[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A po co Ci FMIC do serii Trepek ? :lol:
Ja szykuje u siebie miejsce pod FMIC, 1 etap mam za sobą -> belka od B4 już zainstalowana
No i teraz to się zastanawiam jak go podłączyć, czy zastosować na całej długości węże elastyczne np silikonowe lub z tego materiału co ori, czy może proste odcinki zrobić z rur PCV ale tych wysokotemperaturowych i wysokociśnieniowych :roll:
Ja szykuje u siebie miejsce pod FMIC, 1 etap mam za sobą -> belka od B4 już zainstalowana
No i teraz to się zastanawiam jak go podłączyć, czy zastosować na całej długości węże elastyczne np silikonowe lub z tego materiału co ori, czy może proste odcinki zrobić z rur PCV ale tych wysokotemperaturowych i wysokociśnieniowych :roll:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przecież ma kości z programem od SKNu więc jaka znowu seria. Chłodnego powietrza nigdy za wiele. W układzie FMICa najlepiej zastosować jest albo pospawany kwasiak albo pospinany na silikonie kwasiak. Przy wykorzystaniu łączników typu Hump przy IC, kolektorze i turbo wszystko będzie fajnie sztywno spięte. Do tego grube obejmy na fi8 i nie ma bata żeby gdzieś spieprzał boost kiedykolwiek. A i powietrze będzie dobrze schłodzone, zbrojony silikon jest w kwestii trzymania temp w środku zbliżony do wydajności kwasu. Dlatego najlepiej tym spinać.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
FMIC w A4 b5 jest stosunkowo prosto zrobić bo i tak cała instalacja IC biegnie pod przednim zderzakiem.
2.5 cala to ~6,3cm A u mnie rury dolotu mają 5 cm Mierzyłem kolanko na dolocie i wyszło 50mm na suwmiarce.
A FMIC chcę zrobić bo planuję dać halo w zderzak jak w polifcie, lewy halogen będzie stutecznie zasłaniał obecny IC.
2.5 cala to ~6,3cm A u mnie rury dolotu mają 5 cm Mierzyłem kolanko na dolocie i wyszło 50mm na suwmiarce.
A FMIC chcę zrobić bo planuję dać halo w zderzak jak w polifcie, lewy halogen będzie stutecznie zasłaniał obecny IC.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Zakupiłem takie coś:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2575970268
Tak wpadł mi do głowy pomysł, aby wszystkie gumy od dolotu i podciśnień zmienić na czerwone, a paliwowe na niebieskie. Ciekawe jakby to wyglądało?
http://allegro.pl/show_item.php?item=2575970268
Tak wpadł mi do głowy pomysł, aby wszystkie gumy od dolotu i podciśnień zmienić na czerwone, a paliwowe na niebieskie. Ciekawe jakby to wyglądało?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: