnie się z niego siąpi płyn )
Wszystkie filtry pow, paliwa, oleju, pyłkowy MAN
olej 10W40 Wymiany co 10 tyś.
wszystkie nowe szpilki do alu
Wcześniejsze wymiany nie za mojej kadencji
amortyzatory Sachs
rozrząd ( zoztało 30 tyś do wymiany ) + pasek
świece oraz przewody wys. nap. Beru
Stan blacharski
Bezwypadek drobne wgniotki marketowe
maska malowana w sumie nie wiem z jakiego powodu gdyż szpachlu na niej nie wykryłem a wszystkie folie oryginalne pod maską wraz z plastikami sa nie tknięte czyli nie miała dzwona może była porysowana i ktoś gdzieś ja odświerzał delikatnie powłokę lakierniczą
to chyba na tyle:)
Miłego ogladania
Model
Model AAH 2.8 V6 174 konie
rok produkcji 1992 modelowo 1993
przebieg 235 tyś
Wyposażenie
przód szyby w pradzie
lusterka elektryka
dach elektryka
centralny zamek
klimatronik
reflektory elektryka
wspomaganie
ABS
Zawieszenie
sprężyny -40
felgi AZEV 17'' 8,5 cala ET 20
opony Firstone 225/45/17
Wydech
seria bez kombinacji
Dolot powietrza
seria bez kombinacji aczkolwiek zastanawiam się nad stożkiem
Wymienione For Me
pompa paliwa Bosch
regulator siły hamowania Bosch
jutro wymiana zbiorniczka wyrównawczego LPR ( oryginał pękł na zgrzewie i delikatnie się z niego siąpi płyn )
Wszystkie filtry pow, paliwa, oleju, pyłkowy MAN
olej 10W40 Wymiany co 10 tyś.
wszystkie nowe szpilki do alu
Wcześniejsze wymiany nie za mojej kadencji
amortyzatory Sachs
rozrząd ( zoztało 30 tyś do wymiany ) + pasek
świece oraz przewody wys. nap. Beru
Stan blacharski
Bezwypadek drobne wgniotki marketowe
maska malowana w sumie nie wiem z jakiego powodu gdyż szpachlu na niej nie wykryłem a wszystkie folie oryginalne pod maską wraz z plastikami sa nie tknięte czyli nie miała dzwona może była porysowana i ktoś gdzieś ja odświerzał delikatnie powłokę lakierniczą
to chyba na tyle:)
Miłego ogladania
dobry silniczek
podoba mi sie wysokosć przodu auta , felga też robi swoje
no i climatronic <ok>
tez chcę w swoim aah zrobić stożek na dolocie, ale musze najpierw to zaplanować bo żeby był efekt to potrzebne bedzie
polerowana rura z odseparowanym stożkiem + doprowadzenie zimnego powietrza
i elastyczne połączenie rury z przepływomierzem.
PS:też muszę u siebie wymienić pompe paliwe. W jakiej cenie złapałeś BOSCH?
podoba mi sie wysokosć przodu auta , felga też robi swoje
no i climatronic <ok>
tez chcę w swoim aah zrobić stożek na dolocie, ale musze najpierw to zaplanować bo żeby był efekt to potrzebne bedzie
polerowana rura z odseparowanym stożkiem + doprowadzenie zimnego powietrza
i elastyczne połączenie rury z przepływomierzem.
PS:też muszę u siebie wymienić pompe paliwe. W jakiej cenie złapałeś BOSCH?
Pompa 295 zetek. Co do zimnego powietrza to za dużo miejsca tam nie ma chyba że podłączysz sie jakoś do chłodzenia alternatora które idzie pod zderzak. Redukcja na przepływkę 2 godziny pracy zakup 2 blachy jedno zrób w koło obspawaj dopasowane do średnic rur które będziesz montował stożek drugą dopasuj do przepływki odwiert 4 śrub mocujących plus odwiert środka wraz z ładnym szlifowaniem, spawanie 2 elementów i gotowa przelotka:)
Jesse, powietrze z kratek zderzaka lub spodu auta rurkami wentylacyjnymi cos ala właśnie chlodzenie alternatora .
Muszę pojeżdzić na jakies zloty gdzie ktoś ma to zrobione żeby kichy nie było, albo poczekam na Twój projekcik . Narazie chcę zacząć od zamiany tej harmonijkowej rury gumowej za przepływką na polerowaną reszta narazie poczeka
Muszę pojeżdzić na jakies zloty gdzie ktoś ma to zrobione żeby kichy nie było, albo poczekam na Twój projekcik . Narazie chcę zacząć od zamiany tej harmonijkowej rury gumowej za przepływką na polerowaną reszta narazie poczeka
Zgadza się była na sprzedaż i też wiem że miała soczewki ( widziałem zdjecia ) lecz wcześniejszy właściciel zamienił je na zespolone.
Ja kupiłem dokładnie taką jak jest dodatkowo uposażyłem ją w felgi dokładnie nie inaczej jak Azev C:) zreszą do kolegi gornik pisałem w tej kwesti czy wejdą ET20 z 225 oponą na 45 i wchodzą ale tak już prawie po bandzie czasem przy większej choopie przytrze o plastikowe nadkola błotnika:)
Ja kupiłem dokładnie taką jak jest dodatkowo uposażyłem ją w felgi dokładnie nie inaczej jak Azev C:) zreszą do kolegi gornik pisałem w tej kwesti czy wejdą ET20 z 225 oponą na 45 i wchodzą ale tak już prawie po bandzie czasem przy większej choopie przytrze o plastikowe nadkola błotnika:)