Sprzedane
Zima nie chce się skończyć, więc trzeba coś robić żeby nie zapaść w sen zimowy :mrgreen:
Nadeszła paczuszka z nowym gadżetem:
Czekam tylko na jakiś dzień wolnego i biorę się za montaż. Zdaję sobie sprawę, że przy moim silniku ABT 90 KM, te zegary to tylko taki dodatkowy bajer... ale za to jaki fajny <ok>
Nadeszła paczuszka z nowym gadżetem:
Czekam tylko na jakiś dzień wolnego i biorę się za montaż. Zdaję sobie sprawę, że przy moim silniku ABT 90 KM, te zegary to tylko taki dodatkowy bajer... ale za to jaki fajny <ok>
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Bastek luknij na to to moze te zagary jednak beda dzialac )))))))) co ty na to ?? http://www.allegro.pl/item324442815_aud ... 36_km.html
i love life and life loves me
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Zegarki na pewno będą działać <ok> Jeżeli nie będzie problemu z wkręceniem czujników, to jeszcze w sobotę je podłączę :mrgreen:largoxxv pisze:Bastek luknij na to to moze te zagary jednak beda dzialac )))))))) co ty na to ?? http://www.allegro.pl/item324442815_aud ... 36_km.html
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Ładna audiczka spoko kolorek
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Czerwony Diabeł :evil: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=137740#137740 i jak :?:
Czerwony Diabeł :evil: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=137740#137740 i jak :?:
Korzystając z zaległego urlopu i w miarę przyzwoitej pogody postanowiłem podłączyć moje zegarki :mrgreen: Wbrew wszystkiemu nie było to łatwe zadanie.
Najpierw musiałem dojść do tego, który kabelek do czego służy, z pomocą przyszła mi zwykła bateryjka 9V i 3 niedługie kabelki.
Kabelki podłączałem do kolejnych styków i w ten prosty sposób doszedłem który przewód do czego służy.
Nadszedł czas na zainstalowanie zegarów w samochodzie, co wiązało się z zrezaniem instalacji pod budziki :mrgreen: Po rozkręceniu i wyjęciu tunelu środkowego oraz liczkina, trzeba było znaleźć w instalacji samochodowej odpowiednie miejsce aby wpiąć zegary. Przewód doprowadzający 12V (po przekręceniu stacyjki) do zegarów podpiąłem do czarno niebieskiego kabelka idącego do niebieskiej wtyczki od prędkościomierza :mrgreen: . Podświetlenie dodatkowych zegarów pociągnąłem od żaróweczki podświetlającej starą popielniczkę. Brązowy kabelek w audiczkach jest masą - tutaj wykorzystałem kostkę od zapalniczki.
Przeciągnąłem także przewody, które posłużą mi do podłączenia czujników (tym zajmę się gdy będę miał oba czujniki).
Całość podłączenia zajęła mi jakieś 4 godziny <ok>
A tak oto wygląda moje dzieło:
Dziękuję kolegom pilocikowi, minonowi i kubikowi za pomocne rady, a koledze duo za pomoc w pozyskaniu zegarków <ok>
Najpierw musiałem dojść do tego, który kabelek do czego służy, z pomocą przyszła mi zwykła bateryjka 9V i 3 niedługie kabelki.
Kabelki podłączałem do kolejnych styków i w ten prosty sposób doszedłem który przewód do czego służy.
Nadszedł czas na zainstalowanie zegarów w samochodzie, co wiązało się z zrezaniem instalacji pod budziki :mrgreen: Po rozkręceniu i wyjęciu tunelu środkowego oraz liczkina, trzeba było znaleźć w instalacji samochodowej odpowiednie miejsce aby wpiąć zegary. Przewód doprowadzający 12V (po przekręceniu stacyjki) do zegarów podpiąłem do czarno niebieskiego kabelka idącego do niebieskiej wtyczki od prędkościomierza :mrgreen: . Podświetlenie dodatkowych zegarów pociągnąłem od żaróweczki podświetlającej starą popielniczkę. Brązowy kabelek w audiczkach jest masą - tutaj wykorzystałem kostkę od zapalniczki.
Przeciągnąłem także przewody, które posłużą mi do podłączenia czujników (tym zajmę się gdy będę miał oba czujniki).
Całość podłączenia zajęła mi jakieś 4 godziny <ok>
A tak oto wygląda moje dzieło:
Dziękuję kolegom pilocikowi, minonowi i kubikowi za pomocne rady, a koledze duo za pomoc w pozyskaniu zegarków <ok>
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga