Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 gru 2012, 23:24

matt1988 pisze:Ale wy se roboty roboty robicie z rozbieraniem tego przodu
Wolę trochę roboty poświęcić na rozebranie przedniego pasa po to aby mieć dobry dostęp zamiast męczyć się i obdzierać sobie łapy przy robocie.
Jak jest dobry dostęp to wymiana rozrządu idzie szybciej i wygodniej, bez zdemontowania przedniego pasa dojście jest nieciekawe, sama wymiana rozrządu zajmuje więcej czasu i później wychodzi to na jedno pod względem czasowym. Lepiej więcej rozebrać i wygodniej pracować niż rozebrać mniej i się męczyć z robotą.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 gru 2012, 23:26

Jak jest dobry dostęp to wymiana rozrządu idzie szybciej i wygodniej, bez zdemontowania przedniego pasa dojście jest nieciekawe, sama wymiana rozrządu zajmuje więcej czasu i później wychodzi to na jedno pod względem czasowym. Lepiej więcej rozebrać i wygodniej pracować niż rozebrać mniej i się męczyć z robotą.
Dokładnie, przy okazji jak silnik jest podany na tacy to wszystko widać. Pewnie jakbym wymieniał rozrząd w a4 zarobkowo to bym jak najszybciej chciał to zrobić a jak robię dla siebie to wszystko chcę 3 razy obejrzeć.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 gru 2012, 23:29

trepek pisze:a jak robię dla siebie to wszystko chcę 3 razy obejrzeć.
Skąd ja to znam :-P Przy okazji znajdzie się jeszcze z 10 innych rzeczy które trzeba zrobić, poprawić, wyczyścić i z prostej wymiany robi się robota na cały dzień.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 gru 2012, 23:34

Labiel pisze:z prostej wymiany robi się robota na cały dzień.
Takim optymistą nie jestem ;-) obstawiam 3 dni.

Awatar użytkownika
McCoob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 10 cze 2009, 15:57

Post autor: McCoob » 03 gru 2012, 18:10

trepek pisze:Właśnie się dowiedziałem, że moje audi ma EDL czyli coś jak ASR. Miło, nie :mrgreen:
I co, nie mieli na mokrym? :-D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 gru 2012, 22:23

No tak jakby mniej ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 21:07

Koniec prac.

Markowe paski i orginalny napinacz VW.

Obrazek

Przy okazji pompa poszła na warsztat i trafił do niej nowy środek:

Obrazek Obrazek

Tłoczek z AFN, bardzo ładny i zdrowy. Fala z SDI, również jak lusterko. Sprężyny z SDI. Mocny z dołu się zrobił. Do kompletu wtryskiwacze AFN, które jakiś czas już siedzą.

Rozrząd też zmieniony i napinacz z "płetwą". Jakoś nie ufam tym napinaczom z haczykiem, takie tandetne się wydają :-/

Obrazek

No i moi dwa pomagierzy:

Obrazek

Przeszczep wnętrzności pompy się przyjął. Silnik pracuje masakrycznie równo :shock: I jak rasowe TDI, krótkie i mocne, niczym przycup kozackiego trepa, spalanie dawki. Nie robię z silnika rakiety o mocach >150KM ale dupowóz co to spokojnie zbiera się od samego dołu na każdym biegu. Ot, wóz dla mnie, dla staruszka ;-)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 01:29 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 gru 2012, 21:13

trepek pisze:Ot, wóz dla mnie, dla staruszka
Srutu tutu :-P Już to widzę :-D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 21:15

Tak na poważnie to nie dało się samochodu przetestować. Widać, że środek pompy jest zdrowy bo ciągnie od dołu a silniki doładowane wysokoprężne, zanim wstanie turbina, czerpią moc z pompy i wtryskiwaczy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 gru 2012, 21:22

trepek pisze:Widać, że środek pompy jest zdrowy bo ciągnie od dołu a silniki doładowane wysokoprężne, zanim wstanie turbina, czerpią moc z pompy i wtryskiwaczy.
Przypomniał mi się właśnie motyw jak oglądałem kiedyś jedną sczochraną A80 B3 1,6TD. Dopóki turbo nie wstało samochód praktycznie nie jechał, dopiero jak turbo złapało obroty to był istny strzał mocy. Różnica była kolosalna, ale nie ma co się dziwić jak był nagły skok mocy z 10PS do powiedźmy 50PS :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 21:29

Przyrost mocy o 400% ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 gru 2012, 08:54

te trepas kiedy ty tym autem jeździsz? jak cały czas coś dłubane jest? :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2012, 11:04

Spokojnie, jeżdżę ;-) Zaraz jak złożyłem samochód to zrobiłem 20km. Fajnie się jeździło bo przy lekkim naciśnięciu gazu były problemy z trakcją ;-) A dzisiaj się kuźwa złapałem, że na 5 biegu jechałem 50km/h pod górkę i samochód miał siłę przyśpieszać :shock: I to bez szarpania itp. Poranne odpalanie to też bajka. Cyk i pali.
Cholera, chyba udała mi się pompa :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 gru 2012, 16:54

szkoda że nie 20 na 5 tce :mrgreen: :mrgreen:
a ja musiałem dzisiaj świecę zmienić w mruczku bo padła :-/
p.s. w audi lepszy dostęp do świec :-P ;-)

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 08 gru 2012, 11:37

No to ligowo z pompą ci wyszło :-D
Teraz to nawet zmienna geometria ci w audi nie potrzebna, jak autko z dołu cięgnie ;-)
A dopiero gdzieś na forum widziałem wojnę że fali nie można ruszać i zmieniać na inna :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga