[Cabrio 8G 2.8 AAH] Wyprzedaż części : fotele,dach, alu 15&
Fotele Recaro z S8 wreszcie na miejscu, nie obyło się bez rzeźby, ale wyszło przyzwoicie dużo lepiej się jeździ, wygodniejsze, lepiej trzymają na boki i przede wszystkim dobrze wyglądają, elektryka śmiga zostało tylko podłączenie grzania, ale to później, jeszcze stoi na zimówkach haha, a oto efekty :
Dzięki chlopaki za dobre słowo moze do Nysy uda mi sie ogarnac reszte pierdół z cabsem.
Atlas
jeśli chodzi o dywan to u mnie ktoś juz go demontował i był rozcięty przy wylocie powietrza na nogi kierowcy, więc o tyle mialem łatwiejsze zadanie, ale nie jest to trudne, trzeba dwóch osob zeby go wyciągnąć z auta pozniej. Moj i tak jest do wymiany i sie z nim nie cackałem. Też myślalem zeby to zamontować bez wyciągania dywanu ale nie ma opcji. jak widać prowadnice w recaro są u mnie cofnięte do tylu zeby bylo gdzie przyspawać, w pierwszej wersji zanim wyciągnąlem dywan zaznaczyłem miejsca otworow i jak sie okazalo pod dywanem z jednej strony był nawiew na nogi pasazerow z tylu i musialem calosc cofnąć w strone tylnej kanapy. Proponuje wyciągnąć dywan i przymnierzyc fotel uwzgledniajac tunel ręcznego i to czy sie bedą drzwi zamykaly, zaznaczyc miejsca spawania, aha nie wiem czy tak jest u kazdego ale u pasazera jest jakby węziej i musialem wycinać kawalek starej prowadnicy przy ręcznym bo nie chcialy sie drzwi zamykać. U kierowcy jedna blacha jest przyspawana do starej prowadnicy bo nie chcialem spawać w samej podlodze zeby nie odleciala fabryczna konserwacja. troche to nie jasno moze napisalem ale jak beda jakies pytania to odpowiem ewentualnie pokaze lepsze foto moze bede mial takie.
Pozdrawiam
Atlas
jeśli chodzi o dywan to u mnie ktoś juz go demontował i był rozcięty przy wylocie powietrza na nogi kierowcy, więc o tyle mialem łatwiejsze zadanie, ale nie jest to trudne, trzeba dwóch osob zeby go wyciągnąć z auta pozniej. Moj i tak jest do wymiany i sie z nim nie cackałem. Też myślalem zeby to zamontować bez wyciągania dywanu ale nie ma opcji. jak widać prowadnice w recaro są u mnie cofnięte do tylu zeby bylo gdzie przyspawać, w pierwszej wersji zanim wyciągnąlem dywan zaznaczyłem miejsca otworow i jak sie okazalo pod dywanem z jednej strony był nawiew na nogi pasazerow z tylu i musialem calosc cofnąć w strone tylnej kanapy. Proponuje wyciągnąć dywan i przymnierzyc fotel uwzgledniajac tunel ręcznego i to czy sie bedą drzwi zamykaly, zaznaczyc miejsca spawania, aha nie wiem czy tak jest u kazdego ale u pasazera jest jakby węziej i musialem wycinać kawalek starej prowadnicy przy ręcznym bo nie chcialy sie drzwi zamykać. U kierowcy jedna blacha jest przyspawana do starej prowadnicy bo nie chcialem spawać w samej podlodze zeby nie odleciala fabryczna konserwacja. troche to nie jasno moze napisalem ale jak beda jakies pytania to odpowiem ewentualnie pokaze lepsze foto moze bede mial takie.
Pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza