Sprzedane
Zima nie chce się skończyć, więc trzeba coś robić żeby nie zapaść w sen zimowy :mrgreen:
Nadeszła paczuszka z nowym gadżetem:
Czekam tylko na jakiś dzień wolnego i biorę się za montaż. Zdaję sobie sprawę, że przy moim silniku ABT 90 KM, te zegary to tylko taki dodatkowy bajer... ale za to jaki fajny <ok>
Nadeszła paczuszka z nowym gadżetem:
Czekam tylko na jakiś dzień wolnego i biorę się za montaż. Zdaję sobie sprawę, że przy moim silniku ABT 90 KM, te zegary to tylko taki dodatkowy bajer... ale za to jaki fajny <ok>
Bastek luknij na to to moze te zagary jednak beda dzialac )))))))) co ty na to ?? http://www.allegro.pl/item324442815_aud ... 36_km.html
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Zegarki na pewno będą działać <ok> Jeżeli nie będzie problemu z wkręceniem czujników, to jeszcze w sobotę je podłączę :mrgreen:largoxxv pisze:Bastek luknij na to to moze te zagary jednak beda dzialac )))))))) co ty na to ?? http://www.allegro.pl/item324442815_aud ... 36_km.html
Korzystając z zaległego urlopu i w miarę przyzwoitej pogody postanowiłem podłączyć moje zegarki :mrgreen: Wbrew wszystkiemu nie było to łatwe zadanie.
Najpierw musiałem dojść do tego, który kabelek do czego służy, z pomocą przyszła mi zwykła bateryjka 9V i 3 niedługie kabelki.
Kabelki podłączałem do kolejnych styków i w ten prosty sposób doszedłem który przewód do czego służy.
Nadszedł czas na zainstalowanie zegarów w samochodzie, co wiązało się z zrezaniem instalacji pod budziki :mrgreen: Po rozkręceniu i wyjęciu tunelu środkowego oraz liczkina, trzeba było znaleźć w instalacji samochodowej odpowiednie miejsce aby wpiąć zegary. Przewód doprowadzający 12V (po przekręceniu stacyjki) do zegarów podpiąłem do czarno niebieskiego kabelka idącego do niebieskiej wtyczki od prędkościomierza :mrgreen: . Podświetlenie dodatkowych zegarów pociągnąłem od żaróweczki podświetlającej starą popielniczkę. Brązowy kabelek w audiczkach jest masą - tutaj wykorzystałem kostkę od zapalniczki.
Przeciągnąłem także przewody, które posłużą mi do podłączenia czujników (tym zajmę się gdy będę miał oba czujniki).
Całość podłączenia zajęła mi jakieś 4 godziny <ok>
A tak oto wygląda moje dzieło:
Dziękuję kolegom pilocikowi, minonowi i kubikowi za pomocne rady, a koledze duo za pomoc w pozyskaniu zegarków <ok>
Najpierw musiałem dojść do tego, który kabelek do czego służy, z pomocą przyszła mi zwykła bateryjka 9V i 3 niedługie kabelki.
Kabelki podłączałem do kolejnych styków i w ten prosty sposób doszedłem który przewód do czego służy.
Nadszedł czas na zainstalowanie zegarów w samochodzie, co wiązało się z zrezaniem instalacji pod budziki :mrgreen: Po rozkręceniu i wyjęciu tunelu środkowego oraz liczkina, trzeba było znaleźć w instalacji samochodowej odpowiednie miejsce aby wpiąć zegary. Przewód doprowadzający 12V (po przekręceniu stacyjki) do zegarów podpiąłem do czarno niebieskiego kabelka idącego do niebieskiej wtyczki od prędkościomierza :mrgreen: . Podświetlenie dodatkowych zegarów pociągnąłem od żaróweczki podświetlającej starą popielniczkę. Brązowy kabelek w audiczkach jest masą - tutaj wykorzystałem kostkę od zapalniczki.
Przeciągnąłem także przewody, które posłużą mi do podłączenia czujników (tym zajmę się gdy będę miał oba czujniki).
Całość podłączenia zajęła mi jakieś 4 godziny <ok>
A tak oto wygląda moje dzieło:
Dziękuję kolegom pilocikowi, minonowi i kubikowi za pomocne rady, a koledze duo za pomoc w pozyskaniu zegarków <ok>