Taxi 1.6D - 700 000 km
Taxi 1.6D - 700 000 km
Witam, było z gazem, potem benzyna, a dziś kupiłem B3 z silnikiem 1.6 Diesel (JK).
Autko kupione od kierowcy PKS-u, miał ją 4 lata. W Polsce od 1992 roku.
Teraz trochę o aucie:
Audi 80 B3 Sedan
Rok produkcji - 1987
Pochodzenie - Belgia
Lakier - LY9Y - Satin Black Metallic
Wyposażenie - hak, podgrzewane fotele
Przebieg - 642 tys. km (29.12.2012r. - 700 000 km)
Silnik - 1.6D
Moc - 54KM
Silnik pali na dotyk
Zdjęcia w dniu zakupu:
Obecny wygląd (koniec 2012 roku):
Pająk przy kierownicy to nie wiem od czego jest, chyba od Ursusa, ale wydaje mi się, że może od B1 :?: bo na jednej manetce widnieje rok 76.
W weekend postaram się ją trochę ogarnąć wewnątrz i na zewnątrz.
17.04.2010r. Kierownica
Wnętrze jest już w miarę ogarnięte. Kierownica została zmieniona na tą od B4 (prezent od zwierzak213a2), z kolegą spaykee zrobiłem interesik i dostałem całe zegary (u mnie nie zliczało km) i wszystko działa. Od LeeOne dostałem trójkąt ostrzegawczy, a sam kupiłem gaśnicę, bo nie było obu rzeczy.
Jak widać każdy coś dał od siebie dla autka, aby jeździło
15.09.2010r.
Autko dostało na zewnątrz grill ze znaczkiem, założone kołpaki (z daleka wyglądają jak felgi), przepolerowałem końcówkę tłumika (myślę, że jeszcze do dopracowania, ale i tak znajomi myślą, że mam nowy tłumik ).
W środku - założony pająk od B3; nowe (używane) głośniki na przód (ori Audi) - stare miały podziurawione membrany, kupiłem nowe radio Dalco (dobrze zlewa się z całością oświetlenia) - szału nie ma, co wiadome, ale ma czytnik kart SD i USB i mnie starcza . Szukam głośników 13 ori na tył, żeby coś z tyłu jeszcze grało.
Założony ori mieszek, zmieniona gałka zmiany biegów. O wiele ładniej teraz to wygląda.
Przyklejony także znaczek "Audi 80" w deskę rozdzielczą.
22.10.2010r. - Nowe wnętrze
A więc po kradzieży auta w końcu znalazłem kanapę pod kolor, kupiłem również fotele na przód. Oba są podgrzewane (niestety ja nie mam instalacji, na dobrą sprawę to nie przeszkadza mi to wcale ), fotel kierowcy ma regulację wysokości.
Trzy filmy z Bagicza 20.03.2011r.:
Wyścig, nie miałem zbytnio szans
0-100 km/h, chyba całkiem nieźle
Ogólna prezentacja Audi
08.04.2011r. - Konserwacja podłogi
Zabraliśmy się z kolegą za rozbiórkę wykładziny u mnie i zakonserwowanie od wewnątrz podłogi. Bałem się zdejmować wykładzinę, no ale chyba trzeba było to zrobić
Dziś wymazałem Bollem cały bagażnik oraz podłogę wewnątrz.
Kupiliśmy z kolegą taką matę wygłuszającą w Castoramie za niecałe 40zł, spokojnie wystarczy do wyklejenia bagażnika i podłogi (starą matę wyskrobałem i wyrzuciłem na śmietnik, bo była wilgotna)
02.09.2011r. - Audi PKS
Dlaczego PKS? Bo jeździ jak PKS
Na drzwiach naklejki dostałem na urodzinki, a dodatkowo naklejkę PKS.
Do auta doszło także CB radio z anteną.
Felgi pomalowane pędzlem hamerajtem czarny półmat.
26.09.2011r. - Sesja z PKS i wlepą na szybę
Dziś trafiła się pogoda i czas na małą sesję po przyjściu naklejki na tylną szybę
Przy okazji - wygląd nowych zderzaków pryśniętych w czarny mat, stare widać na innych zdjęciach, jakie były złachane.
A tu pokaz moich nienagannych zdolności malarskich
I mały bonus - prezentacja traktora:
21.11.2011r.
Ostatnia sesja mojej Audi... w tym roku , w następnym świętujemy 25-lecie klamota <urodziny>
W końcu są 4 ori kołpaki.
I wnętrze - Bananowe Skóry Ecru
04.01.2012r. - URSUS i czerwone kierunki
Ostatnio zmienione tylne lampy na czerwone z Avanta.
Dziś byliśmy ze zwierzakiem w sklepie rolniczym i kupiliśmy za całe 5 zł zestaw naklejek URSUS (1x URSUS + 2x URSUS C-360), póki co sam URSUS gości na aucie <ok>
14.01.2012r. - Drewniana gałka
Na pokładzie zawitała drewniana gałka zmiany biegów, zamieniłem się za swoją (B3).
17.02.2012r. - Sznurówka
Przedwczoraj zmieniłem kierownicę.
Zawieszenie przód już ogarnięte, wszystko dokręcone, w końcu się tym porządnie jeździ
Zdjęcia zmielonej piasty w lewym przednim kole Ściągało w lewo, hamowało, huczało, nawet podczas jazdy na wprost
Takie tam zdjęcia klamota:
I mój patent na montaż wycieraczki w Audi 80 :lol:
Kupiłem na święta wycieraczkę w Tesco, były 3 mocowania razem z nią, żadne do końca nie pasowało, zamontowałem to, które najbardziej pasowało. Wracając nocą z trasy podczas opadów deszczu oczywiście wycieraczka od strony kierowcy odleciała w siną dal.
Całe szczęście, że zostawiłem starą wycieraczkę w bagażniku, a nóż widelec się przyda
Opierdzielić taśmą, zrobić kokardkę ze sznurowadła i się trzyma
07.05.2012r. - Nowe felgi + Naklejka
Dziś przyszła do mnie paczka A w niej Borbety 14'' z oponami zimowymi 185/70 Autem jedzie się teraz jak tapczanem
No i kolejna już naklejka Z okazji 25 lat na karku
03.06.2012r. - Nowy zderzak i pokrowce
A więc wczoraj pszczółeczka dzielnie jechała po prawie nowy, bo tylko 25-letni zderzak RS80 z halogenami. Dziś odbył się montaż. Po kolejnych "modach" auto wygląda tak:
W międzyczasie odbył się spot Audi 80:
I moja pszczółeczka
26.07.2012r. - Letnia sesja i żółte halogeny
Halogeny są już żółte, auto umyte, a że dziś wolne, to nadarzyła się okazja do małej sesji. <ok>
15.08.2012r. - Taxi 1.6D
28.10.2012r. - Zderzak Audi 90
No więc wczoraj zmieniłem jeden przewód wysokiego ciśnienia, bo przy pompie od 2 lat mi się pocił.
Zmieniłem też uszczelkę pod pokrywę na gumowo-metalową, bo po wymianie oleju korkowa od dołu mi puściła przy nakrętkach
Ale patent z tulejkami z kołków rozporowych dał radę chyba ponad rok Nawet się nic nie stopiło hehe.
No i z tyłu wpadł zderzak z Audi 90 Pomalowany lakierem strukturalnym.
A dziś odbyła się mała sesja zdjęciowa. <ok>
28.12.2012r. - Wymiana sanek silnika, tulejek wahaczy, prawego przegubu i lewej osłony przegubu
Cały dzień przepracowany w garażu. Stara ława pospawana, bo była pęknięta, a leżały w niej nowe tuleje. Przegub zmieniony.
Podczas jazdy już nic nie tłucze, nie lata, przegub nie terkocze. Zawieszenie w końcu sztywne, aż miło się jedzie
Kilka zdjęc z robót:
29.12.2012r. - 700 000 km
Co tu więcej mówić <ok>
Do tej pory w aucie wymienione:
642000 km:
- przewody hamulcowe tył (miedziane + elastyczne), cylinderki hamulcowe, płyn hamulcowy
646000km:
- olej silnikowy 15w/40 Castrol Diesel + filtr oleju
652000km:
- tuleje wahacza, końcówki drążków kierowniczych, tuleje stabilizatora, tuleje belki tylnej, łożyska mcphersona, sworzeń wahacza lewy, filtr powietrza, klocki hamulcowe przód, łożysko koła prawe tylne
654000km:
- kompletna regeneracja alternatora
656000km:
- zbiorniczek płynu chłodniczego + płyn chłodniczy, 2 opony zimowe 175/70/14 Kleber Krisalp
658000km:
- olej silnikowy 15w/40 Castrol Diesel + filtr oleju
659300km:
- pompa wodna
661300km:
- pokrywa zaworów + uszczelka pod pokrywę
663400km:
- łożysko koła lewe tylne
664400km:
- chłodnica
665500km:
- pasek alternatora
667500km:
- uszczelka pod głowicą, pompa wody z obudową, pasek klinowy pompy wody, uszczelka pod pokrywę zaworów, uszczelka pod wydech, wąż układu chłodzenia, płyn chłodniczy, termostat
670700km:
- alternator
672800km:
- amortyzatory + osłony + odboje + łożyska McPersona przód, tuleje ławy silnika, sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, uszczelka miski olejowej, filtr oleju + uszczelka pod mocowanie filtra oleju
674000km:
- skrzynia biegów AKM + olej w skrzyni, ława silnika, sprzęgło, docisk (używane), łożysko wyciskowe (nowe), gumy na stabilizatorze
678100km:
- pasek rozrządu CONTITECH + rolka INA
- akumulator Varta 61Ah/600A
680000km:
- wahacz lewy i prawy
693000km:
- maglownica, filtr powietrza
694000km:
- końcówki drążków kierowniczych, rozrusznik
697500km:
- olej Castrol Diesel 15w40 + filtr oleju
697800km:
- uszczelka pod pokrywę zaworów gumowo-metalowa
698400km:
- tarcze + klocki przód
699600km:
- wysprzęglik, przewód metalowo-gumowy łączący wysprzęglik z pompką sprzęgła, pompka sprzęgła
699900km:
- ława silnika, tuleje wahaczy, prawy przegub, lewa osłona przegubu
703000km:
- lewy przegub, przewody hamulcowe przód elastyczne+miedziane
Zapraszam do komentowania. <ok>
Autko kupione od kierowcy PKS-u, miał ją 4 lata. W Polsce od 1992 roku.
Teraz trochę o aucie:
Audi 80 B3 Sedan
Rok produkcji - 1987
Pochodzenie - Belgia
Lakier - LY9Y - Satin Black Metallic
Wyposażenie - hak, podgrzewane fotele
Przebieg - 642 tys. km (29.12.2012r. - 700 000 km)
Silnik - 1.6D
Moc - 54KM
Silnik pali na dotyk
Zdjęcia w dniu zakupu:
Obecny wygląd (koniec 2012 roku):
Pająk przy kierownicy to nie wiem od czego jest, chyba od Ursusa, ale wydaje mi się, że może od B1 :?: bo na jednej manetce widnieje rok 76.
W weekend postaram się ją trochę ogarnąć wewnątrz i na zewnątrz.
17.04.2010r. Kierownica
Wnętrze jest już w miarę ogarnięte. Kierownica została zmieniona na tą od B4 (prezent od zwierzak213a2), z kolegą spaykee zrobiłem interesik i dostałem całe zegary (u mnie nie zliczało km) i wszystko działa. Od LeeOne dostałem trójkąt ostrzegawczy, a sam kupiłem gaśnicę, bo nie było obu rzeczy.
Jak widać każdy coś dał od siebie dla autka, aby jeździło
15.09.2010r.
Autko dostało na zewnątrz grill ze znaczkiem, założone kołpaki (z daleka wyglądają jak felgi), przepolerowałem końcówkę tłumika (myślę, że jeszcze do dopracowania, ale i tak znajomi myślą, że mam nowy tłumik ).
W środku - założony pająk od B3; nowe (używane) głośniki na przód (ori Audi) - stare miały podziurawione membrany, kupiłem nowe radio Dalco (dobrze zlewa się z całością oświetlenia) - szału nie ma, co wiadome, ale ma czytnik kart SD i USB i mnie starcza . Szukam głośników 13 ori na tył, żeby coś z tyłu jeszcze grało.
Założony ori mieszek, zmieniona gałka zmiany biegów. O wiele ładniej teraz to wygląda.
Przyklejony także znaczek "Audi 80" w deskę rozdzielczą.
22.10.2010r. - Nowe wnętrze
A więc po kradzieży auta w końcu znalazłem kanapę pod kolor, kupiłem również fotele na przód. Oba są podgrzewane (niestety ja nie mam instalacji, na dobrą sprawę to nie przeszkadza mi to wcale ), fotel kierowcy ma regulację wysokości.
Trzy filmy z Bagicza 20.03.2011r.:
Wyścig, nie miałem zbytnio szans
0-100 km/h, chyba całkiem nieźle
Ogólna prezentacja Audi
08.04.2011r. - Konserwacja podłogi
Zabraliśmy się z kolegą za rozbiórkę wykładziny u mnie i zakonserwowanie od wewnątrz podłogi. Bałem się zdejmować wykładzinę, no ale chyba trzeba było to zrobić
Dziś wymazałem Bollem cały bagażnik oraz podłogę wewnątrz.
Kupiliśmy z kolegą taką matę wygłuszającą w Castoramie za niecałe 40zł, spokojnie wystarczy do wyklejenia bagażnika i podłogi (starą matę wyskrobałem i wyrzuciłem na śmietnik, bo była wilgotna)
02.09.2011r. - Audi PKS
Dlaczego PKS? Bo jeździ jak PKS
Na drzwiach naklejki dostałem na urodzinki, a dodatkowo naklejkę PKS.
Do auta doszło także CB radio z anteną.
Felgi pomalowane pędzlem hamerajtem czarny półmat.
26.09.2011r. - Sesja z PKS i wlepą na szybę
Dziś trafiła się pogoda i czas na małą sesję po przyjściu naklejki na tylną szybę
Przy okazji - wygląd nowych zderzaków pryśniętych w czarny mat, stare widać na innych zdjęciach, jakie były złachane.
A tu pokaz moich nienagannych zdolności malarskich
I mały bonus - prezentacja traktora:
21.11.2011r.
Ostatnia sesja mojej Audi... w tym roku , w następnym świętujemy 25-lecie klamota <urodziny>
W końcu są 4 ori kołpaki.
I wnętrze - Bananowe Skóry Ecru
04.01.2012r. - URSUS i czerwone kierunki
Ostatnio zmienione tylne lampy na czerwone z Avanta.
Dziś byliśmy ze zwierzakiem w sklepie rolniczym i kupiliśmy za całe 5 zł zestaw naklejek URSUS (1x URSUS + 2x URSUS C-360), póki co sam URSUS gości na aucie <ok>
14.01.2012r. - Drewniana gałka
Na pokładzie zawitała drewniana gałka zmiany biegów, zamieniłem się za swoją (B3).
17.02.2012r. - Sznurówka
Przedwczoraj zmieniłem kierownicę.
Zawieszenie przód już ogarnięte, wszystko dokręcone, w końcu się tym porządnie jeździ
Zdjęcia zmielonej piasty w lewym przednim kole Ściągało w lewo, hamowało, huczało, nawet podczas jazdy na wprost
Takie tam zdjęcia klamota:
I mój patent na montaż wycieraczki w Audi 80 :lol:
Kupiłem na święta wycieraczkę w Tesco, były 3 mocowania razem z nią, żadne do końca nie pasowało, zamontowałem to, które najbardziej pasowało. Wracając nocą z trasy podczas opadów deszczu oczywiście wycieraczka od strony kierowcy odleciała w siną dal.
Całe szczęście, że zostawiłem starą wycieraczkę w bagażniku, a nóż widelec się przyda
Opierdzielić taśmą, zrobić kokardkę ze sznurowadła i się trzyma
07.05.2012r. - Nowe felgi + Naklejka
Dziś przyszła do mnie paczka A w niej Borbety 14'' z oponami zimowymi 185/70 Autem jedzie się teraz jak tapczanem
No i kolejna już naklejka Z okazji 25 lat na karku
03.06.2012r. - Nowy zderzak i pokrowce
A więc wczoraj pszczółeczka dzielnie jechała po prawie nowy, bo tylko 25-letni zderzak RS80 z halogenami. Dziś odbył się montaż. Po kolejnych "modach" auto wygląda tak:
W międzyczasie odbył się spot Audi 80:
I moja pszczółeczka
26.07.2012r. - Letnia sesja i żółte halogeny
Halogeny są już żółte, auto umyte, a że dziś wolne, to nadarzyła się okazja do małej sesji. <ok>
15.08.2012r. - Taxi 1.6D
28.10.2012r. - Zderzak Audi 90
No więc wczoraj zmieniłem jeden przewód wysokiego ciśnienia, bo przy pompie od 2 lat mi się pocił.
Zmieniłem też uszczelkę pod pokrywę na gumowo-metalową, bo po wymianie oleju korkowa od dołu mi puściła przy nakrętkach
Ale patent z tulejkami z kołków rozporowych dał radę chyba ponad rok Nawet się nic nie stopiło hehe.
No i z tyłu wpadł zderzak z Audi 90 Pomalowany lakierem strukturalnym.
A dziś odbyła się mała sesja zdjęciowa. <ok>
28.12.2012r. - Wymiana sanek silnika, tulejek wahaczy, prawego przegubu i lewej osłony przegubu
Cały dzień przepracowany w garażu. Stara ława pospawana, bo była pęknięta, a leżały w niej nowe tuleje. Przegub zmieniony.
Podczas jazdy już nic nie tłucze, nie lata, przegub nie terkocze. Zawieszenie w końcu sztywne, aż miło się jedzie
Kilka zdjęc z robót:
29.12.2012r. - 700 000 km
Co tu więcej mówić <ok>
Do tej pory w aucie wymienione:
642000 km:
- przewody hamulcowe tył (miedziane + elastyczne), cylinderki hamulcowe, płyn hamulcowy
646000km:
- olej silnikowy 15w/40 Castrol Diesel + filtr oleju
652000km:
- tuleje wahacza, końcówki drążków kierowniczych, tuleje stabilizatora, tuleje belki tylnej, łożyska mcphersona, sworzeń wahacza lewy, filtr powietrza, klocki hamulcowe przód, łożysko koła prawe tylne
654000km:
- kompletna regeneracja alternatora
656000km:
- zbiorniczek płynu chłodniczego + płyn chłodniczy, 2 opony zimowe 175/70/14 Kleber Krisalp
658000km:
- olej silnikowy 15w/40 Castrol Diesel + filtr oleju
659300km:
- pompa wodna
661300km:
- pokrywa zaworów + uszczelka pod pokrywę
663400km:
- łożysko koła lewe tylne
664400km:
- chłodnica
665500km:
- pasek alternatora
667500km:
- uszczelka pod głowicą, pompa wody z obudową, pasek klinowy pompy wody, uszczelka pod pokrywę zaworów, uszczelka pod wydech, wąż układu chłodzenia, płyn chłodniczy, termostat
670700km:
- alternator
672800km:
- amortyzatory + osłony + odboje + łożyska McPersona przód, tuleje ławy silnika, sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, uszczelka miski olejowej, filtr oleju + uszczelka pod mocowanie filtra oleju
674000km:
- skrzynia biegów AKM + olej w skrzyni, ława silnika, sprzęgło, docisk (używane), łożysko wyciskowe (nowe), gumy na stabilizatorze
678100km:
- pasek rozrządu CONTITECH + rolka INA
- akumulator Varta 61Ah/600A
680000km:
- wahacz lewy i prawy
693000km:
- maglownica, filtr powietrza
694000km:
- końcówki drążków kierowniczych, rozrusznik
697500km:
- olej Castrol Diesel 15w40 + filtr oleju
697800km:
- uszczelka pod pokrywę zaworów gumowo-metalowa
698400km:
- tarcze + klocki przód
699600km:
- wysprzęglik, przewód metalowo-gumowy łączący wysprzęglik z pompką sprzęgła, pompka sprzęgła
699900km:
- ława silnika, tuleje wahaczy, prawy przegub, lewa osłona przegubu
703000km:
- lewy przegub, przewody hamulcowe przód elastyczne+miedziane
Zapraszam do komentowania. <ok>
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 20:41 przez Marcin_89, łącznie zmieniany 88 razy.
Spalanie jest fajne, ale głośność w kabinie przy głupich 100 km/h już mocno denerwuje, wiem coś o tym Ten jasny środek właśnie mi się nie podoba.
Kołpaki od "biemdabliu" mnie rozbroiły Brak znaczka na przodzie, no i tył... Lampy jakieś dziwne, zderzak po przejściach, jakieś naklejki i pokrzywiony spojler i tłumik :-|
Mam nadzieję, że doprowadzisz klekota do jako-takiego wyglądu <ok>
A jak osiągi? Mój max 160 licznikowe poszedł. Nie wiem, może dłuższa droga i by było 165 :lol:
Kołpaki od "biemdabliu" mnie rozbroiły Brak znaczka na przodzie, no i tył... Lampy jakieś dziwne, zderzak po przejściach, jakieś naklejki i pokrzywiony spojler i tłumik :-|
Mam nadzieję, że doprowadzisz klekota do jako-takiego wyglądu <ok>
A jak osiągi? Mój max 160 licznikowe poszedł. Nie wiem, może dłuższa droga i by było 165 :lol:
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Fajnie ten środek wygląda jak luksusowym Mercedesie co do pająka to nic nie powiem jak dla ciebie to najważniejsze że oszczędny no i módl się żeby palił zimą chociaż te stare diesel lepiej palą niż te nowe coś wiem na ten temat bo raz na cztery tygodnie odpalam takie auto jak Talbot w diesel jakbyś kiedyś jakieś alu wrzucił to będzie ok powodzenia w użytkowaniu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 mar 2010, 23:15
- Lokalizacja: SRC
Z drugiej strony są ori kołpaki Audi Nie będę nią jeździć więcej niż 100 km/h, ale moc ma, kolega jechał ze mną wczoraj na jeździe próbnej i mówił, że zdrowy silnik. Z przodu koleś sarnę trafił. Spojler jest jaki jest, tłumik ori (z 87 roku), w Polsce jest od 1992 roku.
Jest po przejściach, co zresztą widać i nie ma się co oszukiwać, ale spód jest ok i blachy, szyby są oryginalne. Kupiłem ją za dobre pieniądze, a stwierdziłem, że poniżej 3 tys. znajdę B3 w dobrym stanie i to będzie pewniejszy zakup niż B2 (większa dostępność części itd.).
Silnik i skrzynia leciutko pracują, a o to mi głównie chodziło, co Audi to Audi
Jest po przejściach, co zresztą widać i nie ma się co oszukiwać, ale spód jest ok i blachy, szyby są oryginalne. Kupiłem ją za dobre pieniądze, a stwierdziłem, że poniżej 3 tys. znajdę B3 w dobrym stanie i to będzie pewniejszy zakup niż B2 (większa dostępność części itd.).
Silnik i skrzynia leciutko pracują, a o to mi głównie chodziło, co Audi to Audi
śliczne wnętrze... zacząłem się nawet zastanawiać nad zrezygnowaniem z czarnego...
sporo pracy. podziwiam i pozdrawiam. dokończ projekt, naprawdę wyjątkowa wersja.. Jakbyś chciał tam wsadzić 2.8 to bij do mnie
pozdrawiam
sporo pracy. podziwiam i pozdrawiam. dokończ projekt, naprawdę wyjątkowa wersja.. Jakbyś chciał tam wsadzić 2.8 to bij do mnie
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2010, 20:00 przez Adaś Lee, łącznie zmieniany 1 raz.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Samochód do mocnego ogarnięcia ale nie poddawaj się, w tych samochodach godziny pracy to dobrze zainwestowany czas! I wiem co mówię
Będę miał do sprzedania kwadratowy pająk do b3 za dobre pieniądze więc jak się trochę ogarniesz z samochodem, powymieniasz płyny to uderz do mnie.
Taaa... "nie będę jeździł więcej jak 100km/h". Ehe, ja też tak mówiłem "kupię sobie 1.6 TD do spokojnej jazdy, 100km/h to już dużo" a kurcze, ciągle moc zwiększam i ciągle mi mało 8-)
Będę miał do sprzedania kwadratowy pająk do b3 za dobre pieniądze więc jak się trochę ogarniesz z samochodem, powymieniasz płyny to uderz do mnie.
Taaa... "nie będę jeździł więcej jak 100km/h". Ehe, ja też tak mówiłem "kupię sobie 1.6 TD do spokojnej jazdy, 100km/h to już dużo" a kurcze, ciągle moc zwiększam i ciągle mi mało 8-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Oooo Marcinku, mam do Ciebie biznesik. :mrgreen: Oddam Ci moje felgi i moje wnętrze (świeżo uprane 8-) ), moge nawet dopłacić, ale DAWAJ MI TO SWOJE WNĘTRZE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zacne autko, niebawem pojawię się w Koszałkowie to sam obadam jak to tam wygląda ten nowy sztrucel co go nabyłeś. 8-) Tylko proszę - tego nie poobijaj... :mrgreen:
Zacne autko, niebawem pojawię się w Koszałkowie to sam obadam jak to tam wygląda ten nowy sztrucel co go nabyłeś. 8-) Tylko proszę - tego nie poobijaj... :mrgreen: