[ B4 1.9Tdi] The End
Nie sprawdzałem jeszcze jaka temperatura dam znać
Ciągle się coś modzi oil thank założony troche modzenia z przewodami ale jest przykręciłem do obudowy z aku jest dobrze teraz gaśnicy szukam pod mocowanie pod siedzeniem zamontowane ze szrutu wytargałem za dyche;-)
Musze foty zapodać i na hamownie wpaść ile teraz będzie momentu i kucy
Ciągle się coś modzi oil thank założony troche modzenia z przewodami ale jest przykręciłem do obudowy z aku jest dobrze teraz gaśnicy szukam pod mocowanie pod siedzeniem zamontowane ze szrutu wytargałem za dyche;-)
Musze foty zapodać i na hamownie wpaść ile teraz będzie momentu i kucy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
joandaw, Pompę 11mm polecam jak najbardziej, ale przy turbo t15 to pompy za bardzo nie wykorzystasz. Tzn. nie wiele Ci to wniesie, ale jeśli cenisz każdą zmiane na plus to sie przyda, tym bardziej że będziesz już miał zapas na pompie.
Z fmic u mnie też taka różnica że auto mniej jest podatne na slabniecie przy upałach i ogólnie jest elastyczne bardziej.
Z fmic u mnie też taka różnica że auto mniej jest podatne na slabniecie przy upałach i ogólnie jest elastyczne bardziej.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dziś jechałem do Kłodzka przy 2tys jest mniej więcej 115 km
Pompa zmieniona na 11mm z Passata auto chodzi o niebo lepiej
Do zrobienia jeszcze turbo hybryda oraz nowe sanki i tam parę pierdół do zrobienia
Przy zmianie pompy operacja przebiegła pomyślnie nowy rozrząd oraz pompa wody i paski wiec malina 😉
Pompa zmieniona na 11mm z Passata auto chodzi o niebo lepiej
Do zrobienia jeszcze turbo hybryda oraz nowe sanki i tam parę pierdół do zrobienia
Przy zmianie pompy operacja przebiegła pomyślnie nowy rozrząd oraz pompa wody i paski wiec malina 😉